Ja dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
In vriendschap, of in samenwerken, of in denken over de winnaar, kun je toch ook een koppel zijn ?
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrugquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijnde
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat ze in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteenquote:
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrug
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteen
Allemaal hersenspinselsquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Maar ze claimt hem er niet minder omquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hemquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Je zou er maar mee getrouwd zijn. Dan heb je echt geen leven
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
Hij houdt zich de laatste tijd heel erg in. Ook Ivan is bezig met een charme offensiefquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hem
hou toch op gewoon vriendschap ..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdreven
Niks mis mee toch ze dringt zich op geen enkele manier op.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hou toch op gewoon vriendschap ..
klein beetje soppeh that's it
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billyquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is Linda realistisch genoeg om te beseffen dat Ivan een vriendin heeft buiten en dat hij haar niet als zodanig zal zien.
Maar ik geloof wel dat er een vriendschap is ontstaan tussen die twee. Sowieso van de week op de camping
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billy
Ja zijn vriendin is saai.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef mazaru het volgende:
Cemal zit ook 12 uur per dag achter de computer spelletjes te spelen en voetbal te kijken
Lijkt me wel leuk, ik dacht dat Jessie echt niet zou komen, misschien net zo'n cold shoulder als Ruud bij haar deed.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Billy ziet het zo dat nu ze weet dat jessie komt, en niet afzegt dat ie haar weer wilt, of dit echt is zien we maandag
Dit....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatiequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit....
Volgens mij verdraagt hij haar nauwelijks. Hij wil winnen, dus moet hij nog een maandje volhouden om haar hoop te geven.
Ook van haar kant.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatie
Vind ik ook niet zo raar. Lijkt me bloedirritant als iemand om ieder woord wat je zegt gaat hinniken als een paard die een beurt krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kamperen deden ze leuk samen, maar ik zie ook veel irritatie
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit momentquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo raar. Lijkt me bloedirritant als iemand om ieder woord wat je zegt gaat hinniken als een paard die een beurt krijgt
Wat erg is dat, zelfs op de Linda stream gaat het door merg en beenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
Zou die verschrikkelijke slomo stoppen met krijsen als ze op de bank zou komen?
Ze kan beter aan haar karakter werkenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit moment
dat gaat het eerlijke spontane oprechte meisje nog wel opbrekenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat erg is dat, zelfs op de Linda stream gaat het door merg en been
Ik hoop dat Jessie haar duidelijk maakt dat hij echt niks meer met haar wil.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, ik dacht dat Jessie echt niet zou komen, misschien net zo'n cold shoulder als Ruud bij haar deed.
niemand is perfect, en dat zie ik ook wel, maar er zijn er meer.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan beter aan haar karakter werken
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij maandag doet. Ik denk dat hij gewoon zijn fatsoen houdt en de eer aan zichzelf houdtquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie haar duidelijk maakt dat hij echt niks meer met haar wil.
Voor hen allebei beter.
Billy blijft beter single. Zoals ze zich vastklampt aan elke vent die een keer naar haar glimlacht, is griezelig.
Ze verandert in een wrak en die man ook.
Maar zij irriteert zich aan iedereen, dus dat is niet bijzonder.quote:
Absoluut! Ze sporen geen van allen daarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niemand is perfect, en dat zie ik ook wel, maar er zijn er meer.....
wat is er mis mee ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan beter aan haar karakter werken
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit moment
Heel veel. Maar ik zeg niets, voor je het weet is het weer oorlog hierquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er mis mee ?
OT
Keuken ; linda nog bezig met lkkr voor de markt
dingen in bakjes
KLaplopert pc .. incl vleugels
Loods
Twins ,, zitten drukke dag geweest keihard genikst
romy zit er bijj kirrt luisterd gilt niks
er is ook niemand die vraagt of tie ff kan helpen, alleen proeven, en weg zijn zequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is er mis mee ?
OT
Keuken ; linda nog bezig met lkkr voor de markt
dingen in bakjes
KLaplopert pc .. incl vleugels
Loods
Twins ,, zitten drukke dag geweest keihard genikst
romy zit er bijj kirrt luisterd gilt niks
Dat was ook echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maar
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gewoon aan de geldprijs denken en je verstand op nul zettenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |