Dan moeten er nog wel interessante gasten langskomen natuurlijk, als het dan in de categorie RTL 4 sterren is kan hij daar ook weinig mee.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bij the Friday Move op BNR is hij een extreem goede journalist en schuwt hij netjes geen confrontaties. Sven Kockelmeijer-trekjes.
Meestal heeft hij ook een politieke verslaggever erbij aan tafel zitten, alleen was dat inderdaad niet heel netjes.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Thierry Baudet vond ik het wel matig dat Genee niet eens zijn boek had gelezen. Verder wel een vermakelijk gesprek trouwens.
Extreem goed, nou nou nou, laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die komt niet omdat Johan dat niet wil.quote:
Hij komt vast langs op een dag dat Johan er niet is.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die komt niet omdat Johan dat niet wil.
Viktoria Koblenko koekoekquote:Op maandag 11 juni 2018 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Kees Jansma, Jan Versteegh, Angela de Jong, Victoria Koblenko (als ik het goed verstond), Beau van Ervan Dorens o.a. te gast deze week
Nog niets bekend.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dan nog naast Johan en René?
Boskampquote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dan nog naast Johan en René?
Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.quote:
Ah, leuk filmpje.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Boskamp
https://www.instagram.com/p/Bj4RUTqg5J6/?taken-by=voetbalinside
Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nlquote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weten ze dat nu nog niet voor vanavond? Dan pikken ze dus Koert Westerman op in de kantine.
En ze gaan oreren dat de eerste twee weken van het WK standaard kut gaat worden, terwijl dat vier jaar geleden juist het tofste was.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje op Twitter en Voetbalinside.nl
Maar ik neem aan dat ze vandaag een enigszins voetbalinhoudelijke derde gast erbij halen gezien het feit dat er nog een soort voorbeschouwing/round-up moet worden gedaan voor elke poule.
Logisch dan.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 11-06-2018 om 14:24:44Zijn onze mannen klaar voor VI Oranje blijft thuis?! 👏🏻We trappen WERELDS af met 'THE ONE AND ONLY'.. Jan Boskamp! 🙌🏻😎[Vanavond om 21.50 uur bij @RTL4] #VIOranje #WK2018 #voetbalinside @wilfredgenee https://t.co/BXbLjnnloW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |