ahhh herdenken we niet op 4 mei dit soort fascistische oplossingen ?quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:07 schreef habitue het volgende:
Ik hoop dat ze het ziekenhuis in gemept worden.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhh herdenken we niet op 4 mei dit soort fascistische oplossingen ?
quote:Tijdens de Nationale Herdenking herdenken we de Nederlandse slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en oorlogssituaties en vredesmissies nadien.
Als ze de 2 minuten stilte met voorbedachte rade bruut gaan verstoren om zoiets onzinnigs, HEB je kans dat een aantal aanwezigen daar er een beetje knorrig om gaan worden.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee, Ik herdenk de doden tussen 39 en 45. Wat jij doet moet jij weten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is dezelfde groep die opriep tot het vermoorden van stefan van der walle voor extra context.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Rellen? Dat verzin jij erbij. Zoals ik het lees willen ze gewoon een hoop lawaai maken.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Reacties hier zijn net als die van Turken over de Armeense genocide
En terecht. Die willen natuurlijk gewoon Bram van der Vlugt terug.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is dezelfde groep die opriep tot het vermoorden van stefan van der walle voor extra context.
herdenk je wel ? of doe je maar mee met het ritueel zonder te snappen waar het om ging.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, Ik herdenk de doden tussen 39 en 45. Wat jij doet moet jij weten.
Je moet en zal herdenken want anders slingert de gedachtenpolitie je op de bon.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
herdenk je wel ? of doe je maar mee met het ritueel zonder te snappen waar het om ging.
je liegt....quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je moet en zal herdenken want anders slingert de gedachtenpolitie je op de bon.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:52 schreef RM-rf het volgende:
10 mensen melden zich op facebook-event aan en de media gaat er een artikel aan wijden?
Hebben die niet door dat het juist media-aandacht is waar zulke social-media-prutsers nu eigenlijk op doelen?
Of gaat het de media gewoon om het enerzijds juist extra aandacht geven aan wat marginale gekkies omdat ze daarmee hen ook nieuwswaardig maken willen?
Ik denk dat de schreeuwers het eigenlijk nog minder goed begrepen hebben. Doorgaans worden alle slachtoffers van de 2e wereldoorlog en de conflicten die er vlak na waren herdacht. Dat wordt volgens mij ook altijd steevast gemeld tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
herdenk je wel ? of doe je maar mee met het ritueel zonder te snappen waar het om ging.
Maar daar gaat dit niet over. Dit gaat over aandachtshoeren. Die laten zich niet naar een afgelegen veldje sturen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ze zeggen er niet bij waar ze dit van plan zijn. Geef die mensen een veldje ergens aan de rand van de stad om hun gevoelens te uiten. Dat is toch nu juist waar vrijheid en tolerantie over gaat?
Ik denk eerder dat jij geen flauw benul hebt knul.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
idd, hun intentie is juist de dodenherdenking te verstoren, niet alleen dat ze zich ergens kunnen uiten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit niet over. Dit gaat over aandachtshoeren. Die Laten zich niet naar een afgelegen veldje sturen.
Nu je het zegt. Hagelslag op een boterham lijkt wel een beetje op hoe slaven in het ruim van schepen lagen van bovenaf gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed. goed. volgende protest; weg met de Hagelslag! want {drogreden}.
van sinterklaas, negerzoen tot en met dodenherdenking. het is niet goed. het is suikerfeest en kwaakkoefestival. de minderheid bepaald. Sultana van Simons for president.
ontopic: het is van de zotte dat dit aandacht krijgt. waarom zoveel aandacht, daar zijn ze al zo blij mee.
Leeft die fabel nog steeds ja.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, hun intentie is juist de dodenherdenking te verstoren, niet alleen dat ze zich ergens kunnen uiten.
Anyway, ben benieuwd of de Marokkaanse vlag weer ergens gehesen gaat worden voor de heldhaftige Marokkaanse soldaten die hun leven dapper hebben opgeofferd in de 2e Wereldoorlog om Nederland te bevrijden.
Maar we mogen ze wel gewoon klappen geven toch?quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Preventief opsluiten is dan weer lichtelijk ironisch, gezien waar de Dodenherdenking voor staat.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:16 schreef p1no het volgende:
Dat ze door de omstanders maar helemaal de touwtyfus geslagen mogen worden als ze de herdenking verstoren.
Misschien moeten we dat gaan vieren, het tegenovergestelde van herdenken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de juiste plek of tijd is, maar dat Nederland oorlogsmisdaden begon, ook na de tweede Wereldoorlog, willen we liever niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |