Ja dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
In vriendschap, of in samenwerken, of in denken over de winnaar, kun je toch ook een koppel zijn ?
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrugquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijnde
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat ze in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteenquote:
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Die heeft een bord voor haar kop zo groot als de Brienenoordbrug
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich denk ik dat ze realistisch genoeg is om te weten dat dat niet zo is, maar dat claimen! Ze denkt dat in zijn kamp mag, Ivan kennende laat hij haar vallen als een baksteen
Allemaal hersenspinselsquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze denkt een kans maakt als lover met Ivan.
Maar ze claimt hem er niet minder omquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hemquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Je zou er maar mee getrouwd zijn. Dan heb je echt geen leven
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Wel geloof ik dat ze een oogje op hem heeft, maar heel goed weet dat dat niet wederzijds is.
Hij houdt zich de laatste tijd heel erg in. Ook Ivan is bezig met een charme offensiefquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sterker nog, ik denk dat hij zich soms doodirriteert aan haar met haar bakvissenkalkoenlach, heel ongemakkelijk soms, maar dat vind ik dan ook weer zo dubbel onzuiver aan hem
hou toch op gewoon vriendschap ..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een klik met hem waar, maar dat ze gelijk aan trouwplannen denkt is een beetje overdreven
Niks mis mee toch ze dringt zich op geen enkele manier op.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hou toch op gewoon vriendschap ..
klein beetje soppeh that's it
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billyquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is Linda realistisch genoeg om te beseffen dat Ivan een vriendin heeft buiten en dat hij haar niet als zodanig zal zien.
Maar ik geloof wel dat er een vriendschap is ontstaan tussen die twee. Sowieso van de week op de camping
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jawel. Die gaan elkaar buiten Utopia zeker nog zien, in tegenstelling tot Mehmet en Billy
Ja zijn vriendin is saai.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:33 schreef mazaru het volgende:
Cemal zit ook 12 uur per dag achter de computer spelletjes te spelen en voetbal te kijken
Lijkt me wel leuk, ik dacht dat Jessie echt niet zou komen, misschien net zo'n cold shoulder als Ruud bij haar deed.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Billy ziet het zo dat nu ze weet dat jessie komt, en niet afzegt dat ie haar weer wilt, of dit echt is zien we maandag
Dit....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Zodra ze buiten zijn ziet ze hem niet meer. Die is blij dat die van dat stomme geblaat en gehinnik af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |