Logisch. De afstand waarop ze elkaar kunnen verstaan is ook een beetje groter, moeten ze wel harder praten.quote:Op maandag 30 april 2018 17:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bij die meiden is het geluid altijd zachter/slechter.
Hoogst irritant. Ze zijn sowieso door haar geneuzel al slecht te verstaan.
Is goed voor die meiden om los van elkaar te zijn. Dan leren ze beter articuleren
Bil niet op de bank, was veel te ongeloofwaardig geweest.quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het had weinig verschil gemaakt.....Mehmet wordt er ook nog in gehouden vanwege de fanancieën. Dus dan nog was het Bill of Fay
Hoe vaak heeft ze niet gedreigd op te stappen uit utopia? Keer of 4 ? Het zit er nog steeds.quote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niet meer wou. Ze wordt over drie maanden 36 de clock is ticking
O ja. Rienk ook nog, maar ja, die is ook pro Bilquote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft Rienk dan nog.![]()
Die vind het heel zielig voor haar.
Rienk hoopt al dat hij dr kan troosten.quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze heeft Rienk dan nog.![]()
Die vind het heel zielig voor haar.
En Cemal die er met de prijs vandoor gaat die slomo op gaat makenquote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Fay blijft![]()
Anders staat Demi volgende keer bovenaan en kan zij het veld ruimen, daarna gaan de schuimpjes op Mehmet en zo verliezen ze allemaal van Bil die dat bij de laatste 3 in de finale komt, haar grote wens
Ik denk dat fay weg gaat. En de volgende gaat demi worden.quote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Fay blijft![]()
Anders staat Demi volgende keer bovenaan en kan zij het veld ruimen, daarna gaan de schuimpjes op Mehmet en zo verliezen ze allemaal van Bil die dan bij de laatste 3 in de finale komt, haar grote wens
Tja, van de drie woorden die bats zegt zijn er vier gelogenquote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze niet gedreigd op te stappen uit utopia? Keer of 4 ? Het zit er nog steeds.
Het is net onkruid: je denkt ah, het is weg. Hopla, daar is het weer terug.
Wisten ze alquote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef Prulke het volgende:
De eerste beelden die Chip te zien kreeg was van de wasvide. Ze weet dus dat deze beelden te zien warenDemi zegt: boeien.
Ik gun Bil geen plek in de fialequote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Cemal die er met de prijs vandoor gaat die slomo op gaat maken
daar heb je een goed puntquote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Cemal was toen degene die vertelde aan Romy dat hij had gehoord dat de 3ling op hem wilde gaan ...ik weet zeker dat Cemal dit nog wel in zijn achterhoofd heeft zitten en meer gaat luisteren nu naar een Romy dan een Ivan...
quote:Op maandag 30 april 2018 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
De mooiste Bank ever... boven wiens hoofdje hangt het handje na Regie nou... de Kweeling heel houden of het Ouwe Kijkcijfer-anker vasthouden![]()
Maar wat Regie ook beslist, één van beide is altijd goed
En daarna gaat meh. En dan is dit voorspelbare zootje waar ze wezen willenquote:Op maandag 30 april 2018 17:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat fay weg gaat. En de volgende gaat demi worden.
Dat denk ik ook, maar morgen om 11:00h zal er wel weer een Zwarte Mindfuckenvelop in de bus liggen, dat ze ontheffing kunnen verdienen of zoietsquote:Op maandag 30 april 2018 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Das niet zo heel moeilijk. Fay gaat.
Marktschuimquote:Op maandag 30 april 2018 17:26 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze vragen zich niet af van wie dat briefje kan zijn?...
Rienk kan alles tegelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 17:32 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
O ja. Rienk ook nog, maar ja, die is ook pro Bil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |