Je ging via de busbaan om de file te ontwijken, maar andere mensen gaan te hard rijden in de file of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die in mijn situatie dan te hard gaan rijden he.dus ja....zo doet iedereen wel eens wat he.
nee ik bedoel als ze haast hebben. sommige mensen gaan als ze haast hebben te hard rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ging via de busbaan om de file te ontwijken, maar andere mensen gaan te hard rijden in de file of wat?
kan ik wel. wil ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:01 schreef tailfox het volgende:
Als je het express deed kan je als een grote man vast wel betalen
quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zul je zien joh, dat die rechter ook nog eens aan de kant van de politie staat. Lijers zijn het.
Ik ben helemaal niet superrijk, maar ik doe geen domme dingen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 17:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dat komt waarschijnlijk omdat jij super rijk bent. maar niet iedereen heeft dat geld. idioot.
Je was onderweg naar een privéhuis? Nou.... er stonden vast mensen in de file die meer haast hadden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
privé. jullie hoeven niet alles te weten.
nou jij ook volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet superrijk, maar ik doe geen domme dingen.
Jij denkt dat je in recht staat. Dat vind ik zo ontzettend raar. Eigenlijk ben je gewoon een aso
Dit dus.quote:
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
waarom is het topic eigenlijk nog open? ik krijg toch helemaal geen serieuze reactie s meer.
vanzelf hoef je niet meer te betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus.
Krijg je een verhoging, gewoon nog niet betalen, krijg je nog een keer een verhoging.... had je beter wel gelijk kunnen betalen, want als de boete het bedrag van de laatste verhoging bereikt had je er nog 4 keer van naar een privéhuis gekund.
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
Wat ga je er aan doen dan? Als de deurwaarder je spullen in beslag komt nemen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
alle verhogingen betaal ik niet. ben er helemaal klaar mee.
....quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is zwakbegaafd, laat hem lekker joh
Wat is er serieus aan "Ik heb de overtreding begaan, ik ga de boete niet betalen, want ik vind het belachelijk!"?quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het is wel serieus. heb je mijn foto s niet gezien. of denk je soms dat ik dit allemaal verzin.
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, als je eerst iedereen uit gaat lopen schelden zit je het maar uit.
oke ja...je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zo? Gaf je zelf toe. Daarom is jouw denkwijze anders. Tsja
Je zegt dat ik neuzel, maar degene die neuzelt dan ben jij. Want je weet donders goed dat het verboden is. Prima, daar zeur ik niet om, ik ben geen agent, maar ga dan niet huilie huilie doen als je een klein fooieboetetje krijgt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou jij ook volgens mij hoor.
als ik soms dingen van jou lees dan denk ik dat jij echt niet zoveel beter bent als mij.maar dan nog? wie ben jij om over mij te oordelen? over aso gesproken.
We willen een reeks en dan kijken hoe je het gaat doen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:13 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nou ja.....gelukkig is dit topic toch bijna vol.![]()
wat gaan jullie trouwens met mij doen? krijg ik weer een ban?
Die willen hem vast niet hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2018 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet gesloten te worden, het verdient een schopje naar KLB.
Het was sowieso nooit een serieus topic, zie OP.
quote:
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vind het allemaal heel vervelend voor je ts.
Makkelijkst te beïnvloedenquote:
Waar woon je nu dan?quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:27 schreef Samuel24 het volgende:
over een jaar ga ik toch immigreren denk ik. dan heb ik geen last meer van de nederlandse politie en deze absurde rechtstaat.
Ja, als ik op de BBQ ga zitten vind ik het ook heel vervelend voor mezelf.quote:Op zaterdag 21 april 2018 18:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dankjewel. ik vind het ook heel vervelend voor mezelf.
waarom moet ik dat zeggen? en moet ik jullie ook mijn adres en postcode geven ofzo?...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |