ja voor nu......................quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....
blaftyfes deel je met vriendenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef mazaru het volgende:
Linda hoest even een paar keer over het eten. Zeker voor een glanzend korstje?
Plus hadden ze het leuk samenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk knap als je 48uur zonder morren en zo op een lijn samen kan doorbrengen.....laat staan als je van diegene iets irriteert....
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Linda doet een boel daar, ik heb er respect voor. Ze krijgt ook al weken mijn stem. Dat ze wat bakvis gedrag vertoond maakt me verder niet uit. Een Madillia zat elke avond bovenop Baldr en tekende zelfs hartjes op zijn hand. Ik bedoel maar
Hij had de eer aan zichzelf gehouden als hij geweigerd had.......het is nog een grotere lamzak als ik al dacht......quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij maandag doet. Ik denk dat hij gewoon zijn fatsoen houdt en de eer aan zichzelf houdt
Cemal........................ die is wel tactisch bezig, maar is te dom, om het haalbaar te makenquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.
Maar helaas maakt haar dat voor mij sympathiek.
Maar ja, ze zijn allemaal niet echt sympathiek. Ik denk dat ik Cemal nog het minst erg vind. Hij blijft redelijk ‘aardig’ en positief. De rest is me allemaal te hanig en te achterbaks.
het kan best nog zo zijn dat hij uiteindelijk nog niet klaar is met bil. Kijk hoe lang ruud aan haar is blijven hangen..het was zijn grootste liefdesverdriet ooit toen zij hem verlaten had, gaat na een jaar weer contact met haar zoeken en zorgt dat ze terug naar NL kan én haalt haar weer terug naar utopia..en was helemaal vd wap weer toen ze met jessie in de invalidewc ging wippen. Toch heeft billy iets waardoor je haar lang wilquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had de eer aan zichzelf gehouden als hij geweigerd had.......het is nog een grotere lamzak als ik al dacht......
Tja.... die domheid kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Cemal........................ die is wel tactisch bezig, maar is te dom, om het haalbaar te maken![]()
Die zijn de volgende dag alweer vergeten waar het de vorige dag ook al weer over gingquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja.... die domheid kent geen grenzen.
Past goed bij die schreeuwlelijk die ook zoooo dom is.
dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ik denk toch ook wel respect (voor nu) ze zijn wel degenen die het meeste dragen/doen op dit moment
Chemal is net zo als iedereen met het spel bezig. Hij voelt dat hij kans maakt net als Romy. Hij isquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doet echt het meeste daar volgens mij.
Maar helaas maakt haar dat voor mij sympathiek.
Maar ja, ze zijn allemaal niet echt sympathiek. Ik denk dat ik Cemal nog het minst erg vind. Hij blijft redelijk ‘aardig’ en positief. De rest is me allemaal te hanig en te achterbaks.
Braam, laat je niet voor de gek houden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
dan staan we wel even hier met onze bek vol tanden
Wat is toneel?quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam, laat je niet voor de gek houden.
Het is allemaal toneel.
was ff een mindfuck Poesquote:Op zaterdag 28 april 2018 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Braam, laat je niet voor de gek houden.
Het is allemaal toneel.
Ze had erover dat ze door anderen als koppel gezien werden net zoals een Billy samen met Mehmet..quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, dom wijf. Heeft ze nu al die sneren van Ivan niet door dat hij haar niet moet als 'vrouw' zijnde
De soap genaamd Utopia.quote:
Ik moet soms erg lachen om de domme hersenspinsels hier ja...quote:Op zaterdag 28 april 2018 16:32 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk is Linda realistisch genoeg om te beseffen dat Ivan een vriendin heeft buiten en dat hij haar niet als zodanig zal zien.
Maar ik geloof wel dat er een vriendschap is ontstaan tussen die twee. Sowieso van de week op de camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |