Puur en alleen omdat iemand het niet eens is met je meningquote:
Jawel tot twee keer toe nu zelfs. Vriend.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar dat zei je niet, maat. En iedereen kan lezen dat je dat niet zei.
Kun je de boel wel om gaan draaien nu, maar dat is een beetje te laat.
China is de enige echte bondgenoot die Noord-Korea heeft. Dat heeft Xi recentelijk nog maar eens laten zien aan Kim en de wereld.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heeft Kim zeer slim gespeeld maar de vraag blijft hoe direct is China betrokken bij wat Noord-Korea nu doet.
En dat baseer je waarop precies?quote:Dat zal stapsgewijs gebeuren wellicht.
Nee, niet daarom.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat iemand het niet eens is met je mening![]()
en daarvoor heb je zelf geen enkel argument hoeven te gebruiken (ik heb geteld).
![]()
Terwijl Kim hem juist heeft laten zien dat die positie van China helemaal niet zo in steen is gebijteld als China graag zou willen doen geloven dus.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
China is de enige echte bondgenoot die Noord-Korea heeft. Dat heeft Xi recentelijk nog maar eens laten zien aan Kim en de wereld.
Omdat ik net zo min als jij verwacht, of het als realistisch beschouw, dat Noord-Korea van de ene op de andere dag afstand doet van het voltallige kernwapenarsenaal dus.quote:En dat baseer je waarop precies?
Aha, dus je acht de kans aanwezig dat Noord-Korea in de verre toekomst mogelijk zijn kernwapenarsenaal stapsgewijs ontmantelt?quote:Op woensdag 25 april 2018 10:30 schreef DeParo het volgende:
Omdat ik net zo min als jij verwacht, of het als realistisch beschouw, dat Noord-Korea van de ene op de andere dag afstand doet van het voltallige kernwapenarsenaal dus.
Ja. Wel daarom. Je hebt nul argumenten gebruikt om je eigen 'mening' kracht bij te zetten. Je rauscht een discussie binnen, doet wat uit de hoogte, en zonder ook maar een toevoeging wandel je weer weg al roepend dat het toch echt aan de ander ligt. Sterk zeg.quote:
Nee. Ik denk dat Noord-Korea op korte termijn de eerste significante en concrete stap daar naartoe zal zetten maar ik denk niet dat dit proces in een dag zal worden voltooid uiteraard.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dus je acht de kans aanwezig dat Noord-Korea in de verre toekomst mogelijk zijn kernwapenarsenaal stapsgewijs ontmantelt?
Gewaagde stelling.
Laat je sowieso niet tot een discussie verleiden zoals Klappernoot in deze reeksquote:Op woensdag 25 april 2018 10:29 schreef klappernootopreis het volgende:
Jongens, laat je niet in een oeverloze discussie verleiden.
quote:Op woensdag 25 april 2018 10:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laat je sowieso niet tot een discussie verleiden zoals Klappernoot in deze reeks.
Ok, lesje Nederlands dan maar:quote:Op woensdag 25 april 2018 10:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jawel tot twee keer toe nu zelfs. Vriend.
Je spreekt hier uit dat je verwacht dat Trump het woord 'Honerable' niet gezegd/geschreven heeft.quote:Ik verwacht dat Trump dat ook niet heeft gezegd
Impliceert logisch verklarend verband.quote:want
Het woord 'Honerable' is inderdaad geen correct Engels.quote:dit is een aardige verkrachting van de Engelse taal.
Je hoeft niet voor me in te vullen waarom ik iets doe. Dat weet ik zelf toch echt beter.quote:
Dus:quote:Op woensdag 25 april 2018 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, lesje Nederlands dan maar:
[..]
Je spreekt hier uit dat je verwacht dat Trump het woord 'Honerable' niet gezegd/geschreven heeft.
[..]
Impliceert logisch verklarend verband.
[..]
Het woord 'Honerable' is inderdaad geen correct Engels.
Dus:
Stelling: Trump heeft het woord 'honerable' niet gebruikt.
Argument: Trump maakt geen Engelse taalfouten.
Ik zit echter nog altijd te wachten op jouw uitspraak wat mijn mening precies is die ik hier op BNW-achtige wijze probeer te verkondigen.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2018 10:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zit echter nog altijd te wachten op jouw uitspraak wat mijn mening precies is die ik hier op BNW-achtige wijze probeer te verkondigen.
Begin daar dan eens mee, gebruik dan eens een argument om enige stelling van je kracht bij te zetten, je bent niet zo sterk hoor in de discussie.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor me in te vullen waarom ik iets doe. Dat weet ik zelf toch echt beter.
Nope, dat is niet wat je zei. En ik heb net uitgelegd dat dat niet is wat je zei.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus:
Stelling: Trump heeft het woord 'honerable' niet gebruikt want dit is geen correct Engels.
Argument: Ulx maakt een spelfout.
Conclusie: Stelling bewezen.
Dan kan ik je de hand schudden.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Begin daar dan eens mee, gebruik dan eens een argument om enige stelling van je kracht bij te zetten, je bent niet zo sterk hoor in de discussie.
Nope, sterker nog, dit:quote:Op woensdag 25 april 2018 10:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het al zelfs twee keer gezegd.
Het hier aangeleverde argument is met betrekking tot de stelling zelfs een non-sequitor.quote:Stelling: Trump heeft het woord 'honerable' niet gebruikt want dit is geen correct Engels.
Argument: Ulx maakt een spelfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |