Owwwquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat hebben Bas en Billy al uitgelegd aan Romy...
Fittie der fitties is toch wel Romy versus Billyquote:Op maandag 30 april 2018 17:38 schreef danaqui het volgende:
[..]en dat met de nodige drank op gaat het wel leuk worden
![]()
huh wanneerquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ja hoe het in het gesprek met jessie zou zijn gegaan, niet hoe ze het ook met een ander besprakquote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef snetje het volgende:
[..]
gaan ze hen ermee confronteren?quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef mazaru het volgende:
Linda en meh weten dat slomo en Cemal bij de borden stonden en zeiden '' die kan weg.. die kan weg .. die kan weg' En dat ze in de caravan ook van alles over iedereen zeggen
Nee, Bill en Bas hebben het al met Romy erover gehad.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef Prulke het volgende:
[..]
Fay en Demi en Bas.. dus vanavond krijgt Romy dit ook nog wel te horen en dan ligt weer alles open.
Ik heb helemaal NIX van dat verhaal meegekregen, ik zoek zo de DGH filmpjes wel opquote:Op maandag 30 april 2018 17:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Fay zegt het nu tegen Bas, dat Ivan haar heeft gezegd dat het juist BIl is die heeft gezegd haal Cemal en Romy uit elkaar.
Meh zeker, maar hij wil bijstand van Linda. Linda twijfelt maar denkt dat het gaat broeien als ze het niet doet. Ze is ook door haar zus voor die twee gewaarschuwdquote:
En Beau zal het vast niet erg vinden dat Baldr haar geld er doorheen gedraaid heeft. Prachtig!quote:Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef DKUp het volgende:
Nu over Baldr die het geld van Beau had uitgegeven
Mehmet zei dat ie ze beide, apart wil sprekenquote:
Ik las dit net ook hier, zat op de andere streamsquote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIX van dat verhaal meegekregen, ik zoek zo de DGH filmpjes wel op
Het beste antwoord in dat gevalquote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef Prulke het volgende:
Demi gelooft de Cosroddel over Senna niet.
Nou dat vraag ik me nog maar af, helemaal niks over Baldr niet bij Johan en niet bij Beau....quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef Prulke het volgende:
[..]
En Beau zal het vast niet erg vinden dat Baldr haar geld er doorheen gedraaid heeft. Prachtig!
Raar dat Ivan die Rob heeft uitgenodigd,die 2 konden elkaar niet luchten of zien.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat raar, vond het qua gesprek een toffe gast.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |