https://www.hollywoodrepo(...)ician-was-28-1104501quote:Swedish DJ Avicii, real name Tim Berglund, died at age 28 on Friday, April 20, his publicist confirmed.
"It is with profound sorrow that we announce the loss of Tim Bergling, also known as Avicii," his publicist Diana Baron said in a statement. "He was found dead in Muscat, Oman this Friday afternoon local time, April 20th. The family is devastated and we ask everyone to please respect their need for privacy in this difficult time. No further statements will be given."
Telemann word normaal gegeven als productiefste ooit met minimaal 3000 bekende werken.quote:Mozart zijn volledige oeuvre past op ongeveer 170 cd's. En dat is wat bekend is, naast stukken muziek waarvan het niet zeker is of het van hem is en het geen verloren is gegaan door de eeuwen. Geen enkele muzikant komt daarbij ook maar enigszins in de buurt. Al begrijp ik wel dat je naar zijn enigszins tragische leven doelt.
Er gaat vanzelf wel iemand iets lekken naar de media denk ik.quote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Sneu ben benieuwd of we de oorzaak ooit nog horen.
lijkt me zelfmoordquote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ook een ongeluk zijn, zoals een drank en/of medicatie combinatie.quote:
Er zijn foto's van Avicii van een week voor zijn dood. Daar ziet hij er niet mager uit en eigenlijk ziet hij er eindelijk gezond uit in tegenstelling tot de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Blijkbaar was deze jongen broodmager, vergelijkbaar dat Amy Winehouse dat natuurlijk ook was. Die ging ook ten onder aan een terugval van drank. Op een gegeven moment trekt zo'n lichaam dat niet meer.
.
Sinds wanneer was hij een BN-er?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
Wel zorgelijk wederom zoveel bekende BN-doden. Het lijkt de laatste jaren weer een trend aan te worden.
Was met Amy Winehouse ook het geval. Afgekickt van de drugs, in gewicht weer aangekomen, nieuwe vriend die een stuk serieuzer was dan de voorganger.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn foto's van Avicii van een week voor zijn dood. Daar ziet hij er niet mager uit en eigenlijk ziet hij er eindelijk gezond uit in tegenstelling tot de afgelopen jaren
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kan ook een ongeluk zijn, zoals een drank en/of medicatie combinatie.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.
Ja. Maar mocht het een hartaanval oid zijn, dan zouden ze dat ook eerst moeten onderzoeken toch? Daar gaat ook wat tijd overheen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In dat geval zouden ze niet zo snel naar buiten brengen dat ze weten wat de doodsoorzaak is en eerst het toxicologisch onderzoek afwachten. Dat is niet gebeurd dus dan zou je denken dat een overdosis niet aan de orde is.
Wel een goed punt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou men er zo geheimzinnig over doen? Juist ja! Omdat het zelfmoord is....quote:Op maandag 23 april 2018 18:51 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb hem ook gemist, hij zou destijds mainstage op Ultra staan maar Deadmau5 kwam voor hem in de plaats toen.... Vond ik zelf niet zo erg, zijn kracht heeft nooit in de liveshows / gigs gezeten. Ook zijn laatste tour in NL was erg matig qua beleving begreep ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:39 schreef nils7 het volgende:
Heb 'm helaas nooit live gezien, eigenlijk hij ontbak nog in het rijtje die ik live wilde zien. Overigens wel op DanceValley de mogelijkheid gehad maar de "meute" wilde niet in de plens gaan staan er voor.
Als je er geen zin in hebt zie je dit natuurlijk terug in het eind product.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook zijn laatste tour in NL was erg matig qua beleving begreep ik.
Niet bevestigd maar is wel wat er staat.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:49 schreef KingRadler het volgende:
Door Familie zo juist bevestigd:
hij kon niet verder met zijn leven. ( dus niet bevestigd dat het zelfmoord was)
http://variety.com/2018/m(...)y-longer-1202788415/
Ophanging is meest waarschijnlijk ja nu bekend is dat zijn dood zelfmoord was.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Maar mocht het een hartaanval oid zijn, dan zouden ze dat ook eerst moeten onderzoeken toch? Daar gaat ook wat tijd overheen.
Misschien dan opgehangen oid? Of denk ik te simpel?
Of polsen doorgesneden ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:15 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ophanging is meest waarschijnlijk ja nu bekend is dat zijn dood zelfmoord was.
Zo zie je maar dat een depressie niet zichtbaar hoeft te zijn. Hij leek op de laatste foto's enigzins gelukkig.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:50 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heel sneu, dan zat 'ie echt in een heel diep dal
Schijnt dat als mensen eenmaal de beslissing hebben genomen om er een eind aan te maken ze een soort van opgelucht zijn en dus blijer lijken dan ze zijn. Zoiets zal er wel aan de hand geweest zijn met Aviciiquote:Op donderdag 26 april 2018 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een depressie niet zichtbaar hoeft te zijn. Hij leek op de laatste foto's enigzins gelukkig.
Ik ben blij voor hem dat hij zijn rust nu heeft waar hij naar verlangde.
Als je verslaafd bent aan drugs en alcohol en daar aan dood gaat is het ook zelfmoord.quote:
Als je niet de intentie hebt om te sterven is het geen zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan drugs en alcohol en daar aan dood gaat is het ook zelfmoord.
Lastig als je weet dat je jezelf kapot maakt (ik weet niet of dat zo is) dan is jezelf kapot maken ook zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je niet de intentie hebt om te sterven is het geen zelfmoord.
Wat hij er zelf aan overhield weet ik niet, maar een boeking was tussen $150k en $200k.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef Fer het volgende:
Iemand een schatting hoeveel hij verdiende toen hij nog “on the road was” ?
in 2014 verdiende hij 28 miljoen las ik ergensquote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef Fer het volgende:
Iemand een schatting hoeveel hij verdiende toen hij nog “on the road was” ?
Damn, jammer dat hij het niet kon opbrengen om gewoon 1x in de maand ofzo op te treden.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:17 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
in 2014 verdiende hij 28 miljoen las ik ergens
Ik denk dat ie in de tang zat bij zijn manager.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Damn, jammer dat hij het niet kon opbrengen om gewoon 1x in de maand ofzo op te treden.
Nee zo werkt dat niet ...quote:Op donderdag 26 april 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan drugs en alcohol en daar aan dood gaat is het ook zelfmoord.
Waarom? Geld boeide hem niets.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Damn, jammer dat hij het niet kon opbrengen om gewoon 1x in de maand ofzo op te treden.
zal niet gaan als je een contract hebt getekend voor 6 optredens per week.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
[..]
omg laat Hey brother nu net zijn enige klotenummer zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:33 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen die 't maar volledig afschuiven op "de manager" wat een onzin een man met zoveel geld kiest zijn eigen manager. Kan een vorige afkopen etc neemt wat body guards van alles is mogelijk.
Zijn muziek had bij mij een hate liefde verhouding aan de ene kant vond ik 't soms wel leuk aan de andere kant had 't ook wel een erg hoog popi jopi gehalte. Hey brother vind ik in elk geval een heerlijk nummer.
Nu btw de netflix documentaire aan 't kijken
Ik denk dat hij niet tegen die manager op kon. Manager was/is gehaaide zakenman en Avicii komt over als iemand die eigenlijk geen eigen mening heeft en naar de pijpen van een ander danst en daar kan handig gebruik van worden gemaakt door bepaalde mensen. Iemand had hem in bescherming moeten nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:33 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen die 't maar volledig afschuiven op "de manager" wat een onzin een man met zoveel geld kiest zijn eigen manager. Kan een vorige afkopen etc neemt wat body guards van alles is mogelijk.
Zijn muziek had bij mij een hate liefde verhouding aan de ene kant vond ik 't soms wel leuk aan de andere kant had 't ook wel een erg hoog popi jopi gehalte. Hey brother vind ik in elk geval een heerlijk nummer.
Hmm hier zit ook wel iets in, ik heb nu ongeveer de helft tot 3 kwart van Avicii gezien op Netflix waarin ik echt verschillende kanten zie en 't is een een goede persoon die wellicht niet voor zichzelf kan opkomen. Door deze netflix aflevering ga ik zijn muziek ook wat anders beleven i guessquote:Op vrijdag 27 april 2018 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet tegen die manager op kon. Manager was/is gehaaide zakenman en Avicii komt over als iemand die eigenlijk geen eigen mening heeft en naar de pijpen van een ander danst en daar kan handig gebruik van worden gemaakt door bepaalde mensen. Iemand had hem in bescherming moeten nemen.
Smaken verschillen, hey brother vind ik juist een super leuk liedje andere van 'm vond ik ook goed mja.. En ja ik herinner mij MJ vooral hoe hij na een tijdje werd geassocieerd met pedofilie etcquote:Op vrijdag 27 april 2018 16:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
omg laat Hey brother nu net zijn enige klotenummer zijn.
En herinner jij je ene Michael Jackson nog???? Een man met nog meer geld!!! En nog was hij in de greep van manager(s)!!!!!!!!!!!
Of het toont net aan, dat wat jij denkt, gewoon echt niet waar is. Geld maakt niet gelukkigquote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Fuck dat contract genoeg poen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zal niet gaan als je een contract hebt getekend voor 6 optredens per week.
Leuke foto's van zequote:Op vrijdag 27 april 2018 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Introvert, extrovert het zijn maar termen. Ze zijn behoorlijk zwart wit ik denk dat je niet het ene of het andere bent en dat je soms meer behoefte hebt aan gezelschap dan andere momenten.
Ik denk dat hij ten onder was gegaan omdat hij gewoon helemaal op was, teveel druk gecombineerd met dat hij toch ook best gevoelig was. De manager vond ik niet eens zo slecht, die was heel commercieel en vooral in 't begin natuurlijk heel belangrijk. Wellicht zijn veel mensen gewoon niet ervoor gemaakt om zoveel succes etc te verwerken
Was iig een goed persoon, sympathieke vent. Vooral vergeleken met veel van die dj's die zichzelf heel wat vinden
hij had blijkbaar ook een vriendin:
http://www.dailymail.co.u(...)anning-children.html
Heb ik ook. Ik vond zn muziek altijd wel lekker. Zette het eigenlijk niet zelf op maar hoorde het wel vaak in sportschool. Nu ie dood is en ik die docu heb bekeken, ben ik zelf zn muziek veel meer gaan luisteren. Zonde dat ie er niet meer is...quote:Op vrijdag 27 april 2018 17:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm hier zit ook wel iets in, ik heb nu ongeveer de helft tot 3 kwart van Avicii gezien op Netflix waarin ik echt verschillende kanten zie en 't is een een goede persoon die wellicht niet voor zichzelf kan opkomen. Door deze netflix aflevering ga ik zijn muziek ook wat anders beleven i guess
Op ongeveer 3 kwart van de documentaire als hij ook besluit te stoppen ziet hij er goed uit. Hij gaat ook flink fitnessen etc hij vermaakt zich met de honden. Ik vraag mij af wat er in 2018 is gebeurd dat hij toch voor zelfmoord koos. Richting het einde van de documentaire lijkt het de goede kant op te gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:59 schreef speknek het volgende:
Ik heb het gevoel dat die documentaire ook wel heel veel dingen niet zei, die je tussen de regels door moest lezen. "Ik stond ontspannener op het podium als ik twee biertjes had gedronken". Da's toch niet zo erg denk je dan. Lees je later dat Laidback Luke al vier jaar geleden voorspeld had dat hij de 28 niet ging halen door zijn drankmisbruik. Dat werd netjes buiten beeld gehouden hier. Vier maanden na zijn blindedarmoperatie had ie nog pijn? Dat hoort niet. Complicaties? Psychosomatisch? Gelogen? Maar hij "moest" wel pijnstillers nemen. Intussen zie je hem in Amerika percocet krijgen door mensen met hun hoofden uitgeblurd. Dat zijn van die nasty prescription opioids waar dat halve land nu aan onderdoorgaat. Tegen het einde van de docu zag hij er wel een stuk gezonder uit, en Oman lijkt me niet de makkelijkste plek om te comazuipen, maar wie weet wat voor medicijnen hij nog steeds nam.
Diverse keren in het ziekenhuis, wegrollende ogen terwijl hij vanuit het ziekenhuis in de auto zit, eruit zien als een crackjunk terwijl hij in een stadium met zijn vrienden praat over "flauwvallend publiek bij een eerder optreden". Ik zag eigenlijk erg veel tekens, heel erg veel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat de doc verder wel heel vriendelijk is. Je ziet nergens een keer dat hij alcohol vergiftiging heeft opgelopen of dat hij een burnout heeft of wat dan ook. Het was echt een genie op zijn eigen manier en dat zie je wel vaker terug komen in de doc. Hoe hij snel weet wat voor muziek wel werkt hoe hij muziek aanvoelt, bespeelt etc.
Ik vind dit vrij makkelijk gezegd. Ten eerste was hij nog geen 20 toen hij begon met touren, dan ben je nog een kind. Ten tweede is zoiets een stuk moeilijker als bijna iedereen in je omgeving een financieel motief heeft en niet per se het beste met je voor heeft. Je ziet ook in de documentaire dat zelfs op het moment dat hij zegt dat hij niet meer wil optreden, ongeacht wat het kost, er alsnog de hele tijd mensen naar hem toekomen die voor zijn neus gaan uitrekenen hoeveel geld dat kost en met onzinnige uitspraken komen als "dat het moeilijker is om de shows te annuleren dan het optreden door te laten gaan" en dat shows plotseling toch niet geannuleerd bleken te zijn, etc.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:33 schreef LethalNinja het volgende:
Optreden was alles behalve zijn passie, componeren van muziek was zijn passie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
Tja shows annuleren lijkt mij dan ook heel moeilijk. Mensen hebben al veel betaald, kaartjes vanaf 50 euro, vliegtickets, hotel in de buurt etc..
Ben het eens met de reacties hierboven dat 't jammer is om te zien dat niet een vriend of familielid na een tijdje Avicii heeft geholpen om hem "tegen zichzelf te beschermen"... Maarja lastig aan de andere kant was muziek maken en optreden wel nog zijn grootste passie.
Als hij eenmaal begonnen was met draaien bij een optreden dan kon hij daar ook immens van genieten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Optreden was alles behalve zijn passie, componeren van muziek was zijn passie.
Maar wat je ook weer later zag (in de docu) omdat hij soort van getraumatiseerd door het optreden was en de druk, dat hij extreme stressaanvallen kreeg. Hij genoot van de muziek, maar niet de hele heisa die er bij kwam kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als hij eenmaal begonnen was met draaien bij een optreden dan kon hij daar ook immens van genieten.
Wat mij wel opviel was ook na 160 shows en eigenlijk altijd hij toch steeds enorm zenuwwachtig was voordat de show zou beginnen. Dit is ook tragisch je zou zeggen dat hij na een tijdje ook intrinsiek iets zou krijgen van "ik ben een goede dj en ik ga dit weer doen ik ga weer een mooie show verzorgen"
Yup dat zag ik ook. Maar kan jij mij dan het volgende uitleggen. Aan het einde van de documentaire leek het erop dat hij het hele draaien (in elk geval elke dag shows) gedag had gezegd. Waarom dan toch dusdanige depressie in 't 2de kwartaal van 2018 wat zorgt voor (waarschijnlijk) zelfmoord?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar wat je ook weer later zag (in de docu) omdat hij soort van getraumatiseerd door het optreden was en de druk, dat hij extreme stressanvallen kreeg. Hij genoot van de muziek, maar niet de hele heisa die er bij kwam kijken.
Iemand als Adele, toch ook niet de eerste de beste, heeft (had) hier ook heel veel last van tot kotsen voor elk optreden aan toe. Dat is voor haar ook mede een reden geweest om te stoppen met touren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:06 schreef LethalNinja het volgende:
Wat mij wel opviel was ook na 160 shows en eigenlijk altijd hij toch steeds enorm zenuwwachtig was voordat de show zou beginnen.
Messi ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:35 schreef XDo het volgende:
[..]
Iemand als Adele, toch ook niet de eerste de beste, heeft (had) hier ook heel veel last van tot kotsen voor elk optreden aan toe. Dat is voor haar ook mede een reden geweest om te stoppen met touren.
Ik zou het echt niet weten, maar denk wel dat hij soort van ziel verkocht heeft (onbewust) en dat het zo'n grote impact heeft gehad op zijn persona. Aan de ene kant een droomleven andere kant de grote keerzijde hoe dat ging. Miss kon hij het niet loslaten die ervaringen. Maar dat is wat ik denk niet dat het zo is. Depressie is een blijvende donkere wolk voor je gemoedstoestand dus kan me wel heel goed voorstellen dat hij geleden heeft (meer dan dat zelfs). Iemand die als een soort machine moest functioneren en presteren (bijna onmenselijk). En zichzelf niet terugvond maar door schade en schande wijs geworden is met blijvende impact.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Yup dat zag ik ook. Maar kan jij mij dan het volgende uitleggen. Aan het einde van de documentaire leek het erop dat hij het hele draaien (in elk geval elke dag shows) gedag had gezegd. Waarom dan toch dusdanige depressie in 't 2de kwartaal van 2018 wat zorgt voor (waarschijnlijk) zelfmoord?
Dan heb ik toch iets gemist. Is hij toch weer fulltime gaan draaien?
Dat zou best kunnen. Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, maar denk wel dat hij soort van ziel verkocht heeft (onbewust) en dat het zo'n grote impact heeft gehad op zijn persona. Aan de ene kant een droomleven andere kant de grote keerzijde hoe dat ging. Miss kon hij het niet loslaten die ervaringen. Maar dat is wat ik denk niet dat het zo is. Depressie is een blijvende donkere wolk voor je gemoedstoestand dus kan me wel heel goed voorstellen dat hij geleden heeft (meer dan dat zelfs). Iemand die als een soort machine moest functioneren en presteren (bijna onmenselijk). En zichzelf niet terugvond maar door schade en schande wijs geworden is met blijvende impact.
Inderdaad zeg, 'mooi' gezegd!quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.
Bij Netflix kun je zelf je tijd kiezen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Vanavond om 22:30 docu van Avicii op RTLZ of op Netflix
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou men er zo geheimzinnig over doen? Juist ja! Omdat het zelfmoord is....
niet iedereen heeft Netflixquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Bij Netflix kun je zelf je tijd kiezen.
Iedereen heeft netflix, en anders is het in 1 minuut te regelen.quote:
al vanaf het begin het Live gingquote:Op zondag 29 april 2018 02:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iedereen heeft netflix, en anders is het in 1 minuut te regelen.
Jij hebt toch ook netflix
De Mont Blanc wandel je gewoon tegen op, sterker nog is bij goed weer gewoon een gezinsuitje.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.
Mount Everest dan.quote:Op maandag 30 april 2018 03:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Mont Blanc wandel je gewoon tegen op, sterker nog is bij goed weer gewoon een gezinsuitje.
Denk dat die er ook wel waren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
Tja shows annuleren lijkt mij dan ook heel moeilijk. Mensen hebben al veel betaald, kaartjes vanaf 50 euro, vliegtickets, hotel in de buurt etc..
Ben het eens met de reacties hierboven dat 't jammer is om te zien dat niet een vriend of familielid na een tijdje Avicii heeft geholpen om hem "tegen zichzelf te beschermen"... Maarja lastig aan de andere kant was muziek maken en optreden wel nog zijn grootste passie.
Dat er vele mongolen op internet rondlopen is geen nieuws natuurlijk.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 04:12 schreef ZetaOS het volgende:
Ik had gelezen dat hij al zijn geld in Bitconnect gestopt had.
Fijn hoor dat jij dat denkt, maar dat is gewoon onzin. Er is natuurlijk wel een schaal in de mate van introvertie/extravertie, maar je bent niet vandaag introvert en morgen extravert. Introverte mensen kunnen best behoefte hebben aan gezelschap, maar dan van mensen die ze volledig vertrouwen. Situaties met mensen die ze niet kennen en waar ze niet vertrouwd mee zijn kost introverte mensen doorgaans veel energie. Daarom vond ik het ook zo mooi hoe hij in die docu aangaf dat hij zo'n hekel aan small talk had. Volgens mij is toeren een aaneenschakeling van situaties die voor introverte mensen veel energie kosten. Even een babbeltje met die, meet & greet met die, radiointerviewtje daar, tv optreden hier. Hij zat gewoon veel liever in z'n eentje of met vrienden in een studio te produceren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Introvert, extrovert het zijn maar termen. Ze zijn behoorlijk zwart wit ik denk dat je niet het ene of het andere bent en dat je soms meer behoefte hebt aan gezelschap dan andere momenten.
Ik denk dat hij ten onder was gegaan omdat hij gewoon helemaal op was, teveel druk gecombineerd met dat hij toch ook best gevoelig was. De manager vond ik niet eens zo slecht, die was heel commercieel en vooral in 't begin natuurlijk heel belangrijk. Wellicht zijn veel mensen gewoon niet ervoor gemaakt om zoveel succes etc te verwerken
Was iig een goed persoon, sympathieke vent. Vooral vergeleken met veel van die dj's die zichzelf heel wat vinden
hij had blijkbaar ook een vriendin:
http://www.dailymail.co.u(...)anning-children.html
ouch das een pijnlijke manier om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Multiple sources familiar with the circumstances surrounding the famous DJ's death tell us, he did indeed take his own life ... something his parents alluded to last week.
Our sources say the method of death was a shard of glass that caused massive bleeding. Two sources tell us Avicii broke a bottle and used the glass to inflict the fatal wound. One of the sources says it was a wine bottle.
Two sources tell us the point of injury was Avicii's neck but another strongly denies that, saying it was his wrist. We cannot confirm this, but the sources were privy to specific information about Avicii's death.
As TMZ reported ... the 28-year-old was found dead April 20 in the Middle Eastern country of Oman. He battled alcohol problems for years, and his friends worried those issues would eventually kill him.
Avicii's family released a statement that included the clear message it was suicide ... "He really struggled with thoughts about Meaning, Life, Happiness. He could not go on any longer. He wanted to find peace."
http://www.tmz.com/2018/0(...)ss-cut-bottle-death/
Snap ik enerzijds wel, extreem zwaar keer op keer terugvallen. Op een gegeven moment is het genoeg en wil je niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoorde het idd net op de radio. Zichzelf gesneden met een scherf van een fles. Ik vermoed dat hij een terugval heeft gehad met drank en drugs en zichzelf zo haatte op het moment dat hij tot dit gekomen is.
Afschuwelijk.
Wat enorm triest allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
Avicii vs NY Carlos ....Dat zou Epic zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
Avicii vs NY Carlos was best een mooie mashup geweest.
[ afbeelding ]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMO
O oke haha begrijp um. Tragisch in dat geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef Aansteker707 het volgende:
Hoi mensen,
Ik wou even zeggen dat het dus suïcide was. Dat was net bij RTL boulevard!
Pff. Had je beter even iemand in Oman kunnen bellen om te checken...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
Iedereen is gek behalve jij, klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Man man man
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Heb dan niet zo’n grote mond als je het niet eens waar kunt maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.
Echt, ga nou geen dingen met elkaar vergelijken... Daar heeft iemand die depri is geen zak aan. Die leeft zo in een eigen negatieve bubbel dat alles wat in zijn/haar leven gebeurt minstens zo erg is. Ook al is dat niet zo. Je hoort zo vaak dat mensen zeggen tegen iemand die depri is 'Kijk eens naar mensen die ernstig ziek zijn, of kijk naar mensen die gehandicapt zijn'. Alsof gezonde mensen zich niet kut mogen/kunnen voelen. En daar ligt juist het onbegrepen aspect en ook het eenzame. Want geloof me, depressief zijn kan héél eenzaam zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...
En dan hebben we Avicii, hij moet voor 10.000 euro even een plaatje draaien en kan het allemaal niet meer aan en maakt er meteen een eind aan. Wat een kneus junk indeed.
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeterenquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Uiteraard niet, jij wel. Maar uitleggen, dat kan je dan weer niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
okquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
Drank is ook drugs, maar wel overal verkrijgbaar. En de hulp valt vaak behoorlijk tegen hoor bij drugsverslavingen, anders zouden niet zo veel mensen sterven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Soms is het niet zo zwart wit.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?
Maar aan de andere kant, die jongen was volwassen. Misschien liet hij zijn oren teveel hangen naar Ash en co en wuifde hij de adviezen van familie en vrienden weg.
Je weet het niet.
Ja precies. Tragisch voor zijn familie.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.
Zijn broer was net onderweg maar paar uur te laat... Helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:35 schreef ZetaOS het volgende:
Dood van Avicii is voor Utrechtse DJ Fedde Le Grand een wake-up call
Bron: https://www.ad.nl/utrecht(...)ke-up-call~a56319ce/
Duidelijk dat DJ Fedde Le Grand (een afdalende DJ) hiermee publiciteit zoekt. bah!
Tip voor Fedde Le Grand, zolang je je polsen niet doorhaalt gaat alles goed.
Serieus?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |