waarom ben ik niet aangehouden dan? ik dacht toch echt dat je eerst aangehouden moet zijn alvorens je een boete moet betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:57 schreef plesner het volgende:
Je wilt de boete niet betalen, terwijl deze terecht was omdat je iets deed wat niet toegestaan is?
Heel veel succes met je hoger beroep
voor hetgeen wat ik heb gedaan super fors! 149 plus 9 euro administratie kosten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:57 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, en hoeveel is de boete? (wat noem jij fors?)
Wat is dat nou weer voor totale nonsens?quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom ben ik niet aangehouden dan? ik dacht toch echt dat je eerst aangehouden moet zijn alvorens je een boete moet betalen.
In welke wereld?quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom ben ik niet aangehouden dan? ik dacht toch echt dat je eerst aangehouden moet zijn alvorens je een boete moet betalen.
waarom zwaaiden ze dan terug?quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Leandra het volgende:
En dan ook nog een beetje gaan zwaaien.... grote kans dat dat de reden is dat ze je idd een boete hebben gegeven.
Maar goed, op basis waarvan vind je het onterecht, en denk je dat je kans van slagen hebt als je bezwaar aantekent.
Hoger beroep trouwens? Er heeft al een rechter een oordeel over geveld?
https://www.cjib.nl/ik-ben-het-niet-eens-met-een-verkeersboetequote:Op zaterdag 21 april 2018 16:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom zwaaiden ze dan terug?![]()
hoeveel kost het eigenlijk om in hoger beroep te gaan?
ik ga het ook echt niet betalen hoor! dat sowieso!quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon niet betalen joh, ze vergeten het vanzelf wel.
Want?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ga het ook echt niet betalen hoor! dat sowieso!nu hebben ze echt aan mij de verkeerde.
Zoek eens op wat door rood rijden kost, als je dit al superfors vindt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
voor hetgeen wat ik heb gedaan super fors! 149 plus 9 euro administratie kosten.
Nee omdat hij DACHT dat hij met zwaaien (wat hij verontschuldigen noemt) in combinatie met dat hij DENKT dat hij eerst staande gehouden moet worden voor hij een boete kan krijgen, geen boete meer zou krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:00 schreef Droopie het volgende:
Rijden over de busbaan: ¤ 140 euro
Zo he, ik zou eigenlijk wel een abonnement voor rijden op een busbaan willen nemen..
Als ik dat iedere dag mag zou ik er wel 50 euro per maand voor over hebben.
Maar waarom wil je in vredesnaam in hoger beroep, omdat je sorry zwaaide en de agenten zwaaide terug?
Ze gingen boeven vangen en konden jouw schriftelijk afdoen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef vannelle het volgende:
Hoger beroep nog wel....... Denk dat je een bezwaar in wilt dienen en dat kost niks.
Ik denk alleen niet dat dat nut heeft aangezien je er daadwerkelijk gereden hebt en dus is de boete terecht.
Als je niet betaald wordt de boete alleen maar hoger en hoger. Véél hoger.
Aan het eind van het traject krijg je te maken met loonbeslag of een deurwaarder die spullen van jou komt halen om te verkopen.
Het is het allemaal niet waard.
Mijn tip: Opletten waar je rijdt en dit keer gewoon je verlies nemen en betalen.
Nou, dan betaal je niet, vooral denken dat niet betalen in een kwestie als deze gaat helpenquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ga het ook echt niet betalen hoor! dat sowieso!nu hebben ze echt aan mij de verkeerde.
Hallo! Hij heeft toevallig wel gezwaaid hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef wcborstel het volgende:
Je reed op die busbaan. Waarom denk je dat je hier onderuit kan komen? Je hebt geen enkele reden om er onderuit te komen.
Simpelweg niet betalen is geen goed plan. Ze blijven gewoon verhogen. Geen idee of daar een grens aan zit.
Ze zwaaiden terug met de boete in de hand, maar die zag je niet kennelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom zwaaiden ze dan terug?![]()
hoeveel kost het eigenlijk om in hoger beroep te gaan?
hey jij daar! ga eens weg!quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo! Hij heeft toevallig wel gezwaaid hoor.
Ja, mootie gaat niet weg omdat jij dat wil, net als dat die boete niet weg gaat omdat jij dat wilquote:
Vet cool, je kan gewoon flitsfoto's online opvragen!quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef Sked het volgende:
[..]
https://www.cjib.nl/ik-ben-het-niet-eens-met-een-verkeersboete
Die mensen zijn beter in zwaaien.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef Samuel24 het volgende:
hoeveel mensen zij ik die 200 rijden. vooral in de avond. die worden nou nooit gepakt. en ik mag 149 eurp aftikken omdat ik op een busbaan heb gereden.dit is Nederland. jammer. ik kan wel huilen nu. en dat ga ik zomenteen ook doen.
Had ie een sorry-gebaar moeten maken, ipv een beetje gaan zwaaien, dat zal voor de politie meestal een "Fuck you" houding zijn na een overtreding... Doeiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo! Hij heeft toevallig wel gezwaaid hoor.
nou. maar ik ga die boete echt niet betalen. dus uuh.....daar hou ik het bij.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, mootie gaat niet weg omdat jij dat wil, net als dat die boete niet weg gaat omdat jij dat wil
Dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ie een sorry-gebaar moeten maken, ipv een beetje gaan zwaaien, dat zal voor de politie meestal een "Fuck you" houding zijn na een overtreding... Doeiiiiiiiii
ik heb in de 4 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een ongeluk gekregen. dus dat valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef Droopie het volgende:
Maak me wel zorgen als TS een busbaan al niet herkent, sluit ik ook niet dat straks op de verkeerde rijbaan rijdt.
Ja, dat heb ik, en met mij de meeste mensen hier denk ik, ook het liefste. Dat je die boete vooral niét gaat betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou. maar ik ga die boete echt niet betalen. dus uuh.....daar hou ik het bij.
Succes en veel plezier.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het intereseerd mij niet eens joh. ik ga het gewoon niet eens betalen. hoger beroep wil ik nog wel doen. hoeveel kost dat?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
En ja, als je een boete niet betaald gaat ie vanzelf weg.
In de brief staat btw de verhoging al aangegeven, dus lees eerst de brief eens goed.
Ts,!
quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Leergeld. Volgende keer beter opletten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef Samuel24 het volgende:
hoeveel mensen zij ik die 200 rijden. vooral in de avond. die worden nou nooit gepakt. en ik mag 149 eurp aftikken omdat ik op een busbaan heb gereden.dit is Nederland. jammer. ik kan wel huilen nu. en dat ga ik zomenteen ook doen.
dat weet ik niet. ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. net zoals jullie nu ook doen wat jullie niet laten kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Succes en veel plezier.
Hoe ga je dan op Fok! komen als de deurwaarder jouw computer heeft meegenomen?
Ook gewoon niet doen joh. Gewoon wachten en zien wat er gaat gebeuren. Want dan is het straks helemáál niet meer relevant wat jij wel of niet wil.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het intereseerd mij niet eens joh. ik ga het gewoon niet eens betalen. hoger beroep wil ik nog wel doen. hoeveel kost dat?
Misschien komt dat wel omdat de rest van Nederland wél oplet en uitstekend kan ontwijken?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik heb in de 4 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een ongeluk gekregen. dus dat valt wel mee joh.
Volgens mij heb ik net een linkje daarover gepost.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het intereseerd mij niet eens joh. ik ga het gewoon niet eens betalen. hoger beroep wil ik nog wel doen. hoeveel kost dat?
eerst boete betalen en dan een brief schrijven dat je het er niet mee eens bent..daarna kan je het pas aanvechten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en vooral te hard rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat de rest van Nederland wél oplet en uitstekend kan ontwijken?
maar hoeveel kost dat dan om in hoger beroep te gaan?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
eerst boete betalen en dan een brief schrijven dat je het er niet mee eens bent..daarna kan je het pas aanvechten.
Stiekem hoop ik hier op, zo'n eigenwijs persoon leert maar op 1 manier blijkbaar......quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen joh. Gewoon wachten en zien wat er gaat gebeuren. Want dan is het straks helemáál niet meer relevant wat jij wel of niet wil.
12 euroquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar hoeveel kost dat dan om in hoger beroep te gaan?
ik ga het echt niet betalen. ik zweer het. ik betaal het gewoon niet. dit gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen joh. Gewoon wachten en zien wat er gaat gebeuren. Want dan is het straks helemáál niet meer relevant wat jij wel of niet wil.
nee. het kost 110 euro he?quote:
Nee, van mij hoef je ook helemaal niet te betalen. Gewoon niet doen. Maar open wel een topic over het gevolg van die keuze van je.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ga het echt niet betalen. ik zweer het. ik betaal het gewoon niet. dit gaat helemaal nergens over.
sowieso denk ik dat je in Nederland beter een crimineel kan zijn dan een eerlijke burger.
niets denk ikquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar hoeveel kost dat dan om in hoger beroep te gaan?
Zoek eerst eens op wat hoger beroep is.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee. het kost 110 euro he?godverdomme. hoger beroep heeft dus ook geen zin.
prima toch. ga jij maar weer gewoon lekker te hard rijden zoals veel mensen doen. maar dan wel lekker achterbaks waar geen flitspalen zijn he? of de popo.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik hier op, zo'n eigenwijs persoon leert maar op 1 manier blijkbaar......
sowieso. ik hou jullie op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, van mij hoef je ook helemaal niet te betalen. Gewoon niet doen. Maar open wel een topic over het gevolg van die keuze van je.
dat heb ik net al gedaan. maar ik werd er niet echt wijzer van.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoek eerst eens op wat hoger beroep is.
Als je in hoger beroep wilt moet je eerst betalen sowieso, hoeft niet maar dan je 2 verhogingen en neemt de rechter het in behandeling.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ga het echt niet betalen. ik zweer het. ik betaal het gewoon niet. dit gaat helemaal nergens over.
sowieso denk ik dat je in Nederland beter een crimineel kan zijn dan een eerlijke burger.
precies.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Je deed het niet expres.
Of nou, laat ze maar eens aantonen dat jij het expres deed. Stuur de wouten maar een boete, voor afleiden dmv van zwaaien. Levensgevaarlijk
maximaal 2 weken. en anders heb ik een nieuw huis en ook nog eens helemaal gratis!quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je in hoger beroep wilt moet je eerst betalen sowieso, hoeft niet maar dan je 2 verhogingen en neemt de rechter het in behandeling.
Krijg je dan ongelijk moet je de boete incl verhogingen betalen.
Doe je dat niet kunnen ze je gijzelen net zolang te je betaald
gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:15 schreef boekenplank. het volgende:
Terechte boete, levensgevaarlijk jij.
Zware straf, de bak in omdat TS alleen maar heel even op een busbaan reed....quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:14 schreef Het_Bokje het volgende:
Haha, TS wil gewoon de bak in.
Beetje doorzichtig hoor.
Just drop the soap.
Die gaan zo hard dat de politie niet ziet dat ze zwaaienquote:
oke prima. 199quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaan zo hard dat de politie niet ziet dat ze zwaaien![]()
Maar serieus; de meeste auto's halen de 200 niet eens, laat staan dat er veel mensen zijn die het in NL op de snelweg rijden.
Ik rij nooit te hard, zelfs niet achterbaks.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
prima toch. ga jij maar weer gewoon lekker te hard rijden zoals veel mensen doen. maar dan wel lekker achterbaks waar geen flitspalen zijn he? of de popo.
bofkont. je hebt tenminste geen boete gekregen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:16 schreef Geerd het volgende:
Had laatst ook zoiets weet niet meer welke snelweg..maar was der een spitsstrook open en niemand reed daar.
Ik dacht hu waarom rijdt iedereen nou links...zag ik na een paar honderd meter dit bord pas..
[ afbeelding ]
Klopt..dat is veel geld dag werken voor niksquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
bofkont. je hebt tenminste geen boete gekregen.want een bedrag van 149 euro word je niet vrolijk van hoor.
Wat doe je nu!? Je moet de hele boel wel ontkennen en volhouden. Anders sta je straks voor de hogerberoeprechtbankrechter en breek je al zodra je naam genoemd wordt.quote:
dankje voor je tip.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar er zijn inmiddels genoeg tips en adviezen gegeven,
praat me er niet van. ik word al depressief.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt..dat is veel geld dag werken voor niks
Dan wordt een bezwaar ook wat lastig.... je moet namelijk wel eerst je boete betalen en dan kun je bezwaar aantekenen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pfff, ik steek gewoon mijn middelvinger op naar de rechter man. wat denk jij nou?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:20 schreef Klepper272 het volgende:
Snap niet dat de politie er zo een probleem van maakt.
Het is gewoon efficiënt gebruik maken van het beschikbare asfalt.
Zeg dat maar tegen de rechter TS, krijg je misschien een beloning ipv een boete.
bedankt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt een bezwaar ook wat lastig.... je moet namelijk wel eerst je boete betalen en dan kun je bezwaar aantekenen.
Maar ook dat staat allemaal heel duidelijk in de link die gepost is.
Precies. Eerst krijg je een verhoging, daarna nog een, vervolgens nog wat brieven en dan krijg je eentje waar op staat "laatste aanmaning".quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon niet betalen joh, ze vergeten het vanzelf wel.
Meteen maar even opzoeken wat de boete is voor belediging van het Hof.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pfff, ik steek gewoon mijn middelvinger op naar de rechter man. wat denk jij nou?![]()
en ik uiteraard vraag hem wanneer hij nou eens van plan is om echte criminelen te gaan straffen.
aaah dankjewel man. eindelijk iemand die een beetje helpt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:22 schreef butz0rs het volgende:
Hoi Samuel24. Kijk hier eens https://verkeer.loket.om.nl/.
Maar nooit betalen, ook al zeggen sommigen van wel. Grootte kans dat je het niet terug krijgt of dat het als 'rechtbank kosten' wordt achtergehouden.
dankjewel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. Eerst krijg je een verhoging, daarna nog een, vervolgens nog wat brieven en dan krijg je eentje waar op staat "laatste aanmaning".
Daarna zal je niks meer horen, want ze zeggen zelf laatste aanmaning.
Heel veel mensen weten dit niet en zijn bang voor gevolgen en betalen dan alsnog vlug, maar dat hoeft dus helemaal niet!!! Dit weet bijna niemand!!! Doe er je voordeel mee! Geen dank!!!
die ik ook niet ga betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meteen maar even opzoeken wat de boete is voor belediging van het Hof.
Je moet die site niet vertrouwen. Want wie heeft die site gemaakt... precies, jouw vijand in deze en die wil aan jou geld verdienenquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
aaah dankjewel man. eindelijk iemand die een beetje helpt.
ja, en die boete krijg ik dan nooit meer terug.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:25 schreef mstx het volgende:
Ik zou de boete gewoon storneren en daarna in hoger beroep gaan
weet niet of je al plannen voor de kerst hebt?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja joh. Vooral je boete tot dan niet betalen. Kijken wat er gebeurd op het vliegveldquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de politie en deze absurde rechtstaat.
nee nog niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet niet of je al plannen voor de kerst hebt?
ik ga het gewoon echt niet betalen joh. Nederland is een goed land. dus ze zullen mij niet meteen voor de guillotine gooien neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Nooit betalen, laat ze maar echte boeven vangen
Succes met het vinden van een betere rechtsstaat dan hierquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de nederlandse politie en deze absurde rechtstaat.
pffff denk je dat. ik ga met de trein. ik heb vliegangst namelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja joh. Vooral je boete tot dan niet betalen. Kijken wat er gebeurd op het vliegveld
Je hebt het gedaan, dus verdien je de boete. Domdom.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
voor hetgeen wat ik heb gedaan super fors! 149 plus 9 euro administratie kosten.
oke joh wat jij wilt. 180 dan. is nog steeds veelste hard dus ja.....quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat halen de meeste auto's niet.
mooi, mag je na 2 verhogingen van je boete tijdens de kerst bij de popo slapen.quote:
jaa, ik voel mij nu ook echt een sukkel inderdaad. klotte zooi dit. ik baal hiervan!quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je hebt het gedaan, dus verdien je de boete. Domdom.
Had je maar staande laten houden, dan had je.misschien mazzel gehad... Zegmaar zodra je je jezelf klem reed in de sluis.
Nu leek het of je het wist. Sukkel.
wat gezellig.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi, mag je na 2 verhogingen van je boete tijdens de kerst bij de popo slapen.
Nou ja, dan ben je toch al in de rechtbank, kunnen ze je gelijk insluiten. Geen probleem.quote:
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Bij een goodie two shoes zoals jij, waar de overheid alles van weet, halen ze het uiteindelijk zelf wel van je rekening af.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat gezellig.ik verhoog mij er nu al op.
Misschien kan je wel gratis taallessen krijgen in de gevangenis ts.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat gezellig.ik verhoog mij er nu al op.
criminelen schijnen gewoon op internet te mogen. en anders gebruik ik de computer van mijn vriend als ik vrij ben.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Succes en veel plezier.
Hoe ga je dan op Fok! komen als de deurwaarder jouw computer heeft meegenomen?
Dat photoshoppen is nog best tijdrovend als je geen idee hebt hoe het moet...quote:
hier heb je je bewijs.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder bewijs van de boete is dit gewoon een trolltopic.
het is een echte foto hoor. moet ik er anders nog een maken met een mandarijn erop ofzo. om het te bewijzen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat photoshoppen is nog best tijdrovend als je geen idee hebt hoe het moet...
Ja graag. En dan scherp genoeg om iets te kunnen lezenquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:53 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het is een echte foto hoor. moet ik er anders nog een maken met een mandarijn erop ofzo. om het te bewijzen?
nee ik kan het gewoon niet betalen. ik heb er gewoon geen zin meer in. als het nou 90 euro was ofzo...ja dan had ik het wel gedaan. maar ik ga geen 149 betalen alleen maar omdat ik 10 seconde op een busstrook reed.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klagen over een terechte boetelekker dokken en maandje janken
U werkt bij de HTM?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:53 schreef Fer het volgende:
Ik rij wekelijks over de trambaan, al jaren, nooit problemen mee gehad.
wees blij. je ziet nu waar dit soort dingen toe kunnen lijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:53 schreef Fer het volgende:
Ik rij wekelijks over de trambaan, al jaren, nooit problemen mee gehad.
oke is goed.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja graag. En dan scherp genoeg om iets te kunnen lezen
Alvast bedankt
Verkoop je auto én je computer! Win-win-win!quote:
Dat wil ik meemaken! Blijf je wel hier posten? (totdat je natuurlijk gegijzeld wordt door het OM, dan kun je eventjes niet meer computeren) De boete + verhogingen blijven uiteraard staan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Oneindig, the sky is the limit.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:54 schreef Samuel24 het volgende:
En wat gebeurd er als ik gewoon niet betaal en de boete verhoogd word.? Tot hoe ver gaat zo'n boete de hoogte in?
quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja graag. En dan scherp genoeg om iets te kunnen lezen
Alvast bedankt
Nee, zodra ik in de verte een lossende truck zie staan, duik ik de trambaan op, nooit bezwaar over gehoord. Ik heb het eigenlijk ook zo geleerd en nooit echt beseft dat het eigenlijk niet mag.quote:
Ook met het CJIB kun je een betalingsregeling afspreken. Je hebt trouwens twee maanden, dus wat is het probleem?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee ik kan het gewoon niet betalen. ik heb er gewoon geen zin meer in. als het nou 90 euro was ofzo...ja dan had ik het wel gedaan. maar ik ga geen 149 betalen alleen maar omdat ik 10 seconde op een busstrook reed.
maar ik wil het gewoon ook niet betalen. ik vind de boete gewoon te hoog. ik betaal ook al wegenbelasting en al die onzin.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verkoop je auto én je computer! Win-win-win!
sowieso.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:00 schreef jogy het volgende:
Ik zie dat je het goed aan het aanpakken bent, hou ons op de hoogte van je weg naar de overwinning. Stomme politie ook, ze kunnen je niets maken joh. Wat willen ze doen? Je uiteindelijk gijzelen? Nah. Komt goed!
ooh godszijdank. ik heb inderdaad nog twee maanden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ook met het CJIB kun je een betalingsregeling afspreken. Je hebt trouwens twee maanden, dus wat is het probleem?
Ook al betaal je de boete niet, dan nog kun je je auto en computer verkopen. Is beter voor andere weggebruikers én voor ons!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar ik wil het gewoon ook niet betalen. ik vind de boete gewoon te hoog. ik betaal ook al wegenbelasting en al die onzin.
zoveel mensen zitten er helemaal niet in gevangenissen. meeste criminelen zijn toch zo weer vrij in ons prachtige Nederland.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben verbaasd dat er zoveel mensen zijn in gevangenissen. Die moeten gewoon even zwaaien naar oom agent dan zijn ze weer vrij
nee hoor. voor mij zo duizend andere gevaarlijke weggebruikers, aap!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook al betaal je de boete niet, dan nog kun je je auto en computer verkopen. Is beter voor andere weggebruikers én voor ons!
Op zich is het ook helemaal niet erg om voor een guillotine gegooid te worden. Dan lig je daar gewoon een beetje te liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:28 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ga het gewoon echt niet betalen joh. Nederland is een goed land. dus ze zullen mij niet meteen voor de guillotine gooien neem ik aan?ze kunnen mij niks maken eigenlijk. alleen maar dreigen. thats all.
De boete wordt eerst twee keer verhoogd. De eerste keer met 150%, de tweede keer met 300%. Het boetebedrag wordt nooit hoger dan dit bedrag na verhogingen, maar dat wil niet zeggen dat je er dan vanaf bent.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
niet waar. gelukkig maar twee keer verhoogd.
ik bedoel de Franse guillotine wijffie.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het ook helemaal niet erg om voor een guillotine gegooid te worden. Dan lig je daar gewoon een beetje te liggen.
Nee, hij zal pas gegijzeld worden als hij niet betaalt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zware straf, de bak in omdat TS alleen maar heel even op een busbaan reed....
En dan lees je dat de ene oplichter, verkrachter of crimineel wegkomt met een paar uur schoffelen. En niet eens allemaal. Sjongejongejonge wat een wereld
nee niet gewoon. helemaal niet gewoon. er is niks gewoons aan een boete van 149 euro alleen maar omdat ik 10 seconden op een busbaan heb gereden.quote:
Ook daar schuilt geen enkel gevaar in, als je er voor gaat liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik bedoel de Franse guillotine wijffie.
de boete is helemaal niet terecht. kom op zeg! 149 euro alleen maar omdat ik 10 seconden op een busbaan heb gereden, waar gaat dit in godsnaam over?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:08 schreef Armani XL het volgende:
Terechte boete dus gewoon betalen en voortaan niet rijden waar je niet mag rijden.
Verder mag in dit topic gewoon normaal gereageerd worden (en ja, dat geldt óók voor de TS)
ik mag toch hopen van niet joh. anders gaat zo meteen mijn kop rollen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:09 schreef mootie het volgende:
Hebben wij hier in Nederland onze eigen versie trouwens?
Ja. Echt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou ook niet betalen. Wat willen ze gaan doen dan? Je huis leeghalen als je niet betaald?
Er staat echt niet in de wet dat hoe lang je op een busbaan mag rijden hoor. Je mag niet op een busbaan rijden, of dat 100 minuten of 1 seconde is, je mag NIET met je personenauto op de busbaan komen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:09 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
de boete is helemaal niet terecht. kom op zeg! 149 euro alleen maar omdat ik 10 seconden op een busbaan heb gereden, waar gaat toch in godsnaam over?
quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:09 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
de boete is helemaal niet terecht. kom op zeg! 149 euro alleen maar omdat ik 10 seconden op een busbaan heb gereden, waar gaat dit in godsnaam over?
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er staat echt niet in de wet dat hoe lang je op een busbaan mag rijden hoor. Je mag niet op een busbaan rijden, of dat 100 minuten of 1 seconde is, je mag NIET met je personenauto op de busbaan komen.
Jij kwam daar wel, ergo boete. Dat is hoe het werkt. Het maakt niet uit of jij het daar mee eens bent of niet, of of jij dat snapt of niet, je deed iets wat niet mocht, en daar staat een bedrag voor, nl 149 euro.
pfff ja. maar ja....ik ga gewoon immigreren denk ik. ik voel mij hier toch niet zo lekker meer in mijn eigen land.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou ook niet betalen. Wat willen ze gaan doen dan? Je huis leeghalen als je niet betaald?
Immigreren? Wat moeten we hier met typisch als jij.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pfff ja. maar ja....ik ga gewoon immigreren denk ik. ik voel mij hier toch niet zo lekker meer in mijn eigen land.
maar ik ga nog steeds niet betalen dus ja.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er staat echt niet in de wet dat hoe lang je op een busbaan mag rijden hoor. Je mag niet op een busbaan rijden, of dat 100 minuten of 1 seconde is, je mag NIET met je personenauto op de busbaan komen.
Jij kwam daar wel, ergo boete. Dat is hoe het werkt. Het maakt niet uit of jij het daar mee eens bent of niet, of of jij dat snapt of niet, je deed iets wat niet mocht, en daar staat een bedrag voor, nl 149 euro.
Neh, je opende het topic zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:13 schreef Samuel24 het volgende:
wat mij betreft mag het topic wel dicht denk ik.
Gegijzeld worden omdat je 10 seconden op een busbaan reed lijkt me echt hilarisch. Post alsjeblieft updates de komende maandenquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar ik ga nog steeds niet betalen dus ja.
Ja dat komt omdat je gewoon niet zo heel slim bent. Maar inderdaad, gewoon niet betalen. Dat is voor ons allemaal uiteindelijk het prettigste.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar ik ga nog steeds niet betalen dus ja.
hoezo is dat voor jou het prettigs? tenzij je het idee leuk vind dat ik zo meteen diep in de ellende zit. maar ja...zo sadistisch ben jij wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je gewoon niet zo heel slim bent. Maar inderdaad, gewoon niet betalen. Dat is voor ons allemaal uiteindelijk het prettigste.
Emigreren.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pfff ja. maar ja....ik ga gewoon immigreren denk ik. ik voel mij hier toch niet zo lekker meer in mijn eigen land.
Zeik toch niet man, ik heb ooit een boete gehad van ¤940 2 maanden rijbewijs kwijt met 2 jaar voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 15:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja hoe absurd he. kan iedereen zien hoe het er tegenwoordig in Nederland aan toe gaat met deze rechtstaat.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gegijzeld worden omdat je 10 seconden op een busbaan reed lijkt me echt hilarisch. Post alsjeblieft updates de komende maanden
Diep in de ellende? Het is nou niet bepaald een schokkend bedrag. Die ¤ 149 zou ik ook liever aan andere dingen uitgeven maar het is niet het eind van de wereld.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoezo is dat voor jou het prettigs? tenzij je het idee leuk vind dat ik zo meteen diep in de ellende zit. maar ja...zo sadistisch ben jij wel natuurlijk.
Nou, nee. Al dat extra werk, inclusief beslaglegging, openbare executie (nee, niet met een guillotine..) en andere werkzaamheden kosten volgend mij veel meer dan wat het oplevert.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je gewoon niet zo heel slim bent. Maar inderdaad, gewoon niet betalen. Dat is voor ons allemaal uiteindelijk het prettigste.
maar jij verdient dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Zeik toch niet man, ik heb ooit een boete gehad van ¤940 2 maanden rijbewijs kwijt met 2 jaar voorwaardelijk.
Het zou wel een mooie kans zijn om een cursusje Nederlands mee te pikken. Daar heb je dan alle tijd voor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja hoe absurd he. kan iedereen zien hoe het er tegenwoordig in Nederland aan toe gaat met deze rechtstaat.
in de gevangenis zitten alleen maar omdat ik 10 minuutjes op een busbaan heb gereden. kan het nog gekker???!
Nou, om te beginnen doe je je die ellende helemaal volledig, ZELF aan. Jij bent toch die flinke jongen die wel eventjes niet gaat betalen? (natuurlijk ga je wel betalen) Dus je kunt wel het slachtoffer spelen, maar daar kies je echt zelf voor. Je kunt namelijk ook WEL betalen, dan zit je dalijk ook niet 'diep in de ellende'.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoezo is dat voor jou het prettigs? tenzij je het idee leuk vind dat ik zo meteen diep in de ellende zit. maar ja...zo sadistisch ben jij wel natuurlijk. walgelijk persoon!
Onaardige jongen ben jequote:Op zaterdag 21 april 2018 17:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je moet gewoon je bek houden jij. kutaap!
nee nog niet maar ik ga volgende week even bellen. en dan kijk ik wel verder.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Heb je het hoger beroep al aangetekend?
Hij heeft al een zaak bij de Hoge Raad liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Heb je het hoger beroep al aangetekend?
Je hebt zojuist voor een heel beroerde resterende tijd op FOK! Gekozen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar jij verdient dat ook gewoon.![]()
daaag!
Er is dus ten minste wel iets waar je op een redelijke manier over na kunt denken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:24 schreef Samuel24 het volgende:
bedankt voor alle aardige reactie. ik zal jullie missen.
want volgens mij zal het niet lang meer duren voordat ik hier een permban heb gekregen.
Lijkt me een goed plan, waar ga je dat van betalen? Deze ¤ 149 lijkt al een probleem te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
whatever, dat is mijn probleem verder.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, waar ga je dat van betalen? Deze ¤ 149 lijkt al een probleem te zijn.
Dit is ook jouw probleem hoorquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
whatever, dat is mijn probleem verder.
Meestal komt het toch weer bij de belastingbetaler terecht.quote:
Dat is je primaire probleem: dat ¤ 149 al een probleem is.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
whatever, dat is mijn probleem verder.
ziet er erg gezellig uit inderdaad.quote:
Of in gijzeling nemen, zullen ze toch ook niet doen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef summer2bird het volgende:
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is je primaire probleem: dat ¤ 149 al een probleem is.
En dat je een busbaan niet als zodanig herkent uiteraard.
Geeft niks, gewoon niet betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.
Dus je bent nog een simpelere ziel dan iedereen hier toch al denkt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.
ik betaal zelf ook belasting dus....wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Meestal komt het toch weer bij de belastingbetaler terecht.
er zijn ook mensen die in mijn situatie dan te hard gaan rijden he.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je bent nog een simpelere ziel dan iedereen hier toch al denkt.
Niet liegenquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik betaal zelf ook belasting dus....wat is je punt?
kap eens met je getroll.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft niks, gewoon niet betalen.
Terecht, touw lenen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:37 schreef Samuel24 het volgende:
op momenten zoals nu haat ik mijn leven echt!
nee 149 euro. bekijk mijn foto eens aub.de boete is nu gewoon 149 euro. maar hoezo is dat niet duur eigenlijk? hebben jullie zo veel geld ofzo?....dat jullie zulke boete s niet duur vinden?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:39 schreef TourOfData het volgende:
Boete voor busbaan is 136 euro. Dat noem jij fors?
Man, dat is niks.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:37 schreef Samuel24 het volgende:
op momenten zoals nu haat ik mijn leven echt!
Ja, dat dus. Overdrijf niet zo man. Ja, een boete is zonde van je geld, maar zoveel is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:39 schreef TourOfData het volgende:
Boete voor busbaan is 136 euro. Dat noem jij fors?
Man, dat is niks.
wat hij zegt klopt niet de boete is 149 euro plus nog 9 euro administratie kosten. gewoon duur dus!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat dus. Overdrijf niet zo man. Ja, een boete is zonde van je geld, maar zoveel is het nou ook weer niet.
dankjewel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:42 schreef Sigaartje het volgende:
Toppolitie!!!
Zwaaien en gewoon denken we gaan je lekker naaien jonge, met je busbaan.
En terecht.
Ik vind het een boete van niks. Nulletje erachter vind ik.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee 149 euro. bekijk mijn foto eens aub.de boete is nu gewoon 149 euro. maar hoezo is dat niet duur eigenlijk? hebben jullie zo veel geld ofzo?....dat jullie zulke boete s niet duur vinden?
ja dat komt waarschijnlijk omdat jij super rijk bent. maar niet iedereen heeft dat geld. idioot.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een boete van niks. Nulletje erachter vind ik.
das duidelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:46 schreef Klepper272 het volgende:
Ik heb met je te doen ts, de politie zijn geen aardige jongens.
Zul je zien joh, dat die rechter ook nog eens aan de kant van de politie staat. Lijers zijn het.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zwaaiden terug met de boete in de hand, maar die zag je niet kennelijk.
Gewoon een D66 rechter vragen, dat zijn meestal wel aardige mevrouwen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zul je zien joh, dat die rechter ook nog eens aan de kant van de politie staat. Lijers zijn het.
De vluchtstrook is er eigenlijk ook alleen voor mensen die haast hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar welke idioot gaat nou over een busbaan rijden. Dan ben je toch niet helemaal lekker?
Stel je voor dat iedereen dat deed. Zo’n busbaan is er niet voor niets.
Met die boete kom je er nog heel goed vanaf.
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zul je zien joh, dat die rechter ook nog eens aan de kant van de politie staat. Lijers zijn het.
Zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar welke idioot gaat nou over een busbaan rijden. Dan ben je toch niet helemaal lekker?
hou toch op met je stomme geneuzel man. net alsof ik dit altijd doe. ik heb het maar 1 keer gedaan. nou wat vreselijk zeg! ik heb echt een vreselijke misdaad gepleegd.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
En dr reed niet eens een bus op dat moment daar toch?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hou toch op met je stomme geneuzel man. net alsof ik dit altijd doe. ik heb het maar 1 keer gedaan. nou wat vreselijk zeg! ik heb echt een vreselijke misdaad gepleegd.
jij doet natuurlijk nooit iets verkeerds. schijnheilige graftak! en nou opgesodemieterd met je dronken kop joh. dronken tor!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hoezo?
Je weet toch dat het niet mag? Wat lul
je nou? Mafkees
hou eens op met je sarcastische opmerkingen!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En dr reed niet eens een bus op dat moment daar toch?
ik ga het gewoon niet betalen. klaar!quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:50 schreef fotostarter het volgende:
Paar uurtjes op zaterdag werken, en je hebt het weer terug.
Sorryquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hou eens op met je sarcastische opmerkingen!
quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:53 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jij doet natuurlijk nooit iets verkeerds. schijnheilige graftak! en nou opgesodemieterd met je dronken kop joh. dronken tor!![]()
ga lekker ergens anders lopen trollen!
Of we wel of niet ooit iets verkeerd doen maakt niet zoveel uit, het verschil is dat wij niet met een boete gelijk een topic openen dat het belachelijk is dat we een boete hebben gekregen terwijl we een verkeersovertreding begaan hebben.... en dat we echt wel niet gaan betalen, want we hadden de politie nog even een zwaai zwaai gegeven.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:53 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jij doet natuurlijk nooit iets verkeerds. schijnheilige graftak! en nou opgesodemieterd met je dronken kop joh. dronken tor!![]()
ga lekker ergens anders lopen trollen!
Janken om 149 euro lolquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:56 schreef Samuel24 het volgende:
pfffffffff! ik hoop dat jullie eens zo n boete krijgen! misschien dat jullie dan begrijpen hoe genaaid ik mij nu voel.
waarom sluiten jullie het topic dan niet gewoon! het topic is nog steeds open.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of we wel of niet ooit iets verkeerd doen maakt niet zoveel uit, het verschil is dat wij niet met een boete gelijk een topic openen dat het belachelijk is dat we een boete hebben gekregen terwijl we een verkeersovertreding begaan hebben.... en dat we echt wel niet gaan betalen, want we hadden de politie nog even een zwaai zwaai gegeven.
Denk je nou echt dat de rest van ons nooit een bekeuring krijgt? Het verschil is dat we niet doen alsof ons een vreselijk onrecht wordt aangedaan.
Daarbij open je dit topic in WGR waarbij je gelijk al stelt de overtreding te hebben begaan maar dat je de boete niet gaat betalen. Wat wil je dan nog?
Die combinatie van factoren maakt dit toch gewoon een KLB-topic? Hoewel ik niet denk dat Hugo en Haags er op zitten te wachten, maar dat is wat anders.
dan hoop ik met smart dat jij die boete ook zult krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:57 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Janken om 149 euro lol
Is toch niks man
Ah.... nog triester om er dan om te gaan janken.... waar moest je naartoe waarbij je kennelijk zoveel belangrijker bent dan de rest van het voetvolk in de file dat jij hem wel even via de busbaan kon ontwijken?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Heb wel wat hogere boetes dan dat gehadquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dan hoop ik met smart dat jij die boete ook zult krijgen.
privé. jullie hoeven niet alles te weten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... nog triester om er dan om te gaan janken.... waar moest je naartoe waarbij je kennelijk zoveel belangrijker bent dan de rest van het voetvolk in de file dat jij hem wel even via de busbaan kon ontwijken?
nou fijn voor je.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:00 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Heb wel wat hogere boetes dan dat gehad
Je ging via de busbaan om de file te ontwijken, maar andere mensen gaan te hard rijden in de file of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in mijn situatie dan te hard gaan rijden he.dus ja....zo doet iedereen wel eens wat he.
nee ik bedoel als ze haast hebben. sommige mensen gaan als ze haast hebben te hard rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ging via de busbaan om de file te ontwijken, maar andere mensen gaan te hard rijden in de file of wat?
kan ik wel. wil ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:01 schreef tailfox het volgende:
Als je het express deed kan je als een grote man vast wel betalen
quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet superrijk, maar ik doe geen domme dingen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dat komt waarschijnlijk omdat jij super rijk bent. maar niet iedereen heeft dat geld. idioot.
Je was onderweg naar een privéhuis? Nou.... er stonden vast mensen in de file die meer haast hadden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
privé. jullie hoeven niet alles te weten.
nou jij ook volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet superrijk, maar ik doe geen domme dingen.
Jij denkt dat je in recht staat. Dat vind ik zo ontzettend raar. Eigenlijk ben je gewoon een aso
Dit dus.quote:
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
waarom is het topic eigenlijk nog open? ik krijg toch helemaal geen serieuze reactie s meer.
vanzelf hoef je niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
Wat ga je er aan doen dan? Als de deurwaarder je spullen in beslag komt nemen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.
....quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is zwakbegaafd, laat hem lekker joh
Wat is er serieus aan "Ik heb de overtreding begaan, ik ga de boete niet betalen, want ik vind het belachelijk!"?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, als je eerst iedereen uit gaat lopen schelden zit je het maar uit.
oke ja...je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo? Gaf je zelf toe. Daarom is jouw denkwijze anders. Tsja
Je zegt dat ik neuzel, maar degene die neuzelt dan ben jij. Want je weet donders goed dat het verboden is. Prima, daar zeur ik niet om, ik ben geen agent, maar ga dan niet huilie huilie doen als je een klein fooieboetetje krijgt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou jij ook volgens mij hoor.
als ik soms dingen van jou lees dan denk ik dat jij echt niet zoveel beter bent als mij.maar dan nog? wie ben jij om over mij te oordelen? over aso gesproken.
We willen een reeks en dan kijken hoe je het gaat doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.![]()
wat gaan jullie trouwens met mij doen? krijg ik weer een ban?
Die willen hem vast niet hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
quote:
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vind het allemaal heel vervelend voor je ts.
Makkelijkst te beïnvloedenquote:
Waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de nederlandse politie en deze absurde rechtstaat.
Ja, als ik op de BBQ ga zitten vind ik het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.
waarom moet ik dat zeggen? en moet ik jullie ook mijn adres en postcode geven ofzo?...quote:
Tot je toch weer terug zou willen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
jaaa hallo! dat is net zoiets als leandra vergelijken met een gorilla. is toch geen vergelijking joh??quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik op de BBQ ga zitten vind ik het ook heel vervelend voor mezelf.
Maakt het niet minder de blaren die door eigen toedoen op mijn billen terechtgekomen zijn.
Noord-Holland las ik pas ergens toch? Wat me nogal verbaasde, want meestal lijkt het net alsof je ergens in de Achterhoek woont als het over verkeersdingen gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom moet ik dat zeggen? en moet ik jullie ook mijn adres en postcode geven ofzo?...
Wat ben jij een droeftoeter zegquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef Samuel24 het volgende:
ik heb helemaal niet betaalt. en dat ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen heeft TS allang betaald, bang dat hij is voor een dagje in gevangenis
Oh god, je kent de normale NL spreekwoorden niet eens? Hoe heb jij ooit je theorie gehaald?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jaaa hallo! dat is net zoiets als leandra vergelijken met een gorilla. is toch geen vergelijking joh??
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:18 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Wat ben jij een droeftoeter zegOp de busbaan rijden wat verboden is en dan janken dat je een boete krijgt. Maar vooral lekker niet betalen, uiteindelijk wordt het toch alleen maar hoger en moet je alsnog lappen want je hebt gewoon iets gedaan wat niet mag en grote kans dat het op de foto staat. En vooral lekker blijven klagen over andere mensen in nederland en wat voor onterecht je allemaal aangedaan wordt. Je hebt geen idee of die mensen die 200 rijden wel of niet gepakt worden, grote kans dat die ook al eens een boete gehad hebben en anders binnenkort wel aan de beurt zijn. Maar blijf vooral naar andere kijken en niet naar jezelf, jij komt er wel.
je hoeft geen spreekwoorden te kennen voor je rijbewijs gelukkig :pquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, je kent de normale NL spreekwoorden niet eens? Hoe heb jij ooit je theorie gehaald?
vind 10 min wel langquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.
Het was 10 seconden en nu 10 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.
eindelijk zeg! pffff hehe.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:20 schreef tailfox het volgende:
Het bedrag is wel fors TS dat geef ik je
sorry foutje...ik bedoel 10 seconden inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was 10 seconden en nu 10 minuten.
Van mij had er een nulletje erachter gemogen.
Als je de boete niet kunt betalen moet je de overtreding niet begaan....quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja maar jij bent rijk. maar voor mij is 149 euro wel gewoon veel.
Ja, naar een land waar je de taal wel van kunt schrijven zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de vragen, gesteld in de OP, echt beantwoord gaan worden in KLB hoorquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Die willen hem vast niet hebben
[..]
quote:Maar hoeveel kost het eigenlijk om in hoger beroep te gaan?.....want als dat namelijk ook heel duur is dan heeft het weinig zin natuurlijk he.
En wat gebeurd er als ik gewoon niet betaal en de boete verhoogd word.? Tot hoe ver gaat zo'n boete de hoogte in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |