Dat er vele mongolen op internet rondlopen is geen nieuws natuurlijk.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 04:12 schreef ZetaOS het volgende:
Ik had gelezen dat hij al zijn geld in Bitconnect gestopt had.
Fijn hoor dat jij dat denkt, maar dat is gewoon onzin. Er is natuurlijk wel een schaal in de mate van introvertie/extravertie, maar je bent niet vandaag introvert en morgen extravert. Introverte mensen kunnen best behoefte hebben aan gezelschap, maar dan van mensen die ze volledig vertrouwen. Situaties met mensen die ze niet kennen en waar ze niet vertrouwd mee zijn kost introverte mensen doorgaans veel energie. Daarom vond ik het ook zo mooi hoe hij in die docu aangaf dat hij zo'n hekel aan small talk had. Volgens mij is toeren een aaneenschakeling van situaties die voor introverte mensen veel energie kosten. Even een babbeltje met die, meet & greet met die, radiointerviewtje daar, tv optreden hier. Hij zat gewoon veel liever in z'n eentje of met vrienden in een studio te produceren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Introvert, extrovert het zijn maar termen. Ze zijn behoorlijk zwart wit ik denk dat je niet het ene of het andere bent en dat je soms meer behoefte hebt aan gezelschap dan andere momenten.
Ik denk dat hij ten onder was gegaan omdat hij gewoon helemaal op was, teveel druk gecombineerd met dat hij toch ook best gevoelig was. De manager vond ik niet eens zo slecht, die was heel commercieel en vooral in 't begin natuurlijk heel belangrijk. Wellicht zijn veel mensen gewoon niet ervoor gemaakt om zoveel succes etc te verwerken
Was iig een goed persoon, sympathieke vent. Vooral vergeleken met veel van die dj's die zichzelf heel wat vinden
hij had blijkbaar ook een vriendin:
http://www.dailymail.co.u(...)anning-children.html
ouch das een pijnlijke manier om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Multiple sources familiar with the circumstances surrounding the famous DJ's death tell us, he did indeed take his own life ... something his parents alluded to last week.
Our sources say the method of death was a shard of glass that caused massive bleeding. Two sources tell us Avicii broke a bottle and used the glass to inflict the fatal wound. One of the sources says it was a wine bottle.
Two sources tell us the point of injury was Avicii's neck but another strongly denies that, saying it was his wrist. We cannot confirm this, but the sources were privy to specific information about Avicii's death.
As TMZ reported ... the 28-year-old was found dead April 20 in the Middle Eastern country of Oman. He battled alcohol problems for years, and his friends worried those issues would eventually kill him.
Avicii's family released a statement that included the clear message it was suicide ... "He really struggled with thoughts about Meaning, Life, Happiness. He could not go on any longer. He wanted to find peace."
http://www.tmz.com/2018/0(...)ss-cut-bottle-death/
Snap ik enerzijds wel, extreem zwaar keer op keer terugvallen. Op een gegeven moment is het genoeg en wil je niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoorde het idd net op de radio. Zichzelf gesneden met een scherf van een fles. Ik vermoed dat hij een terugval heeft gehad met drank en drugs en zichzelf zo haatte op het moment dat hij tot dit gekomen is.
Afschuwelijk.
Wat enorm triest allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
Avicii vs NY Carlos ....Dat zou Epic zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
Avicii vs NY Carlos was best een mooie mashup geweest.
[ afbeelding ]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Overleden na bloedverlies doordat ie zichzelf gesneden had blijkbaar:
Avicii committed suicide with broken glass he used to cut himself ... TMZ has learned.
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snijden? Dat is toch voor borderline EMO
O oke haha begrijp um. Tragisch in dat geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee die snijden meer in arm en been voor de pijn. Niet om zelfmoord te plegen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef Aansteker707 het volgende:
Hoi mensen,
Ik wou even zeggen dat het dus suïcide was. Dat was net bij RTL boulevard!
Pff. Had je beter even iemand in Oman kunnen bellen om te checken...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
Swedish entertainment news website Stoppa Pressarna reported that hours before the DJ's death he spoke to a member of his family who was so worried by the phone call that he immediately traveled to Oman, but arrived two hours too late.
‘The family was aware that Tim was mentally unwell. It went up and down, but when he was in Oman it got worse,’ a source close to the family said
‘When they spoke to Tim on the phone, they got worried., The family understood that it was bad and that they had to act.
‘The plane landed two hours after Tim had passed away’.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |