SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
past alles ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:53 schreef Gladiolio het volgende:
Rienk is zowaar iets nuttigs aan het doen.
Hij helpt Mehmet met het aankleden van de banken.
Misschien moeten ze eens normaal gaan etenquote:Op zaterdag 28 april 2018 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
anders spatten ze uit elkaar, zoveel gebakken lucht
Ik lig hier dubbelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
I never find another man like you , lalalalalala
De juiste voeding voor Bil zijn mannen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:01 schreef kkka3 het volgende:
Zielige Bats leeft zich helemaal, zingt uit volle borst mee met Beyonce
Dansshowtje einndfeest? voor nog geen 100 manquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:02 schreef yaello het volgende:
Kevin Rekoert is er weer? Wat moet hij nu weer dan?
hey bertje visquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansshowtje einndfeest? voor nog geen 100 man
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
dan staan we wel even hier met onze bek vol tanden
Ik sta nergens meer van te kijken bij die twee hoor. Jessie kan mij ook niet meer verbazen wat dat betreft. Hij bleef maar terugkomen bij haarquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
dan gun ik hem bil met 4 kotersquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Of Jessie negeert haar dat hele uurquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
wat hebben we hier gezeten 's nachts! Dat het toch weer ging gebeuren, die commentarenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij die twee hoor. Jessie kan mij ook niet meer verbazen wat dat betreft.
Komt daar wij vandaan komen jeweetwelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hey bertje visAlles is anders in de Andes
(UI)
Is handig hoor. Heb hem ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
De dames in gesprek
Eindelijk heb ik de Utopia app gedownload. Eén stream, kjjken of het bevalt.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Reums: ze is niet op haar achterste gevallen
Zo slim, daarom is hij er ook uitquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Batsie over Jessie, zijn intelligentie en analytisch vermogen
[ afbeelding ]
Dat zal toch niet, dan is ie nog gekker dan Bilquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan komt maandag Jessie, en zegt ik heb je zo gemist, je bent mijn ware liefde![]()
De wens is vader van de gedachtequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Linda en Ivan ook een koppel...................... zegt Linda
was ff een brainfart, maar niets is onmogelijkquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, dan is ie nog gekker dan Bil
In vriendschap, of in samenwerken, of in denken over de winnaar, kun je toch ook een koppel zijn ?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Linda en Ivan ook een koppel...................... zegt Linda
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijndequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef mazaru het volgende:
Wat bats doet over Jessie doet Linda over Ivan
quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedkoop merk Spraytan gekocht?
Ja, ze heeft nu ook twee nachten bij hem geslapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |