Je verwacht teveel.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk zagen ze straks even Sporting Portugal door. Daar hebben de drie beste spelers een verzoek ingediend om hun contract te laten ontbinden, lekker man.
Kijk even in de titel van dit topic, Hansquote:Op maandag 11 juni 2018 19:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke zender komt het nou? Zowel op RTL7 als Veronica zend het niet uit volgens de programmering? Ook nergens een vooraankondiging, gaat het wel door?
Boezeidekoe steekt meer moeite in passief-agressief doen.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk even in de titel van dit topic, Hans
Oeps...geen moment bij stil gestaan dat het bij de grootste rioolzender van Nederland terecht komtquote:Op maandag 11 juni 2018 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk even in de titel van dit topic, Hans
Gvd, niet goed gekeken. Dan maar weer het tv'tje uit en weer wat anders doen in de tussentijd.quote:
Ingevuldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
https://www.voetbalinside.nl/secondscreen
Stellingen van God.
ingevuld stijnquote:Op maandag 11 juni 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
https://www.voetbalinside.nl/secondscreen
Stellingen van God.
Ik gok op Spanje als wereldkampioen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:00 schreef T3hTommay het volgende:
Duitsland prolongeert de titel niet, even later heb ik Duitsland wel als winnaar bij een andere vraag. Ik zit goed.
Functie bij een land. Een club moet hij niet doen.quote:
Waarom vul je zoiets uberhaupt in? Totaal nikszeggende vraagstukken.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 21:20 schreef KingRadler het volgende:
veel plezier met kijken, heb geen RTL4 meer heb die zender uit mijn Ziggo Go gegooid
Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
KloppGod zit wel vaak in reclames hè.
Dit was van Opel.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze reclame van Volkswagen is al jaren oud volgens mij.
Die van ''Only looking for talent''?quote:
Met een of andere chickquote:Op maandag 11 juni 2018 21:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die van ''Only looking for talent''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |