SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...quote:Op maandag 30 april 2018 16:57 schreef krabje het volgende:
[..]
hoezo?ivan heeft toch niet op hun gestemd en dat was de afspraak.
Ik kan dat wel, geen 10 glazen kapot flikkeren.quote:Op maandag 30 april 2018 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan iemand geen 10 glazen kapot flikkeren en Rienk er doorheen laten lopen........
Ik ook. Nog 9 te gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, geen 10 glazen kapot flikkeren.
Het was een prettig gesprekquote:
Ze luisteren sowieso altijd af.quote:
O jee, dit gaat nog wat worden. Als Ivan dan ook nog tegen Romy verteld dat het Bil is die Room en Cemal uit elkaar wilde hebben .........................ach heeft geen zin Room is b lind voor alles wat Bil doet en gedaan heeftquote:Op maandag 30 april 2018 16:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat hij gehoord heeft dat romy en cemal lief doen in je gezicht, maar met zijn 2en slecht over anderen praten op een gemene manier. Hij gaat daar zijn maatregelen op nemen vertelt hij Bil
Vond ik totaal niet, hij was haar alleen maar aan het manipuleren...................quote:
Slomo is zo vol van zichzelf die gelooft alleen zichzelfquote:Op maandag 30 april 2018 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dit gaat nog wat worden. Als Ivan dan ook nog tegen Romy verteld dat het Bil is die Room en Cemal uit elkaar wilde hebben .........................ach heeft geen zin Room is b lind voor alles wat Bil doet en gedaan heeft
Dat hadden ze zo al bedacht, maar Ivan heeft iets ander gedaan. Basquote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...
quote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...
Ik weet niet of ze wel zo slim zijn en weten dat ze dit aan moeten pakken...die denken waarschijnlijk dat Ivan het voor hun gaat oplossen..quote:Op maandag 30 april 2018 17:05 schreef Prulke het volgende:
Intussen wacht ik nog steeds met smart op het gesprek tussen twins en Romy
quote:
ik fay en romyquote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
Ik wil wel even een gesprek tussen Ivan en Bas......
Ik hoop wel dat ze Fay naar huis stuurt. Zij komt nog wel aan de beurt. Fay zit al weken op de nominatie.quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo is zo vol van zichzelf die gelooft alleen zichzelf
ik hoop het niet. Bas is een onderkruipsel.quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
Ik wil wel even een gesprek tussen Ivan en Bas......
Die gillende trol is zo zeker dat ze in de finale zit. Die gun ik het het minst van iedereenquote:Op maandag 30 april 2018 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze Fay naar huis stuurt. Zij komt nog wel aan de beurt. Fay zit al weken op de nominatie.
die gaat het prima doen, net zoals ze het prima deed toen fay ziek was, en gaat samen werken met ivan en basquote:Op maandag 30 april 2018 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Heerlijk, eindelijk die tweeling uit elkaar.
Eens kijken wat er overblijft van Demi in haar eentje.
Niet veel denk ik...........quote:Op maandag 30 april 2018 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Heerlijk, eindelijk die tweeling uit elkaar.
Eens kijken wat er overblijft van Demi in haar eentje.
Als dat zo is, props!!! voor Ivan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Dat was het plan!
Dan zouden Billy, Mehmet en Fay op de bank zitten en dan was er de hoop, dat Mehm of Billy zou moeten gaan.
Ivan heeft dat goed begrepen.
Ik ook niet, maar die twins gun ik het ook niet.quote:Op maandag 30 april 2018 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gillende trol is zo zeker dat ze in de finale zit. Die gun ik het het minst van iedereen
Die maken toch geen kans om te winnenquote:Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die twins gun ik het ook niet.
quote:Op maandag 30 april 2018 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Je weet wat ik bedoel..............Grappig....Hahaha
Idd, dat had ik ook bij je posting..........quote:
Volgens mij weet ze eigenlijk niet eens meer wat ze wel en niet gelooft dus gelooft ze maar gewoon hetgeen haar goed uitkomt. De waarschuwingen over Billy vergeet ze namelijk snel, want Billy kruipt wel als het om Romy gaat hoor. Die zal alles voor Romy doen, of het nou oprecht is of niet. Dus komt het haar wel goed uit om de kant van Billy te kiezen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo is zo vol van zichzelf die gelooft alleen zichzelf
Lol, hahaha en dat weten wij hoe het spel zal gaan, als er 2 in zitten? Neem ook niet het risico.quote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die maken toch geen kans om te winnen
Ja ik had die verbetering niet gezien, ik snapte wel wat je bedoelde.quote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook bij je posting..........
Flink zijn, even flink zijnquote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef mazaru het volgende:
De twins zijn stoer nu. Niet zeiken, gewoon verder werken
Sinds wanneer ben jij pro twin?............quote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef mazaru het volgende:
Nee, volgens mij ook niet en hoe langer Bill erin zit hoe moeilijker zij weg te krijgen is......Nu is ze lekker nog in love met Jessie en kan ze van mij met een noodgang naar toe gaan....Die twee gun ik elkaar.....quote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die maken toch geen kans om te winnen
En als ze straks thuis de beelden ziet weet ze hoe slecht ze er nu op staatquote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef yaello het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze eigenlijk niet eens meer wat ze wel en niet gelooft dus gelooft ze maar gewoon hetgeen haar goed uitkomt. De waarschuwingen over Billy vergeet ze namelijk snel, want Billy kruipt wel als het om Romy gaat hoor. Die zal alles voor Romy doen, of het nou oprecht is of niet. Dus komt het haar wel goed uit om de kant van Billy te kiezen.
quote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik had die verbetering niet gezien, ik snapte wel wat je bedoelde.
Ja wat moeten ze anders dan? Billy werkte sowieso al niet meer dus dat is geen maatstafquote:Op maandag 30 april 2018 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat Cemal gaat winnenquote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lol, hahaha en dat weten wij hoe het spel zal gaan, als er 2 in zitten? Neem ook niet het risico.
Billy is niet populair buiten, dus daar hoeft ze niet op te rekenen.
quote:
sowieso dat zij omhoog schietquote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou, als Demi alleen achterblijft dan wordt het natuurlijk erg sneu voor haar. De underdog. Als dan volgende week het publiek mag stemmen dan kon dat voor haar weleens goed uitpakken...
Billy hoeft ook helemaal niet weg, ze moet gewoon met de eindstreep in zicht onderuit gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet en hoe langer Bill erin zit hoe moeilijker zij weg te krijgen is......Nu is ze lekker nog in love met Jessie en kan ze van mij met een noodgang naar toe gaan....Die twee gun ik elkaar.....
Ik ben niet pro twin. Ik ben pro niemand. Maar als ik moet kiezen tussen de twins en slomo is de keus heel makkelijk voor mequote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij pro twin?............
Ik ga ook op haar stemmen een keertje dan maar, vanaf vandaag pro twinsquote:
Ach. Ze zijn jong en hadden ook kunnen zeggen "Dat zoeken jullie maar lekker uit".quote:Op maandag 30 april 2018 17:12 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders dan? Billy werkte sowieso al niet meer dus dat is geen maatstaf
Jessie wil gewoon vriendschap. Ik vind het hem sieren. Vind het altijd heel raar dat je eerst met elkaar in bed ligt en daarna ineens de ander haat als de relatie niet werktquote:Op maandag 30 april 2018 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet en hoe langer Bill erin zit hoe moeilijker zij weg te krijgen is......Nu is ze lekker nog in love met Jessie en kan ze van mij met een noodgang naar toe gaan....Die twee gun ik elkaar.....
quote:Op maandag 30 april 2018 17:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats voelt ongemak. De lul van Ruud in haar reet is geen probleem, maar nu voelt ze ongemak.
Ik las dat je schreef ik kan dat wel 10 glazen kapot flikkeren.quote:
De twins hebben vanaf het moment dat ze binnen kwamen onderaan gebungeld en sinds kort stijgen ze als een malle in de popupoll.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]oh oh Rasko hoe kom je er weer bij
Dat voelt toch anders.quote:Op maandag 30 april 2018 17:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats voelt ongemak. De lul van Ruud in haar reet is geen probleem, maar nu voelt ze ongemak.
nee, hij legde haar uit dat ze hetzelfde deed wat ze fay verwijtquote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, hij was haar alleen maar aan het manipuleren...................
Hoge kijkcijfers verzekerd.quote:Op maandag 30 april 2018 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Billy hoeft ook helemaal niet weg, ze moet gewoon met de eindstreep in zicht onderuit gaan.
quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Ze zijn jong en hadden ook kunnen zeggen "Dat zoeken jullie maar lekker uit".
Zij komen hun verplichting na en dat pleit toch voor ze.
Oh ik drukte eigenlijk gewoon maar willekeurig op die smiley.quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las dat je schreef ik kan dat wel 10 glazen kapot flikkeren.
Nah dat kan ik ook wel, vanmorgen er 1 stuk laten vallen.
Tien glazen kapot flikkeren kan ik ook wel. Maar geen 10 glazen nog beter.quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
JUIST wel, Romy raakt weer in paniek als ze weet dat madi en jose zo over haar gepraat hebbenquote:Op maandag 30 april 2018 17:14 schreef rowan634 het volgende:
rot op bil
NEE mehmet je moet niet met hun daarover praten
die ontkennen ALLES
heb gelijk weer beeldquote:Op maandag 30 april 2018 17:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Over hoe ze er zelf op komt te staan als ze dit niet aan Romy verteldquote:Op maandag 30 april 2018 17:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar maakt Bats zich nu weer druk om ?
Gewoon ontspannen Struis.quote:
vraag ik me ook afquote:Op maandag 30 april 2018 17:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat is Mehmet ter ore gekomen dan ? Fuck , ik heb alles gemist...
Preciesquote:
ze kan zich niet permitteren hier een fout in te makenquote:Op maandag 30 april 2018 17:17 schreef kkka3 het volgende:
Tering, die Bats![]()
Mijn loyaliteit naar Romy is heel groo-hoot![]()
Ik kom net binnen, maar ik denk iets over Slomy's betrouwbare karakterquote:
madi en jose hebben vertelt dat romy een sneak is, dit heeft mehmet met billy gedeeld. billy wil dit aan romy vertellen, maar mehmet wil dit zelf doen. billy voelt alsof ze nu liegt tegen romyquote:
Ahaquote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
madi en jose hebben vertelt dat romy een sneak is, dit heeft mehmet met billy gedeeld. billy wil dit aan romy vertellen, maar mehmet wil dit zelf doen. billy voelt alsof ze nu liegt tegen romy
Brengt haar in een lastige positiequote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef rowan634 het volgende:
bil: als het om romy gaat, dat moet je echt niet bij me doen!
ja hij vertelde het al eerder. in het penthousequote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
madi en jose hebben vertelt dat romy een sneak is, dit heeft mehmet met billy gedeeld. billy wil dit aan romy vertellen, maar mehmet wil dit zelf doen. billy voelt alsof ze nu liegt tegen romy
Nou was Madilia net zo sneaky. Die heeft ook allemaal gesprekjes met Linda gehadquote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef danaqui het volgende:
Mehm weet dat Reums niet te vertrouwen is dat heeft Mad en Jose gezegt tegen Mehm
Jij verwoord het beter als ikquote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 17:19 schreef danaqui het volgende:
Mehm weet dat Reums niet te vertrouwen is dat heeft Mad en Jose gezegt tegen Mehm
Mehmet is ter ore gekomen dat romy en cemal lief doen in je gezicht, maar naar over anderen praten achter hun rug en wil hier maatregelen op treffen. Dit heeft hij aan Bil vertelt, maar die maakt er nu een probleem van dat ze het nu weetquote:
ze zal het wel aan romy gaan vertellenquote:Op maandag 30 april 2018 17:20 schreef kkka3 het volgende:
Bats wil er niet in betrokken worden. Echt niet![]()
De vorige keer is de hele wereld over haar heen gevallen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze kan zich niet permitteren hier een fout in te maken
Maar wie moet het vertellen? Wie die daar binnen is weet dat?quote:Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef rowan634 het volgende:
leuk als romy straks weet dat billy haar en cemal uit elkaar wilde hebben
fay misschienquote:Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wie moet het vertellen? Wie die daar binnen is weet dat?
Vanavond hoop ik. Dan ligt ze er morgen uitquote:Op maandag 30 april 2018 17:22 schreef lorrie03 het volgende:
ik voel een nieuwe ruzie aankomen tussen bil en mehmet
Make my dayquote:Op maandag 30 april 2018 17:22 schreef lorrie03 het volgende:
ik voel een nieuwe ruzie aankomen tussen bil en mehmet
Oh dat hebben Bas en Billy allang uit de weg geruimd. Ze hebben gezegd dat ze in dat gesprek het hadden over koppels die Jessie eventueel uit elkaar zou kunnen halen en daarbij benoemde ze ook Romy en Cemal. Ze verkochten het als hoe het in de uitzending te zien zou zijn geweest.quote:Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef rowan634 het volgende:
Slomo gelooft niets wat Fay zegt. Die gelooft alleen wat die draak heeft gezegdquote:Op maandag 30 april 2018 17:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
fay misschien
als zij en romy straks weer gaan praten
misschien spelen ze het via bas of rienk die gehaaide meisjesquote:Op maandag 30 april 2018 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo gelooft niets wat Fay zegt. Die gelooft alleen wat die draak heeft gezegd
ja ze zei al, door alle emoties weet ik niet helemaal meer hoe het gesprek gingquote:Op maandag 30 april 2018 17:23 schreef rowan634 het volgende:
fay vertelt weer hartstikke scheef over haar gesprek met ivan
Dat weet ze al, Bas heeft vanmorgen een briefje gevonden in de douche met Bas en Bill wil jullie uit elkaar hebben. (Ook Ivan had het over een briefje waar op stond Bas en Bill maar toen streamlock)quote:Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef rowan634 het volgende:
Die hoop heeft Ivan haar gegeven.quote:Op maandag 30 april 2018 17:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
Fay wil gaan strijden , ze denkt dat Bats eruit gaat
Die stonden net te praten als Brugman en ze bleef maar zeggen dat ze Ramona gelooftquote:Op maandag 30 april 2018 17:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
misschien spelen ze het via bas of rienk die gehaaide meisjes
Misschien nu al en mogen we dat niet zienquote:Op maandag 30 april 2018 17:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats gaat het Romy echt wel snel vertellen
ohquote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ze al, Bas heeft vanmorgen een briefje gevonden in de docuhe met Bas en Bill wil jullie uit elkaar hebben. (Ook Ivan had het over een briefje waar op stond Bas en Bill maar toen streamlock)
Bas en Bill hebben gelijk aan Romy vertelt hoe dat kwam en dat ze erover hadden dat stelletjes sterk zijn maar verder niks.
Welnee joh. Fay gaat eruit, ze heeft geen schijn van kansquote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hoop heeft Ivan haar gegeven.
Ik ben nou wel heel benieuwd naar morgen eigenlijk, het kan alle kanten op. [ afbeelding ]
En ze vragen zich niet af van wie dat briefje kan zijn?...quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ze al, Bas heeft vanmorgen een briefje gevonden in de docuhe met Bas en Bill wil jullie uit elkaar hebben. (Ook Ivan had het over een briefje waar op stond Bas en Bill maar toen streamlock)
Bas en Bill hebben gelijk aan Romy vertelt hoe dat kwam en dat ze erover hadden dat stelletjes sterk zijn maar verder niks.
Wat dat betreft is het wel fijn als die meiden verdwijnen. Dat stomme gefluister is niets...quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef snetje het volgende:
Ja natuurlijk ..laat Fay lekker fluisteren ...draai het geluid ook nog eens weg en daarop een SL...
Het is allemaal te voorspelbaar. Bats moet erin blijven, die gaat mee naar uto 2.0.quote:Op maandag 30 april 2018 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh. Fay gaat eruit, ze heeft geen schijn van kans
quote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het is allemaal te voorspelbaar. Bats moet erin blijven, die gaat mee naar uto 2.0.
Nou, liever niet zeg.quote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het is allemaal te voorspelbaar. Bats moet erin blijven, die gaat mee naar uto 2.0.
Nee, ik denk eerlijk gezegd Rienk.....quote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze vragen zich niet af van wie dat briefje kan zijn?...
De twins moeten in Iwan gaan geloven, want als Fay straks weg is, staat Demi alleen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die hoop heeft Ivan haar gegeven.
Ik ben nou wel heel benieuwd naar morgen eigenlijk, het kan alle kanten op. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2018 17:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
Fay wil gaan strijden , ze denkt dat Bats eruit gaat
Gaat bij alle 3 niet lukken. Ivan heeft hier gewoon niet goed over nagedacht en denkt nu kronkelt hij dat het goed komtquote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef DKUp het volgende:
Ivan moet dan Romy, Cemal, Mehmet of Linda overtuigen.....
quote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
De twins moeten in Iwan gaan geloven, want als Fay straks weg is, staat Demi alleen.
Dan heeft ze Iwan nog als steun. (en Bas)
Alleen Cemal zie ik nog kunnen veranderen. De rest nietquote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Gaat bij alle 3 niet lukken. Ivan heeft hier gewoon niet goed over nagedacht en denkt nu kronkelt hij dat het goed komt
Het had weinig verschil gemaakt.....Mehmet wordt er ook nog in gehouden vanwege de fanancieën. Dus dan nog was het Bill of Fayquote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Gaat bij alle 3 niet lukken. Ivan heeft hier gewoon niet goed over nagedacht en denkt nu kronkelt hij dat het goed komt
Ze heeft Rienk dan nog.quote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
De twins moeten in Iwan gaan geloven, want als Fay straks weg is, staat Demi alleen.
quote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
De mooiste Bank ever... boven wiens hoofdje hangt het handje na Regie nou... de Kweeling heel houden of het Ouwe Kijkcijfer-anker vasthouden![]()
Maar wat Regie ook beslist, één van beide is altijd goed
Das niet zo heel moeilijk. Fay gaat.quote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
De mooiste Bank ever... boven wiens hoofdje hangt het handje na Regie nou... de Kweeling heel houden of het Ouwe Kijkcijfer-anker vasthouden![]()
Reken er maar op van wel.quote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, liever niet zeg.
Zou wat zijn als Billy er in 2.0 weer bij is.
Bij die meiden is het geluid altijd zachter/slechter.quote:
Even een break thuis in mama's meterkast is dan aannemelijkerquote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niet meer wou. Ze wordt over drie maanden 36 de clock is tickingquote:
hij maakt de meeste kans bij cemalquote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef DKUp het volgende:
Ivan moet dan Romy, Cemal, Mehmet of Linda overtuigen.....
Cemal was toen degene die vertelde aan Romy dat hij had gehoord dat de 3ling op hem wilde gaan ...ik weet zeker dat Cemal dit nog wel in zijn achterhoofd heeft zitten en meer gaat luisteren nu naar een Romy dan een Ivan...quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen Cemal zie ik nog kunnen veranderen. De rest niet
Precies.quote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel fijn als die meiden verdwijnen. Dat stomme gefluister is niets...
Logisch. De afstand waarop ze elkaar kunnen verstaan is ook een beetje groter, moeten ze wel harder praten.quote:Op maandag 30 april 2018 17:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bij die meiden is het geluid altijd zachter/slechter.
Hoogst irritant. Ze zijn sowieso door haar geneuzel al slecht te verstaan.
Is goed voor die meiden om los van elkaar te zijn. Dan leren ze beter articuleren
Bil niet op de bank, was veel te ongeloofwaardig geweest.quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het had weinig verschil gemaakt.....Mehmet wordt er ook nog in gehouden vanwege de fanancieën. Dus dan nog was het Bill of Fay
Hoe vaak heeft ze niet gedreigd op te stappen uit utopia? Keer of 4 ? Het zit er nog steeds.quote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niet meer wou. Ze wordt over drie maanden 36 de clock is ticking
O ja. Rienk ook nog, maar ja, die is ook pro Bilquote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft Rienk dan nog.![]()
Die vind het heel zielig voor haar.
Rienk hoopt al dat hij dr kan troosten.quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft Rienk dan nog.![]()
Die vind het heel zielig voor haar.
En Cemal die er met de prijs vandoor gaat die slomo op gaat makenquote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Fay blijft![]()
Anders staat Demi volgende keer bovenaan en kan zij het veld ruimen, daarna gaan de schuimpjes op Mehmet en zo verliezen ze allemaal van Bil die dat bij de laatste 3 in de finale komt, haar grote wens
Ik denk dat fay weg gaat. En de volgende gaat demi worden.quote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Anders staat Demi volgende keer bovenaan en kan zij het veld ruimen, daarna gaan de schuimpjes op Mehmet en zo verliezen ze allemaal van Bil die dan bij de laatste 3 in de finale komt, haar grote wens
Tja, van de drie woorden die bats zegt zijn er vier gelogenquote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze niet gedreigd op te stappen uit utopia? Keer of 4 ? Het zit er nog steeds.
Het is net onkruid: je denkt ah, het is weg. Hopla, daar is het weer terug.
Wisten ze alquote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef Prulke het volgende:
De eerste beelden die Chip te zien kreeg was van de wasvide. Ze weet dus dat deze beelden te zien warenDemi zegt: boeien.
Ik gun Bil geen plek in de fialequote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Cemal die er met de prijs vandoor gaat die slomo op gaat maken
daar heb je een goed puntquote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Cemal was toen degene die vertelde aan Romy dat hij had gehoord dat de 3ling op hem wilde gaan ...ik weet zeker dat Cemal dit nog wel in zijn achterhoofd heeft zitten en meer gaat luisteren nu naar een Romy dan een Ivan...
quote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
En daarna gaat meh. En dan is dit voorspelbare zootje waar ze wezen willenquote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat fay weg gaat. En de volgende gaat demi worden.
Dat denk ik ook, maar morgen om 11:00h zal er wel weer een Zwarte Mindfuckenvelop in de bus liggen, dat ze ontheffing kunnen verdienen of zoietsquote:Op maandag 30 april 2018 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Das niet zo heel moeilijk. Fay gaat.
Marktschuimquote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze vragen zich niet af van wie dat briefje kan zijn?...
Rienk kan alles tegelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O ja. Rienk ook nog, maar ja, die is ook pro Bil
Ik ook niet. Maar als ze er nu niet uitgestemd wordt krijgt ze mijn stemquote:
Er blijft er straks nog maar 1 over waar het schuim nog op zou kunnen gaan ...Lindaquote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Anders staat Demi volgende keer bovenaan en kan zij het veld ruimen, daarna gaan de schuimpjes op Mehmet en zo verliezen ze allemaal van Bil die dan bij de laatste 3 in de finale komt, haar grote wens
Bil had er ook een handje van in de tijd van Ruud. Toen deed ze ook iets met haar microfoon, waardoor ze slechter te verstaan was. Geneuzel van die meiden is blijkbaar niet interessant genoegquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Logisch. De afstand waarop ze elkaar kunnen verstaan is ook een beetje groter, moeten ze wel harder praten.
In de douche?quote:
Fay zegt het nu tegen Bas, dat Ivan haar heeft gezegd dat het juist BIl is die heeft gezegd haal Cemal en Romy uit elkaar.quote:
wie is "zij"?quote:Op maandag 30 april 2018 17:35 schreef Prulke het volgende:
Fay dropt de Billy-bom al in het hutje. Zij weet het dus ook.
4,5quote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, van de drie woorden die bats zegt zijn er vier gelogen
Zoiets. En dan mogen ze nog eerst paar dagen naar huis. En dan krijgen ze weer opdrachten wat te doen. Ohnee, geen regels, geen wetten.quote:Op maandag 30 april 2018 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarna gaat meh. En dan is dit voorspelbare zootje waar ze wezen willen
Ja, verjaardagkado van Cemal kon ze niet betalen had geen geld meer maar wel een kado aanpakken van Cemal een hele mooie grote kanvas van de fotoshoot.....quote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Cemal die er met de prijs vandoor gaat die slomo op gaat maken
ik ookquote:Op maandag 30 april 2018 17:36 schreef Ranah het volgende:
de meiden willen graag weten tegen wie billy het zei
Fay en Demi en Bas.. dus vanavond krijgt Romy dit ook nog wel te horen en dan ligt weer alles open.quote:
rechtbreien hoe het gesprek met jessie en billy was zal dan niet genoeg zijnquote:Op maandag 30 april 2018 17:36 schreef lorrie03 het volgende:
nou er kan nog een mooi spel gespeeld gaan worden met alle belastende info over bil
Wat raar, vond het qua gesprek een toffe gast.....quote:Op maandag 30 april 2018 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk een filmpje op de site, over de oud inwoners die vanmiddag terug waren, maar geen Rob in het filmpje best vreemd toch?
Dat hebben Bas en Billy al uitgelegd aan Romy...quote:Op maandag 30 april 2018 17:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Fay zegt het nu tegen Bas, dat Ivan haar heeft gezegd dat het juist BIl is die heeft gezegd haal Cemal en Romy uit elkaar.
quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef Prulke het volgende:
[..]
Fay en Demi en Bas.. dus vanavond krijgt Romy dit ook nog wel te horen en dan ligt weer alles open.
Owwwquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat hebben Bas en Billy al uitgelegd aan Romy...
Fittie der fitties is toch wel Romy versus Billyquote:Op maandag 30 april 2018 17:38 schreef danaqui het volgende:
[..]en dat met de nodige drank op gaat het wel leuk worden
![]()
huh wanneerquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ja hoe het in het gesprek met jessie zou zijn gegaan, niet hoe ze het ook met een ander besprakquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
gaan ze hen ermee confronteren?quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef mazaru het volgende:
Linda en meh weten dat slomo en Cemal bij de borden stonden en zeiden '' die kan weg.. die kan weg .. die kan weg' En dat ze in de caravan ook van alles over iedereen zeggen
Nee, Bill en Bas hebben het al met Romy erover gehad.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef Prulke het volgende:
[..]
Fay en Demi en Bas.. dus vanavond krijgt Romy dit ook nog wel te horen en dan ligt weer alles open.
Ik heb helemaal NIX van dat verhaal meegekregen, ik zoek zo de DGH filmpjes wel opquote:Op maandag 30 april 2018 17:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Fay zegt het nu tegen Bas, dat Ivan haar heeft gezegd dat het juist BIl is die heeft gezegd haal Cemal en Romy uit elkaar.
Meh zeker, maar hij wil bijstand van Linda. Linda twijfelt maar denkt dat het gaat broeien als ze het niet doet. Ze is ook door haar zus voor die twee gewaarschuwdquote:
En Beau zal het vast niet erg vinden dat Baldr haar geld er doorheen gedraaid heeft. Prachtig!quote:Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef DKUp het volgende:
Nu over Baldr die het geld van Beau had uitgegeven
Mehmet zei dat ie ze beide, apart wil sprekenquote:
Ik las dit net ook hier, zat op de andere streamsquote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIX van dat verhaal meegekregen, ik zoek zo de DGH filmpjes wel op
Het beste antwoord in dat gevalquote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef Prulke het volgende:
Demi gelooft de Cosroddel over Senna niet.
Nou dat vraag ik me nog maar af, helemaal niks over Baldr niet bij Johan en niet bij Beau....quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef Prulke het volgende:
[..]
En Beau zal het vast niet erg vinden dat Baldr haar geld er doorheen gedraaid heeft. Prachtig!
Raar dat Ivan die Rob heeft uitgenodigd,die 2 konden elkaar niet luchten of zien.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat raar, vond het qua gesprek een toffe gast.....
quote:Op maandag 30 april 2018 17:41 schreef lorrie03 het volgende:
nou hoop dat mehmet eerder is dan billy met de confrontatie
Dit is allemaal BS, want dit wist Linda de vorige keer ook al van haar zusquote:
Jawel, na Utopia foto's van hun tweeën gezien in de auto.......quote:Op maandag 30 april 2018 17:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Raar dat Ivan die Rob heeft uitgenodigd,die 2 konden elkaar niet luchten of zien.
Enquote:
nu zal Romy zeggen dat je mensen van buiten niet moet geloven. Als Billy tegen Romy praat over hun gesprek ziet het er morgen heel anders uit zegt mehmetquote:
Dat denk ik niet, Fay weg en Demi staat alleen daar. Eigen schuld. Ze dachten sterk te staan samen. Hut verkopen en Demi op de videquote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, bil weet wel dat cemal en romy andere gesprekken hebben in de caravan dat in de loodsquote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
Maar bil weet dat ze weten dat zij dat zei ipv fay ?
Oh, net te snel uitgezet dusquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Meh: Ja.. dan is het sorry girl, maar dan gaat het morgen iets anders uitpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huh ..snap er niks meer vanquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Meh: Ja.. dan is het sorry girl, maar dan gaat het morgen iets anders uitpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fay gaat, wat er ook gebeurd...quote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het een grap vinden als hij als winnaar eruit komt. Goede weerspiegeling van het programma van de laatste jarenquote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef pullup het volgende:
Ik zie Mehmet ook wel als een vis in het water rondzwemmen van de een naar de ander
Die is happy met dit gekonkel
Haar zus ging niet helemaal goed op door. Vandaag kreeg ze echt voorbeelden van José en Madi.quote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit is allemaal BS, want dit wist Linda de vorige keer ook al van haar zus
Ze mogen Linda wel eens acteertraining geven
Vlak na de stemming dat Bas een briefje had gevonden met daarop iets van dat "Bas en Billy willen jullie uit elkaar hebben" Bas en Billy zeiden tegen Romy dat gewoon gesprekken hebben gehad over koppels maar niet over Romy en Cemal uit elkaar halen...quote:
Vanaf dag 1 al, dat heeft ze zelf toe gegeven dat ze glashard kan liegen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]Ze zal wel weer keihard ontkennen. Slomo kan net zo hard liegen als bats
Dit geeft mij juist meer hoopquote:
wat bedoelt hij daarmee? romy zit niet op de bankquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
bats welquote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat bedoelt hij daarmee? romy zit niet op de bank
Eigenlijk wil ik nu dat Vlinder vertrekt en volgende week Romy gaatquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Ramona had haar volledige aandacht.......Van Bill en Bas vond ze niet erg omdat ze het erover hadden wat Jessie gedaan zou hebben en Romy gelooft dat natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
Maar bil weet dat ze weten dat zij dat zei ipv fay ?
quote:Op maandag 30 april 2018 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik nu dat Vlinder vertrekt en volgende week Romy gaat
quote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe prachtig zou het zijn als Linda en meh morgen allebei Fay laten blijven![]()
Maar hoe laat is dat briefje gevonden dan?..Voor of na de stemming?..quote:Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja hoe het in het gesprek met jessie zou zijn gegaan, niet hoe ze het ook met een ander besprak
Wat denk je zelfquote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef mazaru het volgende:
Hoe prachtig zou het zijn als Linda en meh morgen allebei Fay laten blijven![]()
Vind het jammer dat Mehmet niet weet hoe makkelijk BIll over hem denkt, dan had hij haar voor kunnen zijn met eruit gooienquote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef mazaru het volgende:
Dream onquote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit geeft mij juist meer hoop
Dat Bats gaat
Weet hij wel. Dat zei hij net. Hij vertrouwt haar voor geen centquote:Op maandag 30 april 2018 17:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind het jammer dat Mehmet niet weet hoe makkelijk BIll over hem denkt, dan had hij haar voor kunnen zijn met eruit gooien
Het is wel duidelijkquote:
"vanmorgen"werd gezegd, ik begreep er voorquote:Op maandag 30 april 2018 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar hoe laat is dat briefje gevonden dan?..Voor of na de stemming?..
Oké ....quote:Op maandag 30 april 2018 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet hij wel. Dat zei hij net. Hij vertrouwt haar voor geen cent
Chip weer wat neergelegd?quote:Op maandag 30 april 2018 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar hoop doet levenquote:
Daar zijn ze nogal te laat mee. Dit was te verwachtenquote:Op maandag 30 april 2018 17:46 schreef DKUp het volgende:
Twins moeten eigenlijk nu met Mehmet en Linda praten
Ze zegt net zelf: mijn zus zegt dat niet voor niksquote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar zus ging niet helemaal goed op door. Vandaag kreeg ze echt voorbeelden van José en Madi.
Voor de stemmingquote:Op maandag 30 april 2018 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |