SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...quote:Op maandag 30 april 2018 16:57 schreef krabje het volgende:
[..]
hoezo?ivan heeft toch niet op hun gestemd en dat was de afspraak.
Ik kan dat wel, geen 10 glazen kapot flikkeren.quote:Op maandag 30 april 2018 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan iemand geen 10 glazen kapot flikkeren en Rienk er doorheen laten lopen........
Ik ook. Nog 9 te gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kan dat wel, geen 10 glazen kapot flikkeren.
Het was een prettig gesprekquote:
Ze luisteren sowieso altijd af.quote:
O jee, dit gaat nog wat worden. Als Ivan dan ook nog tegen Romy verteld dat het Bil is die Room en Cemal uit elkaar wilde hebben .........................ach heeft geen zin Room is b lind voor alles wat Bil doet en gedaan heeftquote:Op maandag 30 april 2018 16:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat hij gehoord heeft dat romy en cemal lief doen in je gezicht, maar met zijn 2en slecht over anderen praten op een gemene manier. Hij gaat daar zijn maatregelen op nemen vertelt hij Bil
Vond ik totaal niet, hij was haar alleen maar aan het manipuleren...................quote:
Slomo is zo vol van zichzelf die gelooft alleen zichzelfquote:Op maandag 30 april 2018 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dit gaat nog wat worden. Als Ivan dan ook nog tegen Romy verteld dat het Bil is die Room en Cemal uit elkaar wilde hebben .........................ach heeft geen zin Room is b lind voor alles wat Bil doet en gedaan heeft
Dat hadden ze zo al bedacht, maar Ivan heeft iets ander gedaan. Basquote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...
quote:Op maandag 30 april 2018 17:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan zou op Mehmet stemmen en heeft dat niet gedaan ...woest was Demi ...ze vond hem een vieze naaier...
Ik weet niet of ze wel zo slim zijn en weten dat ze dit aan moeten pakken...die denken waarschijnlijk dat Ivan het voor hun gaat oplossen..quote:Op maandag 30 april 2018 17:05 schreef Prulke het volgende:
Intussen wacht ik nog steeds met smart op het gesprek tussen twins en Romy
quote:
ik fay en romyquote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
Ik wil wel even een gesprek tussen Ivan en Bas......
Ik hoop wel dat ze Fay naar huis stuurt. Zij komt nog wel aan de beurt. Fay zit al weken op de nominatie.quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo is zo vol van zichzelf die gelooft alleen zichzelf
ik hoop het niet. Bas is een onderkruipsel.quote:Op maandag 30 april 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
Ik wil wel even een gesprek tussen Ivan en Bas......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |