abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:56:28 #203
63722 z80
I fink you freaky
pi_220841907
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:06 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
wat kost het aan stroom als je hem een weekend aanhoud en gebruikt?
Deze apparaten laat je niet constant aan staan. En geen idee wat een volle bak aan ijs verbruikt.
Het is een mini vrieskist. Zodra het eindproduct op temperatuur is zal het niet veel zijn. De motor om het ijs rond te scheppen/draaien zal het meeste gebruiken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:00:15 #204
63722 z80
I fink you freaky
pi_220841933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Das heel mooi maar als je graag zero drinkt en dan ineens op zomerdagen continu suiker slushi's gaat drinken is dat niet zo ideaal voor het dieet ;(
Maar je leest toch vooraf de recepten door? En dan weet je toch dat er ongeveer 6% aan suiker in de vloeistof moet zitten.
En 6% is ongeveer dat per wat je ook in aanmaaklimonade per glas (blik met 75% of80% fruit) hebt zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220842151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Maar je leest toch vooraf de recepten door? En dan weet je toch dat er ongeveer 6% aan suiker in de vloeistof moet zitten.
En 6% is ongeveer dat per wat je ook in aanmaaklimonade per glas (blik met 75% of80% fruit) hebt zitten.
Nou nee ik zag filmpjes dat mensen er gewoon random drankjes in gooiden, niet over nagedacht dat het dan met suiker moest zijn. Toen besteld, en toen geprobeerd te annuleren, maar dat kan dus niet bij Ninja, dus toen helaas retour moeten sturen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 24 mei 2026 @ 11:42:30 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220874935
Onze ijsmachine is weer aan het werk. Dit keer maak ik olijfolie-roomijs met zeezout. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 12:02:00 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220875023
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef golfer het volgende:
Onze ijsmachine is weer aan het werk. Dit keer maak ik olijfolie-roomijs met zeezout. :9
En het resultaat, heerlijk smeuïg ijs met een lichte olijfoliesmaak:
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 13:55:25 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220876147
En, nu ik toch bezig ben, ook maar meteen weer een batch koffie-ijs aan het maken. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 14:14:58 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220876283
Hier straks Sorbet van Lambadaardbeien. Het lekkerste aardbeienijs
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:01 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220877677
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
En, nu ik toch bezig ben, ook maar meteen weer een batch koffie-ijs aan het maken. :Y)
Ook weer goed gelukt:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 16:41:35 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877728
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Ook weer goed gelukt:
[ link | afbeelding ]
Zijn dat kristallen? Ziet er niet cremig romig uit.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:56:24 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220877819
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Zijn dat kristallen? Ziet er niet cremig romig uit.
Nee. Het is wel heel romig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:59:22 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_220894213
quote:
15s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:27 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft iemand nou al eens zo'n ding aangeschaft?
Voor die ene keer in het jaar dag ik slushies wil zou ik bijna dit ding willen kopen.
Maar moet ie constant aanstaan? hoe werkt zo iets? is het makkelijk schoonmaken?
Aan komende week aanbieding bij de action. Een iets kleiner broertje voor 90 Euro.
Het is dat ik al een machine heb.
https://www.action.com/nl-nl/p/3224195/alpina-slush-ijsmachine/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:10:13 #214
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220895956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:59 schreef z80 het volgende:

[..]
Aan komende week aanbieding bij de action. Een iets kleiner broertje voor 90 Euro.
Het is dat ik al een machine heb.
https://www.action.com/nl-nl/p/3224195/alpina-slush-ijsmachine/
Hell yeah, dit ziet er betaalbaar uit, deze ga ik vanmiddag halen _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:34:09 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220896116
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:10 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Hell yeah, dit ziet er betaalbaar uit, deze ga ik vanmiddag halen _O_
Koop hem beter online, kan je hem terugsturen als ie tegenvalt
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:13:03 #216
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220899688
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Koop hem beter online, kan je hem terugsturen als ie tegenvalt
Waar kan je deze online kopen?
In de 2 winkels hier in de stad was alles natuurlijk al uitverkocht :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220899710
Die dingen zijn toch gewoon ingebouwd in een beetje koelkast.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:18:44 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220899720
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:15 schreef nostra het volgende:
Die dingen zijn toch gewoon ingebouwd in een beetje koelkast.
Een ijsblokjesmaker, bedoel je?

Daar gaat dit topic niet over.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220899756
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Een ijsblokjesmaker, bedoel je?

Daar gaat dit topic niet over.
Ah, scusi.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:13:33 #220
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220906299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Waar kan je deze online kopen?
In de 2 winkels hier in de stad was alles natuurlijk al uitverkocht :(
wist niet dat action ook een webshop had, daar besteld ^O^
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2026 @ 14:02:43 #221
70532 loveli
N
pi_220942971
Bij de lidl is een silvercrest kopie van de Ninja creami voor 99 euro (89 in Duitsland). De Freezy.
crap in = crap out
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:07:27 #222
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220949837
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
wist niet dat action ook een webshop had, daar besteld ^O^


zit al bijna een week te wachten joh, waar blijft dat ding, KUT DHL, afleveren op een pakketpunt in een winkelcentrum is zeker teveel moeite :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:46:01 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220950239
Nu al lol van je ijsmachine.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:49:07 #224
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220962845
PFFFFFF

De slushpuppy rietjes heb ik al binnen van aliexpress, apparaat is nogsteeds niet geleverd.
Ik gister contact opnemen met DHL :r

Blijkt dat ze een storing hebben, en de app niet update.

Blijkbaar ligt mn pakket er al sinds gisterochtend, en kan ik hem ophalen met mn ID, maar godver zeg.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:54:27 #225
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220971293


Ja je dacht dat het zo makkelijk ging? Nee.
Kom ik bij dat afhaalpunt, weten niks van een storing en het pakket ligt daar niet.
Update in de DHL app, dat ie word teruggestuurd opeens, WHYYYYY

ik chatten met een medewerker, die gaf ook toe dat de vorige dag verkeerde informatie werd gegeven (lees: keihard liegen over dat het pakket er zou liggen)

FUCK klantenservices, they all lying! :r

[ Bericht 9% gewijzigd door junkiesietze op 06-06-2026 13:10:43 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Vis een optie? dinsdag 9 juni 2026 @ 15:11:42 #226
70532 loveli
N
pi_220994590
crap in = crap out
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:25:20 #227
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221008250


The saga continues.
0 antwoorden op mijn vragen, gewoon een standaard mailtje gekregen van de action.
Helemaal klaar mee :r

Als ik mijn geld terug krijg koop ik een ninja
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:43:00 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221018965
De ijsmachine draait op dit moment om een romige yuzu-mascarpone ijs te maken.
Yuzusap vinden was lastig, maar uiteindelijk bij onze dorpspoelier/annex toko een klein flesje zuivere yuzusap gevonden (voor 9,95 euro :( )
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2026 @ 20:07:58 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221021424
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:43 schreef golfer het volgende:
De ijsmachine draait op dit moment om een romige yuzu-mascarpone ijs te maken.
Yuzusap vinden was lastig, maar uiteindelijk bij onze dorpspoelier/annex toko een klein flesje zuivere yuzusap gevonden (voor 9,95 euro :( )
Is goed gelukt en lekker:
:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:30:39 #230
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221078486
Geld terug van de action, eindelijk.
Nu een ninja bestellen, iemand nog een goede tip voor korting ergens?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:44:19 #231
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221078551
whoops
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:06:55 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221078855
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
Geld terug van de action, eindelijk.
Nu een ninja bestellen, iemand nog een goede tip voor korting ergens?
Welke ninja?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:38:06 #233
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221079243
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Welke ninja?
https://www.sharkninja.nl(...)FS301EU_color=99a6b0

Ik denk deze
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:43:34 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221079269
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 juni 2026 @ 14:12:53 #235
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221079552
quote:
Bij bol besteld nu, was een dagdeal 189 euro *O*
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:19:29 #236
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221115135


HIJ IS DAAR *O* EINDELIJK
nesquick milkshake was mislukt, werd geen ijs, te weinig suiker denk ik.



slush siroop gehaald bij de makro (was de laatste container _O_ schijnbaar is het erg in trek dit jaar met al die machines die rondgaan.
Die lukte wel, extreem zoet, dus moet nog even spelen met de verhoudingen, want 1 op 3 is echt veel te zoet voor die siroop.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:49 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_221120462
Je kunt ook aanmaaklimonade gebruiken.
Ik zelf gebruik die in blik met 75% fruit. Iets zoeter aanlengen dan wat je in een glas zou doen.

Let wel op. Niet die met 0% suiker kopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221120851
Als ik denk aan al die dagen dat mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een ijsmachine
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:37:15 #239
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221125792
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef z80 het volgende:
Je kunt ook aanmaaklimonade gebruiken.
Ik zelf gebruik die in blik met 75% fruit. Iets zoeter aanlengen dan wat je in een glas zou doen.

Let wel op. Niet die met 0% suiker kopen.
Karvan Cévitam? ga ik proberen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221128767
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:57:47 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221128954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
Goed idee. Ik ga morgen eens fröbelen met de ijsmachine met een recept voor bananenroomijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221129070
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Goed idee. Ik ga morgen eens fröbelen met de ijsmachine met een recept voor bananenroomijs.
Dit was van AH. Maar ipv vanillesuiker een scheut zelfgemaakte extract gebruikt en citroensap vergeten 😉 toch erg lekker
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:26:07 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221129427
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:19 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

HIJ IS DAAR *O* EINDELIJK
nesquick milkshake was mislukt, werd geen ijs, te weinig suiker denk ik.

[ link | afbeelding ]

slush siroop gehaald bij de makro (was de laatste container _O_ schijnbaar is het erg in trek dit jaar met al die machines die rondgaan.
Die lukte wel, extreem zoet, dus moet nog even spelen met de verhoudingen, want 1 op 3 is echt veel te zoet voor die siroop.
Ga uit van 30-35% droge stof in je ijsmix
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:14 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_221130556
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:37 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Karvan Cévitam? ga ik proberen
Ik heb zelf de goedkopere uitvoering van de aldi. Maar dat maakt niet uit in dit geval.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:42:07 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_221130623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ga uit van 30-35% droge stof in je ijsmix
Bij dit soort machines niet. Hierbij is het schraapijs. Waarbij er genoeg suiker in moet zitten om te voorkomen dat het direct aan het vriesgedeelte plakt als 1 klont. De vloeistof wordt in beweging gehouden langs een vrieselement en vormt zo ijskristallen. Maar geen vast geheel.
Bij een ijs machine met een kom is het anders.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:38:49 #246
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221131166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Bij dit soort machines niet. Hierbij is het schraapijs. Waarbij er genoeg suiker in moet zitten om te voorkomen dat het direct aan het vriesgedeelte plakt als 1 klont. De vloeistof wordt in beweging gehouden langs een vrieselement en vormt zo ijskristallen. Maar geen vast geheel.
Bij een ijs machine met een kom is het anders.
Wat moet je aandeel droge stof dan zijn? Wat is het verschil met de Archimedesschroef in deze machine en het ronddraaiende "mes" in een ijsmachine?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:41:20 #247
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221131177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Had wat bananen over, recept gezocht en bananenijs gemaakt. Lekker, allee jammer dat ik geen chocoladevlokken in huis heb, dat lijkt me er erg lekker bij
Heel rijpe bananen die ik over heb, snij ik aan plakjes, vries ze in, dan gaan ze in de blender met melk en heb heerlijke milkshake, puur met alleen banaan, of met een lepel cacao -> chocolade
pi_221132272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heel rijpe bananen die ik over heb, snij ik aan plakjes, vries ze in, dan gaan ze in de blender met melk en heb heerlijke milkshake, puur met alleen banaan, of met een lepel cacao -> chocolade
Ik eet zelden banaan, deze had ik nu in huis omdat dat het enige was vorige week wat ik binnen hield en een beetje smaakte
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:29:09 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221137143
Nu zit het in de ijsmachine: bananenroomijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:03:44 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221139021
Is lekker en goed gelukt:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')