Deze apparaten laat je niet constant aan staan. En geen idee wat een volle bak aan ijs verbruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat kost het aan stroom als je hem een weekend aanhoud en gebruikt?
Maar je leest toch vooraf de recepten door? En dan weet je toch dat er ongeveer 6% aan suiker in de vloeistof moet zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:16 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das heel mooi maar als je graag zero drinkt en dan ineens op zomerdagen continu suiker slushi's gaat drinken is dat niet zo ideaal voor het dieet
Nou nee ik zag filmpjes dat mensen er gewoon random drankjes in gooiden, niet over nagedacht dat het dan met suiker moest zijn. Toen besteld, en toen geprobeerd te annuleren, maar dat kan dus niet bij Ninja, dus toen helaas retour moeten sturen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar je leest toch vooraf de recepten door? En dan weet je toch dat er ongeveer 6% aan suiker in de vloeistof moet zitten.
En 6% is ongeveer dat per wat je ook in aanmaaklimonade per glas (blik met 75% of80% fruit) hebt zitten.
En het resultaat, heerlijk smeuïg ijs met een lichte olijfoliesmaak:quote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef golfer het volgende:
Onze ijsmachine is weer aan het werk. Dit keer maak ik olijfolie-roomijs met zeezout.
Ook weer goed gelukt:quote:Op zondag 24 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
En, nu ik toch bezig ben, ook maar meteen weer een batch koffie-ijs aan het maken.
Zijn dat kristallen? Ziet er niet cremig romig uit.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook weer goed gelukt:
[ link | afbeelding ]
Nee. Het is wel heel romig.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn dat kristallen? Ziet er niet cremig romig uit.
Aan komende week aanbieding bij de action. Een iets kleiner broertje voor 90 Euro.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:27 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand nou al eens zo'n ding aangeschaft?
Voor die ene keer in het jaar dag ik slushies wil zou ik bijna dit ding willen kopen.
Maar moet ie constant aanstaan? hoe werkt zo iets? is het makkelijk schoonmaken?
Hell yeah, dit ziet er betaalbaar uit, deze ga ik vanmiddag halenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan komende week aanbieding bij de action. Een iets kleiner broertje voor 90 Euro.
Het is dat ik al een machine heb.
https://www.action.com/nl-nl/p/3224195/alpina-slush-ijsmachine/
Koop hem beter online, kan je hem terugsturen als ie tegenvaltquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hell yeah, dit ziet er betaalbaar uit, deze ga ik vanmiddag halen
Waar kan je deze online kopen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Koop hem beter online, kan je hem terugsturen als ie tegenvalt
Een ijsblokjesmaker, bedoel je?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:15 schreef nostra het volgende:
Die dingen zijn toch gewoon ingebouwd in een beetje koelkast.
Ah, scusi.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een ijsblokjesmaker, bedoel je?
Daar gaat dit topic niet over.
wist niet dat action ook een webshop had, daar besteldquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Waar kan je deze online kopen?
In de 2 winkels hier in de stad was alles natuurlijk al uitverkocht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |