abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 april 2018 @ 08:31:43 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178593219

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixfilms

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178594143
12 monkeys seizoen 2 staat erop volgens justwatch
  woensdag 18 april 2018 @ 10:36:37 #3
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_178595245
Begonnen aan Utopia vanwege verwijderalarm. Eerste aflevering was lekker intrigerend. Apart sfeertje.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_178595686
Schijnt erg goede documentaire te zijn, maar ik weet niet of ik het aandurf. Ik krijg echt de kriebels van die beesten. :X

  woensdag 18 april 2018 @ 11:17:41 #5
64792 Mryc
play me one more song
pi_178596133
In 2019 komt er een nieuwe seizoen van La Casa De Papel
pi_178596255
eerste 2 afleveringen van Casa de Papel gezien, valt zeker niet tegen. Vraag me alleen af hoe je dat lang spannend en geloofwaardig kunt houden. Zie Prison Break waar dat op een gegeven moment nergens meer over gaat
  woensdag 18 april 2018 @ 11:53:44 #7
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178596745
Netflix gaat eerste Nederlandse serie maken

Streamingdienst Netflix gaat de eerste Nederlandse Original serie maken en bestaat uit acht afleveringen van 30 minuten. In 2019 zal de Original serie wereldwijd beschikbaar zijn op Netflix, heeft de dienst bekendgemaakt.

quote:
De Nederlandse Netflix-serie speelt zich af in Amsterdam en vertelt over een groep jonge vrijgevochten studenten die genieten van alles wat het leven biedt: rijkdom, seks en macht. Dit verandert echter als ze, zonder het te beseffen, een verborgen toegang naar een demonische wereld uit de Nederlandse Gouden Eeuw openen.
De serie is bedacht en wordt geproduceerd door Pieter Kuijpers en Sander van Meurs en wordt geschreven door schrijverscollectief Winchester McFly (Bankier van het Verzet, Smeris). De productie zal worden overzien door showrunner Michael Leendertse (Van God Los, Smeris).

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlandse-serie-maken
pi_178596947
Dacht nee dat vind ik niks toen ik het eerste stuk las maar toen las ik gouden eeuw dus ga het zeker kijken
pi_178596992
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:25 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Casa de Papel gezien, valt zeker niet tegen. Vraag me alleen af hoe je dat lang spannend en geloofwaardig kunt houden. Zie Prison Break waar dat op een gegeven moment nergens meer over gaat
Heb de eerste 5 gezien. Ik zie de genialiteit zoals sommigen hier melden er nog echt niet in.
  woensdag 18 april 2018 @ 12:27:33 #10
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178597248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:17 schreef Mryc het volgende:
In 2019 komt er een nieuwe seizoen van La Casa De Papel
heb je daar een bron van? Kan het nergens vinden
pi_178597312
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:27 schreef jigggy het volgende:

[..]

heb je daar een bron van? Kan het nergens vinden
Pas net bekend gemaakt.
https://www.nu.nl/film/52(...)seizoen-in-2019.html

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
pi_178597532
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:31 schreef Genesisfan het volgende:

[..]

Pas net bekend gemaakt.
https://www.nu.nl/film/52(...)seizoen-in-2019.html

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ja benieuwd. Niet teveel romances hoop ik. :7
  Spellchecker woensdag 18 april 2018 @ 12:51:19 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178597684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:17 schreef Mryc het volgende:
In 2019 komt er een nieuwe seizoen van La Casa De Papel
:o

Jammer dat dat dan weer zo lang duurt ....
  woensdag 18 april 2018 @ 12:51:41 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178597691
*O* *O* *O* *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178599307
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Monkeys (seizoen 2) – 2015 16 | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels | Genre: Breinbrekend, Drama, Thriller | Acteurs: Aaron Stanford, Amanda Schull, Barbara Sukowa
In de toekomst na de ondergang van de wereld, gebruikt een tijdreiziger zijn krachten om terug te keren naar het heden en de plaag te stoppen die de mensheid verwoest.

Ouija – 2014 16 1:29 uur | IMDb ★ 4,5
Audio: Engels | Genre: Bovennatuurlijke horror | Acteurs: Olivia Cooke, Ana Coto, Daren Kagasoff
Als haar vriendin op mysterieuze wijze overlijdt, zoekt een rouwende tiener contact via een antiek ouijabord waardoor er een nachtmerrie wordt opgeroepen van gene zijde.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 18 april 2018 @ 14:44:33 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_178600171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:53 schreef KingRadler het volgende:
Netflix gaat eerste Nederlandse serie maken

Streamingdienst Netflix gaat de eerste Nederlandse Original serie maken en bestaat uit acht afleveringen van 30 minuten. In 2019 zal de Original serie wereldwijd beschikbaar zijn op Netflix, heeft de dienst bekendgemaakt.

[..]

De serie is bedacht en wordt geproduceerd door Pieter Kuijpers en Sander van Meurs en wordt geschreven door schrijverscollectief Winchester McFly (Bankier van het Verzet, Smeris). De productie zal worden overzien door showrunner Michael Leendertse (Van God Los, Smeris).

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlandse-serie-maken
Heh dat is best een cool verhaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178600613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:36 schreef VeX- het volgende:
Begonnen aan Utopia vanwege verwijderalarm. Eerste aflevering was lekker intrigerend. Apart sfeertje.
Dat is wel een van m'n favoriete ondergewaardeerde series inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178600915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel een van m'n favoriete ondergewaardeerde series inderdaad.
Where is Jessica Hide :D
Jammer dat David Fincher alsnog niet een remake voor HBO gemaakt heeft. Had wel wat moois op kunnen leveren
pi_178601383
Threatened by creditors, a newly unemployed man agrees to work for a debt collector, but soon discovers his deal with the devil has unexpected costs.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 april 2018 @ 15:55:29 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178601533
bring me legion
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178602707
Wat je ziet ... is niet wat je ziet...

June's nieuwe leven in Londen wordt opeens een stuk ingewikkelder dan ze had verwacht. Ze is plotseling het onderwerp van een ontvoeringsplan, maar ze weet niet eens waarom. Gebukt onder extreme stress beginnen haar lichaam en identiteit zich te veranderen op een manier die ze zich nooit had kunnen indenken. De vraag is niet hoe, maar waarom?



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178603711
Blij dat 12 monkeys er op staat vond het eerste seizoen echt geweldig
  woensdag 18 april 2018 @ 17:59:28 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178604074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:53 schreef KingRadler het volgende:
Netflix gaat eerste Nederlandse serie maken

Streamingdienst Netflix gaat de eerste Nederlandse Original serie maken en bestaat uit acht afleveringen van 30 minuten. In 2019 zal de Original serie wereldwijd beschikbaar zijn op Netflix, heeft de dienst bekendgemaakt.

[..]

De serie is bedacht en wordt geproduceerd door Pieter Kuijpers en Sander van Meurs en wordt geschreven door schrijverscollectief Winchester McFly (Bankier van het Verzet, Smeris). De productie zal worden overzien door showrunner Michael Leendertse (Van God Los, Smeris).

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlandse-serie-maken
Er kwam toch ook een andere Nederlandse Netflixserie met Frank Lammers als drugsbaron?
Oh.
pi_178604692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er kwam toch ook een andere Nederlandse Netflixserie met Frank Lammers als drugsbaron?
Dat is een co-productie tussen het vlaamse VTM en Netflix, en wordt eerst op VTM uitgezonden, waarna Netflix de wereldwijde distributie op zich neemt.
pi_178605475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:25 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Casa de Papel gezien, valt zeker niet tegen. Vraag me alleen af hoe je dat lang spannend en geloofwaardig kunt houden. Zie Prison Break waar dat op een gegeven moment nergens meer over gaat
Dat is het punt. Veeeeel te lang gerekt. En daardoor heel traag.
pi_178605758
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is het punt. Veeeeel te lang gerekt. En daardoor heel traag.
Ik was ook wel blij klaar te zijn.
Want ik wil dan toch verder kijken.

Komt dr ook nog es een nieuw seizoen volgend jaar.
Ik gok op een hele grote kans dat ik die niet verder ga kijken :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_178606306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:35 schreef Vinture het volgende:
Blij dat 12 monkeys er op staat vond het eerste seizoen echt geweldig
daar ben ik niet doorheen gekomen,
was me iets teveel switchen en onduidelijkheid.
  woensdag 18 april 2018 @ 22:50:09 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178611709
Begonnen aan een nieuwe Franse serie:
https://www.imdb.com/title/tt8168678/

Vrienden zijn samen op vakantie in een afgelegen huisje in de Franse Alpen. Ze raken verstrikt in een dodelijke val als een duister geheim uit het verleden uitkomt. Stukje bij beetje wordt in flashbacks duidelijk wat er is gebeurd …

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moet nog even wennen aan de vele flashbacks en vind het in de eerste aflevering niet helemaal duidelijk wie wie is.
Komt hopelijk later nog wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178611735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:50 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan een nieuwe Franse serie:
https://www.imdb.com/title/tt8168678/

Vrienden zijn samen op vakantie in een afgelegen huisje in de Franse Alpen. Ze raken verstrikt in een dodelijke val als een duister geheim uit het verleden uitkomt. Stukje bij beetje wordt in flashbacks duidelijk wat er is gebeurd …

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moet nog even wennen aan de vele flashbacks en vind het in de eerste aflevering niet helemaal duidelijk wie wie is.
Komt hopelijk later nog wel.
Klinkt als Slasher Guilty Party (seizoen 2).
SOONY
pi_178618414
Bates Motel O+ Dankzij de vele lovende reacties hier maar eens opgezet en ik ben fan (na 3 afl :P )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_178624138
The alienist staat erop
En een nieuwe aflevering van riverdale
Maar volgens mij is het een musicalaflevering
  donderdag 19 april 2018 @ 17:30:33 #32
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178624320
quote:
12s.gif Op donderdag 19 april 2018 11:47 schreef Apotheose het volgende:
Bates Motel O+ Dankzij de vele lovende reacties hier maar eens opgezet en ik ben fan (na 3 afl :P )
Heerlijke serie die jammer genoeg erg onder de radar is gebleven.
Oh.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 17:44:24 #33
163650 Greys
pi_178624538
quote:
12s.gif Op donderdag 19 april 2018 11:47 schreef Apotheose het volgende:
Bates Motel O+ Dankzij de vele lovende reacties hier maar eens opgezet en ik ben fan (na 3 afl :P )
Jaloers dat je nog zo veel afleveringen niet gezien hebt. Veel plezier :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178625140
Sal Frieland is een detective in een wereld zonder privacy of anonimiteit, waar het leven van iedereen transparant en traceerbaar is, en wordt opgenomen door de overheid. Een wereld waar misdaad als het ware ophoudt te bestaan. Tijdens een moordonderzoek stuit Frieland op een jonge vrouw die enkel bekend staat als de "Girl". Ze heeft geen identiteit, geen voorgeschiedenis, en is onzichtbaar voor de politieagenten. Sal realiseert zich dat dit misschien niet het einde maar het begin van de misdaad is.


An introverted high school girl from a working-class background and her wealthy, debate-team nemesis can't agree on anything. But when they're forced to work together to compete in the state championship, they might discover opposites can attract. Premieres April 27, 2018.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 19 april 2018 @ 19:38:42 #35
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178626621
Netflix heeft plannen om Bioscopen te gaan kopen om zo mee te kunnen doen aan Amerikaanse filmprijzen.

https://t.co/tZ4biZiq28
pi_178626672
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaloers dat je nog zo veel afleveringen niet gezien hebt. Veel plezier :D
Ik zocht nog iets nieuws om te bingen. Dit lijkt me wel een optie. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 19 april 2018 @ 20:18:35 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178627388
Klaar met Santa Clarita S2, heb weer heerlijk gelachen _O- Dat einde is geweldig :D Kan niet wachten op S3.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178627534
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Santa Clarita S2, heb weer heerlijk gelachen _O- Dat einde is geweldig :D Kan niet wachten op S3.
gisteren ook mee begonnen.
heerlijke serie.
pi_178628222
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ainori Love Wagon: Asian Journey – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Reality, Romantisch | Acteurs: Becky, Audrey, Mayuko Kawakita
Zeven mannen en vrouwen die elkaar niet kennen, rijden in een roze bus door Azië op zoek naar ware liefde. Hun doel is om met een partner terug te keren naar Japan.

Alienist, The (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Drama, Duister, Thriller | Acteurs: Daniel Brühl, Luke Evans, Dakota Fanning
In 1896 in New York schakelt de politiecommissaris Theodore Roosevelt de psychiater Laszlo Kreizler in om een moordenaar te vinden die achter dakloze jongens aanzit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178629129
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:54 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ainori Love Wagon: Asian Journey – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Reality, Romantisch | Acteurs: Becky, Audrey, Mayuko Kawakita
Zeven mannen en vrouwen die elkaar niet kennen, rijden in een roze bus door Azië op zoek naar ware liefde. Hun doel is om met een partner terug te keren naar Japan.

Alienist, The (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Drama, Duister, Thriller | Acteurs: Daniel Brühl, Luke Evans, Dakota Fanning
In 1896 in New York schakelt de politiecommissaris Theodore Roosevelt de psychiater Laszlo Kreizler in om een moordenaar te vinden die achter dakloze jongens aanzit.
Theodore Roosevelt was commissaris van politie in NYC? Volgens mij brak tegen die tijd de oorlog met Spanje uit, deed-ie andere dingen. :{.
I´m back.
pi_178629909
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met Santa Clarita S2, heb weer heerlijk gelachen _O- Dat einde is geweldig :D Kan niet wachten op S3.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:24 schreef Soohr het volgende:

[..]

gisteren ook mee begonnen.
heerlijke serie.
Maar niet echt iets wat je opzet tijdens het eten of zo.
  donderdag 19 april 2018 @ 21:56:36 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178630079
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:50 schreef waxmask het volgende:

[..]


[..]

Maar niet echt iets wat je opzet tijdens het eten of zo.
Tuurlijk wel :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178630124
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :D
Ik heb iets tegen voeten, en die vallende teen episode doet me nog altijd binnensmonds .............. Oeps ging ik weer onderweg naar de pot.
  donderdag 19 april 2018 @ 22:09:31 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178630483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Theodore Roosevelt was commissaris van politie in NYC? Volgens mij brak tegen die tijd de oorlog met Spanje uit, deed-ie andere dingen. :{.
quote:
President of the New York City Board of Police Commissioners
In office
1895–1897
Preceded by
James J. Martin
Succeeded by
Frank Moss
Hij vertrok in 1897.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178630531
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[..]

Hij vertrok in 1897.
Verrek, ik dacht dat-ie al in politics zat toen dus...
I´m back.
  donderdag 19 april 2018 @ 22:22:06 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178630837
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verrek, ik dacht dat-ie al in politics zat toen dus...
Leve google en wiki.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178630852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Leve google en wiki.
Ja, okee, ik deed het even uit mijn hoofd. Maar ben ook meer een fan van Franklin.
I´m back.
  donderdag 19 april 2018 @ 22:59:28 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178631775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

Maar ben ook meer een fan van Franklin.
Ik ook. Ben door mijn ouders naar hem vernoemd (als tweede naam).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178631814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook. Ben door mijn ouders naar hem vernoemd (als tweede naam).
;).
I´m back.
pi_178632018
Klaar met Lost in Space.

Prima van genoten :Y 8/10
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 00:13:56 #51
335263 freaky40
pi_178632977
Seven Seconds gezien. Erg goed, maar trage serie, maar wel briljant gemaakt. Season 2 mag er komen.

Eerste aflevering seizoen 1 La Casa Papel gezien, gelijk erg sterk en boeiend. Wel jammer dat de hele voorbereiding op de overval van 5 maanden niet echt te zien was. Dat had me juist nu wel interessant geleken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_178633282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Seven Seconds gezien. Erg goed, maar trage serie, maar wel briljant gemaakt. Season 2 mag er komen.

Toevallig vandaag gelezen dat er geen tweede seizoen van Seven Seconds komt, serie is gecanceld door Netflix. Heeft het wel een afgerond verhaal en een gesloten einde?

Heerlijk trouwens weer, dat nieuwe seizoen van Brooklyn Nine-Nine.
  Redactie Games vrijdag 20 april 2018 @ 00:51:16 #53
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_178633303
Lost in Space afgekeken, visueel leuk. Maar Storywise vond ik em meh. Ik stoorde me soms aan de domme beslissingen van de rocket scientists en engineers en geleerden en de opeenstapeling van toevalligheden en geforceerde ongelukjes. Iemand met een jaartje ervaring bij de scouting kan betere beslissingen maken.

Beetje brave serie ook wel, maar dat was niet de storende factor. 6,5/10

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 21-04-2018 10:24:43 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 02:11:50 #54
335263 freaky40
pi_178633909
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:48 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Toevallig vandaag gelezen dat er geen tweede seizoen van Seven Seconds komt, serie is gecanceld door Netflix. Heeft het wel een afgerond verhaal en een gesloten einde?

Heerlijk trouwens weer, dat nieuwe seizoen van Brooklyn Nine-Nine.
Pff, lekker dan. Is er eindelijk een goede serie stopt het al weer. Kansloos. Cijfers waren toch best goed op de bekende websites En echt open einde heeft het niet maar er had zeker nog een seizoen geschreven kunnen worden m.i.
Allemaal cabaretteketet!
pi_178635816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Seven Seconds gezien. Erg goed, maar trage serie, maar wel briljant gemaakt. Season 2 mag er komen.

Eerste aflevering seizoen 1 La Casa Papel gezien, gelijk erg sterk en boeiend. Wel jammer dat de hele voorbereiding op de overval van 5 maanden niet echt te zien was. Dat had me juist nu wel interessant geleken.
wil niet spoilers, maar kijk rustig verder.
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:46:56 #56
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178644985
Avicii Overleden : pas geleden de documentaire op Netflix gezien.
Ik raad iedereen aan om het te kijken.
pi_178644994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:46 schreef KingRadler het volgende:
Avicii Overleden : pas geleden de documentaire nog op Netflix gezien.
Ik raad iedereen aan om het te kijken.
No Thanks. Was absoluut geen fan van zn muziek.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:49:58 #58
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178645052
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

No Thanks. Was absoluut geen fan van zn muziek.
Documentaire gaat niet over zijn muziek. Meer de mens.
pi_178645103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Documentaire gaat niet over zijn muziek. Meer de mens.
Die kan mij ook enorm weinig boeien. En ja, dat zal vast komen doordat ik het kutmuziek vind.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:15:07 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178645557
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Die kan mij ook enorm weinig boeien. En ja, dat zal vast komen doordat ik het kutmuziek vind.
Ik sta er hetzelfde in hoor. Ik ga niet ineens kijken omdat ie dôd is iig, als de muziek me al niet boeit.

Doc kijk ik vast nog wel eens, maar niet vanavond.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 20:26:21 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178645708
is die documentaire over dr.dre een beetje tof?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178645733
Vond zijn muziek wel leuk tussendoor.
Heb de docu van Justin Bieber en Michael Jackson ook een deel gezien. Die waren saai

Die van Lady gaga en Whitney Houston wel helemaal gekeken.

Verder nog geen artiesten eigelijk.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_178645911
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aggretsuko (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels, Japans | Genre: Anime, Cynisch, Offbeat | Acteurs: Kaolip, Komegumi Koiwasaki, Maki Tsuruta
De rode panda Retsuko is gefrustreerd door haar ondankbare kantoorbaan en probeert haar dagelijkse problemen te vergeten door deathmetalkaraoke te zingen na haar werk.

Bros Before Hos – 2013 12 1:24 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Nederlands | Genre: Comedy, Geschift | Acteurs: Tim Haars, Daniël Arends, Sylvia Hoeks
Het huwelijk van de ouders van twee feestende stiefbroers was rampzalig. Daarom willen ze nooit een relatie, tot ze beiden voor hetzelfde meisje vallen.

Charité (seizoen 1) – 2017 12 - Netflix Original | IMDb ★ 7,1
Audio: Duits | Genre: Drama | Acteurs: Alicia von Rittberg, Maximilian Meyer-Bretschneider, Justus von Dohnányi
In 1888 in het Berlijnse ziekenhuis Charité vindt Ida liefde, haar droombaan, en maakt ze van dichtbij het onderzoek mee naar remedies voor tuberculose en difterie.

Colombiana – 2011 16 1:47 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Zoe Saldana, Jordi Mollà, Lennie James
Cataleya Restrepo zag hoe haar ouders vermoord werden door gangsters uit Bogota, dus haar leven wordt gedefinieerd door wraakgevoelens.

Dope (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,4
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Deze pakkende serie, die is gefilmd vanuit het perspectief van dealers, gebruikers en de politie, biedt een vernieuwende kijk op de oorlog tegen drugs.

Dude – 2018 16 1:37 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Lucy Hale, Kathryn Prescott, Alexandra Shipp
Tijdens de laatste twee schoolweken proberen vier goede vrienden om te gaan met verlies en grote veranderingen in hun leven. Daarbij roken ze een heleboel wiet.

Kodachrome – 2018 AL 1:45 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Ed Harris, Jason Sudeikis, Elizabeth Olsen
Een directeur van een platenmaatschappij gaat met zijn vervreemde vader, een doodzieke beroemde fotograaf, op reis naar het laatste lab dat nog Kodachrome ontwikkelt.

Mercury 13 – 2018 AL 1:19 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend | Acteurs:
In 1961 werd na strenge tests een kleine groep geschoolde vrouwelijke piloten gevraagd een stap opzij te zetten. Alleen mannen werden geselecteerd voor een ruimtevlucht.

Spy Kids: Mission Critical (seizoen 1) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Ashley Bornancin, Carter Hastings, Caitlyn Bairstow
In deze geanimeerde spin-offserie moeten Juni en Carmen Cortez het opnemen tegen de boosaardige organisatie SWAMP, zonder de hulp van hun ouders, die superspionnen zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:32 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178645923
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:28 schreef ConqueringChaos het volgende:
Vond zijn muziek wel leuk tussendoor.
Heb de docu van Justin Bieber en Michael Jackson ook een deel gezien. Die waren saai

Die van Lady gaga en Whitney Houston wel helemaal gekeken.

Verder nog geen artiesten eigelijk.
kurt en Amy ook niet ?
die vond ik tof gedaan.

en die Justin Timberlake concert/documentaire was ook goed en deed mij afvragen waarom Netflix niet vaker concerten erop zet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178647435
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

kurt en Amy ook niet ?
die vond ik tof gedaan.

en die Justin Timberlake concert/documentaire was ook goed en deed mij afvragen waarom Netflix niet vaker concerten erop zet.
Nee eigelijk niet.
Nooit echt aangedacht eigelijk.
Ik zal ze eenz gaan opzoeken, zullen wel niet meer op netflix staan.
Maar kan ze vast online vinden.

Mijn dank voor de tips in ieder geval !
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 21 april 2018 @ 07:42:24 #66
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_178651628
Ik heb die van Whitney twee keer gezien :@
Whitney O+
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_178651654
Docu's van Oasis en Foo Fighters zijn echt heel entertaining. Rolling Stones idem.
Of ik de muziek wel tof vind of niet, doet er eigenlijk niet zo toe. Hun leven, de oorsprong vind ik echt heel boeiend.
Go hard or go home
pi_178652039
Ik vond Searching for sugarman de gaafste muziekdocu, maar die lijkt verdwenen? What happened, miss Simone is ook een aanrader, daardoor heb ik haar muziek juist ontdekt. Gaga vond ik verontrustend.

De muziek van de artiesten in kwestie boeit me niet per se.
  zaterdag 21 april 2018 @ 11:49:22 #69
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_178653491
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:48 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Toevallig vandaag gelezen dat er geen tweede seizoen van Seven Seconds komt, serie is gecanceld door Netflix. Heeft het wel een afgerond verhaal en een gesloten einde?

Heerlijk trouwens weer, dat nieuwe seizoen van Brooklyn Nine-Nine.
Hé wat kloten, vond dat eerste seizoen ook erg sterk. Mooie karakters, goed uitgewerkt verhaal. Lekker langzaam inderdaad. Jammer. Het eerste seizoen is alsnog aan te raden trouwens!
pi_178654292
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letdown, The (seizoen 1) – 2017 AL - Netflix Original | IMDb ★ 7,3
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Alison Bell, Duncan Fellows, Noni Hazlehurst
Audrey, moeder van een 2 maanden oude baby, komt bij een supportgroep voor jonge ouders waar ze enkele rare vrienden maakt met verschillende uitdagingen in hun leven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 13:14:31 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178654405
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:03 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Nee eigelijk niet.
Nooit echt aangedacht eigelijk.
Ik zal ze eenz gaan opzoeken, zullen wel niet meer op netflix staan.
Maar kan ze vast online vinden.

Mijn dank voor de tips in ieder geval !
kurt is recentelijk toegevoegd.

amy weet ik niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178654478
De laatste afleveringen van La casa de papel (Money Heist) afgekeken. Een toffe serie alleen wel een wat teleurstellend, een iets wat snel afgerond einde.

Berlin _O_
Kontje van Tokyo :9~
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 13:23:00 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178654498
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:21 schreef Skwish het volgende:
De laatste afleveringen van La casa de papel (Money Heist) afgekeken. Een toffe serie alleen wel een wat teleurstellend, een iets wat snel afgerond einde.

Berlin _O_
Kontje van Tokyo :9~
dat had ik ook een van de beste series die ik ooit heb gezien maar einde kwam wat gehaast over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178658491
Sinds vandaag The Alienist aan het kijken. Beetje een kruising tussen The Knick en Whitechapel. Wel toffe serie!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:40:10 #75
211083 Angelof9
I must go first
pi_178660671
Klaar met the Chalet. Vond ik echt geweldig. Creepy, goed sfeertje, en een bevredigend einde.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_178661857
Hoor goede verhalen over Casa de Papel, helaas geen Engelse of Nederlandse ondertiteling hier. :(
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 21:42:41 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178661868
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 21:42 schreef illusions het volgende:
Hoor goede verhalen over Casa de Papel, helaas geen Engelse of Nederlandse ondertiteling hier. :(
waar is hier ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178661905
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

waar is hier ?
Spanje. Vrij logisch ook wel, maar soms gaat het een beetje te snel om alles te begrijpen.
pi_178662615


Meer mensen die Le Chalet kijken? Ben bij de vierde aflevering en het intrigeert me wel! Was beetje wennen aan de hoeveelheid personages maar zitten mooie exemplaren bij :9~
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:47:31 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178663265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:16 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]

Meer mensen die Le Chalet kijken? Ben bij de vierde aflevering en het intrigeert me wel! Was beetje wennen aan de hoeveelheid personages maar zitten mooie exemplaren bij :9~
Gisteren de laatste aflevering bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178669442
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:46 schreef KingRadler het volgende:
Avicii Overleden : pas geleden de documentaire op Netflix gezien.
Ik raad iedereen aan om het te kijken.
Ik heb hem gisteren, heel mooi gedaan.
pi_178669535
Take your pills en Meru zijn prima docu's !

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2018 10:43:49 ]
pi_178670428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:03 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond Searching for sugarman de gaafste muziekdocu, maar die lijkt verdwenen? What happened, miss Simone is ook een aanrader, daardoor heb ik haar muziek juist ontdekt. Gaga vond ik verontrustend.

De muziek van de artiesten in kwestie boeit me niet per se.
Muscle Sholes is ook een absolute aanrader!
  zondag 22 april 2018 @ 12:18:16 #84
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_178671120
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:46 schreef KingRadler het volgende:
Avicii Overleden : pas geleden de documentaire op Netflix gezien.
Ik raad iedereen aan om het te kijken.
Heftig om te zien hoe moeilijk die jongen het had met alles. En die manager lijkt me ook niet echt een symphatieke vent.
#FreeHat
  zondag 22 april 2018 @ 16:54:41 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178676324
Omdat ik weet dat ik een aantal series nooit zal gaan kijken wegens tijdgebrek ruim ik mijn lijst af en toe op. Zojuist bijvoorbeeld Continuum verwijderd.

Ik kom echter altijd series tegen die ik dan weer ga toevoegen. Nettoresultaat van mijn opschoonactie: +1. :')

Oh, en ik kwam er dus achter dat ik Fargo S3 nog niet gezien heb. Die was ik alweer een beetje vergeten :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 22 april 2018 @ 20:15:53 #86
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_178681190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:16 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]

Meer mensen die Le Chalet kijken? Ben bij de vierde aflevering en het intrigeert me wel! Was beetje wennen aan de hoeveelheid personages maar zitten mooie exemplaren bij :9~
Ben bij aflevering 6. Moest er wel even aan wennen zeker in het begin met die vele en soms wat onduidelijke terugblikken. Veel personages dan ook door elkaar gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 22-04-2018 20:27:20 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 22 april 2018 @ 20:17:48 #87
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178681234
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik weet dat ik een aantal series nooit zal gaan kijken wegens tijdgebrek ruim ik mijn lijst af en toe op. Zojuist bijvoorbeeld Continuum verwijderd.

Ik kom echter altijd series tegen die ik dan weer ga toevoegen. Nettoresultaat van mijn opschoonactie: +1. :')

Oh, en ik kwam er dus achter dat ik Fargo S3 nog niet gezien heb. Die was ik alweer een beetje vergeten :@
Continuum vond ik erg vet, het laatste seizoen is ook gemaakt met de bevestiging vooraf dat het het laatste seizoen was dus geen rare cliffhangers of andere onzin. Leuk als je van time travel sci-fi houdt, maar ook niet echt een héle bijzondere serie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_178682558
Er staat op dit moment echt ineens heel veel wat ik wil zien, ook qua docu's.

Nu bezig met Tabula Rasa.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178683393
Ben bezig met troy nu, toffe serie zeg.
  maandag 23 april 2018 @ 08:15:26 #90
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_178687046
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik weet dat ik een aantal series nooit zal gaan kijken wegens tijdgebrek ruim ik mijn lijst af en toe op. Zojuist bijvoorbeeld Continuum verwijderd.

Ik kom echter altijd series tegen die ik dan weer ga toevoegen. Nettoresultaat van mijn opschoonactie: +1. :')

Oh, en ik kwam er dus achter dat ik Fargo S3 nog niet gezien heb. Die was ik alweer een beetje vergeten :@
Dus een heel seizoen Fargo dat je nog mag kijken.
Nice.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_178687171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:16 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]

Meer mensen die Le Chalet kijken? Ben bij de vierde aflevering en het intrigeert me wel! Was beetje wennen aan de hoeveelheid personages maar zitten mooie exemplaren bij :9~
Gisteren de eerste aflevering gezien :Y)
Wel een prima eerste aflevering.
Ga ik vanavond zeker mee verder.
SOONY
pi_178690738
Ik heb de eerste aflevering gezien van Altered Carbon. Wat vinden jullie ervan?
pi_178690844
Dat vind ik een van de beste series die op netflix staat
pi_178691112
“Je weet nooit wanneer je leven gaat veranderen.” Nadat een agressief virus bijna de hele bevolking heeft uitgeroeid, gaan een broer en zus op een gevaarlijke zoek naar veiligheid. Het wordt een gevaarlijke zoektocht.. The Rain, een Netflix Original-serie, is vanaf 4 mei beschikbaar.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178691286
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
is die documentaire over dr.dre een beetje tof?
die vond ik geweldig. Ook hoe de docu gemaakt is, perfecte montage etc. Je bedoelt The Defiant Ones neem ik aan.

Ook voor niet hiphop liefhebbers interessant aangezien het over Dr Dre én Jimmy iovine gaat. Die laatste kon ik niet maar is al sinds the beatles producent voor de grootste artiesten en daar zie je dan ook veel van terug. U2, Bruce Springsteen, dat idee

Opmerkelijk wel dat deze docuserie (4 afleveringen) van HBO is maar niet op Ziggo maar op Netflix te kijken is
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 april 2018 @ 13:25:58 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178691489
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ben bezig met troy nu, toffe serie zeg.
pas geleden mee begonnen erg Marco polo achtig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178694229
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:53 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien van Altered Carbon. Wat vinden jullie ervan?
het concept dat je na je 'dood' gewoon verder gaat in een ander lichaam: interessant! De uitwerking viel mij echt tegen. Te futuristisch ofzo met die vliegende auto's en soort van post apocalyptische wereld. Trok mij niet zo. Eerste afl dan ook niet eens uitgekeken :@
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2018 13:11 schreef Aether het volgende:
“Je weet nooit wanneer je leven gaat veranderen.” Nadat een agressief virus bijna de hele bevolking heeft uitgeroeid, gaan een broer en zus op een gevaarlijke zoek naar veiligheid. Het wordt een gevaarlijke zoektocht.. The Rain, een Netflix Original-serie, is vanaf 4 mei beschikbaar.

Dit lijkt me wel vet! O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_178694636
zit nu in het laatste seizoen van Dag _O_
...
pi_178697027
Operation Odessa _O_
  maandag 23 april 2018 @ 18:59:52 #100
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178697593
Lost in Space ook helemaal afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178699482
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Heftig om te zien hoe moeilijk die jongen het had met alles. En die manager lijkt me ook niet echt een symphatieke vent.
Op het begin wel, maar later ging het hem alleen maar om de $$$. Die zal zich nog wel een aantal keren achter zijn oren krabben.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 20:16:20 #102
163650 Greys
pi_178699605
Benieuwd wanneer Wanted s2 op Netflix beschikbaar is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker maandag 23 april 2018 @ 21:25:36 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 22:32:14 #104
368283 ato
pi_178703470
The Alienist is een aanrader ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 23 april 2018 @ 23:24:12 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178704477
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:32 schreef ato het volgende:
The Alienist is een aanrader ^O^
Staat in mijn lijst, maar nog steeds niet aan toegekomen om te gaan kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 07:24:16 #106
368283 ato
pi_178707365
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Staat in mijn lijst, maar nog steeds niet aan toegekomen om te gaan kijken.
Ook mooi hoe het tijdsbeeld van eind 19e eeuw geschetst wordt.
Cast is goed, spannend, echt zien.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178710461
ik zag dat monty phyton op netflix staat. ^O^
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:36:26 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178710648
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

het concept dat je na je 'dood' gewoon verder gaat in een ander lichaam: interessant! De uitwerking viel mij echt tegen. Te futuristisch ofzo met die vliegende auto's en soort van post apocalyptische wereld. Trok mij niet zo. Eerste afl dan ook niet eens uitgekeken :@
Hoewel ik snap dat je op de buitenkant af kunt knappen (blijft sci fi), doe je jezelf te kort als je de eerste aflevering niet eens afkijkt.
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:32 schreef ato het volgende:
The Alienist is een aanrader ^O^
Zeker, alleen de laatste aflevering nog.

Daarna een tijdje monty python denk ik :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178710691
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoewel ik snap dat je op de buitenkant af kunt knappen (blijft sci fi), doe je jezelf te kort als je de eerste aflevering niet eens afkijkt.
Ik vond juist de visuals en de cyberpunk wereld erg tof. Het verhaal was wel weer wat aan de magere kant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178710742
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoewel ik snap dat je op de buitenkant af kunt knappen (blijft sci fi), doe je jezelf te kort als je de eerste aflevering niet eens afkijkt.

zet dezelfde sfeer van de eerste aflevering door in de rest van het seizoen? Of wordt het wat minder futuristisch, zeg maar. (op zich niks mis met futuristisch, maar vond dit té)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:47:15 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178710814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:42 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zet dezelfde sfeer van de eerste aflevering door in de rest van het seizoen? Of wordt het wat minder futuristisch, zeg maar. (op zich niks mis met futuristisch, maar vond dit té)
Het is een tikkeltje overdreven omdat het in wezen een film noir pulp verhaal is met sci fi invloeden over wat de grens van leven en dood is onder andere. Het wordt iets minder, maar je moet er doorheen kijken. Als je al afgeleid raakt door wat vormgeving dan moet je gewoon niet verder kijken omdat daar dan je energie verspild raakt. Kun je er wel doorheen kijken dan zou ik zeker de rest kijken.

Ik vond alleen de ontknoping niet echt optimaal, maar vond het zeker een hele toffe aflevering.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178724623
Charite een leuke serie, jammer maar 1 seizoen

Colony ook wel aardig, hoop dat er een 2e seizoen komt

Le Chalet was verdomd goed. Zat echt op de puntje van mijn stoel
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178725310
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is een tikkeltje overdreven omdat het in wezen een film noir pulp verhaal is met sci fi invloeden over wat de grens van leven en dood is onder andere. Het wordt iets minder, maar je moet er doorheen kijken. Als je al afgeleid raakt door wat vormgeving dan moet je gewoon niet verder kijken omdat daar dan je energie verspild raakt. Kun je er wel doorheen kijken dan zou ik zeker de rest kijken.

Ik vond alleen de ontknoping niet echt optimaal, maar vond het zeker een hele toffe aflevering.
ok thx 😉
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 25 april 2018 @ 00:11:51 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178725553
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 07:24 schreef ato het volgende:

Ook mooi hoe het tijdsbeeld van eind 19e eeuw geschetst wordt.
Cast is goed, spannend, echt zien.
Eerste 2 afleveringen vanavond bekeken. Smaakt naar meer. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178727980
Korea’s most beloved entertainers are brought together by a mysterious host to solve a series of crime cases in this Netflix Korean variety show. Determined, but clueless, the team of amateur detectives bumble their way through the crime scenes resulting in endless comedy and drama. Premiering worldwide on May 4.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178731341
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beyblade Burst (seizoen 1) – 2016 6
Audio: EN NL | Genre: Anime | Acteurs: Marina Inoue, Junya Enoki, Fumihiro Okabayashi
Middelbare scholier Valt Aoi neemt het samen met zijn Beyblade Valtryek op tegen vrienden, klasgenoten en rivalen om de nummer één blader in de wereld te worden.

Bill Nye: Science Guy – 2017 12 1:36 uur
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire, Provocerend | Acteurs: Bill Nye, Neil deGrasse Tyson, Eugenie Scott
Met zijn vlinderdas neemt de dynamische presentator van de wetenschapsserie voor tieners het op tegen klimaatsceptici en toont het belang van wetenschappelijk bewijs aan.

Dolfje Weerwolfje – 2011 6 1:34 uur
Audio: Nederlands | Genre: Avontuur, Sci-Fi | Acteurs: Ole Kroes, Maas Bronkhuyzen, Remko Vrijdag
Dolfje verandert op zijn zevende verjaardag in een wit pluizig dier: een wolfje. Dolfje wil zijn geheim koste wat kost bewaren. Maar of dat gaat lukken?

Ellis in Glamourland – 2004 AL 1:35 uur
Audio: Nederlands | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Linda de Mol, Joan Collins, Chris Tates
Als een relatie-expert haar wil helpen een miljonair aan de haak te slaan, betreedt alleenstaande moeder Ellis een droomwereld vol luxe. Maar zal ze ware liefde vinden?

Ghostbusters – 2016 12 1:56 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur, Comedy | Acteurs: Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon
Als Manhattan wordt overspoeld door geesten, vormen vier slimme vrouwen een paranormaal eliminatieteam om op de boosaardige spoken te jagen en een apocalyps te stoppen.

Kevin James: Never Don't Give Up – 2018 AL 1:02 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Kevin James
Na lange tijd stapt Kevin James weer op het stand-uppodium. In deze gezinsvriendelijke special bespreekt hij o.a. het vaderschap, fans en zijn minachting voor allergieën.

Meddler, The – 2015 12 1:43 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Susan Sarandon, Rose Byrne, J.K. Simmons
De weduwe Marnie verhuist naar L.A. om dichter bij haar dochter Lori te zijn. Al gauw vindt ze nieuwe uitlaatkleppen voor haar moederlijke en romantische behoeften.

Originals, The (seizoen S05E01 | elke maandag aflevering) – 2013 16
Audio: Engels | Genre: Drama, Horror | Acteurs: Joseph Morgan, Daniel Gillies, Phoebe Tonkin
In deze spin-off van de 'Vampire Diaries' verhuizen de Mikaelsons naar New Orleans en werken samen met plaatselijke heksen om de stad weer in hun macht te krijgen.

Psychokinesis – 2018 16 1:41 uur - Netflix Original
Audio: Koreaans | Genre: Actie, Breinbrekend, Comedy, Sci-Fi | Acteurs: Ryu Seung-ryong, Shim Eun-kyung, Jung-min Park
Een vader met bovennatuurlijke krachten schiet zijn dochter, die hij lang niet heeft gezien, te hulp als ze alles wat ze heeft opgebouwd dreigt te verliezen.

Undateables, The (seizoen 1) – 2012 AL
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Provocerend, Romantisch | Acteurs: Sally Phillips
Deze opbeurende realityserie volgt singles met een handicap die zich aanmelden bij een datingbureau om hulp te krijgen bij het vinden van een begripvolle liefdespartner.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178731360
Ghostbusters :D

Heerlijk......
SOONY
  woensdag 25 april 2018 @ 19:12:05 #118
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178738430
Offtopic vanavond documentaire over Avicii op RTLZ om 20:30 als je geen Netflix hebt.
  woensdag 25 april 2018 @ 20:47:09 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178740553
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:29 schreef DKUp het volgende:
Ghostbusters :D

Heerlijk......
Wel de 2016 versie. Ik heb me er dik mee vermaakt hoor, maar tis dat je er even op let.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2018 @ 01:21:18 #120
368283 ato
pi_178746784
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Eerste 2 afleveringen vanavond bekeken. Smaakt naar meer. ^O^
Ja he en wordt steeds beter.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 26 april 2018 @ 01:27:10 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178746804
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 01:21 schreef ato het volgende:

Ja he en wordt steeds beter.
Aangekomen bij aflevering 5.
En ja, het wordt steeds beter. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2018 @ 08:27:33 #122
368283 ato
pi_178748992
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 01:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Aangekomen bij aflevering 5.
En ja, het wordt steeds beter. ^O^
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 april 2018 @ 15:32:43 #123
335263 freaky40
pi_178753843
Wat een top serie is La Casa de Papel toch, ja ik weet het, ben er laat mee, maar wat een top cast en erg goed voor Spaanse begrippen. Die Professor is hilarisch en briljant te gelijk. Beetje Mister Bean trekjes.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 april 2018 @ 16:39:27 #124
370431 drakin
vurig typje
pi_178754968
Tip: Ga na la Casa de Papel geen landgirls kijken(stond al vanaf begin van Flix op mijn lijst en ik moest gewoon iets nieuws zien), kostuumserie ok, langzaam mag af en toe en hoort bij zo'n serie als landgirls maar niet meteen na zo'n geweldige serie als La Casa -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_178757500
Nieuwe serie van syfy staat erop
Happy
De trailer lijkt me best leuk
pi_178759139
In mei o.a.

• De GVR - 01-05-2018
• Only God Forgives - 01-05-2018
• Amy - 01-05-2018
• Amour - 01-05-2018
• The Best Exotic Marigold Hotel - 01-05-2018
John Mulaney: Kid Gorgeous at Radio City (stand-up comedy) - 01-05-2018
• Nebraska - 01-05-2018
A Little Help with Carol Burnett (seizoen 1) - 04-05-2018
Anon (film) - 04-05-2018
Busted! I Know Who You Are | 범인은 바로 너! (seizoen 1) - 04-05-2018
DANY de BOON DES HAUTS-DE-FRANCE (stand-up comedy) - 04-05-2018
• David Letterman with Tina Fey - 04-05-2018
• Dear White People (seizoen 2) - 04-05-2018
End Game (documentaire) - 04-05-2018
Forgive Us Our Debts (film) - 04-05-2018
The Rain (seizoen 1) - 04-05-2018
Hari Kondabolu: Warn Your Relatives (stand-up comedy) - 08-05-2018
Safe (seizoen 1) - 10-05-2018
Bill Nye Saves the World (seizoen 3) - 11-05-2018
Evil Genius (documentaire) - 11-05-2018
The Kissing Booth (film) - 11-05-2018
Ali Wong: Hard Knock Wife (stand-up comedy) - 13-05-2018
Cargo (film) - 18-05-2018
Tig Notaro Happy To Be Here (stand-up comedy) - 22-05-2018
Fauda (seizoen 2) - 24-05-2018
• The Toys That Made Us (seizoen 2) - 25-05-2018
Ibiza (film) - 25-05-2018
Steve Martin and Martin Short: An Evening You Will Forget for the Rest of Your Life (stand-up comedy) - 25-05-2018
• Trollhunters (seizoen 3) - 25-05-2018
• Sara’s Notebook - 26-05-2018
The Break with Michelle Wolf (talkshow) - 27-05-2018
• Spotlight - 29-05-2018
Unbreakable Kimmy Schmidt (seizoen 4) - 30-05-2018 (Ultra HD 4K)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 april 2018 @ 20:18:19 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178759256
The River lijkt me wel echt interessant :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178759414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:18 schreef heywoodu het volgende:
The River lijkt me wel echt interessant :9
Je bedoelt The Rain?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 april 2018 @ 20:26:33 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178759486
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Je bedoelt The Rain?
Niet Netflix-lijstjes kijken en tegelijk Bruce Springsteen luisteren, zo blijkt maar weer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 april 2018 @ 20:31:50 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178759650
Dear White people S2, heerlijk. Nu al zin in de racisme discussies. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178759947
Dat was toch gecanceld :s
pi_178760281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:41 schreef Vinture het volgende:
Dat was toch gecanceld :s
Nee, er is ook een trailer.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 20:58:16 #133
163650 Greys
pi_178760332
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet Netflix-lijstjes kijken en tegelijk Bruce Springsteen luisteren, zo blijkt maar weer.
:D

Maar The Rain lijkt me ook heel tof ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2018 @ 20:58:29 #134
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178760336
HAPPY!

https://www.netflix.com/title/80177346



[ Bericht 19% gewijzigd door KingRadler op 26-04-2018 21:03:30 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 20:58:46 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_178760343
Nebraska is een goede film. Mja ik heb hem al gezien.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dear White people S2, heerlijk. Nu al zin in de racisme discussies. :D
Van mensen die de titel zien en beginnen te schuimen zonder een idee te hebben waar het over gaat ;).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 april 2018 @ 20:59:11 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_178760354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:58 schreef KingRadler het volgende:
HAPPY!

[ afbeelding ]
Zag goede reviews!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 april 2018 @ 20:59:37 #137
47102 Elvi
miemkwien
pi_178760362
quote:
Dit is te weird voor mij denk ik...
pi_178761076
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet Netflix-lijstjes kijken en tegelijk Bruce Springsteen luisteren, zo blijkt maar weer.
bruce luisteren daar snap ik sowieso niks van :P
pi_178763086
In de documentairereeks Wild Wild Country ben ik vooralsnog voor #TeamRajneesh, maar ik sluit niet uit dat ik mijn loyaliteit in de toekomstige afleveringen verlies.
pi_178763710
quote:
Ik heb net per ongeluk de eerste aflevering gezien (dacht dat ik verder keek naar Elementary, vond het wel een erg lange intro en daarna maar afgekeken) maar ik vond het wel tof! Ik zat wel even van huh toen Happy opdook, past qua voorkomen niet direct in die wereld maar daar gaat het ook juist om. Goede actie en een verhaal dat toffe mogelijkheden biedt, ik ga wel verder kijken!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 27 april 2018 @ 06:28:31 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178766809
https://www.nu.nl/film/52(...)eries-aanbieden.html

Rare regel. Ik zit helemaal niet te wachten op Franse, Spaanse, Italiaanse of andere niet-Engelstalige series.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178766843
quote:
Inmiddels bij aflevering 4, prima serie!
pi_178767925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 06:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/film/52(...)eries-aanbieden.html

Rare regel. Ik zit helemaal niet te wachten op Franse, Spaanse, Italiaanse of andere niet-Engelstalige series.
Ik juist wel!
pi_178768176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 06:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/film/52(...)eries-aanbieden.html

Rare regel. Ik zit helemaal niet te wachten op Franse, Spaanse, Italiaanse of andere niet-Engelstalige series.
het idee erachter (meer aandacht genereren voor europeese producties): Prima..
maar niet met een vast percentage
pi_178768325
Ik vind dat soort dingen verplichten altijd een beetje bemoeienis. Plus dat ze nu al wat Europese series maken die wel de moeite waard zijn. Maar wellicht is dat vanwege vooruitziende blik over deze regelgeving.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 27 april 2018 @ 13:05:52 #146
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178773449
Op gebied van goede detective series is Europa beter als Amerika.
Zou het niet erg vinden meer Europese content.
  vrijdag 27 april 2018 @ 13:13:36 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178773611
Seizoen 3 Stranger Things is nu in productie :) Zag het via de officiële FB voorbij komen *O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178773933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 06:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/film/52(...)eries-aanbieden.html

Rare regel. Ik zit helemaal niet te wachten op Franse, Spaanse, Italiaanse of andere niet-Engelstalige series.
Totaal onnodig dit soort regels. Netflix zelf heeft meer dan genoeg data om te zien wat de kijker het liefst ziet. Als Europese series goed bekeken worden zal het aanbod vanzelf groeien. Maar om nu series toe te gaan voegen, puur omdat ze Europees zijn, is vrij waardeloos.
pi_178775442
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3% (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,6
Audio: Portuguees (Brazilië) | Genre: Drama, Sci-Fi | Acteurs: João Miguel, Bianca Comparato, Michel Gomes
In een toekomst waarin de elite op een paradijselijk eiland woont ver van de overbevolkte krottenwijken krijg je één kans om je bij deze 3% van de bevolking te voegen.

Bobby Kennedy for President (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire, Intellectueel | Acteurs: Robert F. Kennedy
Historische beelden met commentaar over het Bobby-fenomeen uit de jaren zestig en de nalatenschap van de man die heeft bijgedragen tot de hervorming van het land.

Candy Jar – 2018 AL 1:32 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Christina Hendricks, Helen Hunt, Uzo Aduba
Twee rivaliserende scholieren, debatkampioenen die het nergens over eens zijn, zetten hun ambitieuze plannen door om elk toegelaten te worden tot hun droomuniversiteit.

Enissa Amani: Ehrenwort – 2018 AL 1:05 uur - Netflix Original
Audio: Duits | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Enissa Amani
De Iraans-Duitse comédienne Enissa Amani geeft haar ongezouten mening over Duitse technologie, belastingvermindering en fanmail-etiquette tijdens een optreden in Hamburg.

Happy! (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original | IMDb ★ 8,3
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy | Acteurs: Christopher Meloni, Lili Mirojnick, Glenn Wein
Een ex-agent die nu huurmoordenaar is, denkt dat hij gek wordt: een eenhoorn die alleen hij kan zien, vraagt hem een meisje te redden dat is ontvoerd door de Kerstman.

New Legends of Monkey, The (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Actie, Kinderserie, Sci-Fi | Acteurs: Chai Hansen, Luciane Buchanan, Josh Thomson
Een dapper meisje bevrijdt de Apenkoning, een god die gevangenzat in steen, op een missie om zeven heilige rollen te vinden en de wereld te beschermen tegen het kwaad.

Que baje Dios y lo vea aka Holy Goalie – 2017 6 1:35 uur | IMDb ★ 6,8
Audio: Spaans | Genre: Comedy | Acteurs: Karra Elejalde, Alain Hernández, Juan Manuel Montilla
Een jonge priester coacht een team van onhandige monniken om een voetbaltoernooi te winnen en te voorkomen dat hun klooster wordt omgebouwd tot een hotel.

Rachel Divide, The – 2018 AL 1:44 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografie, Controversieel, Documentaire | Acteurs:
Rachel Dolezal, haar familie en haar critici praten over het nationale debat dat ontstond naar aanleiding van vragen over haar raciale identiteit.

REA(L)OVE (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Reality, Romantisch | Acteurs: Atsushi Tamura, Mari Yaguchi
Mannen en vrouwen met ieder een duister geheim zijn op zoek naar liefde in deze datingshow, die wordt gepresenteerd door de ex-playboy Atsushi Tamura.

Week Of, The – 2018 6 1:56 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Feelgood | Acteurs: Adam Sandler, Chris Rock, Steve Buscemi
Voor twee vaders met botsende ideeën over de bruiloft van hun kinderen die voor de deur staat, valt het niet mee om de week vóór de grote dag goed door te komen.

Yu-Gi-Oh! (seizoen 3) – 2001 6
Audio: DE EN ES FR NL | Genre: Anime | Acteurs: Eric Stuart, Amy Birnbaum, Darren Dunstan
Het leven van de jonge Yugi Moto en zijn vrienden Joey, Tristan en Téa verandert voor altijd als een fantasy-kaartspel voor hen werkelijkheid wordt.

Yu-Gi-Oh! Arc-V (seizoen 2) – 2014 6
Audio: DE EN FR | Genre: Anime | Acteurs: Mike Liscio, Emily Bauer, Billy Bob Thompson
Nu Yuya de Pendulum Summoning-techniek heeft ontdekt, ligt zijn droom om de grootste 'dueltainer' te worden binnen handbereik, maar het zal niet gemakkelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 27-04-2018 15:09:38 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 27 april 2018 @ 16:30:43 #150
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_178776976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 06:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/film/52(...)eries-aanbieden.html

Rare regel. Ik zit helemaal niet te wachten op Franse, Spaanse, Italiaanse of andere niet-Engelstalige series.
Te walgelijk voor woorden.

Een commercieel bedrijf moet zelf bepalen welke inhoud ze aanbieden. Als klanten er niet mee eens zijn dan zeggen ze het abonnement wel op. Daarnaast sowieso belachelijk dat de EU zich bezighoudt met dit soort kleine zaken. Flikker toch op. :r
Bedankt Hans.
pi_178786185
quote:
• Fauda (seizoen 2) - 24-05-2018
Nice!
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 28 april 2018 @ 08:49:12 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_178786226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 16:30 schreef bascross het volgende:

[..]

Te walgelijk voor woorden.

Een commercieel bedrijf moet zelf bepalen welke inhoud ze aanbieden. Als klanten er niet mee eens zijn dan zeggen ze het abonnement wel op. Daarnaast sowieso belachelijk dat de EU zich bezighoudt met dit soort kleine zaken. Flikker toch op. :r
Mja ik snap wel waarom het via de EU gespeeld wordt. Als alleen Duitsland het zegt, zegt Netflix waarschijnlijk de piemel we halen Netflix weg uit Duitsland. En dan zijn niet alleen de mediavriendjes van de Duitse politiek boos, maar ook de kiezers. Vermoedelijk kunnen Frankrijk, Duitsland en Spanje zich goed vinden in de maatregel en het dan via de EU spelen zorgt ervoor dat Netflix wel moet gehoorzamen.

Verder zou het natuurlijk ook wel een beetje gek zijn om je nationale tv industrie om zeep te laten helpen door de Amerikanen, gewoon omdat zij door runaway capitalism meer geld uit de aandelenmarkt kunnen trekken. Dus een quotum van tien procent ofzo kan ik wel begrijpen. Maar 30% is weer zo'n typische kwantiteit over kwaliteit maatregel die misschien een hoop banen beschermt, maar alleen maar in stand houdt dat iedereen je nationale industrie kut vindt. Kunnen ze beter een voorbeeld nemen aan Denemarken of Zweden, die heel gericht zijn gaan concentreren in kwaliteit ipv kwantiteit en dus wel mee kunnen spelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178787278
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb net per ongeluk de eerste aflevering gezien (dacht dat ik verder keek naar Elementary, vond het wel een erg lange intro en daarna maar afgekeken) maar ik vond het wel tof! Ik zat wel even van huh toen Happy opdook, past qua voorkomen niet direct in die wereld maar daar gaat het ook juist om. Goede actie en een verhaal dat toffe mogelijkheden biedt, ik ga wel verder kijken!
Ook even de eerste aflevering gekeken. Best vermakelijk al denk ik dat de serie gewoon beter zou zijn zonder Happy. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178789148
Nobel _O_
pi_178789292
Gisteren uiteindelijk toch een oled smart tv gekocht hoewel mijn 5 jaar oude 42 inch full hd nog perfect werkte. De reden: Ik heb er genoeg van om steeds in het midden van een serie of film irritante reclame voorgeschoteld te krijgen dat mijn kijkgedrag verstoort. Anders gezegd. Ik betaal liever een vast bedrag per maand dat ik zelf kan bepalen wat en wanneer ik iets bekijk. Denk aan Netflix, YouTube en de video's on demand die de traditionele zenders aanbieden.

Het eerste dat me opviel was dat ik hier geen digitale ontvangst had zonder decoder of satelliet 📡 ook al heb ik een dvi tuner of zoiets. Via een analoge coax had ik zenders maar met volop sneeuw. Dit is geen optie bij mij in de streek.

Na wat puzzelwerk dan toch maar via de decoder. Wat me meteen opviel was dat het beeld niet bepaald mooier of scherper was dan mijn "oude" tv maar wel groter. Wat de kijkervaring toch enigszins verbeterde.

Maar toen startte ik Netflix op. Ik had via de chromecast al eerder gekeken op de andere tv maar nu op de Oled was ik compleet blown away. Het voelde aan als toen ik de eerste keer 3 D zag in de bioscoop maar dit voelde nog realistischer aan in mijn pikdonkere woonkamer. Sommige scenes van Stranger Things bekeek ik net alsof ik door een venster aan het bekijken was. Zo realistisch. En dit was dan nog via de instelling cinema en niet hdr.

De muziekvideo Wake me Up van Avicci op YouTube was al bijna even scherp en ook het geluid was top. Bijna even goed als op de sonos. Dus al bij al geen spijt van toch wel een aankoop van rond de 1500 euro. Toch wel wat euro'tjes bespaard door deze via Bol.com te bestellen trouwens. Waarmee ik geen reclame wil maken. Met dit type scheelde het toch wel van prijs, maar dit geldt niet voor alle producten.

Minpuntje. Ik had meer apps verwacht standaard en niet alles via google play wordt geaccepteerd.

Een vraagje. Is er echt zo veel verschil op Netflix: Ultra hd vs hd want het abonnement is toch duurder en zo veel schermen heb ik echt niet nodig. En misschien kan de hdr de hd upscalen zodat je toch het gevoel hebt ultrahd te bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 28-04-2018 13:04:04 ]
pi_178791123
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter de tuinmuur (seizoen 1) – 2014 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Elijah Wood, Collin Dean, Melanie Lynskey
Twee broers die verdwaald zijn in een magische en wondere wereld, komen mysterieuze wezens tegen op hun zoektocht naar de weg terug naar huis.

Ben 10 (seizoen 1–3) – 2005 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Tara Strong, Paul Eiding, Meagan Smith
Dankzij een mysterieus apparaat, de Omnitrix, heeft de ondeugende jongen Ben Tennyson het vermogen zich te veranderen in allerlei superhelden.

Powerpuff Girls, The (seizoen 1) – 2016 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Amanda Leighton, Natalie Palamides, Kristen Li
'Suiker, zout en alles waar je van houdt' zijn terug om hun stad te redden van de slechteriken in deze nieuwe versie van de klassieke animatieserie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 28-04-2018 21:38:42 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 april 2018 @ 15:10:39 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178791420
Powerpuff Girls :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178794424
ik kijk 12 aapjes :)
...
  zaterdag 28 april 2018 @ 18:35:32 #159
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178794556
Gisteravond beginnen met Dark. Het kijkt best leuk weg, tot nu toe.
pi_178795380
Vierdelige docuserie over Robert Kennedy aangezet. Natuurlijk bekend verhaal. Iedereen die in dat stukje Amerikaanse geschiedenis is geïnteresseerd kent de feiten. Maar dit is een netflix original docuserie, dus daar kunnen we dan met een historiografisch oog naar kijken. (Idem docu's over nazi's, Hitler en die Franse apocalyps serie over resp. Hitler, Stalin, Verdun, wo1 en wo2).


PS
Deel 2 klaar, moet zeggen: geen hagiografie, aardige opzet dus. Veel aandacht voor zijn tijd als senator van New York, met de nodige kritiekpunten.

Deel 3 ongeveer 15 minuten voor het einde: de moord. Heftige beelden. Tegen de achtergrond: eerst broer Jack, toen King en twee maanden na King dus Bobby Kennedy. Die, dat moet gezegd worden, an sich authentiek wel een echte sociaaldemocraat geworden was wrs. Ik begrijp dat mensen toen ook niet dachten dat dit niet toevallig was. Nog steeds niet wrs.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 29-04-2018 19:49:50 ]
I´m back.
  zaterdag 28 april 2018 @ 19:28:59 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_178795543
Ik ben nu docu's over Aliens aan het kijken :@ bij gebrek aan Ancient Aliens ;(

Heeft iemand nog meer tips voor dit soort docu's? Hoe gekker hoe beter :P
pi_178798207
ik heb net tabula rasa klaar dat is echt een aanrader
  zondag 29 april 2018 @ 10:29:23 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178804653
Gotham S3 is wel weer genieten. Steeds meer vage figuren die steeds meer macht hebben blijkbaar, vrouwelijke villains overduidelijk de crazy/hot lijn overschrijden en Bruce die nog steeds geen idee heeft. Prachtig :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178804660
Genoten van Ozark!
pi_178808138
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:36 schreef Riann het volgende:
ik heb net tabula rasa klaar dat is echt een aanrader
Eens!

Daarna doorgegaan met Le Chalet en dat is ook wel een tippie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178808817
Dark ^O^ ^O^
Dicte ^O^
pi_178808952
Iemand goede tips voor mooie docu's?

Heb nu gehad:
- Meru
- Operation Odessa
- Take your pills
- Icarus
- The propaganda game
  zondag 29 april 2018 @ 14:19:58 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_178809568
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:59 schreef Blue_note het volgende:
Iemand goede tips voor mooie docu's?

Heb nu gehad:
- Meru
- Operation Odessa
- Take your pills
- Icarus
- The propaganda game
Virunga, helaas weer actueel omdat er net weer zes rangers vermoord zijn.

Info the inferno, 13th.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178810007
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:59 schreef Blue_note het volgende:
Iemand goede tips voor mooie docu's?

Heb nu gehad:
- Meru
- Operation Odessa
- Take your pills
- Icarus
- The propaganda game
Ik weet niet wat voor soort je zoekt?

The Green Prince
Cooked
Silicon Cowboys
Banking on BitCoin
Hip-Hop Evolution
Der NSU-Komplex
For The Love of Spock
The White Helmets
Rubble Kings
Best of Enemies
The Search for General Tso
Steve Jobs: Billion Dollar Hippy
Steve Jobs: The Lost Interview
Cuba and the Cameraman
The Toys that Made Us
The Black Panthers: Vanguard of the Revolution
Into the Inferno
El fin de ETA
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178810301
Beide bedankt ^O^ Heb brede interesse dus juist iets zien wat je niet gelijk zou opzoeken is tof.
Er is zoveel dat tijd meer het probleem is.
pi_178812112
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:24 schreef marcodej het volgende:

[..]

Eens!

Daarna doorgegaan met Le Chalet en dat is ook wel een tippie.
ik heb de trailer gekeken ik denk dat het ook weer iets voor mij is. ik heb hem in mijn lijst gezet.
pi_178814904
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superstition (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Drama, Horror | Acteurs: Mario Van Peebles, Robinne Lee, Brad James
Een familie met paranormale krachten moet vechten om hun kleine stadje in het zuiden vrij te houden van boze geesten en bovennatuurlijke bezetenheden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 april 2018 @ 12:08:11 #173
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_178830945
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 08:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Mja ik snap wel waarom het via de EU gespeeld wordt. Als alleen Duitsland het zegt, zegt Netflix waarschijnlijk de piemel we halen Netflix weg uit Duitsland. En dan zijn niet alleen de mediavriendjes van de Duitse politiek boos, maar ook de kiezers. Vermoedelijk kunnen Frankrijk, Duitsland en Spanje zich goed vinden in de maatregel en het dan via de EU spelen zorgt ervoor dat Netflix wel moet gehoorzamen.

Verder zou het natuurlijk ook wel een beetje gek zijn om je nationale tv industrie om zeep te laten helpen door de Amerikanen, gewoon omdat zij door runaway capitalism meer geld uit de aandelenmarkt kunnen trekken. Dus een quotum van tien procent ofzo kan ik wel begrijpen. Maar 30% is weer zo'n typische kwantiteit over kwaliteit maatregel die misschien een hoop banen beschermt, maar alleen maar in stand houdt dat iedereen je nationale industrie kut vindt. Kunnen ze beter een voorbeeld nemen aan Denemarken of Zweden, die heel gericht zijn gaan concentreren in kwaliteit ipv kwantiteit en dus wel mee kunnen spelen.
Aan de andere kant, in Frankrijk is dit percentage weer heel normaal, hoewel ik niet weet hoe hoog het ligt.
Daarom heb je ook zoveel van die Franse niemendalletjes.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 30 april 2018 @ 12:18:41 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178831257
The Aliënist afgekeken.
Zit mooi gemaakt in elkaar met prachtige decors en kostuums uit de tijd waarin het zich afspeelt (eind 19e eeuw).
Verhaallijn ook oké, alleen jammer dat ze er aan het einde van de laatste aflevering 10 minuten teveel overbodige beelden aan vast geknoopt hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 april 2018 @ 15:33:02 #175
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_178836951
Ligt het aan mij of is de serie Fargo van netflix af?
  maandag 30 april 2018 @ 15:40:02 #176
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_178837174
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:33 schreef egelhond het volgende:
Ligt het aan mij of is de serie Fargo van netflix af?
Ligt aan jou. ;)

Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_178845175
Die Vlaamse serie is erg leuk tot nu toe
Moeten zij weten
pi_178845285
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100, The (seizoen S05E01) – 2014 16 | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Eliza Taylor, Paige Turco, Bob Morley
Een eeuw nadat een nucleaire apocalyps de aarde verwoestte, worden 100\nbewoners van een ruimtestation teruggestuurd om te onderzoeken of de planeet\nweer bewoonbaar is.

Ash vs. Evil Dead (seizoen 3) – 2015 16 | IMDb ★ 8,7
Audio: Engels | Genre: Breinbrekend, Comedy, Horror | Acteurs: Bruce Campbell, Lucy Lawless, Ray Santiago
Dertig jaar later komt de allerbeste demonenjager Ash Williams weer in actie om te vechten tegen een nieuwe Dodieten-plaag. Hij is een hand kwijt, maar niet zijn talent.

Babam ve Oğlum aka My Father and My Son – 2005 12 1:52 uur | IMDb ★ 8,5
Audio: Turks | Genre: Drama | Acteurs: Çetin Tekindor, Fikret Kuşkan, Hümeyra
Na de bloederige coup van 1980 in Turkije keert een journalist als weduwnaar terug naar zijn Egeïsche dorp met zijn zoon en een laatste wens voor zijn vervreemde vader.

Black Crows (seizoen 1) – 2017 16
Audio: Arabisch | Genre: Drama | Acteurs: Rashed Al Shamrani, Sayed Rajab, Dina Talaat
Dit drama gaat over vrouwen en kinderen onder Islamitische Staat: een Jezidische slaaf, een undercoverjournalist, een gerekruteerde moeder en minderjarige sluipschutters.

Shallows, The – 2016 16 1:26 uur | IMDb ★ 6,3
Audio: Engels | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Blake Lively, Óscar Jaenada, Brett Cullen
Nadat een surfster is gebeten door een mensenhaai, komt ze vast te zitten op een rots bij de kust. Kan ze het roofdier, dat om haar heen blijft zwemmen, te slim af zijn?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 april 2018 @ 20:29:30 #179
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178845367
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:33 schreef egelhond het volgende:
Ligt het aan mij of is de serie Fargo van netflix af?
De film gaat er wel af na vandaag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 30 april 2018 @ 20:38:05 #180
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178845783
Klaar met Dark. Heerlijke serie die je niet met halve aandacht kunt kijken. De laatste scène van de laatste aflevering vond ik wel wat zwak, of in ieder geval qua kwaliteit niet in verhouding met de rest.
pi_178846203
SPOILER: Samenvatting toevoegingen april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178846722
Wat een slap einde van S2 van La Casa de Papel zeg.
Sowieso vond ik de gehele serie maar matig. Zie er niet de genialiteit in.
  maandag 30 april 2018 @ 21:05:41 #183
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178846894
Blake Lively Genot w/

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 30-04-2018 22:31:52 ]
SOONY
  maandag 30 april 2018 @ 21:06:13 #184
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178846924
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 20:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die Vlaamse serie is erg leuk tot nu toe
Tabula Rasa?
Echt een goede serie :Y
SOONY
pi_178848201
België is het nieuwe Scandinavië.
pi_178848276
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 21:05 schreef DKUp het volgende:
Blanke Lively Genot w/
Lekker he O+
pi_178849969
quote:
Godsamme, deze serie is briljant :D
Totaal bizar, met stip in mijn top van series die ik de afgelopen jaren gezien heb.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 30 april 2018 @ 22:46:29 #188
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178850396
The Shallows is wel een lekkere “wegkijkfilm” :P
Ik vraag wel nog meer B-films aan :D
SOONY
pi_178851975
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Bronson het volgende:
Wat een slap einde van S2 van La Casa de Papel zeg.
Sowieso vond ik de gehele serie maar matig. Zie er niet de genialiteit in.
Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.
Tails tell tales
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 00:30:30 #190
335263 freaky40
pi_178852520
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
Allemaal cabaretteketet!
pi_178852523
18 mei *O*
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 00:32:26 #192
335263 freaky40
pi_178852535
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.
Smaken verschillen. Ik vind het de meest sublieme serie van dit jaar tot nu toe, en het is zelfs geen echte Netflix Original. Season 1 net af, nu de 9 delen van Season 2 even kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 01-05-2018 00:44:16 ]
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:47:54 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178852638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
Nou zal mij benieuwen wat ze nu voor verhaallijn hebben.
Oh.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 00:49:02 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178852647
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.
Ik heb wel seizoen 2 afgekeken en vond het zeker vermakelijk, maar begrijp je punt wel. Het is zeker geen topserie maar eerder iets van 6/10, met vrij veel cliché twisten. Maar wel een paar geinige personages verder.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 00:54:22 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178852684
Seizoen 1 la casa was top 2 een beetje teveel opzoek naar een einde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178856517
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:36 schreef Riann het volgende:
ik heb net tabula rasa klaar dat is echt een aanrader
Zonder meer! Vond het einde wat afgeraffeld, de laatste aflevering had wat mij betreft over twee afleveringen uitgesmeerd mogen worden. Ineens ging het wel heel snel.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:12:14 #197
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178856613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:06 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zonder meer! Vond het einde wat afgeraffeld, de laatste aflevering had wat mij betreft over twee afleveringen uitgesmeerd mogen worden. Ineens ging het wel heel snel.
Het einde had wat langer gemogen inderdaad :Y
SOONY
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:39:55 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178858509
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
Zin in!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 12:31:59 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178859624
Netflix moet meer series zoal La casa de papel uitbrengen. Wat een bazenserie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_178859927
S2 van 3% aan het kijken. Kijkt weer lekker weg!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 1 mei 2018 @ 12:46:52 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178859966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
Dus toch. Eerst wel, toen weer niet, dan een tijd stil en nu weer wel:+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 12:47:37 #202
335263 freaky40
pi_178859982
Ik ben benieuwd wanneer Making A Murderer weer met een vervolg gaat komen. Blijft angstvallig stil.
Allemaal cabaretteketet!
pi_178868431
Harpers zakenreisje wordt een stuk minder professioneel als haar twee beste vriendinnen besluiten om mee te gaan. Niemand zal erachter komen wat ze in Ibiza uitvoeren ... toch? Alleen op Netflix vanaf 25 mei.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:32:36 #204
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178874728
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:01 schreef Aether het volgende:
Harpers zakenreisje wordt een stuk minder professioneel als haar twee beste vriendinnen besluiten om mee te gaan. Niemand zal erachter komen wat ze in Ibiza uitvoeren ... toch? Alleen op Netflix vanaf 25 mei.

Ja dit kan alleen maar op Netflix
pi_178878359
Dramaseries van NPO komen naar streamingdiensten als Netflix
De Nederlandse Publieke Omroep is begonnen met het aanbieden van dramaseries aan streamingdiensten die in Nederland actief zijn. De NPO wil dat meer gaan doen en heeft 'in hoofdlijnen' al overeenkomsten met de diensten voor 25 series.

Michael Spendel, die gaat over de rechten van de series bij de NPO, zegt tegen Broadcast Magazine dat het nu gaat om een experimentele fase, maar dat er een catalogus van 25 series is en dat met Netflix, KPN en Videoland op hoofdlijnen een overeenkomst is gesloten.

Er zijn al NPO-series bij streamingdiensten te zien. Per vandaag is de VPRO-serie Bellicher te zien op Netflix, net als La Famiglia van AvroTros. Sinds 1 april is de BNNVara-serie Overspel al te zien bij KPN en de Nederlands-Vlaamse productie Als de dijken breken van de EO komt binnenkort naar Videoland, net als Kinderen geen Bezwaar.

Volgens Spendel heeft Netflix hem met open armen ontvangen en wou de dienst heel graag met hem in gesprek over Nederlandse titels. Wanneer er documentaires van de NPO op Netflix of bij andere streamingdiensten verschijnen, is nog niet bekend. Spendel zegt dat er een lijst compleet is van documentaires die gelicenseerd kunnen worden. Hij hoopt dat deze binnenkort online beschikbaar komen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178878670
Ik had liever gehad dat ze het aanbod aan documentaires zouden aanbieden eerlijk gezegd. Die dramaseries van de NPO boeien me doorgaans niet zo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178880275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:29 schreef Monolith het volgende:
Ik had liever gehad dat ze het aanbod aan documentaires zouden aanbieden eerlijk gezegd. Die dramaseries van de NPO boeien me doorgaans niet zo.
Alles op z'n tijd. Ik vind die al een hele verrassende stap.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 23:36:28 #208
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178880400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 22:29 schreef Monolith het volgende:
Ik had liever gehad dat ze het aanbod aan documentaires zouden aanbieden eerlijk gezegd. Die dramaseries van de NPO boeien me doorgaans niet zo.
Zaken als Uur van de wolf en 2Doc zijn vaak geen eigen producties, vandaar dat ze na een week ook achter de betaalmuur van NPO plus zitten.
pi_178880547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 23:36 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zaken als Uur van de wolf en 2Doc zijn vaak geen eigen producties, vandaar dat ze na een week ook achter de betaalmuur van NPO plus zitten.
Klopt, maar bijvoorbeeld iets als Andere Tijden weer wel volgens mij. Al kun je dat gewoon weer kijken via uitzending gemist, maar de reguliere streaming opties van de PO zijn wat belabberd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 mei 2018 @ 00:11:34 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178880989
Begonnen aan een Duitse mini-serie: Charité.

Doet een beetje aan The Knick denken, maar speelt zich nog eerder af. In 1888 in een Duits ziekenhuis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178881103
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Bronson het volgende:
Wat een slap einde van S2 van La Casa de Papel zeg.
Sowieso vond ik de gehele serie maar matig. Zie er niet de genialiteit in.
Ben er na vijf afleveringen al mee gestopt, wat een slappe hap zeg. Beetje een kinderserie.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 01:57:12 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178881882
Wat een rare serie is happy.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178884124
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27: Gone Too Soon – 2017 12 1:10 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Janis Joplin, Jimi Hendrix, Amy Winehouse
Ontdek de omstandigheden rond de tragische van Jimi Hendrix, Jim Morrison, Brian Jones, Janis Joplin, Kurt Cobain en Amy Winehouse, die allen stierven toen ze 27 waren.

30 Minutes or Less – 2011 12 1:23 uur | IMDb ★ 6,1
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Misdaad | Acteurs: Jesse Eisenberg, Danny McBride, Aziz Ansari
Twee boeven die een bankoverval plannen ontvoeren een pizzabezorger en dwingen hem de overval te plegen -- ze geven hem bovendien een heel strakke tijdslimiet.

American Experience: Rachel Carson – 2017 9 1:53 uur
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire | Acteurs: Oliver Platt
Deze film is een eerbetoon aan het leven van natuurschrijfster Rachel Carson. Haar boeken hebben tot wetten tegen pesticiden en de opkomst van een milieubeweging geleid.

American Experience: Tesla – 2016 AL 0:53 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Michael Murphy
De geniale uitvinder Nikola Tesla, die met zijn ideeën zorgde voor een revolutie in elektriciteitsgebruik, voorzag nieuwe technologie die jaren later onmisbaar werd.

American Experience: The Race Underground – 2017 AL 0:53 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Michael Murphy
Ondanks weerstand en technische problemen komt eind 19e eeuw in Boston een visie voor de eerste metro in de VS tot stand. Een moedig voorbeeld voor andere steden.

Amour – 2012 12 2:06 uur | IMDb ★ 7,9
Audio: Frans | Genre: Drama, Intellectueel, Romantisch | Acteurs: Jean-Louis Trintignant, Emmanuelle Riva, Isabelle Huppert
In deze film, die in 2012 de Palme d'Or won tijdens het Filmfestival van Cannes, wordt de liefde van een oud echtpaar op de proef gesteld als een van hen zieker wordt.

Amy – 2015 12 2:02 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Amy Winehouse, Lauren Gilbert
Zeldzame homevideo's en interviews met de inner circle van Amy Winehouse bieden een intieme blik in haar leven, van charismatische tiener tot getroebleerde ster.

Asterix en Obelix bij de Britten – 2012 6 1:50 uur
Audio: Frans, Nederlands | Genre: Actie, Avontuur | Acteurs: Gérard Depardieu, Edouard Baer, Guillaume Gallienne
Asterix de Galliër steekt samen met zijn trouwe sidekick Obelix het Kanaal over om achterneef Anticlimax te helpen in de strijd tegen Julius Caesar en de Romeinen.

Baby Boy – 2001 12 2:09 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Engels | Genre: Drama, Misdaad | Acteurs: Tyrese Gibson, Snoop Dogg, Ving Rhames
Jody heeft twee kinderen en geen baan. Hij worstelt met zijn toenemende verantwoordelijkheid. Nu willen zijn moeder en haar nieuwe man hem ook nog eens uit huis hebben.

Best Exotic Marigold Hotel, The – 2011 AL 2:03 uur | IMDb ★ 7,3
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith
Om het maximale uit hun magere pensioen te halen, verhuist een groep Britse bejaarden naar India om de rest van hun leven in het Marigold Hotel door te brengen.

BFG, The – 2016 6 1:57 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Engels | Genre: Avontuur, Drama | Acteurs: Mark Rylance, Ruby Barnhill, Penelope Wilton
Een weesmeisje ontmoet een aardige reus die haar hoort op te eten, maar haar in plaats daarvan beschermt tegen verschrikkelijke reuzen die hen allebei terroriseren.

Caffè Sospeso – 2017 1:09 uur
Audio: Italiaans | Genre: Documentaire
In Napels, Buenos Aires en New York bespreken mensen de Napolitaanse traditie van 'uitgestelde koffie' en hoe deze hun leven heeft veranderd.

Carter Effect, The – 2017 AL 1:00 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Vince Carter
Deze documentaire over Vince Carter, die acht keer mocht meedoen aan de NBA All-Star Game, gaat diep in op zijn invloed op popcultuur en de Canadese basketbalwereld.

Darc – 2018 16 1:37 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad | Acteurs: Tony Schiena, Armand Assante, Kippei Shiina
Een Interpol-agent wil een internationale bende mensenhandelaars inrekenen met de hulp van een wrede crimineel die bekend is met de werkwijze van de yakuza.

Enough – 2002 12 1:55 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Engels | Genre: Misdaad, Psychologische thriller | Acteurs: Jennifer Lopez, Billy Campbell, Tessa Allen
Een mishandelde vrouw realiseert zich dat haar man niet zo aardig is als ze ooit dacht. Als ze ontsnapt met haar dochter, achtervolgt hij hen op meedogenloze wijze.

Gridiron Gang – 2006 12 2:05 uur | IMDb ★ 6,9
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Dwayne Johnson, Xzibit, Kevin Dunn
In dit aangrijpende drama hoopt een reclasseringsambtenaar in een detentiekamp voor jeugdige delinquenten jonge gevangenen om te kneden tot een succesvol footballteam.

Grimgar: Ashes and Illusions (seizoen 1) – 2016 12 | IMDb ★ 7,6
Audio: Japans | Genre: Anime | Acteurs: Yoshimasa Hosoya, Nobunaga Shimazaki, Mikako Komatsu
Haruhiro is een van de personen die wakker wordt in een fantasiewereld en geen flauw idee heeft hoe hij daar is beland. Nu moet hij met de groep leren hoe te overleven.

House Bunny, The – 2008 6 1:37 uur | IMDb ★ 5,5
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Anna Faris, Colin Hanks, Emma Stone
Als Playboy-bunny Shelley Darlingson wordt verdreven uit de mansion, heeft ze geen thuis meer. Totdat ze de meiden van Zeta Alfa Zeta tegenkomt.

International, The – 2009 16 1:58 uur | IMDb ★ 6,5
Audio: Engels | Genre: Intellectueel, Misdaad, Mysterie, Thriller | Acteurs: Clive Owen, Naomi Watts, Armin Mueller-Stahl
Een Interpol-agent en officier van justitie willen een van de machtigste banken ter wereld voor het gerecht slepen. Maar de bank vecht terug met moord en terreur.

Kill List – 2011 16 1:35 uur | IMDb ★ 6,4
Audio: Engels | Genre: Misdaad, Psychologische thriller | Acteurs: Neil Maskell, Michael Smiley, MyAnna Buring
De huurmoordenaar Jay en zijn maat zitten zonder werk en besluiten een routinematige opdracht aan te nemen die steeds weerzinwekkender wordt naarmate Jay doordraait.

Labor Pains – 2009 AL 1:28 uur | IMDb ★ 4,8
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Lindsay Lohan, Luke Kirby, Chris Parnell
Wanneer haar baas dreigt haar te ontslaan, bedenkt een kantoormedewerkster een excuus om in dienst te blijven: ze is zwanger. Het probleem is, dat dit niet het geval is.

Le K Benzema – 2017 AL 2:00 uur
Audio: Frans | Genre: Documentaire | Acteurs: Karim Benzema
Nadat Karim Benzema is gechanteerd en aan de kant is gezet door het Franse nationale team, vertelt deze aanvaller van Real Madrid zijn kant van het verhaal.

Life Happens – 2011 AL 1:36 uur | IMDb ★ 5,6
Audio: Engels | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Krysten Ritter, Kate Bosworth, Rachel Bilson
Twee vrienden die in Silverlake, de trendy wijk van Los Angeles, wonen, proberen hun levensstijl te behouden ondanks het feit dat een van hen een nieuwe baby heeft.

My Perfect Romance – 2018 AL 1:31 uur
Audio: Engels | Genre: Romantisch | Acteurs: Kimberly-Sue Murray, Christopher Russell, Lauren Holly
Vlak voor Valentijnsdag presenteert een programmeur een revolutionair dating-algoritme aan haar nieuwe CEO, die dit samen met haar wil uitproberen.

National Security – 2003 12 1:28 uur | IMDb ★ 5,6
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Misdaad, Thriller | Acteurs: Martin Lawrence, Steve Zahn, Colm Feore
Earl en Hank ontmoeten elkaar als Hank onterecht Earl arresteert. Wanneer zij een smokkelzaak op het spoor komen, moeten ze een team vormen om de zaak op te lossen.

Nebraska – 2013 6 1:54 uur | IMDb ★ 7,7
Audio: Engels | Genre: Drama, Offbeat | Acteurs: Bruce Dern, Will Forte, June Squibb
Wanneer een chagrijnige oude zuipschuit denkt dat hij een prijs heeft gewonnen, neemt zijn zoon hem met tegenzin mee op een lange reis met de auto om de prijs op te halen.

Only God Forgives – 2013 16 1:29 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Engels | Genre: Misdaad, Thriller | Acteurs: Ryan Gosling, Kristin Scott Thomas, Vithaya Pansringarm
Als een politieman de broer doodt van een Britse gangster die een vechtclub runt in Bangkok, arriveert de criminele moeder van de gangster uit Londen om wraak te nemen.

Toc Toc – 2017 6 1:36 uur | IMDb ★ 5,9
Audio: Spaans | Genre: Comedy | Acteurs: Paco León, Alexandra Jiménez, Rossy de Palma
Een groep patiënten met OCS wacht op hun arts, die te laat is vanwege een vertraagde vlucht, waardoor ze met elkaars eigenaardigheden opgescheept zitten.

Tooth Fairy – 2010 6 1:41 uur | IMDb ★ 5,0
Audio: Engels | Genre: Comedy, Sci-Fi | Acteurs: Dwayne Johnson, Ashley Judd, Stephen Merchant
Wanneer ijshockeyer Derek een fan uit de droom helpt door haar te vertellen dat de tandenfee niet bestaat, moet hij als straf een week lang tandenfee zijn.

Tropa de Elite 2: O Inimigo Agora É Outro – 2010 16 1:54 uur | IMDb ★ 8,1
Audio: Portugees (Brazilië) | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Wagner Moura, Irandhir Santos, André Ramiro
Een geharde veteraan uit de drugsoorlog van Rio de Janeiro is nu hoofd van een speciale politie-eenheid, waarbij nieuwe verantwoordelijkheden en gevaren komen kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-05-2018 12:16:33 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178885687
Voor een ieder die hem nog niet heeft gezien...Nebraska is echt een aanrader!
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:31:29 #215
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178885749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef JayHovah het volgende:
Voor een ieder die hem nog niet heeft gezien...Nebraska is echt een aanrader!
inderdaad. Vantevoren denk je zo een zwart wit film met zo een onderwerp zal wel erg zwaar zijn. Maar kijkt lekker weg en valt zeker niet tegen
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:38:41 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178885869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef JayHovah het volgende:
Voor een ieder die hem nog niet heeft gezien...Nebraska is echt een aanrader!
June Squibb O+ O+ O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178889509
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Experience: The Battle of Chosin – 2016 12 1:53 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Michael Murphy
Enkele maanden na het begin van de Koreaanse Oorlog gingen de Amerikaanse troepen in de winter een bloederige strijd aan die de loop van het conflict veranderde.

Clapper, The – 2017 6 1:30 uur | IMDb ★ 5,1
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama, Romantisch | Acteurs: Ed Helms, Amanda Seyfried, Tracy Morgan
Een nieuwkomer in L.A. verdient geld door in het publiek te zitten bij infomercials, maar als hij zelf in de schijnwerpers komt te staan, wordt het leven ingewikkeld.

Jailbreak – 2017 16 1:31 uur | IMDb ★ 5,6
Audio: Khmer | Genre: Actie, Misdaad | Acteurs: Jean-Paul Ly, Dara Our, Tharoth Sam
Vier politieagenten brengen een gangster naar een zwaarbewaakte gevangenis, maar moeten vechten voor hun leven als een opstand uitbreekt om hun het zwijgen op te leggen.

John Mulaney: Kid Gorgeous at Radio City – 2018 AL 1:04 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Standup-comedy | Acteurs: John Mulaney
In deze dynamische comedyspecial vertelt John Mulaney over zijn jeugd en SNL, ontkracht hij de waarde van een universitaire opleiding en klaagt hij over ouder worden.

Sila Samayangalil – 2016 16 1:41 uur - Netflix Original
Audio: Tamil | Genre: Drama | Acteurs: Prakash Raj, Shreya Reddy, Ashok Selvan
Zeven onbekenden wachten op de uitslag van hun hiv-test. Ze besluiten de receptioniste om te kopen om de uitslag te bespoedigen en horen dat één van hen hiv-positief is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:34:33 #218
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_178889897
Grenseland is weer een meer dan prima Scandinavische thriller/politieserie

pi_178890714
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef Black-Hole het volgende:
Grenseland is weer een meer dan prima Scandinavische thriller/politieserie

Ja nou moe, zo wordt mijn lijst enkel langer en langer.
pi_178891188
Wauw, zin in Safe! Vanaf 10 mei.
pi_178893636
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:34 schreef Black-Hole het volgende:
Grenseland is weer een meer dan prima Scandinavische thriller/politieserie

Inderdaad, erg van genoten.
pi_178893783
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een rare serie is happy.
Goed raar of er valt geen touw aan vast te knopen raar?

Ik wilde er ook aan beginnen.
ijs_beer fan!
pi_178895132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

Goed raar of er valt geen touw aan vast te knopen raar?

Ik wilde er ook aan beginnen.
Ik vond hem wel vermakelijk. Lekker lomp en gewelddadig en een leuke rol voor Patrick Fischler. Het "Happy"-gedeelte was even wennen, maar uiteindelijk niet hinderlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 02-05-2018 21:16:10 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178895826
3% S2 boeit me toch niet zo als S1. Wel benieuwd hoe het afloopt maar het komt een beetje langdradig en saai over.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 21:04:24 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178900022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:42 schreef NanKing het volgende:

[..]

Goed raar of er valt geen touw aan vast te knopen raar?

Ik wilde er ook aan beginnen.
Dunne lijn eerste afleveringen even doorbijten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178901987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 00:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ben er na vijf afleveringen al mee gestopt, wat een slappe hap zeg. Beetje een kinderserie.
Had ik na een aflevering al. Terecht blijkt nu.
anonieme razernist
pi_178902052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 00:11 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan een Duitse mini-serie: Charité.

Doet een beetje aan The Knick denken, maar speelt zich nog eerder af. In 1888 in een Duits ziekenhuis.
Ha, die heb gisteren aan mijn lijst toegevoegd :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_178902083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:13 schreef Nielsch het volgende:
3% S2 boeit me toch niet zo als S1. Wel benieuwd hoe het afloopt maar het komt een beetje langdradig en saai over.
Niet? Ik vond dit seizoen eigenlijk beter dan het eerste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178902320
American Experience: The Battle of Chosin aangezet. (Koreaanse oorlog, in november 1950, toen de VN-coalitie vlak bij de Chinese grens stond en toen ineens China de Noord-Koreanen uit de brand hielpen).

AE is een zeer interessante docuserie/reeks van PBS. Herinner me dat user Volkoren onlangs zei dat-ie niet graag naar Amerikaanse docu's keek, want net een soort Hollywood series. Dit is echt een vrij oppervlakkige constatering wmb. Want dan ken je o.a. deze docureeks niet. Volgens mij bestaat-ie ook al decennia en wat je eruit leert is dat Amerikanen uitstekende docu's kunnen maken, vooral geaired via PBS en dat ze niet zijn opgebouwd als het eerste de beste Hollywood-niemandalletje. Amerikanen zijn volgens mij verzot op historische docu's ook en vooral PBS levert heel goede docu's af. O.a. ook, staat ook op netflix, The War van o.m. Ken Burns. Hoop overigens dat ze met name van Ken Burns meerdere docu's nog opnemen in hun aanbod.
I´m back.
pi_178902346
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:02 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Had ik na een aflevering al. Terecht blijkt nu.
Ja ik ook, maar ik dacht zal toch nog even verder kijken. Het kan toch niet dat iedereen dit als nummer 1 serie kiest terwijl ik er geen fuck aan vindt. Maar dat kan dus blijkbaar wel.
pi_178904831
Tabula Rasa afgekeken. Top serie!!
Moeten zij weten
pi_178905037
Happy _O-

La casa nog iets :r :r na 10 min afgezet

[ Bericht 22% gewijzigd door PSVCL op 03-05-2018 02:54:33 ]
pi_178906980
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
American Experience: The Battle of Chosin aangezet. (Koreaanse oorlog, in november 1950, toen de VN-coalitie vlak bij de Chinese grens stond en toen ineens China de Noord-Koreanen uit de brand hielpen).

AE is een zeer interessante docuserie/reeks van PBS. Herinner me dat user Volkoren onlangs zei dat-ie niet graag naar Amerikaanse docu's keek, want net een soort Hollywood series. Dit is echt een vrij oppervlakkige constatering wmb. Want dan ken je o.a. deze docureeks niet. Volgens mij bestaat-ie ook al decennia en wat je eruit leert is dat Amerikanen uitstekende docu's kunnen maken, vooral geaired via PBS en dat ze niet zijn opgebouwd als het eerste de beste Hollywood-niemandalletje. Amerikanen zijn volgens mij verzot op historische docu's ook en vooral PBS levert heel goede docu's af. O.a. ook, staat ook op netflix, The War van o.m. Ken Burns. Hoop overigens dat ze met name van Ken Burns meerdere docu's nog opnemen in hun aanbod.
Ik denk dat de meeste mensen Amerikaanse documentaires associeren met die drek die ze op History Channel, Discovery Channel en National Geographic uitzenden. De nieuwe van Ken Burns (The Vietnam War) is episch. Zelf hoop ik dat ze zijn documentaire over de Amerikaanse Burgeroorlog ooit erop zetten.
pi_178907080
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
American Experience: The Battle of Chosin aangezet. (Koreaanse oorlog, in november 1950, toen de VN-coalitie vlak bij de Chinese grens stond en toen ineens China de Noord-Koreanen uit de brand hielpen).

AE is een zeer interessante docuserie/reeks van PBS. Herinner me dat user Volkoren onlangs zei dat-ie niet graag naar Amerikaanse docu's keek, want net een soort Hollywood series. Dit is echt een vrij oppervlakkige constatering wmb. Want dan ken je o.a. deze docureeks niet. Volgens mij bestaat-ie ook al decennia en wat je eruit leert is dat Amerikanen uitstekende docu's kunnen maken, vooral geaired via PBS en dat ze niet zijn opgebouwd als het eerste de beste Hollywood-niemandalletje. Amerikanen zijn volgens mij verzot op historische docu's ook en vooral PBS levert heel goede docu's af. O.a. ook, staat ook op netflix, The War van o.m. Ken Burns. Hoop overigens dat ze met name van Ken Burns meerdere docu's nog opnemen in hun aanbod.
Deze ga ik kijken. Mn opa was tijdens de Korea-oorlog een van de Nederlandse soldaten die meevocht met de US Army 2nd Infantry Division dus ben wel benieuwd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178912788
Ben begonnen met de docu over Robert Kennedy. Ik kende hem wel als de broer van, maar verrassend wat hij gedaan heeft in de politiek. Toen zijn broer was doodgeschoten was hij minister van justitie, heeft hij geen betekenis gehad in onderzoek naar de dood van zijn broer?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178913291
Iemand een goede app waarbij je bekeken series EN docu's kunt bijhouden?
pi_178913305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:30 schreef maryen65 het volgende:
Ben begonnen met de docu over Robert Kennedy. Ik kende hem wel als de broer van, maar verrassend wat hij gedaan heeft in de politiek. Toen zijn broer was doodgeschoten was hij minister van justitie, heeft hij geen betekenis gehad in onderzoek naar de dood van zijn broer?
Is het wat? Twijfel om te starten.

Gister met The Americans begonnen maar pilot viel me zwaar tegen.
pi_178913659
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is het wat? Twijfel om te starten.

Gister met The Americans begonnen maar pilot viel me zwaar tegen.
Ik hou wel van docu's en vind deze interessant. Ligt vaak aan het onderwerp of ik een docu ga kijken of niet
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178913763
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is het wat? Twijfel om te starten.

Gister met The Americans begonnen maar pilot viel me zwaar tegen.
Americans duurt een paar afleveringen voordat de basis is gelegd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178914755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een goede app waarbij je bekeken series EN docu's kunt bijhouden?
Je hoofd?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178915063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een goede app waarbij je bekeken series EN docu's kunt bijhouden?
inloggen op de netflixsite,daar kan je jouw kijk geschiedenis bekijken en aanpassen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 mei 2018 @ 15:53:17 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178915747
Die documentaire over Benzema is verschrikkelijk vingertje wijze en het gooien op zijn Algerijnse achtergrond waarom hij niet mee wag na het wk.

Toen een vriend van hem begon over dat ze jongens als hem niet met geld willen zien en succes hebben heb ik hem maar afgezet wat een eigen gegeilerei is dat joh.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178916008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een goede app waarbij je bekeken series EN docu's kunt bijhouden?
Die heb ik nog niet gevonden, tv series wel maar docu's erbij niet..

Oh kzie wel in mn app dat over 36 dagen sense8 weer begint.
Hoe dat ook vormgegeven gaat worden.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_178916401
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is het wat? Twijfel om te starten.

Gister met The Americans begonnen maar pilot viel me zwaar tegen.
Als je van politieke documentaires houdt dan is het een leuke docu ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178918439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een goede app waarbij je bekeken series EN docu's kunt bijhouden?
Geen app maar wel een website.

https://www.icheckmovies.com
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178918676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef JayHovah het volgende:
Voor een ieder die hem nog niet heeft gezien...Nebraska is echt een aanrader!
Staat op het lijstje ^O^
pi_178918945
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Geen app maar wel een website.

https://www.icheckmovies.com
3 docu's gecheckt, allemaal niet te vinden helaas.
pi_178920621
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Requiem for the American Dream – 2015 AL 1:12 uur | IMDb ★ 8,1
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Intellectueel, Provocerend | Acteurs: Noam Chomsky
De iconische intellectueel Noam Chomsky bespreekt hoe de meeste rijkdom en macht in de VS in handen zijn gekomen van slechts een kleine groep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178921723
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Staat op het lijstje ^O^
Ik ben benieuwd wat je er van vond!
pi_178921976
Morgen, op cinco de cuatro, de recut van seizoen 4 van Arrested Development.

Kan niet echt iets vinden of het ook in Nederland is, maar de serie is een Netflix (semi) Original dus lijkt me wel toch?
pi_178922664
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178923530
nog steeds bezig met 12 monkeys :)
...
pi_178924590
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is het wat? Twijfel om te starten.

Gister met The Americans begonnen maar pilot viel me zwaar tegen.
Ik heb hem gezien, behoorlijk goede docu, geen hagiografie an sich, heel duidelijk zie je dat RFK veranderd is gedurende zijn volwassen leven, begonnen als juridisch medewerker van NB Joseph McCarthy tot de zeer progressieve senator van NY en criticaster van het Vietnambeleid van LBJ. Een recente docu ook dus iets verder van de materie afstaand dan de wat eerdere docu's die ik al gezien heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-05-2018 00:12:03 ]
I´m back.
pi_178924699
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Deze ga ik kijken. Mn opa was tijdens de Korea-oorlog een van de Nederlandse soldaten die meevocht met de US Army 2nd Infantry Division dus ben wel benieuwd.
Dan is dat een interessante docu. Korea-oorlog, er wordt ook aan gerefereerd in deze docu, een beetje een vergeten oorlog. En zeker idd voor de NLse veteranen onder de VN-vlag idd. (Ouwe van mij had mazzel, zowel bij politionele acties als Korea-oorlog: had in 1947 getekend als Mare Chaussee: moest echter wel weer op smokkelaars schieten in de grensstreek dat weer wel dan... pv'tjes opmaken tot in den treure, liggen hier nog op zolder, met rode doorhalingen van zijn hoofdwachtmeester... elk fout kommaatje, elk schrijffoutje werd van commentaar voorzien...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 04-05-2018 00:15:08 ]
I´m back.
pi_178924869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 07:58 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen Amerikaanse documentaires associeren met die drek die ze op History Channel, Discovery Channel en National Geographic uitzenden. De nieuwe van Ken Burns (The Vietnam War) is episch. Zelf hoop ik dat ze zijn documentaire over de Amerikaanse Burgeroorlog ooit erop zetten.
Ja, dat is idd een heel goede docu The Civil War, volgens het zelfde historische recept als The War en met de prachtige gedragen stem van David McCullough en de prachtige muziek Ashokan Farewell.


En zoals historicus Foote uitlegt: je kunt Amerika niet begrijpen als je niets van de burgeroorlog weet. Aaanrader voor Netflix om hem uit te zenden. Heb dat ook al paar keer aangegeven bij hen, via hun site. Kun jij ook doen dan misschien? ;).

The Vietnam War wil ik ook zien, maar dat is nog niet gelukt.
I´m back.
pi_178925046
Er zijn ook zeker wel goede Amerikaanse documentaires. Het vervelende van Netflix is dat het ook vol staat met allerhande Amerikaanse documentaires die voldoen aan alle clichés.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178925176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:57 schreef Monolith het volgende:
Er zijn ook zeker wel goede Amerikaanse documentaires. Het vervelende van Netflix is dat het ook vol staat met allerhande Amerikaanse documentaires die voldoen aan alle clichés.
Ja, nou vond de laatste serie over Hitlers kompanen idd maar matig ergens. Die Apocalypse vond ik qua narration ook heel matig, maar bedoeling was mede om ingekleurde nooit of zelden vertoonde beelden te laten zien. En daar zaten wel wat beelden bij die ik nog niet kende.

Kijk er is natuurlijk wel sws een probleem met docu's over Hitlers opkomst en WO2, verhaal is bekend, beelden zijn bekend, wat wil je er nog van maken??? Okee, inkleuren, maar zo erg interessant is dat uiteindelijk ook niet.
Daarin is The War volgens hetzelfde principe als The Civil War uit 1990 gemaakt wel weer een verfrissende nieuwe aanpak in. Je neemt een paar personen, die veel geschreven hebben in dagboeken of anderszins, en je belicht de gehele impact van de oorlog op verschillende niveau's. Dus van het persoonlijke, deelnemers en achterblijvers, tot aan alles wat iedereen kent uit de geschiedenisboeken. Op zich doet Burns dat dus bedreven wmb.

Overigens vind ik nog steeds Grenada's (BBC?) docu The World at War uit 1973 één van de beste wo2-docureeksen. Indrukwekkende narration van Laurence Olivier: "Down this road, on a summer's day, the soldiers came. Nobody lives here now. They stayed here only a few hours. When they'd gone a community that had lived for a thousand years was dead. This is Oradour-sur-Glane, in France. The day the soldiers came, the people were gathered together. The men were taken to garages and barnes. The women and children were led down this road and they were driven into this church. Here they heard the firing as their men were shot. Then they were killed too. A few weeks later many of those who had done the killing, were themselves dead. In battle. They never rebuilt Oradour, it's ruines are a memorial, it's martyrdom stands for thousand upon thousand of other martyrdoms in Poland, in Russia, in Birma, in China, in a world at war..."
Niets kan deze text duidelijker maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 04-05-2018 01:04:50 ]
I´m back.
pi_178926045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:30 schreef maryen65 het volgende:
Ben begonnen met de docu over Robert Kennedy. Ik kende hem wel als de broer van, maar verrassend wat hij gedaan heeft in de politiek. Toen zijn broer was doodgeschoten was hij minister van justitie, heeft hij geen betekenis gehad in onderzoek naar de dood van zijn broer?
Leuk, zelfde ervaring die ik had, ik denk 40 jaar geleden of zo, toen mijn oudere broer mij op hem wees en ik eens wat in bieb ging lezen over hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-05-2018 00:11:29 ]
I´m back.
pi_178929165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, nou vond de laatste serie over Hitlers kompanen idd maar matig ergens. Die Apocalypse vond ik qua narration ook heel matig, maar bedoeling was mede om ingekleurde nooit of zelden vertoonde beelden te laten zien. En daar zaten wel wat beelden bij die ik nog niet kende.
Ik vond Apocalypse: WW1 erg indrukwekkend. En die over Stalin schijnt ook wel goed te zijn.

Die oude Battlefield documentaires die vroeger op Discovery werden uitgezonden waren ook geweldig. 2 uur over één slag. Hopelijk komen die ook ooit naar Netflix.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 17:10:20 #260
163650 Greys
pi_178938267
Lekker beginnen aan The Rain. Zin in *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178940692
Stupid vraag: kan ik in het buitenland ook gewoon Netflix kijken als de WiFi oké is?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:33:56 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178940734
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Stupid vraag: kan ik in het buitenland ook gewoon Netflix kijken als de WiFi oké is?
Als in dat land Netflix beschikbaar is wel (dat is vrijwel wereldwijd). Je krijgt wel enkel lokaal aanbod te zien, dat kan afwijken van het Nederlandse aanbod.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178940739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Stupid vraag: kan ik in het buitenland ook gewoon Netflix kijken als de WiFi oké is?
Ja. Je kunt ook downloaden op je telefoon.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:42:58 #264
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_178940880
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als in dat land Netflix beschikbaar is wel (dat is vrijwel wereldwijd). Je krijgt wel enkel lokaal aanbod te zien, dat kan afwijken van het Nederlandse aanbod.
is dat bij de eu landen sinds kort niet meer zo? Zei laatst een vriend van me die veel reist dat dat met die nieuwe EU wet verander is. Dat je overal het nederlandse aanbod ziet.

Je kunt nu bijv ook met de fox sports app en de ziggo app in alle EU landen gewoon kijken zonder rare fratsen uit te halen
  vrijdag 4 mei 2018 @ 19:45:53 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178940936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

is dat bij de eu landen sinds kort niet meer zo? Zei laatst een vriend van me die veel reist dat dat met die nieuwe EU wet verander is. Dat je overal het nederlandse aanbod ziet.

Je kunt nu bijv ook met de fox sports app en de ziggo app in alle EU landen gewoon kijken zonder rare fratsen uit te halen
Dat is sinds 1 april blijkbaar het geval inderdaad, loop ik toch een maandje achter :o

https://tweakers.net/nieu(...)eu-toegankelijk.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178941004
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:34 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja. Je kunt ook downloaden op je telefoon.
Heb tablet mee. Heb ook geen onbeperkt internet op de iPhone. Dus als WiFi ruk is dan heeft t downloaden ook niet echt zin ;)

Ik ga het gewoon zien vd week. Heb iig een hoop series op sd-kaart gezet die ik op laptop had gedownload dus heb sowieso iets achter de hand.

Tnx iedereen voor de reacties. Ik laat t weten of ik alleen Grieks aanbod krijg of gewoon t Nederlandse :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_178941011
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

3 docu's gecheckt, allemaal niet te vinden helaas.
Je kan ze ook zelf toevoegen met een imdb link. Heb ik ook wel eens gedaan met een film.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178941020
Ah het Nederlandse dus 😃
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_178941691
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Little Help with Carol Burnett (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Reality | Acteurs: Carol Burnett, Russell Peters, Mark Cuban
Comedyster Carol Burnett is terug op tv met een panel van slimme kinderen die volwassenen en beroemde gasten helpen hun problemen op te lossen met brute eerlijkheid.

Anon – 2018 16 1:40 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Breinbrekend, Drama, Intellectueel, Misdaad, Thriller | Acteurs: Clive Owen, Amanda Seyfried, Colm Feore
In een toekomst waarin privacy door technologie achterhaald is geworden, onderzoekt een rechercheur een seriemoordenaar die is gewist uit alle visuele bestanden.

Arrested Development (seizoen 1-4 + S04 remix) – 2003 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,9
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Jason Bateman, Portia de Rossi, Will Arnett
Het verhaal van een rijke familie die alles is verloren en een zoon die alles doet om het gezin bij elkaar te houden.

Beyond Skyline – 2017 16 1:46 uur | IMDb ★ 5,4
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Sci-Fi | Acteurs: Frank Grillo, Bojana Novakovic, Jonny Weston
In de nasleep van een buitenaardse invasie probeert een geschorste agent in L.A. samen met andere overlevenden de aanval af te slaan en de gevangen mensen te bevrijden.

Busted! (seizoen 1 | elke vrijdag aflevering) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Koreaans | Genre: Reality, Thriller | Acteurs: Yoo Jae-suk, Ahn Jae-wook, Kim Jong-min
In elke aflevering lossen zeven speurneuzen verschillende mysteries op en komen ze steeds dichter bij het antwoord op de grote vraag: wat is er gebeurd met Project D?

Dany Boon: Des Hauts De France – 2018 AL 1:53 uur - Netflix Original
Audio: Frans | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Dany Boon
Franse ster Dany Boon heeft het in zijn onemanshow over zijn thuisland, zijn eerste comedyshow, en de problemen die het opvoeden van vijandige pubers met zich meebrengt.

Dear White People (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Logan Browning, Brandon P. Bell, DeRon Horton
Zwarte studenten krijgen te maken met dagelijkse vernederingen en achterbaks gekonkel op een Ivy League-universiteit die lang niet zo liberaal is als deze zelf denkt.

End Game – 2018 9 0:40 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs:
Terwijl het onvermijdelijke dichterbij komt, ontmoeten terminale patiënten bijzondere artsen die onze kijk op het leven en de dood willen veranderen.

Gevechten - Kong: Koning van de apen (seizoen 1) – 2016 6
Audio: Engels | Genre: Kinderserie | Acteurs:
Kong levert het ene gevecht na het andere, worstelend met tyrannosaurus rexen, pterodactylussen en andere door een gestoorde wetenschapper ontworpen hightech monsters.

Kakegurui (seizoen 1) – 2018 12
Audio: Japans | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Minami Hamabe, Mahiro Takasugi, Aoi Morikawa
Yumeko Jabami meldt zich aan bij een privéschool waar het klassement onder studenten afhangt van hun winsten bij het gokken. De toppers krijgen faam en een groot fortuin.

Lo más sencillo es complicarlo todo – 2018 AL 1:33 uur
Audio: Spaans | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Danna Paola, Marjorie De Sousa, Alosian Vivancos
Als een 17-jarige hoort dat de nieuwslezer die ze zo leuk vindt verloofd is, bedenkt ze samen met haar beste vriendin een plan om het huwelijk tegen te houden.

Manhunt – 2017 16 1:49 uur - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Zhang Hanyu, Masaharu Fukuyama, Qi Wei
Een Chinese farmaceutische advocaat die vals wordt beschuldigd van een misdaad gaat samenwerken met een Japanse rechercheur om een gevaarlijk complot te verhinderen.

No Estoy Loca – 2018 1:56 uur
Audio: Spaans | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Paz Bascuñán, Marcial Tagle, Antonia Zegers
Als een vrouw erachter komt dat haar man vreemdgaat met haar beste vriendin, probeert ze zelfmoord te plegen en belandt ze in een bijzonder psychiatrisch ziekenhuis.

Rain, The (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Deens | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Alba August, Lucas Lynggaard Tønnesen, Mikkel Boe Følsgaard
Zes jaar nadat een agressief virus bijna heel Scandinavië heeft uitgeroeid, zoeken een broer en zus samen met andere jonge overlevenden naar veiligheid en antwoorden.

Rimetti a Noi i Nostri Debiti aka Forgive us our Debts – 2018 16 1:44 uur - Netflix Original
Audio: Italiaans | Genre: Drama | Acteurs: Marco Giallini, Claudio Santamaria, Jerzy Stuhr
Met schuldeisers in zijn nek gaat een onlangs ontslagen man werken voor een deurwaarder. Maar al gauw ontdekt hij de onverwachte prijs voor dit pact met de duivel.

Thi Mai – 2017 1:39 uur | IMDb ★ 6,7
Audio: Spaans | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Carmen Machi, Adriana Ozores, Aitana Sánchez-Gijón
Een vastbesloten vrouw reist met haar twee vriendinnen naar Vietnam om de baby die haar onlangs overleden dochter wilde adopteren, alsnog mee naar huis te nemen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178941747
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb tablet mee. Heb ook geen onbeperkt internet op de iPhone. Dus als WiFi ruk is dan heeft t downloaden ook niet echt zin ;)

Ik ga het gewoon zien vd week. Heb iig een hoop series op sd-kaart gezet die ik op laptop had gedownload dus heb sowieso iets achter de hand.

Tnx iedereen voor de reacties. Ik laat t weten of ik alleen Grieks aanbod krijg of gewoon t Nederlandse :Y
Maar thuis wel ;) voorafgaand aan de reis.
Kan ook gewoon op de iPad/tablet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 20:24:26 ]
  vrijdag 4 mei 2018 @ 20:44:09 #271
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178942182
Heeft iemand al Anon gezien.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 21:10:33 #272
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178942858
Is er al iemand aan The Rain begonnen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 22:08:16 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178944178
Arrested Development?! Nieuwe afleveringen?! :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:27:57 #274
104871 remlof
Europees federalist
pi_178946457
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Is er al iemand aan The Rain begonnen.
Daar ga ik zo aan beginnen. Effe de eerste ep checken in ieder geval.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 00:31:26 #275
163650 Greys
pi_178946497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Is er al iemand aan The Rain begonnen.
Ja. Ben bij afl 3.
Ik vind het wel tof tot nu toe iig. Veel vaart erin, was heel even wennen na de vrij trage IJslandse series die ik hiervoor heb gekeken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:50:14 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178946664
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 17:10 schreef Greys het volgende:
Lekker beginnen aan The Rain. Zin in *O*
1e episode ok iig...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 5 mei 2018 @ 01:15:21 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_178946847
Haha, ep 1 van The Rain escaleert wel heel snel :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 01:23:00 #278
163650 Greys
pi_178946889
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:15 schreef remlof het volgende:
Haha, ep 1 van The Rain escaleert wel heel snel :D
Dat bedoel ik. Nogal veel vaart _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 02:32:12 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_178947153
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 01:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Nogal veel vaart _O-
Korte eps, nog geen 40 minuten, dat is ook wel tof. Eerste twee gezien nu.
Vind het so far wel een beetje slap verhaaltje hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178947324
Eerste ep van the rain gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Greys op 05-05-2018 09:50:33 ]
pi_178948247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Arrested Development?! Nieuwe afleveringen?! :o
Nee, wel een nieuwe edit van seizoen 4, waar de afleveringen nu niet meer over 1 persoon gaan, maar meer zoals de eerste drie seizoenen. Ik heb twee afleveringen gezien, bevalt een stuk beter dan de eerste versie van seizoen 4.

Er zijn wel geruchten dat seizoen 5 later deze maand komt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 09:50:04 #282
163650 Greys
pi_178948303
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 04:57 schreef Rianne84 het volgende:
Eerste ep van the rain gezien.
Joe, doe inhoudelijke dingen ajb even onder een spoiler ook al lijken ze onbelangrijk. Mensen zien het liever zelf voor het eerst zonder iets te weten. En de meesten hebben nog niks gezien. :P

(ik zet het even zelf voor je in spoiler want weet niet hoe snel je dit leest)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178950759
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 09:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Joe, doe inhoudelijke dingen ajb even onder een spoiler ook al lijken ze onbelangrijk. Mensen zien het liever zelf voor het eerst zonder iets te weten. En de meesten hebben nog niks gezien. :P

(ik zet het even zelf voor je in spoiler want weet niet hoe snel je dit leest)
Oh sorry, het was erg vroeg :')

Thx iig
pi_178951503
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family Blood – 2018 18 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Horror | Acteurs: James Ransone, Vinessa Shaw, Ajiona Alexus
Een ex-verslaafde verhuist met haar kinderen naar een nieuwe stad voor een nieuwe start, maar haar problemen krijgen al snel een onverwachte, bovennatuurlijke wending.

Om Shanti Om – 2007 12 2:48 uur | IMDb ★ 6,7
Audio: Hindi | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Shah Rukh Khan, Deepika Padukone, Shreyas Talpade
Een onbekende acteur die is gereïncarneerd 30 jaar nadat hij bij een verdachte brand op de set om het leven kwam, is vastbesloten om de dader te straffen.

Pup Star: Wereldtournee – 2018 6 1:27 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Jed Ress, Makenzie Moss, Denisse Ojeda
Talentvolle hondjes van overal ter wereld strijden om de titel Pup Star, maar gekonkel achter de schermen dreigt de vreugde te verpesten.

Security – 2017 16 1:31 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Antonio Banderas, Ben Kingsley, Liam McIntyre
Een ex-marinier krijgt werk als beveiliger in een winkelcentrum en komt in actie om een meisje te beschermen dat wordt achtervolgd door zwaarbewapende huurmoordenaars.

Unlocked – 2017 12 1:38 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Noomi Rapace, Orlando Bloom, Toni Collette
Er is een levensgevaarlijke terreurdreiging in Londen. Alice Racine keert terug naar haar baan bij de CIA en ontdekt dat het agentschap mogelijk in opspraak is gebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 05-05-2018 17:08:10 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178953895
Five Came Back docureeks over 5 filmregisseurs uit Hollywood (John Ford, William Wyler, John Huston, Frank Capra en George Stevens) die zich, ieder vanuit hun eigen perspectief, inzetten voor de oorlogsinspanning tijdens WO2. Zeer interessant, ook vanwege met name de historisch-filmografisch aspecten) aanrader.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-05-2018 23:13:05 ]
I´m back.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 17:02:53 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_178955262
Lekker aan the Rain begonnen vanmiddag :)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_178955498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Lekker aan the Rain begonnen vanmiddag :)
En, is het wat?
  zaterdag 5 mei 2018 @ 17:19:19 #288
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178955581
Ik wacht met kijken naar the Rain het is nu te mooi weer buiten.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 17:31:59 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178955859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Lekker aan the Rain begonnen vanmiddag :)
Eerste aflevering is prima qua sfeer en smaakt naar meer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:43:55 #290
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_178958749
Ik ga The Rain ook maar eens een kans geven. Ik ben alleen bang dat het net zoiets als The Walking Dead gaat worden. Dit heb ik 6 seizoenen volgehouden 8)7 , maar daarna was ik dat gepraat en trage gedoe helemaal zat :')
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_178959085
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:43 schreef Razor21 het volgende:
Ik ga The Rain ook maar eens een kans geven. Ik ben alleen bang dat het net zoiets als The Walking Dead gaat worden. Dit heb ik 6 seizoenen volgehouden 8)7 , maar daarna was ik dat gepraat en trage gedoe helemaal zat :')
Één aflevering gezien, ik was er nog niet kapot van.
TWD ben ik voor het huidige seizoen bij afgehaakt en als ik zo af en toe nog eens in het topic keek, dan was dat geen onverstandige keus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 mei 2018 @ 20:59:45 #292
163650 Greys
pi_178959190
The Rain alweer af.
Niet heel hoogstaand maar heb me er gewoon goed mee vermaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 mei 2018 @ 22:36:16 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_178961296
Ep 3 gezien van The Rain, ik haak af. Wat een slap verhaal.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 23:02:46 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178961904
La casa de papel is echt geniaal. Kan me dan ook totaal niet vinden in sommige reacties hier en IMDb blijkbaar ook niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 mei 2018 @ 00:51:40 #295
335263 freaky40
pi_178963784
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
La casa de papel is echt geniaal. Kan me dan ook totaal niet vinden in sommige reacties hier en IMDb blijkbaar ook niet.
Ik ook niet, top serie. Verrassend dat dit juist in Spanje gemaakt kan worden. Uitstekende cast, geweldige personages en een zieke verhaallijn. Gelukkig zijn we er voorlopig nog niet vanaf, maar jammer dat het vervolg pas in 2019 komt. Daar is de serie eigenlijk té goed voor.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 6 mei 2018 @ 00:52:22 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_178963790
Ik vind The Rain maar zo-zo. In 't begin dacht ik nog even een reeks te krijgen over mysteries rond regen en rare ziektes, maar 't evolueert al snel naar een vrij generiek dystopisch young adult-verhaal vol coming-of-age en liefdesintriges en zo.

Helemaal op 't einde schakelen ze terug over naar hun centraal plot, maar dat blijkt niet veel voor te stellen en uiteindelijk is het YA-gedeelte nog het interessantste wat de reeks te bieden heeft. Het is op zich een leuk groepje helden, jammer dat ze in zo'n slap verhaal moeten meedoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 6 mei 2018 @ 02:16:57 #297
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_178964429
Sinds gisteren begonnen met The Blacklist. Prima serie ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 mei 2018 @ 02:17:54 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178964433
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
La casa de papel is echt geniaal. Kan me dan ook totaal niet vinden in sommige reacties hier en IMDb blijkbaar ook niet.
Mee eens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 6 mei 2018 @ 06:11:31 #299
185648 mascara-klodder
make-up veeg
pi_178964834
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:24 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar thuis wel ;) voorafgaand aan de reis.
Kan ook gewoon op de iPad/tablet.
Realiseerde ik me later ook :D

Maargoed, perfecte WiFi hier op het mooie Rhodos en dus ook gewoon Netflix *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 6 mei 2018 @ 09:12:29 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178965395
Ik kom er in aflevering 4 pas achter dat Ewan McGregor twee rollen speelt in Fargo S3 :D Doet ie goed dus!

Genieten wel weer dit seizoen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178967418
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 02:16 schreef Wicky15 het volgende:
Sinds gisteren begonnen met The Blacklist. Prima serie ^O^
Ik zit op aflevering 10 van s1 heb even deze serie op pauze gezet kijk eerst de 100 4 seizoenen ok minder aflevering dan blacklist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')