Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:51 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het wel een ideetje dat ze maandag unaniem mogen stemmen welke oud utopiaan nog ffkes mag blijven..toch zou ik voor jessie gaan dan
[..]
het kan best nog zo zijn dat hij uiteindelijk nog niet klaar is met bil. Kijk hoe lang ruud aan haar is blijven hangen..het was zijn grootste liefdesverdriet ooit toen zij hem verlaten had, gaat na een jaar weer contact met haar zoeken en zorgt dat ze terug naar NL kan én haalt haar weer terug naar utopia..en was helemaal vd wap weer toen ze met jessie in de invalidewc ging wippen. Toch heeft billy iets waardoor je haar lang wil
Uhuuquote:
een schnabbel, babbel en een grabbelquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....
Daarom had Jessie ook niet moeten reageren......ook al gaat het van de febo uit......
Ik denk ook dat ze wel wat ondertekend hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een schnabbel, babbel en een grabbel
geen idee of ie haar echt niet meer moest in het begin..ze moest zich maar weer gaan bewijzen, maar ze verneukte het alweer binnen een paar dagen met jessiequote:Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruud heeft tenminste haar steeds duidelijk gemaakt dat hij haar niet meer moet.....
Daarom had Jessie ook niet moeten reageren......ook al gaat het van de febo uit......
precies, en zo is het eigenlijk ook. jessie en moeder jessie liken niet voor niks de reacties van mensen waarin gezegd wordt dat billy ook maar tv maakt en het allemaal niet zo serieus moet worden genomenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:59 schreef yaello het volgende:
Romy bevestigd even dat ze weer allemaal gesprekjes moest voeren. Ze zegt dat ze weer klaar is voor vandaag en iedereen gehad heeft. Bats antwoord dat ze blij is dat zij het een keer niet hoeft te doen en dat ze elkaar altijd afwisselen. En wij ons maar dood irriteren aan al die gesprekjes.
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
geen idee of ie haar echt niet meer moest in het begin..ze moest zich maar weer gaan bewijzen, maar ze verneukte het alweer binnen een paar dagen met jessie
Mehmet is niet zo gluiperig, hij vraagt het toch?quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
gluiperige mehmet vraagt rienk of hij verwacht had dat mensen zich zouden storen als hij aantekeningen maakt
20 gratis pijpbeurten per dag slaat hij misschien niet afquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
Billie weer over Jessie, als ik buiten ben weet ik niet of hij me opzoekt. Nee dombo
dat weet je nietquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
Billie weer over Jessie, als ik buiten ben weet ik niet of hij me opzoekt. Nee dombo
als er 1 persoon zn rol goed aanpaktquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
gluiperige mehmet vraagt rienk of hij verwacht had dat mensen zich zouden storen als hij aantekeningen maakt
Ik vind juist dat Mehmet dit heel slim speelt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Ranah het volgende:
Hij is er redelijk duidelijk over idd.. Dat is dan wel Mehmet .. Hij benoemt wel gewoon veel dingen gewoon zoals het is.. Maar hij speelt ook het spel al sinds ie binnen is en verder doet ie weinigquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mehmet is niet zo gluiperig, hij vraagt het toch?
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebben
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Mehmet dit heel slim speelt.
maar dat komt ook dat hij er als laatste is en 2 dagen nadat hij erin zat al het nieuws kreeg dat het zou stoppenquote:Op zaterdag 28 april 2018 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is er redelijk duidelijk over idd.. Dat is dan wel Mehmet .. Hij benoemt wel gewoon veel dingen gewoon zoals het is.. Maar hij speelt ook het spel al sinds ie binnen is en verder doet ie weinig
Ik weet nog dat de ouders van Jessie het beter vonden dat ze geen relatie meer hadden.En Billy was het tijdens het bezoek helemaal mee eens.Zodra zijn ouders weg waren Sprong ze op zijn schoot en wenste zijn ouders de typhus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de keer dat Ruud weer terug kwam voor een paar dagen. Billie viel hem liefdevol weer in de armen. Ruud moest er niks van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |