Niet bevestigd maar is wel wat er staat.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:49 schreef KingRadler het volgende:
Door Familie zo juist bevestigd:
hij kon niet verder met zijn leven. ( dus niet bevestigd dat het zelfmoord was)
http://variety.com/2018/m(...)y-longer-1202788415/
Ophanging is meest waarschijnlijk ja nu bekend is dat zijn dood zelfmoord was.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Maar mocht het een hartaanval oid zijn, dan zouden ze dat ook eerst moeten onderzoeken toch? Daar gaat ook wat tijd overheen.
Misschien dan opgehangen oid? Of denk ik te simpel?
Of polsen doorgesneden ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:15 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ophanging is meest waarschijnlijk ja nu bekend is dat zijn dood zelfmoord was.
Zo zie je maar dat een depressie niet zichtbaar hoeft te zijn. Hij leek op de laatste foto's enigzins gelukkig.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:50 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heel sneu, dan zat 'ie echt in een heel diep dal
Schijnt dat als mensen eenmaal de beslissing hebben genomen om er een eind aan te maken ze een soort van opgelucht zijn en dus blijer lijken dan ze zijn. Zoiets zal er wel aan de hand geweest zijn met Aviciiquote:Op donderdag 26 april 2018 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat een depressie niet zichtbaar hoeft te zijn. Hij leek op de laatste foto's enigzins gelukkig.
Ik ben blij voor hem dat hij zijn rust nu heeft waar hij naar verlangde.
Als je verslaafd bent aan drugs en alcohol en daar aan dood gaat is het ook zelfmoord.quote:
Als je niet de intentie hebt om te sterven is het geen zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan drugs en alcohol en daar aan dood gaat is het ook zelfmoord.
Lastig als je weet dat je jezelf kapot maakt (ik weet niet of dat zo is) dan is jezelf kapot maken ook zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je niet de intentie hebt om te sterven is het geen zelfmoord.
Wat hij er zelf aan overhield weet ik niet, maar een boeking was tussen $150k en $200k.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef Fer het volgende:
Iemand een schatting hoeveel hij verdiende toen hij nog “on the road was” ?
in 2014 verdiende hij 28 miljoen las ik ergensquote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef Fer het volgende:
Iemand een schatting hoeveel hij verdiende toen hij nog “on the road was” ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |