abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178872967
Damn :'(
-
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:25:28 #127
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_178874519
Heb pas net gelezen hoe hij zelfmoord had gepleegd.
Hij moet dan echt weg zijn geweest.
pi_178874910
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?

Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:40:49 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178874941
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef GereDathan het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom precies moeten we ons druk maken om de dood van een junkie?

Hij koos er zelf voor, voor het leven wat hij leidde en voor het einde dat hij eraan maakte. Prima. Next.
Iedereen is gek behalve jij, klopt.
2000 light years from home
pi_178874963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij, klopt.
Geen idee waar je dat vandaan haalt.

Sorry, ik kan weinig sympathie opbrengen voor mensen als deze.
pi_178875013
quote:

Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:45:46 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178875089
quote:

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Man man man :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_178875125
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat mag jij weten, maar uiteindelijk is hij gewoon slachtoffer van drugs , jij noemt het junk, maar geen enkele junk gebruikt voor zijn plezier. Er mag best wel eens meer aandacht voor komen ipv kwetsbare mensen als junk neerzetten zonder doorzettingsvermogen. Dat is gewoon onjuist.
Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.
pi_178875204
quote:
Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Man man man :')
Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:50:22 #135
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178875252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ah, we hebben een deskundige gevonden. Nou leg het maar eens uit dan.
Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.
pi_178875263
quote:

Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next! *O*
Go hard or go home
pi_178875484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, drank en drugs vliegen tenslotte zo naar binnen als je rustig je krantje aan het lezen bent.
Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.
pi_178881475
quote:

Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...

En dan hebben we Avicii, hij moet voor 10.000 euro even een plaatje draaien en kan het allemaal niet meer aan en maakt er meteen een eind aan. Wat een kneus junk indeed.

pi_178884568
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ga je helemaal niks uitleggen simpeltje.
Heb dan niet zo’n grote mond als je het niet eens waar kunt maken.
pi_178884581
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Noek het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar van wie moet jij je drukmaken? Niemand geeff om je mening. Next! *O*
Waarom reageer je dan?
  woensdag 2 mei 2018 @ 09:27:26 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178884593
Ah, de stoertjes zijn gearriveerd. .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178884626
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Drank is overal te krijgen en als je afhankelijk raakt daaraan is zeker in zijn geval (optreden in clubs) is de stap naar drugs snel gemaakt. Ik weet overigens alleen dat hij drankprobleem had , niet drugs.
Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.

Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
pi_178884684
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 00:57 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Sja je hebt wel een punt. Er zijn mensen met een veel minder leven en die maken er ook geen eind aan als ze moeten vluchten voor oorlog, hun zoon of dochter wellicht verloren hebben en toch doorzetten. Of een bizare ziekte hebben zoals de man hieronder.. Hou dat even in gedachten...

En dan hebben we Avicii, hij moet voor 10.000 euro even een plaatje draaien en kan het allemaal niet meer aan en maakt er meteen een eind aan. Wat een kneus junk indeed.

Echt, ga nou geen dingen met elkaar vergelijken... Daar heeft iemand die depri is geen zak aan. Die leeft zo in een eigen negatieve bubbel dat alles wat in zijn/haar leven gebeurt minstens zo erg is. Ook al is dat niet zo. Je hoort zo vaak dat mensen zeggen tegen iemand die depri is 'Kijk eens naar mensen die ernstig ziek zijn, of kijk naar mensen die gehandicapt zijn'. Alsof gezonde mensen zich niet kut mogen/kunnen voelen. En daar ligt juist het onbegrepen aspect en ook het eenzame. Want geloof me, depressief zijn kan héél eenzaam zijn.

Die jongen voelde zich ontzettend waardeloos en heeft er zelf een eind aan gemaakt. Op de manier waarop is heel droevig, maar ik ben blij voor hem dat hij zijn rust heeft gevonden.
  woensdag 2 mei 2018 @ 09:35:57 #144
269692 Divje
brr brr patapim
pi_178884750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.

Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Ga z'n docu eens bekijken voor je hier komt roeptoeteren :')

Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
pi_178884917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Verder laat je gewoon blijken dat je geen verstand van verslaving en/of depressie hebt.
Uiteraard niet, jij wel. Maar uitleggen, dat kan je dan weer niet.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:35:09 #146
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_178885805
kijk eerst Docu voordat je hier reageert
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:50:00 #147
236264 crew  capricia
pi_178886081
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Waarom?
Ik sluit me aan bij GereDathan.
Hij popt zelf die pillen. En slikt zelf die drank.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:51:49 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178886104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom?
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178886808
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Drank is ook drugs, maar wel overal verkrijgbaar. En de hulp valt vaak behoorlijk tegen hoor bij drugsverslavingen, anders zouden niet zo veel mensen sterven.
De vergelijking met zichtbare handicaps die veel erger zijn is ook lachwekkend. Manische Depressie, en geestelijke stoornissen zie je niet direct aan de buitenkant maar zijn niet minder vervelend voor iemand.
pi_178887998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom?
Soms is het niet zo zwart wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')