SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
past alles ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:53 schreef Gladiolio het volgende:
Rienk is zowaar iets nuttigs aan het doen.
Hij helpt Mehmet met het aankleden van de banken.
Misschien moeten ze eens normaal gaan etenquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
anders spatten ze uit elkaar, zoveel gebakken lucht
Ik lig hier dubbelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
I never find another man like you , lalalalalala
De juiste voeding voor Bil zijn mannen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:01 schreef kkka3 het volgende:
Zielige Bats leeft zich helemaal, zingt uit volle borst mee met Beyonce
Dansshowtje einndfeest? voor nog geen 100 manquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:02 schreef yaello het volgende:
Kevin Rekoert is er weer? Wat moet hij nu weer dan?
hey bertje visquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansshowtje einndfeest? voor nog geen 100 man
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
dan staan we wel even hier met onze bek vol tanden
Ik sta nergens meer van te kijken bij die twee hoor. Jessie kan mij ook niet meer verbazen wat dat betreft. Hij bleef maar terugkomen bij haarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
dan gun ik hem bil met 4 kotersquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Of Jessie negeert haar dat hele uurquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
wat hebben we hier gezeten 's nachts! Dat het toch weer ging gebeuren, die commentarenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij die twee hoor. Jessie kan mij ook niet meer verbazen wat dat betreft.
Komt daar wij vandaan komen jeweetwelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hey bertje visAlles is anders in de Andes
(UI)
Is handig hoor. Heb hem ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De dames in gesprek
Eindelijk heb ik de Utopia app gedownload. Eén stream, kjjken of het bevalt.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums: ze is niet op haar achterste gevallen
Zo slim, daarom is hij er ook uitquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Batsie over Jessie, zijn intelligentie en analytisch vermogen
[ afbeelding ]
Dat zal toch niet, dan is ie nog gekker dan Bilquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan komt maandag Jessie, en zegt ik heb je zo gemist, je bent mijn ware liefde![]()
De wens is vader van de gedachtequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Linda en Ivan ook een koppel...................... zegt Linda
was ff een brainfart, maar niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, dan is ie nog gekker dan Bil
In vriendschap, of in samenwerken, of in denken over de winnaar, kun je toch ook een koppel zijn ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Linda en Ivan ook een koppel...................... zegt Linda
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijndequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef mazaru het volgende:
Wat bats doet over Jessie doet Linda over Ivan
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedkoop merk Spraytan gekocht?
Ja, ze heeft nu ook twee nachten bij hem geslapen.quote:
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
In vriendschap, of in samenwerken, of in denken over de winnaar, kun je toch ook een koppel zijn ?
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrugquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijnde
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat ze in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteenquote:
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrug
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteen
Allemaal hersenspinselsquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Maar ze claimt hem er niet minder omquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hemquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Je zou er maar mee getrouwd zijn. Dan heb je echt geen leven
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
Hij houdt zich de laatste tijd heel erg in. Ook Ivan is bezig met een charme offensiefquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hem
hou toch op gewoon vriendschap ..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdreven
Niks mis mee toch ze dringt zich op geen enkele manier op.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hou toch op gewoon vriendschap ..
klein beetje soppeh that's it
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billyquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is Linda realistisch genoeg om te beseffen dat Ivan een vriendin heeft buiten en dat hij haar niet als zodanig zal zien.
Maar ik geloof wel dat er een vriendschap is ontstaan tussen die twee. Sowieso van de week op de camping
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billy
Ja zijn vriendin is saai.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef mazaru het volgende:
Cemal zit ook 12 uur per dag achter de computer spelletjes te spelen en voetbal te kijken
Lijkt me wel leuk, ik dacht dat Jessie echt niet zou komen, misschien net zo'n cold shoulder als Ruud bij haar deed.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Billy ziet het zo dat nu ze weet dat jessie komt, en niet afzegt dat ie haar weer wilt, of dit echt is zien we maandag
Dit....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatiequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit....
Volgens mij verdraagt hij haar nauwelijks. Hij wil winnen, dus moet hij nog een maandje volhouden om haar hoop te geven.
Ook van haar kant.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatie
Vind ik ook niet zo raar. Lijkt me bloedirritant als iemand om ieder woord wat je zegt gaat hinniken als een paard die een beurt krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatie
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit momentquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo raar. Lijkt me bloedirritant als iemand om ieder woord wat je zegt gaat hinniken als een paard die een beurt krijgt
Wat erg is dat, zelfs op de Linda stream gaat het door merg en beenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
Zou die verschrikkelijke slomo stoppen met krijsen als ze op de bank zou komen?
Ze kan beter aan haar karakter werkenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit moment
dat gaat het eerlijke spontane oprechte meisje nog wel opbrekenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat erg is dat, zelfs op de Linda stream gaat het door merg en been
Ik hoop dat Jessie haar duidelijk maakt dat hij echt niks meer met haar wil.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, ik dacht dat Jessie echt niet zou komen, misschien net zo'n cold shoulder als Ruud bij haar deed.
niemand is perfect, en dat zie ik ook wel, maar er zijn er meer.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan beter aan haar karakter werken
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij maandag doet. Ik denk dat hij gewoon zijn fatsoen houdt en de eer aan zichzelf houdtquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie haar duidelijk maakt dat hij echt niks meer met haar wil.
Voor hen allebei beter.
Billy blijft beter single. Zoals ze zich vastklampt aan elke vent die een keer naar haar glimlacht, is griezelig.
Ze verandert in een wrak en die man ook.
Maar zij irriteert zich aan iedereen, dus dat is niet bijzonder.quote:
Absoluut! Ze sporen geen van allen daarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niemand is perfect, en dat zie ik ook wel, maar er zijn er meer.....
wat is er mis mee ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan beter aan haar karakter werken
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit moment
Heel veel. Maar ik zeg niets, voor je het weet is het weer oorlog hierquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er mis mee ?
OT
Keuken ; linda nog bezig met lkkr voor de markt
dingen in bakjes
KLaplopert pc .. incl vleugels
Loods
Twins ,, zitten drukke dag geweest keihard genikst
romy zit er bijj kirrt luisterd gilt niks
er is ook niemand die vraagt of tie ff kan helpen, alleen proeven, en weg zijn zequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er mis mee ?
OT
Keuken ; linda nog bezig met lkkr voor de markt
dingen in bakjes
KLaplopert pc .. incl vleugels
Loods
Twins ,, zitten drukke dag geweest keihard genikst
romy zit er bijj kirrt luisterd gilt niks
Dat was ook echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maar
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gewoon aan de geldprijs denken en je verstand op nul zettenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....
ja voor nu......................quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....
blaftyfes deel je met vriendenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef mazaru het volgende:
Linda hoest even een paar keer over het eten. Zeker voor een glanzend korstje?
Plus hadden ze het leuk samenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maar
Hij had de eer aan zichzelf gehouden als hij geweigerd had.......het is nog een grotere lamzak als ik al dacht......quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij maandag doet. Ik denk dat hij gewoon zijn fatsoen houdt en de eer aan zichzelf houdt
Cemal........................ die is wel tactisch bezig, maar is te dom, om het haalbaar te makenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.
Maar helaas maakt haar dat voor mij sympathiek.
Maar ja, ze zijn allemaal niet echt sympathiek. Ik denk dat ik Cemal nog het minst erg vind. Hij blijft redelijk ‘aardig’ en positief. De rest is me allemaal te hanig en te achterbaks.
het kan best nog zo zijn dat hij uiteindelijk nog niet klaar is met bil. Kijk hoe lang ruud aan haar is blijven hangen..het was zijn grootste liefdesverdriet ooit toen zij hem verlaten had, gaat na een jaar weer contact met haar zoeken en zorgt dat ze terug naar NL kan én haalt haar weer terug naar utopia..en was helemaal vd wap weer toen ze met jessie in de invalidewc ging wippen. Toch heeft billy iets waardoor je haar lang wilquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had de eer aan zichzelf gehouden als hij geweigerd had.......het is nog een grotere lamzak als ik al dacht......
Tja.... die domheid kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Cemal........................ die is wel tactisch bezig, maar is te dom, om het haalbaar te maken![]()
Die zijn de volgende dag alweer vergeten waar het de vorige dag ook al weer over gingquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.... die domheid kent geen grenzen.
Past goed bij die schreeuwlelijk die ook zoooo dom is.
dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Chemal is net zo als iedereen met het spel bezig. Hij voelt dat hij kans maakt net als Romy. Hij isquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.
Maar helaas maakt haar dat voor mij sympathiek.
Maar ja, ze zijn allemaal niet echt sympathiek. Ik denk dat ik Cemal nog het minst erg vind. Hij blijft redelijk ‘aardig’ en positief. De rest is me allemaal te hanig en te achterbaks.
Braam, laat je niet voor de gek houden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is toneel?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam, laat je niet voor de gek houden.
Het is allemaal toneel.
was ff een mindfuck Poesquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam, laat je niet voor de gek houden.
Het is allemaal toneel.
Ze had erover dat ze door anderen als koppel gezien werden net zoals een Billy samen met Mehmet..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijnde
De soap genaamd Utopia.quote:
Ik moet soms erg lachen om de domme hersenspinsels hier ja...quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is Linda realistisch genoeg om te beseffen dat Ivan een vriendin heeft buiten en dat hij haar niet als zodanig zal zien.
Maar ik geloof wel dat er een vriendschap is ontstaan tussen die twee. Sowieso van de week op de camping
Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:51 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het wel een ideetje dat ze maandag unaniem mogen stemmen welke oud utopiaan nog ffkes mag blijven..toch zou ik voor jessie gaan dan
[..]
het kan best nog zo zijn dat hij uiteindelijk nog niet klaar is met bil. Kijk hoe lang ruud aan haar is blijven hangen..het was zijn grootste liefdesverdriet ooit toen zij hem verlaten had, gaat na een jaar weer contact met haar zoeken en zorgt dat ze terug naar NL kan én haalt haar weer terug naar utopia..en was helemaal vd wap weer toen ze met jessie in de invalidewc ging wippen. Toch heeft billy iets waardoor je haar lang wil
Uhuuquote:
een schnabbel, babbel en een grabbelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....
Daarom had Jessie ook niet moeten reageren......ook al gaat het van de febo uit......
Ik denk ook dat ze wel wat ondertekend hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een schnabbel, babbel en een grabbel
geen idee of ie haar echt niet meer moest in het begin..ze moest zich maar weer gaan bewijzen, maar ze verneukte het alweer binnen een paar dagen met jessiequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....
Daarom had Jessie ook niet moeten reageren......ook al gaat het van de febo uit......
precies, en zo is het eigenlijk ook. jessie en moeder jessie liken niet voor niks de reacties van mensen waarin gezegd wordt dat billy ook maar tv maakt en het allemaal niet zo serieus moet worden genomenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:59 schreef yaello het volgende:
Romy bevestigd even dat ze weer allemaal gesprekjes moest voeren. Ze zegt dat ze weer klaar is voor vandaag en iedereen gehad heeft. Bats antwoord dat ze blij is dat zij het een keer niet hoeft te doen en dat ze elkaar altijd afwisselen. En wij ons maar dood irriteren aan al die gesprekjes.
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
geen idee of ie haar echt niet meer moest in het begin..ze moest zich maar weer gaan bewijzen, maar ze verneukte het alweer binnen een paar dagen met jessie
Mehmet is niet zo gluiperig, hij vraagt het toch?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
gluiperige mehmet vraagt rienk of hij verwacht had dat mensen zich zouden storen als hij aantekeningen maakt
20 gratis pijpbeurten per dag slaat hij misschien niet afquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
Billie weer over Jessie, als ik buiten ben weet ik niet of hij me opzoekt. Nee dombo
dat weet je nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
Billie weer over Jessie, als ik buiten ben weet ik niet of hij me opzoekt. Nee dombo
als er 1 persoon zn rol goed aanpaktquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
gluiperige mehmet vraagt rienk of hij verwacht had dat mensen zich zouden storen als hij aantekeningen maakt
Ik vind juist dat Mehmet dit heel slim speelt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
Hij is er redelijk duidelijk over idd.. Dat is dan wel Mehmet .. Hij benoemt wel gewoon veel dingen gewoon zoals het is.. Maar hij speelt ook het spel al sinds ie binnen is en verder doet ie weinigquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mehmet is niet zo gluiperig, hij vraagt het toch?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebben
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Mehmet dit heel slim speelt.
maar dat komt ook dat hij er als laatste is en 2 dagen nadat hij erin zat al het nieuws kreeg dat het zou stoppenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is er redelijk duidelijk over idd.. Dat is dan wel Mehmet .. Hij benoemt wel gewoon veel dingen gewoon zoals het is.. Maar hij speelt ook het spel al sinds ie binnen is en verder doet ie weinig
Ik weet nog dat de ouders van Jessie het beter vonden dat ze geen relatie meer hadden.En Billy was het tijdens het bezoek helemaal mee eens.Zodra zijn ouders weg waren Sprong ze op zijn schoot en wenste zijn ouders de typhus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebben
Dit dus. Als ze niet naar Jessie was gegaan had ik Billy en Ruud toh weer samen zien komen. De liefde van beide kanten leek er toen zeker nog te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
geen idee of ie haar echt niet meer moest in het begin..ze moest zich maar weer gaan bewijzen, maar ze verneukte het alweer binnen een paar dagen met jessie
na half op zn pa gereden te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de ouders van Jessie het beter vonden dat ze geen relatie meer hadden.En Billy was het tijdens het bezoek helemaal mee eens.Zodra zijn ouders weg waren Sprong ze op zijn schoot en wenste zijn ouders de typhus.
het is slim maar ook ergerlijkquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Mehmet dit heel slim speelt.
Tuurlijk, dan valt je hele Utopia in duigenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dat komt ook dat hij er als laatste is en 2 dagen nadat hij erin zat al het nieuws kreeg dat het zou stoppen
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
na half op zn pa gereden te hebben
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat moet haast wel, want hier kiest een normaal mens toch niet voor?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze wel wat ondertekend hebben.
Als Jessie al komt heeft hij uiteraard een boel info en nog meer dingen wat hij fout heeft gedaan. Billie terug nemen is wel het laatstequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat is wel een puntje jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, dacht dat pa ook aantrekkelijker was dan zoonlief....
grappig mannetje jaquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen, dacht dat pa ook aantrekkelijker was dan zoonlief....
Of het zijn de bewoners die heel graag nog even in de spotlights willen staan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat moet haast wel, want hier kiest een normaal mens toch niet voor?
geweldige houding van die moederquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja daar val jij niet onderquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de wat oudere COS vrouwen wel ja
echt wel, leuk mens!quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geweldige houding van die moeder
in dat gesprekje met Jett
Heet in de mond, koud in de kont (oud gezegdequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eerder vandaag Romy,
rugpijn,
nekpijn,
hoofdpijn.
En nu tegen Cemal;ik ga je kapotneuken.
Kon er op wachten.......quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de wat oudere COS vrouwen wel ja
Dat waren toch wel leuke momentjes Billie en de ouders. Billie en Demie gatequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geweldige houding van die moeder
in dat gesprekje met Jett
Gaat hij nu weer naar Amerka??quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef Yaksa het volgende:
Romy gaat niet mee als Cemal naar Amerika gaat, zegt ze.
Het nivo van dat kind is soms te grof voor woorden... Mogelijk dat er samen met Cemal een porno carrière in het voortijdige schiet ligtquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eerder vandaag Romy,
rugpijn,
nekpijn,
hoofdpijn.
En nu tegen Cemal;ik ga je kapotneuken.
Ik wou jullie niet teleurstellenquote:
Kan wel nuquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
zou ook niet trots zijn als ik zou zeggen, ik ben een ouwe geile oma , Ghost![]()
![]()
Wie zegt dat dan? En GB is niet bepaald geilquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
zou ook niet trots zijn als ik zou zeggen, ik ben een ouwe geile oma , Ghost![]()
![]()
Hangt ze die ook aan de oren van de schuimpjes?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is Jet al aan de oorConde's begonnen ?
Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe hij er uitzag, maar weet wel dat ik me toen afvroeg hoe ze in godsnaam zo'n lelijke zoon konden hebben....quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou jullie niet teleurstellenkan me die vader heel niet herinneren meer ook
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? En GB is niet bepaald geil
Niet? eigenaar van Boerejongens ,was wel een joviale man.Moeke was wat strenger.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wou jullie niet teleurstellenkan me die vader heel niet herinneren meer ook
Hij steekt overal zijn nare kop tussen en dat pruimenmondje gaat maar.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Rienk zou zich niet bemoeien met de stemmingen, hele Peter R de vries beweringen heeft hij met een boekje erbij
Door dit soort opmerkingen weet ik dat al maandenquote:
geen ideequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hangt ze die ook aan de oren van de schuimpjes?
dat vieze lebberige mondje idd, echt !quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij steekt overal zijn nare kop tussen en dat pruimenmondje gaat maar.
En bruingebakken.... Dus marktgangers morgen !! Bestel geen patat, want die zijn overdone.. Sowieso ongewassen die friets.. Direct vanuit de klapmachine het vet in..quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:16 schreef yaello het volgende:
Bats tegen Cemal: "hoi patatje, mijn medepatatje". Mevrouw heeft 1x in de luifel gestaan
En Bas zijn zin niet willen gevenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon aan de geldprijs denken en je verstand op nul zetten
Ik zou eerst een tondeuse over die rot kop halen om mee te beginnenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vieze lebberige mondje idd, echt !
Hij was een wat oudere versie van Jessie. Leuke manquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe hij er uitzag, maar weet wel dat ik me toen afvroeg hoe ze in godsnaam zo'n lelijke zoon konden hebben....
Ik moet het even kwijt.Je Ui. Bertjequote:Op zaterdag 28 april 2018 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En bruingebakken.... Dus marktgangers morgen !! Bestel geen patat, want die zijn overdone.. Sowieso ongewassen die friets.. Direct vanuit de klapmachine het vet in..
Knettergek dat denkt ze van al haar exenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:19 schreef Setje72 het volgende:
Bill gaat er echt van uit dat Jessie haar nog leuk vind
Die had een schattig bekkie na de landingquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Die nog niet van een flat af gesprongen zijn dan
Jawel, echt wel......toen hij erin kwam en zelfs toen hij eruit ging....Ik vond hem precies lijken op Marco Borsato die toen dat meel over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zo lelijk is Jessie ook niet hoor
Mwa,eentje is van een flat gesprongen,een ander wil nooit meer een relatie en een derde werd agressief en heeft haar een auto uitgekieperd.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Knettergek dat denkt ze van al haar exen
Jessie vond ik wat leuker na alle ellende. Plofkop toen hij binnenkwam.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, echt wel......toen hij erin kwam en zelfs toen hij eruit ging....Ik vond hem precies lijken op Marco Borsato die toen dat meel over zich heen kreeg.
boevenkoppies, maar pfff zal me een worst wezenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, echt wel......toen hij erin kwam en zelfs toen hij eruit ging....Ik vond hem precies lijken op Marco Borsato die toen dat meel over zich heen kreeg.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
oogstfestehquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wel dat hij grappig was bonkig manneke Struis zou hem doen
Achter de tent feestje.quote:
Poeh, dat is een aardig relatie CV. Daarbij vergeleken valt die van mij in het nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa,eentje is van een flat gesprongen,een ander wil nooit meer een relatie en een derde werd agressief en heeft haar een auto uitgekieperd.
Je hoeft het iig niet aan te vullenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Poeh, dat is een aardig relatie CV. Daarbij vergeleken valt die van mij in het niet
Da's nie best. Dan ziet hij er nu beter uit. Wel een stuk ouder dan zijn kalenderleeftijd, dat dan weer wel.quote:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Poeh, dat is een aardig relatie CV. Daarbij vergeleken valt die van mij in het niet
quote:
Moet die ook weg?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:33 schreef yaello het volgende:
Cordwood opruimen lukt al goed. Romy en Cemal liggen nu te slapen op het bed.
Nee voor de markt morgen. Ze hebben geen rondleidingen meer maar de bezoekers mogen wel het cordwood inquote:
Ze wist dat Ruud er toen was en ging steeds harder gillen.quote:
Jessie kwam min of meer zo binnen. Hij is een stuk aantrekkelijker nu. Alles dankzij Billie de stress enzoquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ietsje pietsje teveel van het goede leven genoten hoofd
rehab in Uto,..goed gelukt
Beetje nagellak komt het goed.quote:
Wijfquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje nagellak komt het goed.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje nagellak komt het goed.
Geill kopelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap Romy soms echt wel!quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
Cemal heeft het ook veel over zichzelf hoor, man man. Zo boeiend ben je helemaal niet, Cemal
Die foto heeft niets met de cos te makenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. de Hoerelook, de ultieme wanhoop-act van de Braafling?
Cemal vind zichzelf ook onweerstaanbaar. Spreekt hij ook regelmatig uit.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
Cemal heeft het ook veel over zichzelf hoor, man man. Zo boeiend ben je helemaal niet, Cemal
Cees komt maandag .quote:
Chemal heeft het te hoog in zijn bol.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal vind zichzelf ook onweerstaanbaar. Spreekt hij ook regelmatig uit.
Een brutaal mens heeft de halve wereld, dat heeft Cemal daar wel geleerdquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal vind zichzelf ook onweerstaanbaar. Spreekt hij ook regelmatig uit.
Die is alleen geen haar beterquote:
Die malloot leeft in een droomwereld waar iedereen die hem ziet helemaal verkocht is. Iedereen wil hem.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld, dat heeft Cemal daar wel geleerd![]()
Juist en tijdens die twee dagen hadden ze heel mooie gesprekken ook over de vriendin van Ivan. Linda weet heus wel dat ze niets hoeft te verwachten van Ivan en ik den dat ze ook niets verwacht van hem behalve goede vriendschap.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Chemal redt het niet. Hij heeft geen charisma. Chemal heeft niksquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld, dat heeft Cemal daar wel geleerd![]()
Chemal maakt een fout dat hij onschendbaar isquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal vergeet in zijn tomeloze ambitie alleen zijn relatie met Romy.
Dat gaat hard aankomen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Chemal maakt een fout dat hij onschendbaar is
Cemal heeft een behoorlijke buik. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Chemal redt het niet. Hij heeft geen charisma. Chemal heeft niks
Ja daar lijkt het wel op. Het is tijd dat de mensen die betalen voor de streams ook eens wat kunnenquote:
Dat laatste maakt ze imo ook groter dan het isquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Juist en tijdens die twee dagen hadden ze heel mooie gesprekken ook over de vriendin van Ivan. Linda weet heus wel dat ze niets hoeft te verwachten van Ivan en ik den dat ze ook niets verwacht van hem behalve goede vriendschap.
Ben benieuwd wanneer ze daar weer over gaan bekvechten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal vergeet in zijn tomeloze ambitie alleen zijn relatie met Romy.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Cemal heeft een behoorlijke buik. Dat dan weer wel
Nog niet..quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto heeft niets met de cos te maken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bewoners die nooit stemmen hebben gehad ,dat gaat pijn doen.
Zag een foto van hem voorbij komen van toen hij Romy's haar borstelde. Daarop was te zien dat hij flink is aangekomen.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zag een foto van hem voorbij komen van toen hij Romy's haar borstelde. Daarop was te zien dat hij flink is aangekomen.
quote:
Ik help je .quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zag een foto van hem voorbij komen van toen hij Romy's haar borstelde. Daarop was te zien dat hij flink is aangekomen.
Dank je welquote:
Ja gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik doelde op deze post:
UTO / [COS #18766] Bier zuipen en banken.
Maandag weer net wel of niet op de bank. Het is weer een dramatisch tafereel met hun neukertjes maandag.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Feeks doet d'r uiterste best zie ik... komt al wat aan, dat skelettenkoppie is al aardig op retour.. misschien Deem nog een paar kilootjes eraf en het is weer een heuse Tweeling![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Feeks doet d'r uiterste best zie ik... komt al wat aan, dat skelettenkoppie is al aardig op retour.. misschien Deem nog een paar kilootjes eraf en het is weer een heuse Tweeling![]()
[ afbeelding ]
Fay doet dit heel bewustquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ?quote:
Volgens mij heeft Deem ook een minder plofkoppie al te zien?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
zichzelf uithongeren, wil op haar modelzusje lijken, heeft een 'vriendje" en weet niet wat ze er mee aanmoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |