Dat klinkt wel erg lekker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef golfer het volgende:
Geinspireerd door iets wat ik bij Masterchef Australia zag heb ik vandaag aardbei basilicum roomijs met basamico-azijn gemaakt.
Is goed gelukt en smaakt heel apart.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef golfer het volgende:
Geinspireerd door iets wat ik bij Masterchef Australia zag heb ik vandaag aardbei basilicum roomijs met basamico-azijn gemaakt.
Is goed gelukt en smaakt heel apart.
Welke ijsmachine hebben jullie? De bol-link aan het begin van dit topic werkt niet bij mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Met wat verse aardbeien, basilicumblaadjes en paar druppels balsamico azijn erg lekkere combi
Ik heb de 1 liter (maar da's wel wat minder ijs dan een liter) van TZS First Austria. Prima ding alleen vergeet ik soms welk knopje ik moet indrukken en dan doet die even niets behalve koelen (niet roeren). De 1 liter is ook niet idioot groot. Ik had ook gekeken naar de Ninja, maar daarvoor moet je vooraf maken en vriezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Welke ijsmachine hebben jullie? De bol-link aan het begin van dit topic dit werkt niet van mij.
Jullie gebruiken 'm regelmatig zo te zien; dan bevalt ie dus goed?
DOMO DO9201I Roomijsmachine | Coolblue | Ijsmachines https://share.google/klzMh0ZiW8mxgyjSzquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Welke ijsmachine hebben jullie? De bol-link aan het begin van dit topic werkt niet bij mij.
Jullie gebruiken 'm regelmatig zo te zien; dan bevalt ie dus goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |