abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 9 juni 2026 @ 15:11:42 #226
70532 loveli
N
pi_220994590
crap in = crap out
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:25:20 #227
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221008250


The saga continues.
0 antwoorden op mijn vragen, gewoon een standaard mailtje gekregen van de action.
Helemaal klaar mee :r

Als ik mijn geld terug krijg koop ik een ninja
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:43:00 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221018965
De ijsmachine draait op dit moment om een romige yuzu-mascarpone ijs te maken.
Yuzusap vinden was lastig, maar uiteindelijk bij onze dorpspoelier/annex toko een klein flesje zuivere yuzusap gevonden (voor 9,95 euro :( )
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2026 @ 20:07:58 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221021424
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:43 schreef golfer het volgende:
De ijsmachine draait op dit moment om een romige yuzu-mascarpone ijs te maken.
Yuzusap vinden was lastig, maar uiteindelijk bij onze dorpspoelier/annex toko een klein flesje zuivere yuzusap gevonden (voor 9,95 euro :( )
Is goed gelukt en lekker:
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:30:39 #230
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221078486
Geld terug van de action, eindelijk.
Nu een ninja bestellen, iemand nog een goede tip voor korting ergens?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:44:19 #231
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221078551
whoops
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:06:55 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221078855
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
Geld terug van de action, eindelijk.
Nu een ninja bestellen, iemand nog een goede tip voor korting ergens?
Welke ninja?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:38:06 #233
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221079243
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Welke ninja?
https://www.sharkninja.nl(...)FS301EU_color=99a6b0

Ik denk deze
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:43:34 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221079269
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 juni 2026 @ 14:12:53 #235
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221079552
quote:
Bij bol besteld nu, was een dagdeal 189 euro *O*
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:19:29 #236
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221115135


HIJ IS DAAR *O* EINDELIJK
nesquick milkshake was mislukt, werd geen ijs, te weinig suiker denk ik.



slush siroop gehaald bij de makro (was de laatste container _O_ schijnbaar is het erg in trek dit jaar met al die machines die rondgaan.
Die lukte wel, extreem zoet, dus moet nog even spelen met de verhoudingen, want 1 op 3 is echt veel te zoet voor die siroop.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:49 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_221120462
Je kunt ook aanmaaklimonade gebruiken.
Ik zelf gebruik die in blik met 75% fruit. Iets zoeter aanlengen dan wat je in een glas zou doen.

Let wel op. Niet die met 0% suiker kopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221120851
Als ik denk aan al die dagen dat mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een ijsmachine
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:37:15 #239
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221125792
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef z80 het volgende:
Je kunt ook aanmaaklimonade gebruiken.
Ik zelf gebruik die in blik met 75% fruit. Iets zoeter aanlengen dan wat je in een glas zou doen.

Let wel op. Niet die met 0% suiker kopen.
Karvan Cévitam? ga ik proberen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221128767
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:47 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221128954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
Goed idee. Ik ga morgen eens fröbelen met de ijsmachine met een recept voor bananenroomijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221129070
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Goed idee. Ik ga morgen eens fröbelen met de ijsmachine met een recept voor bananenroomijs.
Dit was van AH. Maar ipv vanillesuiker een scheut zelfgemaakte extract gebruikt en citroensap vergeten 😉 toch erg lekker
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:07 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221129427
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:19 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

HIJ IS DAAR *O* EINDELIJK
nesquick milkshake was mislukt, werd geen ijs, te weinig suiker denk ik.

[ link | afbeelding ]

slush siroop gehaald bij de makro (was de laatste container _O_ schijnbaar is het erg in trek dit jaar met al die machines die rondgaan.
Die lukte wel, extreem zoet, dus moet nog even spelen met de verhoudingen, want 1 op 3 is echt veel te zoet voor die siroop.
Ga uit van 30-35% droge stof in je ijsmix
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:14 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_221130556
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:37 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Karvan Cévitam? ga ik proberen
Ik heb zelf de goedkopere uitvoering van de aldi. Maar dat maakt niet uit in dit geval.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:07 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_221130623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ga uit van 30-35% droge stof in je ijsmix
Bij dit soort machines niet. Hierbij is het schraapijs. Waarbij er genoeg suiker in moet zitten om te voorkomen dat het direct aan het vriesgedeelte plakt als 1 klont. De vloeistof wordt in beweging gehouden langs een vrieselement en vormt zo ijskristallen. Maar geen vast geheel.
Bij een ijs machine met een kom is het anders.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:38:49 #246
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221131166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij dit soort machines niet. Hierbij is het schraapijs. Waarbij er genoeg suiker in moet zitten om te voorkomen dat het direct aan het vriesgedeelte plakt als 1 klont. De vloeistof wordt in beweging gehouden langs een vrieselement en vormt zo ijskristallen. Maar geen vast geheel.
Bij een ijs machine met een kom is het anders.
Wat moet je aandeel droge stof dan zijn? Wat is het verschil met de Archimedesschroef in deze machine en het ronddraaiende "mes" in een ijsmachine?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:41:20 #247
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221131177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
Heel rijpe bananen die ik over heb, snij ik aan plakjes, vries ze in, dan gaan ze in de blender met melk en heb heerlijke milkshake, puur met alleen banaan, of met een lepel cacao -> chocolade
pi_221132272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heel rijpe bananen die ik over heb, snij ik aan plakjes, vries ze in, dan gaan ze in de blender met melk en heb heerlijke milkshake, puur met alleen banaan, of met een lepel cacao -> chocolade
Ik eet zelden banaan, deze had ik nu in huis omdat dat het enige was vorige week wat ik binnen hield en een beetje smaakte
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:29:09 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221137143
Nu zit het in de ijsmachine: bananenroomijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:03:44 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221139021
Is lekker en goed gelukt:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')