Ligt aan jou.quote:Op maandag 30 april 2018 15:33 schreef egelhond het volgende:
Ligt het aan mij of is de serie Fargo van netflix af?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100, The (seizoen S05E01) – 2014 16 | IMDb ★ 7,8
Audio: Engels | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Eliza Taylor, Paige Turco, Bob Morley
Een eeuw nadat een nucleaire apocalyps de aarde verwoestte, worden 100\nbewoners van een ruimtestation teruggestuurd om te onderzoeken of de planeet\nweer bewoonbaar is.
Ash vs. Evil Dead (seizoen 3) – 2015 16 | IMDb ★ 8,7
Audio: Engels | Genre: Breinbrekend, Comedy, Horror | Acteurs: Bruce Campbell, Lucy Lawless, Ray Santiago
Dertig jaar later komt de allerbeste demonenjager Ash Williams weer in actie om te vechten tegen een nieuwe Dodieten-plaag. Hij is een hand kwijt, maar niet zijn talent.
Babam ve Oğlum aka My Father and My Son – 2005 12 1:52 uur | IMDb ★ 8,5
Audio: Turks | Genre: Drama | Acteurs: Çetin Tekindor, Fikret Kuşkan, Hümeyra
Na de bloederige coup van 1980 in Turkije keert een journalist als weduwnaar terug naar zijn Egeïsche dorp met zijn zoon en een laatste wens voor zijn vervreemde vader.
Black Crows (seizoen 1) – 2017 16
Audio: Arabisch | Genre: Drama | Acteurs: Rashed Al Shamrani, Sayed Rajab, Dina Talaat
Dit drama gaat over vrouwen en kinderen onder Islamitische Staat: een Jezidische slaaf, een undercoverjournalist, een gerekruteerde moeder en minderjarige sluipschutters.
Shallows, The – 2016 16 1:26 uur | IMDb ★ 6,3
Audio: Engels | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Blake Lively, Óscar Jaenada, Brett Cullen
Nadat een surfster is gebeten door een mensenhaai, komt ze vast te zitten op een rots bij de kust. Kan ze het roofdier, dat om haar heen blijft zwemmen, te slim af zijn?When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De film gaat er wel af na vandaag.quote:Op maandag 30 april 2018 15:33 schreef egelhond het volgende:
Ligt het aan mij of is de serie Fargo van netflix af?
SPOILER: Samenvatting toevoegingen aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Tabula Rasa?quote:Op maandag 30 april 2018 20:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die Vlaamse serie is erg leuk tot nu toe
Godsamme, deze serie is briljantquote:Op donderdag 26 april 2018 20:58 schreef KingRadler het volgende:
HAPPY!
https://www.netflix.com/title/80177346
[ afbeelding ]
Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.quote:Op maandag 30 april 2018 21:01 schreef Bronson het volgende:
Wat een slap einde van S2 van La Casa de Papel zeg.
Sowieso vond ik de gehele serie maar matig. Zie er niet de genialiteit in.
Smaken verschillen. Ik vind het de meest sublieme serie van dit jaar tot nu toe, en het is zelfs geen echte Netflix Original. Season 1 net af, nu de 9 delen van Season 2 even kijken.quote:Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.
Nou zal mij benieuwen wat ze nu voor verhaallijn hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
Ik heb wel seizoen 2 afgekeken en vond het zeker vermakelijk, maar begrijp je punt wel. Het is zeker geen topserie maar eerder iets van 6/10, met vrij veel cliché twisten. Maar wel een paar geinige personages verder.quote:Op maandag 30 april 2018 23:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap alle jubelverhalen ook niet. Totaal ongeloofwaardig en 'cheesy/soapy'. Met enige moeite nog tot en met het begin van het 2e deel gekomen, maar denk dat ik het daar maar bij ga laten.
Zonder meer! Vond het einde wat afgeraffeld, de laatste aflevering had wat mij betreft over twee afleveringen uitgesmeerd mogen worden. Ineens ging het wel heel snel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:36 schreef Riann het volgende:
ik heb net tabula rasa klaar dat is echt een aanrader
Het einde had wat langer gemogen inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zonder meer! Vond het einde wat afgeraffeld, de laatste aflevering had wat mij betreft over twee afleveringen uitgesmeerd mogen worden. Ineens ging het wel heel snel.
Zin in!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: 13 Reasons Why Season 2 18 mei al op Netflix https://www.netflix-neder(...)easedatum-te-pakken/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |