quote:Op maandag 30 april 2018 17:41 schreef lorrie03 het volgende:
nou hoop dat mehmet eerder is dan billy met de confrontatie
Dit is allemaal BS, want dit wist Linda de vorige keer ook al van haar zusquote:
Jawel, na Utopia foto's van hun tweeën gezien in de auto.......quote:Op maandag 30 april 2018 17:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Raar dat Ivan die Rob heeft uitgenodigd,die 2 konden elkaar niet luchten of zien.
Enquote:
nu zal Romy zeggen dat je mensen van buiten niet moet geloven. Als Billy tegen Romy praat over hun gesprek ziet het er morgen heel anders uit zegt mehmetquote:
Dat denk ik niet, Fay weg en Demi staat alleen daar. Eigen schuld. Ze dachten sterk te staan samen. Hut verkopen en Demi op de videquote:Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
De twins moeten in Iwan gaan geloven, want als Fay straks weg is, staat Demi alleen.
Dan heeft ze Iwan nog als steun. (en Bas)
nee volgens mij niet, bil weet wel dat cemal en romy andere gesprekken hebben in de caravan dat in de loodsquote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
Maar bil weet dat ze weten dat zij dat zei ipv fay ?
Oh, net te snel uitgezet dusquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Meh: Ja.. dan is het sorry girl, maar dan gaat het morgen iets anders uitpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huh ..snap er niks meer vanquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Meh: Ja.. dan is het sorry girl, maar dan gaat het morgen iets anders uitpakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fay gaat, wat er ook gebeurd...quote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het een grap vinden als hij als winnaar eruit komt. Goede weerspiegeling van het programma van de laatste jarenquote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef pullup het volgende:
Ik zie Mehmet ook wel als een vis in het water rondzwemmen van de een naar de ander
Die is happy met dit gekonkel
Haar zus ging niet helemaal goed op door. Vandaag kreeg ze echt voorbeelden van José en Madi.quote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit is allemaal BS, want dit wist Linda de vorige keer ook al van haar zus
Ze mogen Linda wel eens acteertraining geven
Vlak na de stemming dat Bas een briefje had gevonden met daarop iets van dat "Bas en Billy willen jullie uit elkaar hebben" Bas en Billy zeiden tegen Romy dat gewoon gesprekken hebben gehad over koppels maar niet over Romy en Cemal uit elkaar halen...quote:
Vanaf dag 1 al, dat heeft ze zelf toe gegeven dat ze glashard kan liegen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]Ze zal wel weer keihard ontkennen. Slomo kan net zo hard liegen als bats
Dit geeft mij juist meer hoopquote:
wat bedoelt hij daarmee? romy zit niet op de bankquote:Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |