Dat er vele mongolen op internet rondlopen is geen nieuws natuurlijk.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 04:12 schreef ZetaOS het volgende:
Ik had gelezen dat hij al zijn geld in Bitconnect gestopt had.
Fijn hoor dat jij dat denkt, maar dat is gewoon onzin. Er is natuurlijk wel een schaal in de mate van introvertie/extravertie, maar je bent niet vandaag introvert en morgen extravert. Introverte mensen kunnen best behoefte hebben aan gezelschap, maar dan van mensen die ze volledig vertrouwen. Situaties met mensen die ze niet kennen en waar ze niet vertrouwd mee zijn kost introverte mensen doorgaans veel energie. Daarom vond ik het ook zo mooi hoe hij in die docu aangaf dat hij zo'n hekel aan small talk had. Volgens mij is toeren een aaneenschakeling van situaties die voor introverte mensen veel energie kosten. Even een babbeltje met die, meet & greet met die, radiointerviewtje daar, tv optreden hier. Hij zat gewoon veel liever in z'n eentje of met vrienden in een studio te produceren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Introvert, extrovert het zijn maar termen. Ze zijn behoorlijk zwart wit ik denk dat je niet het ene of het andere bent en dat je soms meer behoefte hebt aan gezelschap dan andere momenten.
Ik denk dat hij ten onder was gegaan omdat hij gewoon helemaal op was, teveel druk gecombineerd met dat hij toch ook best gevoelig was. De manager vond ik niet eens zo slecht, die was heel commercieel en vooral in 't begin natuurlijk heel belangrijk. Wellicht zijn veel mensen gewoon niet ervoor gemaakt om zoveel succes etc te verwerken
Was iig een goed persoon, sympathieke vent. Vooral vergeleken met veel van die dj's die zichzelf heel wat vinden
hij had blijkbaar ook een vriendin:
http://www.dailymail.co.u(...)anning-children.html
ouch das een pijnlijke manier om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Multiple sources familiar with the circumstances surrounding the famous DJ's death tell us, he did indeed take his own life ... something his parents alluded to last week.
Our sources say the method of death was a shard of glass that caused massive bleeding. Two sources tell us Avicii broke a bottle and used the glass to inflict the fatal wound. One of the sources says it was a wine bottle.
Two sources tell us the point of injury was Avicii's neck but another strongly denies that, saying it was his wrist. We cannot confirm this, but the sources were privy to specific information about Avicii's death.
As TMZ reported ... the 28-year-old was found dead April 20 in the Middle Eastern country of Oman. He battled alcohol problems for years, and his friends worried those issues would eventually kill him.
Avicii's family released a statement that included the clear message it was suicide ... "He really struggled with thoughts about Meaning, Life, Happiness. He could not go on any longer. He wanted to find peace."
http://www.tmz.com/2018/0(...)ss-cut-bottle-death/
Snap ik enerzijds wel, extreem zwaar keer op keer terugvallen. Op een gegeven moment is het genoeg en wil je niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoorde het idd net op de radio. Zichzelf gesneden met een scherf van een fles. Ik vermoed dat hij een terugval heeft gehad met drank en drugs en zichzelf zo haatte op het moment dat hij tot dit gekomen is.
Afschuwelijk.
Wat enorm triest allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
Avicii vs NY Carlos ....Dat zou Epic zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
Avicii vs NY Carlos was best een mooie mashup geweest.
[ afbeelding ]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMO
O oke haha begrijp um. Tragisch in dat geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef Aansteker707 het volgende:
Hoi mensen,
Ik wou even zeggen dat het dus suïcide was. Dat was net bij RTL boulevard!
Pff. Had je beter even iemand in Oman kunnen bellen om te checken...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
Iedereen is gek behalve jij, klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Man man man
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Heb dan niet zo’n grote mond als je het niet eens waar kunt maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.
Echt, ga nou geen dingen met elkaar vergelijken... Daar heeft iemand die depri is geen zak aan. Die leeft zo in een eigen negatieve bubbel dat alles wat in zijn/haar leven gebeurt minstens zo erg is. Ook al is dat niet zo. Je hoort zo vaak dat mensen zeggen tegen iemand die depri is 'Kijk eens naar mensen die ernstig ziek zijn, of kijk naar mensen die gehandicapt zijn'. Alsof gezonde mensen zich niet kut mogen/kunnen voelen. En daar ligt juist het onbegrepen aspect en ook het eenzame. Want geloof me, depressief zijn kan héél eenzaam zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...
En dan hebben we Avicii, hij moet voor 10.000 euro even een plaatje draaien en kan het allemaal niet meer aan en maakt er meteen een eind aan. Wat een kneus junk indeed.
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeterenquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Uiteraard niet, jij wel. Maar uitleggen, dat kan je dan weer niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
okquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
Drank is ook drugs, maar wel overal verkrijgbaar. En de hulp valt vaak behoorlijk tegen hoor bij drugsverslavingen, anders zouden niet zo veel mensen sterven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Soms is het niet zo zwart wit.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?
Maar aan de andere kant, die jongen was volwassen. Misschien liet hij zijn oren teveel hangen naar Ash en co en wuifde hij de adviezen van familie en vrienden weg.
Je weet het niet.
Ja precies. Tragisch voor zijn familie.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.
Zijn broer was net onderweg maar paar uur te laat... Helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:35 schreef ZetaOS het volgende:
Dood van Avicii is voor Utrechtse DJ Fedde Le Grand een wake-up call
Bron: https://www.ad.nl/utrecht(...)ke-up-call~a56319ce/
Duidelijk dat DJ Fedde Le Grand (een afdalende DJ) hiermee publiciteit zoekt. bah!
Tip voor Fedde Le Grand, zolang je je polsen niet doorhaalt gaat alles goed.
Serieus?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |