Iedereen is gek behalve jij, klopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?
Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Man man man
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Heb dan niet zo’n grote mond als je het niet eens waar kunt maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.
Waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next!
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.
Echt, ga nou geen dingen met elkaar vergelijken... Daar heeft iemand die depri is geen zak aan. Die leeft zo in een eigen negatieve bubbel dat alles wat in zijn/haar leven gebeurt minstens zo erg is. Ook al is dat niet zo. Je hoort zo vaak dat mensen zeggen tegen iemand die depri is 'Kijk eens naar mensen die ernstig ziek zijn, of kijk naar mensen die gehandicapt zijn'. Alsof gezonde mensen zich niet kut mogen/kunnen voelen. En daar ligt juist het onbegrepen aspect en ook het eenzame. Want geloof me, depressief zijn kan héél eenzaam zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...
En dan hebben we Avicii, hij moet voor 10.000 euro even een plaatje draaien en kan het allemaal niet meer aan en maakt er meteen een eind aan. Wat een kneus junk indeed.
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeterenquote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Uiteraard niet, jij wel. Maar uitleggen, dat kan je dan weer niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren
Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
okquote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
Drank is ook drugs, maar wel overal verkrijgbaar. En de hulp valt vaak behoorlijk tegen hoor bij drugsverslavingen, anders zouden niet zo veel mensen sterven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.
Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Soms is het niet zo zwart wit.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |