Optreden was alles behalve zijn passie, componeren van muziek was zijn passie.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
Tja shows annuleren lijkt mij dan ook heel moeilijk. Mensen hebben al veel betaald, kaartjes vanaf 50 euro, vliegtickets, hotel in de buurt etc..
Ben het eens met de reacties hierboven dat 't jammer is om te zien dat niet een vriend of familielid na een tijdje Avicii heeft geholpen om hem "tegen zichzelf te beschermen"... Maarja lastig aan de andere kant was muziek maken en optreden wel nog zijn grootste passie.
Als hij eenmaal begonnen was met draaien bij een optreden dan kon hij daar ook immens van genieten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Optreden was alles behalve zijn passie, componeren van muziek was zijn passie.
Maar wat je ook weer later zag (in de docu) omdat hij soort van getraumatiseerd door het optreden was en de druk, dat hij extreme stressaanvallen kreeg. Hij genoot van de muziek, maar niet de hele heisa die er bij kwam kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als hij eenmaal begonnen was met draaien bij een optreden dan kon hij daar ook immens van genieten.
Wat mij wel opviel was ook na 160 shows en eigenlijk altijd hij toch steeds enorm zenuwwachtig was voordat de show zou beginnen. Dit is ook tragisch je zou zeggen dat hij na een tijdje ook intrinsiek iets zou krijgen van "ik ben een goede dj en ik ga dit weer doen ik ga weer een mooie show verzorgen"
Yup dat zag ik ook. Maar kan jij mij dan het volgende uitleggen. Aan het einde van de documentaire leek het erop dat hij het hele draaien (in elk geval elke dag shows) gedag had gezegd. Waarom dan toch dusdanige depressie in 't 2de kwartaal van 2018 wat zorgt voor (waarschijnlijk) zelfmoord?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar wat je ook weer later zag (in de docu) omdat hij soort van getraumatiseerd door het optreden was en de druk, dat hij extreme stressanvallen kreeg. Hij genoot van de muziek, maar niet de hele heisa die er bij kwam kijken.
Iemand als Adele, toch ook niet de eerste de beste, heeft (had) hier ook heel veel last van tot kotsen voor elk optreden aan toe. Dat is voor haar ook mede een reden geweest om te stoppen met touren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:06 schreef LethalNinja het volgende:
Wat mij wel opviel was ook na 160 shows en eigenlijk altijd hij toch steeds enorm zenuwwachtig was voordat de show zou beginnen.
Messi ook.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:35 schreef XDo het volgende:
[..]
Iemand als Adele, toch ook niet de eerste de beste, heeft (had) hier ook heel veel last van tot kotsen voor elk optreden aan toe. Dat is voor haar ook mede een reden geweest om te stoppen met touren.
Ik zou het echt niet weten, maar denk wel dat hij soort van ziel verkocht heeft (onbewust) en dat het zo'n grote impact heeft gehad op zijn persona. Aan de ene kant een droomleven andere kant de grote keerzijde hoe dat ging. Miss kon hij het niet loslaten die ervaringen. Maar dat is wat ik denk niet dat het zo is. Depressie is een blijvende donkere wolk voor je gemoedstoestand dus kan me wel heel goed voorstellen dat hij geleden heeft (meer dan dat zelfs). Iemand die als een soort machine moest functioneren en presteren (bijna onmenselijk). En zichzelf niet terugvond maar door schade en schande wijs geworden is met blijvende impact.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Yup dat zag ik ook. Maar kan jij mij dan het volgende uitleggen. Aan het einde van de documentaire leek het erop dat hij het hele draaien (in elk geval elke dag shows) gedag had gezegd. Waarom dan toch dusdanige depressie in 't 2de kwartaal van 2018 wat zorgt voor (waarschijnlijk) zelfmoord?
Dan heb ik toch iets gemist. Is hij toch weer fulltime gaan draaien?
Dat zou best kunnen. Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten, maar denk wel dat hij soort van ziel verkocht heeft (onbewust) en dat het zo'n grote impact heeft gehad op zijn persona. Aan de ene kant een droomleven andere kant de grote keerzijde hoe dat ging. Miss kon hij het niet loslaten die ervaringen. Maar dat is wat ik denk niet dat het zo is. Depressie is een blijvende donkere wolk voor je gemoedstoestand dus kan me wel heel goed voorstellen dat hij geleden heeft (meer dan dat zelfs). Iemand die als een soort machine moest functioneren en presteren (bijna onmenselijk). En zichzelf niet terugvond maar door schade en schande wijs geworden is met blijvende impact.
Inderdaad zeg, 'mooi' gezegd!quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.
Bij Netflix kun je zelf je tijd kiezen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Vanavond om 22:30 docu van Avicii op RTLZ of op Netflix
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou men er zo geheimzinnig over doen? Juist ja! Omdat het zelfmoord is....
niet iedereen heeft Netflixquote:Op zaterdag 28 april 2018 18:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Bij Netflix kun je zelf je tijd kiezen.
Iedereen heeft netflix, en anders is het in 1 minuut te regelen.quote:
al vanaf het begin het Live gingquote:Op zondag 29 april 2018 02:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Iedereen heeft netflix, en anders is het in 1 minuut te regelen.
Jij hebt toch ook netflix
De Mont Blanc wandel je gewoon tegen op, sterker nog is bij goed weer gewoon een gezinsuitje.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Doet mij denken aan mensen die de top van de Mont Blanc hebben beklommen oid en bij terugkomst toch nog dood gaan. Avicii heeft de top bereikt maar blijkbaar tegen een te hoge prijs.
Mount Everest dan.quote:Op maandag 30 april 2018 03:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Mont Blanc wandel je gewoon tegen op, sterker nog is bij goed weer gewoon een gezinsuitje.
Denk dat die er ook wel waren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef LethalNinja het volgende:
Tja shows annuleren lijkt mij dan ook heel moeilijk. Mensen hebben al veel betaald, kaartjes vanaf 50 euro, vliegtickets, hotel in de buurt etc..
Ben het eens met de reacties hierboven dat 't jammer is om te zien dat niet een vriend of familielid na een tijdje Avicii heeft geholpen om hem "tegen zichzelf te beschermen"... Maarja lastig aan de andere kant was muziek maken en optreden wel nog zijn grootste passie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |