SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien? zeker, ik heb het gehoord, vanmorgen of gisterenquote:Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heeft ze misschien gezegd, maar Ramona zal niet liegen en Ivan kan het niet weten.
Wat een figuren heb je erbij......Kansloze mensen....quote:
Dat vieze loeder van een dramona heeft lopen liegen dat ze blauw zagquote:Op maandag 30 april 2018 16:26 schreef Bazook het volgende:
Wow Billy is in trouble....Nu moeten cemal en romy nog weten dat het Billy is die ze uit elkaar wilde hebben.... Goodbye Billy
Sterker nog, ik maak de twins mee. Heb ze echt wel over Romy en Cemal horen kletsen.quote:
Schaamteloos. Zo op FB reageren met je naam en toenaamquote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een figuren heb je erbij......Kansloze mensen....
jazeker kan dat er aan komenquote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Bil in de problemen?...............Wat denk jezelf?
Volgens mij hadden ze het vanmorgen over.quote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef Ranah het volgende:
[..]
misschien? zeker, ik heb het gehoord, vanmorgen of gisteren
quote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, ik maak de twins mee. Heb ze echt wel over Romy en Cemal horen kletsen.
Geloven Romy en Cemal toch nietquote:
Bill gaat naat de finalequote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Bil in de problemen?...............Wat denk jezelf?
Waarom heeft Jessie haar niet uit de droom geholpen dat ze niets is daar.quote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef rowan634 het volgende:
billy denk dat ivan haar ziet als concurrent
positief denkenquote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Setje72 het volgende:
Hoe kan Ivan nou zeggen dat Fay nergens heen gaat?Kan hij niet tellen ofzo
sussenquote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Setje72 het volgende:
Van mij mag ze nu wel een keer gegaan, steeds op de bank dus gaanquote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef ericahysterica het volgende:
Bill eruit dat zou ik wel wat vinden......wil dat smoelwerk dan wel zien![]()
![]()
Bill snapt de gevoelens wel van ivan. Bill ziet aan hem dat het niet goed valt maar hij heeft het wel lastig
quote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Billy ziet dat het Ivan moeilijk valt die stemmen op haar
Mehmet, Cemal, Linda en Romy houden haar er sowieso in.............Demi, Ivan, Bas gaan voor Fay........NEXTquote:
Nou bij Ramona gaan ze nog erger losquote:Op maandag 30 april 2018 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een figuren heb je erbij......Kansloze mensen....
En daarbij stemde Ivan op Bats, dus logisch dat ie Fay er dan in wil houdenquote:
Kan zijn, maar nu niet. Die twee zijn puur gif (en dan die mannetjes van ze erbij en die smerige Bas).quote:
Jammer, heb het gesprek gemist tussen die tweequote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Setje72 het volgende:
even wachten of romy te horen krijgt dat billy op cemal wilde stemmenquote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mehmet, Cemal, Linda en Romy houden haar er sowieso in.............Demi, Ivan, Bas gaan voor Fay........NEXT
Wie van Mehmet, Linda, Cemal of Romy zou Fay erin laten dan?...........quote:
Zou het denk jequote:
Eerst Fay. je ziet hoe brutaal dat wicht is.quote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze nu wel een keer gegaan, steeds op de bank dus gaan
En wat ze zegt me moeder is er niet hemel dat mokkel is 36 jaar kom op zeg
oke ik zie het anders .quote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar nu niet. Die twee zijn puur gif (en dan die mannetjes van ze erbij en die smerige Bas).
Daar kan geen Billy tegenover. Die komt ook aan de beurt.
Bil wordt door Iwan en Bas naar de finale geholpen. Anders had ze er al lang uitgelegen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze nu wel een keer gegaan, steeds op de bank dus gaan
En wat ze zegt me moeder is er niet hemel dat mokkel is 36 jaar kom op zeg
Niemand denk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie van Mehmet, Linda, Cemal of Romy zou Fay erin laten dan?...........
Dus Ram had dus geen gelijk in haar bewoording ten opzichte van die tweeling?quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Ram had dus geen gelijk in haar bewoording ten opzichte van die tweeling?
fay is een verwend jonkie Bill is 36 jr en vlindert.....verdraait.....manipuleert....rekent zich rijk.....etcquote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerst Fay. je ziet hoe brutaal dat wicht is.
Wie staat bijna onder?quote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef a_b het volgende:
Ramona heeft tegen Billy gezegd dat ze er bijna is , en volgens Bily : als Ramona dat ziet zien andere dat ook.
Ramona is zeker vergeten te zeggen dat ze bijna onder in de populariteitspoll staat
nopequote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef Copycat het volgende:
Nice!
En Billy heeft nog geen weet van dat zwaard van Damocles?
Wat is er dan spannend aan? Dat mokkel wordt buiten en binnen gehaatquote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bil wordt door Iwan en Bas naar de finale geholpen. Anders had ze er al lang uitgelegen.
Een finale zonder Bil is niet spannend genoeg.
Kan me niets schelen. Fay moet eruit.quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
fay is een verwend jonkie Bill is 36 jr en vlindert.....verdraait.....manipuleert....rekent zich rijk.....etc
hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan zijn, maar nu niet. Die twee zijn puur gif (en dan die mannetjes van ze erbij en die smerige Bas).
Daar kan geen Billy tegenover. Die komt ook aan de beurt.
Yup👍quote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerst Fay. je ziet hoe brutaal dat wicht is.
ivan zei toch net dat bil dat heeft gezegdquote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona kan niet meer weten dan wij, zelfs minder denk ik
fay heeft nooit gezegd dat ze romy en cemal uit elkaar wil halen
ramona heeft dus gelogen
quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona heeft dus gelogen
Dat gaat ze niet geloven. Ze zit te erg onder de duim van Billyquote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef Ranah het volgende:
[..]
even wachten of romy te horen krijgt dat billy op cemal wilde stemmen
niet fay dusquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ivan zei toch net dat bil dat heeft gezegd
Dit kan leuk worden. Maar zal wel weer op deceptie uitlopen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef Ranah het volgende:
nopeen die is nog te druk met jessie om romy steeds in dr nek te hijgen en af te zonderen
Ivan heeft het ook gezegd en Bas ookquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Fay eruit, Demi stort zich in haar verdriet op Cemal......En dan brengt dan Romy tot waanzin.quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me niets schelen. Fay moet eruit.
Trieste kansloze idioten zijn het..............quote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou bij Ramona gaan ze nog erger los![]()
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)-by=ramonasbeautybar
ramona is een liegend theatraal varkenquote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona heeft dus gelogen
Dat deed ze altijd al in Utopia.quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona heeft dus gelogen
ze is vast van een berichtje van een anti-twin schuimpje uit gegaanquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het schijnt dat die Ramona het hele programma niet volgt.Ze zal wel geen tv bij haar bed hebben.
Yep, want ze zijn tactisch aan het spelen en naaien iedereen die ze kunnen naaien om erin te blijven, en ondertussen lief en aardig spelen. Ook onder een hoedje van Bas. Lopen constant bij iedereen te slijmen. Weg er mee. Moet er in ieder geval 1 weg. Je ziet al hoe moeilijk het is om ze eruit te krijgen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Ram had dus geen gelijk in haar bewoording ten opzichte van die tweeling?
denk ik nietquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Setje72 het volgende:
Ik denk dat als Ivan morgen Fay erin houd...dat hij volgende week aan de beurt is
ja je droomt weer mooiquote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Fay eruit, Demi stort zich in haar verdriet op Cemal......En dan brengt dan Romy tot waanzin.
Die manipuleert nu krijg het idee dat ivan nu dit speelt ivm stem aanhang van tweeling dat hij erop die manier wat van meepikt als fay weggaat.quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Veel te druk met haar nieuwe liefdequote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het schijnt dat die Ramona het hele programma niet volgt.Ze zal wel geen tv bij haar bed hebben.
Bil moet er uit deze ronde, ze heeft nu zo vaak op de bank gezeten, het is tijd voor dat mensquote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
fay is een verwend jonkie Bill is 36 jr en vlindert.....verdraait.....manipuleert....rekent zich rijk.....etc
maar dat billy vanmorgen nog hetzelfde wilde is geen probleem voor je?quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, want ze zijn tactisch aan het spelen en naaien iedereen die ze kunnen naaien om erin te blijven, en ondertussen lief en aardig spelen. Ook onder een hoedje van Bas. Lopen constant bij iedereen te slijmen. Weg er mee. Moet er in ieder geval 1 weg. Je ziet al hoe moeilijk het is om ze eruit te krijgen.
On going story. Wordt met de dag erger. Het is dat die twee er niet meer in zitten, maar Bas is de oppasser en manipulator ofwel aangever.quote:
nee hij heeft hun nodig om romy/cemal te verslaanquote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die manipuleert nu krijg het idee dat ivan nu dit speelt ivm stem aanhang van tweeling dat hij erop die manier wat van meepikt als fay weggaat.
Ze moet opschieten voordat ze weer in scheiding ligtquote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Veel te druk met haar nieuwe liefde
Ik verbaas me elke keer weer.Wat houden we het hier dan netjes.quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Trieste kansloze idioten zijn het..............
iddquote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee hij heeft hun nodig om romy/cemal te verslaan
quote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer.Wat houden we het hier dan netjes.
we hebben nog geen 10 % mogen luisteren wat erquote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona heeft dus gelogen
Waar haalt ze het vandaan hetquote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef rowan634 het volgende:
ivan had niet verwacht dat hij zich zo slecht zou voelen na zijn stem op bil, volgens billy
dat ziet ze
verschrikkelijk wijfquote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we hebben nog geen 10 % mogen luisteren wat er
tussen Romy en Moon besproken is
in die sleurhut vandaag
wat Romano dr van maakt .. geen idee waar dat vandaan komt
grote smoel en weer ff proberen drama /tv moment te pakken
in de stromende regen
"' ik wil ff iets zeggen ""
De meesten dan.quote:
Die tweeling zijn schatjes................Fay moet gewoon over die poort gesmeten worden en die jankert die bijna tegelijk met haar geboren is, ook er achteraan..........Billy had er twee weken geleden uit gemoeten, daar hebben ze hun kans gehad..........Nu moet Fay opzouten en Billy in de finale...quote:
Meneer chips?quote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Veel te druk met haar nieuwe liefde
Waarschijnlijk uit 1 van haar persoonlijkhedenquote:
Ja maar hoe ziet hij dat voor zich dan?quote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef snetje het volgende:
Oeh..dit speelt Ivan wel heel slim ...als hij het voor elkaar krijgt dat Billy hierdoor alsnog moet vertrekken heeft hij gelijk de 6 stemmen van de twins om volgende week een Romy of Cemal eruit te krijgen...
+ stemmen van basquote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef snetje het volgende:
Oeh..dit speelt Ivan wel heel slim ...als hij het voor elkaar krijgt dat Billy hierdoor alsnog moet vertrekken heeft hij gelijk de 6 stemmen van de twins om volgende week een Romy of Cemal eruit te krijgen...
quote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die tweeling zijn schatjes................Fay moet gewoon over die poort gesmeten worden en die jankert die bijna tegelijk met haar geboren is, ook er achteraan..........Billy had er twee weken geleden uit gemoeten, daar hebben ze hun kans gehad..........Nu moet Fay opzouten en Billy in de finale...
We gaan het beleven. Ik denk eerder dat ze zich stort op Bas. Do voor de poort in een SUV.quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Fay eruit, Demi stort zich in haar verdriet op Cemal......En dan brengt dan Romy tot waanzin.
Eens..........quote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me niets schelen. Fay moet eruit.
Ze wist het (iets anders dan "Ik wist het".)(komt op hetzelfde neer dus)quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze wist het (iets anders dan "Ik wist het".)(komt op hetzelfde neer dus)
quote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die tweeling zijn schatjes................Fay moet gewoon over die poort gesmeten worden en die jankert die bijna tegelijk met haar geboren is, ook er achteraan..........Billy had er twee weken geleden uit gemoeten, daar hebben ze hun kans gehad..........Nu moet Fay opzouten en Billy in de finale...
Die gaat nietquote:Op maandag 30 april 2018 16:37 schreef rowan634 het volgende:
maar we moeten nog maar zien dat billy vertrekt
zich storten op Cemal zou de ultieme wraak zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We gaan het beleven. Ik denk eerder dat ze zich stort op Bas. Do voor de poort in een SUV.
Ik dacht dat Ramona de waarheid sprakquote:Op maandag 30 april 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
ramona heeft dus gelogen
een bord eten werkt beterquote:Op maandag 30 april 2018 16:38 schreef rowan634 het volgende:
misschien kan ivan een douchebeurt aanbieden aan linda voor een stem op fay
De twins moeten het Romy kenbaar maken dat Billy juist haar en Cemal uit elkaar wil hebben en niet de twins ...dat wordt dan gevolgd door een ruzie tussen Romy en Billy en een complete paniekaanval van Billy waarop iedereen haar wel naar huis gaat stemmen...quote:Op maandag 30 april 2018 16:37 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja maar hoe ziet hij dat voor zich dan?
Amen, niets aan toe te voegen...........quote:Op maandag 30 april 2018 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, want ze zijn tactisch aan het spelen en naaien iedereen die ze kunnen naaien om erin te blijven, en ondertussen lief en aardig spelen. Ook onder een hoedje van Bas. Lopen constant bij iedereen te slijmen. Weg er mee. Moet er in ieder geval 1 weg. Je ziet al hoe moeilijk het is om ze eruit te krijgen.
Bitch,jij gaat morgen naar huis.quote:Op maandag 30 april 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
Fay begon te schreeuwen zegt dat loeder. Er schreeuwt er maar 1 en dat is zij
Jij wilde toch Bil houden?quote:Op maandag 30 april 2018 16:38 schreef rowan634 het volgende:
misschien kan ivan een douchebeurt aanbieden aan linda voor een stem op fay
Welnee joh. Billy gaat dan weer tegen romy aanlullen. Net zo lang tot romy weer omgedraaid is.quote:Op maandag 30 april 2018 16:39 schreef snetje het volgende:
[..]
De twins moeten het Romy kenbaar maken dat Billy juist haar en Cemal uit elkaar wil hebben en niet de twins ...dat wordt dan gevolgd door een ruzie tussen Romy en Billy en een complete paniekaanval van Billy waarop iedereen haar wel naar huis gaat stemmen...
Ze spelen het spel allemaal tactisch.......Sterker nog, Bas is de grootste sneak daar..........quote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar dat billy vanmorgen nog hetzelfde wilde is geen probleem voor je?
quote:Op maandag 30 april 2018 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer.Wat houden we het hier dan netjes.
Ik weet het ook even niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 16:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik wil
fay is handiger tegen romy/cemal
maar billy is billy
En plus dat dit de kans is om Bill weg te krijgen.....en daarna lukt het niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef snetje het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik wil
maar billy is billy
Je lijkt bil wel😂quote:Op maandag 30 april 2018 16:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik wil
maar billy is billy
Het waren toen ook Chipp en Bas die heel lang geleden hebben gezegd dat Cemal de volgende zou worden...quote:Op maandag 30 april 2018 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Bas zit er ook weer bij, terwijl Rienk Romy probeert te bewerken.
Bas heeft zijn eigen agenda. Niemand kan hem wat schelen.
Eindelijk een feeksling eruitquote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Verdriet in de oogjes.
Bewust van het naderende onheil.
Over het algemeen wel,en helemaal wat er op FB en Insta wordt gepost rechtstreeks naar mensen toe.quote:
Nee geenquote:
Die vertrouw ik voor geen meter. Bas heeft de macht over ze. Opgeduveld.quote:Op maandag 30 april 2018 16:36 schreef snetje het volgende:
Ja net alsdat Chip en de twins heel lang geleden hebben gezegd dat de koppels uit elkaar moeten.quote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Het waren toen ook Chipp en Bas die heel lang geleden hebben gezegd dat Cemal de volgende zou worden...
Mehmet wij hebben hier een echt Bonny and Clyde koppel, raad maar eens wie tegen Billy.quote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef rowan634 het volgende:
romy en cemal zijn voor mehmet door de mand gevallen
Nope, zeker hoe ze Mehmet al wegzetquote:Op maandag 30 april 2018 16:43 schreef rowan634 het volgende:
die had dit NOOIT aan bil moeten vertellen!
Ik ben ook meer van het rechtstreekse, maar dan voor de persoon zelf staan en het dan zeggen..........Maar idd, het valt hier nog wel mee...........quote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel,en helemaal wat er op FB en Insta wordt gepost rechtstreeks naar mensen toe.
MAAAAR stel dat cemal te horen krijgt dat billy op hem wilde stemmen vandaag, houdt ie dan billy er nog steeds in morgen??quote:Op maandag 30 april 2018 16:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mehmet, Cemal, Linda en Romy houden haar er sowieso in.............Demi, Ivan, Bas gaan voor Fay........NEXT
Heeft ze al zo vaak gedaan.quote:Op maandag 30 april 2018 16:44 schreef rowan634 het volgende:
bil: als ik hier zat met jes had ik hetzelfde gedaan
cemal kennende? die stuurt haar wegquote:Op maandag 30 april 2018 16:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
MAAAAR stel dat cemal te horen krijgt dat billy op hem wilde stemmen vandaag, houdt ie dan billy er nog steeds in morgen??![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op maandag 30 april 2018 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook pro Billy nu hoor.......
Cemal is de meest pure bewoner daar nog, niets aan gelogen van Billy........quote:
Tering.quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?
[ afbeelding ]
Dit krijgt nog wel een staartje ..Romy wil absoluut niet dat Rienk zich met het spel bemoeid en wat doet hij nu?...probeert haar te beïnvloeden...quote:Op maandag 30 april 2018 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom bemoeit Rienk zich ermee? Snap echt niet dat Romy het pikt.
Triest.quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?
[ afbeelding ]
Ja die Johannes fan's zijn zo leip als een deurquote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt abnormaalquote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja is echt erg hoe ze tekeer gaanquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?dat is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?Dat die tweeling nog zoveel aanhang heeft verbaast mij nog............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Meer de aanhang Beau en Johan.quote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die tweeling nog zoveel aanhang heeft verbaast mij nog............
Hoe weet je hoe veel het er zijn?quote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?Yep,net even meegelezen.Dat gaat echt te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja stoer achter een toetsenbord zitten ze te typenquote:
Maar ze zou zo op hem stemmen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cemal is de meest pure bewoner daar nog, niets aan gelogen van Billy........
ook niet twin aanhangers kunnen dit onterecht vinden wat ramona deedquote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ramona heeft haar FB offline gehaald. denk dat de schuimpjes daar ook flink los zijn gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kapot druk
al die postings
Ik was er nog niet aan toe gekomen...maar verbaas mij er niet over als ik al lees wat er geplaatst is op instaquote:Op maandag 30 april 2018 16:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,net even meegelezen.Dat gaat echt te ver.
... en ook met de twins. Maar Bas is de grote boef (en Chipp). Maakt dus niet uit Fay moe weg.quote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef Koesjes het volgende:
Volgens mij is dit hele gebeuren met Chip begonnen. Die zag in dat Cemal veel kans maakte. Ik mag de twins ook niet maar zij wisten toen van niks. Chip besprak dit toen met Bas. Ik heb de twins nooit letterlijk horen zeggen dat Romy en Cemal uit elkaar moesten, wel dat zij ook 6 stemmen hadden.
Dat gaat serieus veel te ver.quote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit echt abnormaal![]()
Zo agressief was dat schuim vroeger nooit
Ja iemand Bats noemen of varken is heel netjes.quote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef magnaal het volgende:
Ja zo zit de maatschappij in elkaar lieve mensen....Lieve koekjes worden niet meer gebakken, vooral niet via internet..
Daar mag de Cos trots op zijn, dat wij nog met elkaar van gedachten wisselen
Gek he, ik denk er heel anders over......beweren dat Cemal het geld niks kan schelen.....Cemal die beweert heeft eventueel met Romy te trouwen als hij wint...... Cemal die het uit goedheid Baldr geholpen heeft met de c.d. wat Baldr eigenlijk niet eens wou......quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cemal is de meest pure bewoner daar nog, niets aan gelogen van Billy........
Mij ookquote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan wat er voor de rest nog in zit.quote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
goed, want ik hoop juist dat billy dit tegen romy zegt..kan romy weer jankenquote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef lorrie03 het volgende:
niet slim dat mehmet die aan bil vertelt
Ik noem Billy geen Bats en wat bedoel je met varken?quote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ja iemand Bats noemen over varken is heel netjes.
Het was een schreeuwlelijkquote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat gaat serieus veel te ver.
Werd Ramona ook gehaat toen ze nog in Utopia zat?
Ach het was niet echt een lieverdje maar gehaat werd ze nietquote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vertelt hij tegen Billy, die nog minder echt is.quote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef DKUp het volgende:
Mehmet hoort steeds verschillende stemmen van Romy. Hij vindt haar niet echt
cemal is altijd behulpzaam geweestquote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek he, ik denk er heel anders over......beweren dat Cemal het geld niks kan schelen.....Cemal die beweert heeft eventueel met Romy te trouwen als hij wint...... Cemal die het uit goedheid Baldr geholpen heeft met de c.d. wat Baldr eigenlijk niet eens wou......Alles voor de winst.....en hoe houd ik mijn plek in de poll
zo gaat dat ..quote:Op maandag 30 april 2018 16:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja stoer achter een toetsenbord zitten ze te typen
Ik vond het dubbel,het ene moment deed ze heel mooie dingen,het andere moment was het iemand met een grote bek en roddelen kon ze ook .quote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Kansloos.. Sociaal experiment: wat kan een tv-programma doen met gekke volgers? Man man manquote:Op maandag 30 april 2018 16:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja stoer achter een toetsenbord zitten ze te typen
Rienk, de utopia god.quote:Op maandag 30 april 2018 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Rienk tyf op...............Flikker op naar Groningen, zullen ze weer blij met je zijn daar.......
ja als ze wijs doet zet ze de andere ook ff op holdquote:Op maandag 30 april 2018 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo gaat dat ..
misschien is ze ff boodschappen doen
gaat ze straks weer verder
Inderdaadquote:
jammer dat het tegen een hersenloos monster is die toch niet toegeeft dat ze fout zitquote:
Ach boeien ook................quote:Op maandag 30 april 2018 16:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
ook niet twin aanhangers kunnen dit onterecht vinden wat ramona deed
Wat vertelde hij?quote:Op maandag 30 april 2018 16:47 schreef lorrie03 het volgende:
niet slim dat mehmet die aan bil vertelt
ja romy ik gaa je ook vollspritzenquote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef Raskolnikow het volgende:
Romy: "Mijn voelsprieten stonden te springen..."
en zegt dat ie dat nog gaat zeggen tegen romyquote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef DKUp het volgende:
Mehmet hoort steeds verschillende stemmen van Romy. Hij vindt haar niet echt
Ja te erg, ik zou mooi de reacties op zijn minst uit zetten. Ben ook niet echt Ramonafan maar wie ben ik om dat soort berichten te gaan plaatsen, zal niet in mij opkomen, je verlaagd je toch niet tot zoietsquote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef Prulke het volgende:
[..]
Kansloos.. Sociaal experiment: wat kan een tv-programma doen met gekke volgers? Man man man
romy hoort en onthoud alleen dingen die ze wil horenquote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef Copycat het volgende:
Romy is ook helemaal vergeten dat haar pa haar vooral voor Billy waarschuwde.
Ze spelen allemaal het spel, Cemal vind ik persoonlijk de minst verrotte van de verrotten............quote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek he, ik denk er heel anders over......beweren dat Cemal het geld niks kan schelen.....Cemal die beweert heeft eventueel met Romy te trouwen als hij wint...... Cemal die het uit goedheid Baldr geholpen heeft met de c.d. wat Baldr eigenlijk niet eens wou......Alles voor de winst.....en hoe houd ik mijn plek in de poll
had ze dr grote snavelt maar moeten beheersenquote:Op maandag 30 april 2018 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit echt abnormaal![]()
Zo agressief was dat schuim vroeger nooit
Hoe vaak is Ramona hier wel niet voor varken, zwijn etc uitgemaakt. Het is hier niks beter alleen niet op haar eigen pagina.quote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik noem Billy geen Bats en wat bedoel je met varken?
rienk houdt romy een spiegel voor dat zij dezelfde dingen gezegd heeft over de twins uit elkaar halenquote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Rienk zou met deze theorie niet wegkomen. Wat, als als als... Ik maak verdorie zelf uit wat ik doe.
Als je vindt dat je een lans moet breken voor een ander, doe het bij iemand anders.
Schijnheilige Farizeeër.
Dat slaat nergens op. Johan en Beau hebben daar niets mee te maken. Kan net zo goed gaan gillen dat het lindaschuimpies zijnquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Rienks hart breekt als Demi alleen achtergelaten wordt
dat hij gehoord heeft dat romy en cemal lief doen in je gezicht, maar met zijn 2en slecht over anderen praten op een gemene manier. Hij gaat daar zijn maatregelen op nemen vertelt hij Bilquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 16:50 schreef magnaal het volgende:
Ja zo zit de maatschappij in elkaar lieve mensen....Lieve koekjes worden niet meer gebakken, vooral niet via internet..
Daar mag de Cos trots op zijn, dat wij nog met elkaar van gedachten wisselen
Dit is geen shine. Hier laat ze haar hypocriete masker vallen en haar valse karakter zienquote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het grappige is wel dat Romy voor de tweede keer de shine pakt bij de stemming.
Het spijt me, maar toen Ramona in Utopia was, keek ik niet en ik noem niemand een varken sws. En geef niemand bijnamen. Dus laat me met rustquote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Hoe vaak is Ramona hier wel niet voor varken, zwijn etc uitgemaakt. Het is hier niks beter alleen niet op haar eigen pagina.
José en René schuimpjes.quote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Johan en Beau hebben daar niets mee te maken. Kan net zo goed gaan gillen dat het lindaschuimpies zijn
Hij is Romy gewoon aan het manipuleren .................Die dorpsgek moet een paar sokken en schoenen aanschaffen en weer optyfen waar hij vandaan komt.........Pieter baan centrum zou ook een optie kunnen zijn......quote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Rienk, de utopia god.Wat een dwaas is dat toch.
waar bemoeit die nep zwerver zich meequote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Goedzo Romy, laat je niet de les lezen door zo'n godsdienstwaanzinnige.
En dat is sterk van Romy.........quote:Op maandag 30 april 2018 16:53 schreef yaello het volgende:
[..]
klopt. Het werkt alleen niet, Romy houdt zich gewoon vast aan haar eigen keus.
ze is nu aan het roken dus zal er wel zo naar toe gaanquote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef mijntjexx het volgende:
Benieuwd wanneer billy dit aan romy gaat vertellen
Batsie..is Batsiequote:Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Ja iemand Bats noemen of varken is heel netjes.
hoezo?ivan heeft toch niet op hun gestemd en dat was de afspraak.quote:Op maandag 30 april 2018 16:56 schreef snetje het volgende:
Rienk: Jij bent de enige die haar zo gekwetst heeft..
Nee dat was Ivan die zich niet aan de afspraak heeft gehouden...
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 30 april 2018 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is geen shine. Hier laat ze haar hypocriete masker vallen en haar valse karakter zien
Ik luister meestal primaquote:Op maandag 30 april 2018 16:57 schreef Ranah het volgende:
zijn er meer die horen wat rienk zegt? man man
Zij die nooit hun mening wijzigen, houden meer van zichzelf dan van de waarheid.quote:
Zij moeten nu nou eenmaal aangepakt worden, Romy komt nog.quote:Op maandag 30 april 2018 16:49 schreef miertje36 het volgende:
romy jij lult nog erger over de twins dus waarom je nu zo boos bent snap ik niet
Ik heb het over de schuimpjes van Johan en Beau Mazaru, effe beter lezen de volgende keer.........quote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Johan en Beau hebben daar niets mee te maken. Kan net zo goed gaan gillen dat het lindaschuimpies zijn
Ramona is geen varken. Varkens zijn heel intelligente dierenquote:Op maandag 30 april 2018 16:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Batsie..is Batsie
Varken.... tis er mis met varken
heule ouwe koei...
Als je geen reden ziet om je mening te wijzigen, is dat prima.quote:Op maandag 30 april 2018 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij die nooit hun mening wijzigen, houden meer van zichzelf dan van de waarheid.
Idd, doet ze heel sterk...........Vond Romy sterk in haar bewoording naar die Fay toe vanmiddag......quote:Op maandag 30 april 2018 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Goedzo Romy, laat je niet de les lezen door zo'n godsdienstwaanzinnige.
Ik had het over waar je op reageerdequote:Op maandag 30 april 2018 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de schuimpjes van Johan en Beau Mazaru, effe beter lezen de volgende keer.........
Tijdens zijn eerste verblijf probeerde ik nog wel eens netjes te typen wat hij vertelde maar ik geloof dat het niet veel respons geeftquote:
ik herinner mequote:Op maandag 30 april 2018 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdens zijn eerste verblijf probeerde ik nog wel eens netjes te typen wat hij vertelde maar ik geloof dat het niet veel respons geeft
Yep, die schuimpjes gaan nu op de twins.quote:Op maandag 30 april 2018 16:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de schuimpjes van Johan en Beau Mazaru, effe beter lezen de volgende keer.........
Dat dus............quote:Op maandag 30 april 2018 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, die schuimpjes gaan nu op de twins.
Daar zou je een boek van kunnen maken.quote:Op maandag 30 april 2018 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdens zijn eerste verblijf probeerde ik nog wel eens netjes te typen wat hij vertelde maar ik geloof dat het niet veel respons geeft
Oh heb ik niet gezien. Ik schakel net over naar een andere stream omdat ik die slomo zat benquote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze stond net de heldentijd bij de muur te luisteren
Ivan is toch aan het trainenquote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze stond net de heldentijd bij de muur te luisteren
Die heeft hij zelf al geschrevenquote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar zou je een boek van kunnen maken.
"De gebundelde teksten van Rienkosan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |