Dit dus.quote:
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
waarom is het topic eigenlijk nog open? ik krijg toch helemaal geen serieuze reactie s meer.
vanzelf hoef je niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
Wat ga je er aan doen dan? Als de deurwaarder je spullen in beslag komt nemen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.
....quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is zwakbegaafd, laat hem lekker joh
Wat is er serieus aan "Ik heb de overtreding begaan, ik ga de boete niet betalen, want ik vind het belachelijk!"?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, als je eerst iedereen uit gaat lopen schelden zit je het maar uit.
oke ja...je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo? Gaf je zelf toe. Daarom is jouw denkwijze anders. Tsja
Je zegt dat ik neuzel, maar degene die neuzelt dan ben jij. Want je weet donders goed dat het verboden is. Prima, daar zeur ik niet om, ik ben geen agent, maar ga dan niet huilie huilie doen als je een klein fooieboetetje krijgt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou jij ook volgens mij hoor.
als ik soms dingen van jou lees dan denk ik dat jij echt niet zoveel beter bent als mij.maar dan nog? wie ben jij om over mij te oordelen? over aso gesproken.
We willen een reeks en dan kijken hoe je het gaat doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.![]()
wat gaan jullie trouwens met mij doen? krijg ik weer een ban?
Die willen hem vast niet hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
quote:
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vind het allemaal heel vervelend voor je ts.
Makkelijkst te beïnvloedenquote:
Waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de nederlandse politie en deze absurde rechtstaat.
Ja, als ik op de BBQ ga zitten vind ik het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.
waarom moet ik dat zeggen? en moet ik jullie ook mijn adres en postcode geven ofzo?...quote:
Tot je toch weer terug zou willen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de nederlandse politie en deze absurde rechtstaat.
jaaa hallo! dat is net zoiets als leandra vergelijken met een gorilla. is toch geen vergelijking joh??quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik op de BBQ ga zitten vind ik het ook heel vervelend voor mezelf.
Maakt het niet minder de blaren die door eigen toedoen op mijn billen terechtgekomen zijn.
Noord-Holland las ik pas ergens toch? Wat me nogal verbaasde, want meestal lijkt het net alsof je ergens in de Achterhoek woont als het over verkeersdingen gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom moet ik dat zeggen? en moet ik jullie ook mijn adres en postcode geven ofzo?...
Wat ben jij een droeftoeter zegquote:Op zaterdag 21 april 2018 16:03 schreef Samuel24 het volgende:
hoeveel mensen zij ik die 200 rijden. vooral in de avond. die worden nou nooit gepakt. en ik mag 149 eurp aftikken omdat ik op een busbaan heb gereden.dit is Nederland. jammer. ik kan wel huilen nu. en dat ga ik zomenteen ook doen.
ik heb helemaal niet betaalt. en dat ga ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen heeft TS allang betaald, bang dat hij is voor een dagje in gevangenis
Oh god, je kent de normale NL spreekwoorden niet eens? Hoe heb jij ooit je theorie gehaald?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jaaa hallo! dat is net zoiets als leandra vergelijken met een gorilla. is toch geen vergelijking joh??
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:18 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Wat ben jij een droeftoeter zegOp de busbaan rijden wat verboden is en dan janken dat je een boete krijgt. Maar vooral lekker niet betalen, uiteindelijk wordt het toch alleen maar hoger en moet je alsnog lappen want je hebt gewoon iets gedaan wat niet mag en grote kans dat het op de foto staat. En vooral lekker blijven klagen over andere mensen in nederland en wat voor onterecht je allemaal aangedaan wordt. Je hebt geen idee of die mensen die 200 rijden wel of niet gepakt worden, grote kans dat die ook al eens een boete gehad hebben en anders binnenkort wel aan de beurt zijn. Maar blijf vooral naar andere kijken en niet naar jezelf, jij komt er wel.
je hoeft geen spreekwoorden te kennen voor je rijbewijs gelukkig :pquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, je kent de normale NL spreekwoorden niet eens? Hoe heb jij ooit je theorie gehaald?
vind 10 min wel langquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.
Het was 10 seconden en nu 10 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tuurlijk heb je gelijk. maar ik wil gewoon de boete niet betalen. ik ga geen 149 plus 9 euro administratie betalen voor maar 10 minuutjes busbaan. dat is gewoon te achterlijk voor woorden sorry. ik snap dat jullie daar anders over denken. maar dat is jullie probleem dan.
eindelijk zeg! pffff hehe.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:20 schreef tailfox het volgende:
Het bedrag is wel fors TS dat geef ik je
sorry foutje...ik bedoel 10 seconden inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was 10 seconden en nu 10 minuten.
Van mij had er een nulletje erachter gemogen.
Als je de boete niet kunt betalen moet je de overtreding niet begaan....quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:21 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja maar jij bent rijk. maar voor mij is 149 euro wel gewoon veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |