maar jij verdient dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Zeik toch niet man, ik heb ooit een boete gehad van ¤940 2 maanden rijbewijs kwijt met 2 jaar voorwaardelijk.
Het zou wel een mooie kans zijn om een cursusje Nederlands mee te pikken. Daar heb je dan alle tijd voor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja hoe absurd he. kan iedereen zien hoe het er tegenwoordig in Nederland aan toe gaat met deze rechtstaat.
in de gevangenis zitten alleen maar omdat ik 10 minuutjes op een busbaan heb gereden. kan het nog gekker???!
Nou, om te beginnen doe je je die ellende helemaal volledig, ZELF aan. Jij bent toch die flinke jongen die wel eventjes niet gaat betalen? (natuurlijk ga je wel betalen) Dus je kunt wel het slachtoffer spelen, maar daar kies je echt zelf voor. Je kunt namelijk ook WEL betalen, dan zit je dalijk ook niet 'diep in de ellende'.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoezo is dat voor jou het prettigs? tenzij je het idee leuk vind dat ik zo meteen diep in de ellende zit. maar ja...zo sadistisch ben jij wel natuurlijk. walgelijk persoon!
Onaardige jongen ben jequote:Op zaterdag 21 april 2018 17:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je moet gewoon je bek houden jij. kutaap!
nee nog niet maar ik ga volgende week even bellen. en dan kijk ik wel verder.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Heb je het hoger beroep al aangetekend?
Hij heeft al een zaak bij de Hoge Raad liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Heb je het hoger beroep al aangetekend?
Je hebt zojuist voor een heel beroerde resterende tijd op FOK! Gekozen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar jij verdient dat ook gewoon.![]()
daaag!
Er is dus ten minste wel iets waar je op een redelijke manier over na kunt denken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:24 schreef Samuel24 het volgende:
bedankt voor alle aardige reactie. ik zal jullie missen.
want volgens mij zal het niet lang meer duren voordat ik hier een permban heb gekregen.
Lijkt me een goed plan, waar ga je dat van betalen? Deze ¤ 149 lijkt al een probleem te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:12 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pfff ja. maar ja....ik ga gewoon immigreren denk ik. ik voel mij hier toch niet zo lekker meer in mijn eigen land.
whatever, dat is mijn probleem verder.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, waar ga je dat van betalen? Deze ¤ 149 lijkt al een probleem te zijn.
Dit is ook jouw probleem hoorquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
whatever, dat is mijn probleem verder.
Meestal komt het toch weer bij de belastingbetaler terecht.quote:
Dat is je primaire probleem: dat ¤ 149 al een probleem is.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
whatever, dat is mijn probleem verder.
ziet er erg gezellig uit inderdaad.quote:
Of in gijzeling nemen, zullen ze toch ook niet doen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou ook niet betalen. Wat willen ze gaan doen dan? Je huis leeghalen als je niet betaald?
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is je primaire probleem: dat ¤ 149 al een probleem is.
En dat je een busbaan niet als zodanig herkent uiteraard.
Geeft niks, gewoon niet betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.
Dus je bent nog een simpelere ziel dan iedereen hier toch al denkt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke ik heb gelogen. ik heb er expres op gereden. ik probeerde een file af te snijden. ik had haast.
ik betaal zelf ook belasting dus....wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Meestal komt het toch weer bij de belastingbetaler terecht.
er zijn ook mensen die in mijn situatie dan te hard gaan rijden he.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je bent nog een simpelere ziel dan iedereen hier toch al denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |