1e episode ok iig...quote:
Dat bedoel ik. Nogal veel vaartquote:Op zaterdag 5 mei 2018 01:15 schreef remlof het volgende:
Haha, ep 1 van The Rain escaleert wel heel snel
Korte eps, nog geen 40 minuten, dat is ook wel tof. Eerste twee gezien nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Greys op 05-05-2018 09:50:33 ]
Nee, wel een nieuwe edit van seizoen 4, waar de afleveringen nu niet meer over 1 persoon gaan, maar meer zoals de eerste drie seizoenen. Ik heb twee afleveringen gezien, bevalt een stuk beter dan de eerste versie van seizoen 4.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Arrested Development?! Nieuwe afleveringen?!
Joe, doe inhoudelijke dingen ajb even onder een spoiler ook al lijken ze onbelangrijk. Mensen zien het liever zelf voor het eerst zonder iets te weten. En de meesten hebben nog niks gezien.quote:
Oh sorry, het was erg vroegquote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Joe, doe inhoudelijke dingen ajb even onder een spoiler ook al lijken ze onbelangrijk. Mensen zien het liever zelf voor het eerst zonder iets te weten. En de meesten hebben nog niks gezien.
(ik zet het even zelf voor je in spoiler want weet niet hoe snel je dit leest)
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family Blood – 2018 18 1:32 uur
Audio: Engels | Genre: Horror | Acteurs: James Ransone, Vinessa Shaw, Ajiona Alexus
Een ex-verslaafde verhuist met haar kinderen naar een nieuwe stad voor een nieuwe start, maar haar problemen krijgen al snel een onverwachte, bovennatuurlijke wending.
Om Shanti Om – 2007 12 2:48 uur | IMDb ★ 6,7
Audio: Hindi | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Shah Rukh Khan, Deepika Padukone, Shreyas Talpade
Een onbekende acteur die is gereïncarneerd 30 jaar nadat hij bij een verdachte brand op de set om het leven kwam, is vastbesloten om de dader te straffen.
Pup Star: Wereldtournee – 2018 6 1:27 uur
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie | Acteurs: Jed Ress, Makenzie Moss, Denisse Ojeda
Talentvolle hondjes van overal ter wereld strijden om de titel Pup Star, maar gekonkel achter de schermen dreigt de vreugde te verpesten.
Security – 2017 16 1:31 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Engels | Genre: Actie, Thriller | Acteurs: Antonio Banderas, Ben Kingsley, Liam McIntyre
Een ex-marinier krijgt werk als beveiliger in een winkelcentrum en komt in actie om een meisje te beschermen dat wordt achtervolgd door zwaarbewapende huurmoordenaars.
Unlocked – 2017 12 1:38 uur
Audio: Engels | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Noomi Rapace, Orlando Bloom, Toni Collette
Er is een levensgevaarlijke terreurdreiging in Londen. Alice Racine keert terug naar haar baan bij de CIA en ontdekt dat het agentschap mogelijk in opspraak is gebracht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 05-05-2018 17:08:10 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Eerste aflevering is prima qua sfeer en smaakt naar meer.quote:
Één aflevering gezien, ik was er nog niet kapot van.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:43 schreef Razor21 het volgende:
Ik ga The Rain ook maar eens een kans geven. Ik ben alleen bang dat het net zoiets als The Walking Dead gaat worden. Dit heb ik 6 seizoenen volgehouden, maar daarna was ik dat gepraat en trage gedoe helemaal zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ook niet, top serie. Verrassend dat dit juist in Spanje gemaakt kan worden. Uitstekende cast, geweldige personages en een zieke verhaallijn. Gelukkig zijn we er voorlopig nog niet vanaf, maar jammer dat het vervolg pas in 2019 komt. Daar is de serie eigenlijk té goed voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
La casa de papel is echt geniaal. Kan me dan ook totaal niet vinden in sommige reacties hier en IMDb blijkbaar ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
La casa de papel is echt geniaal. Kan me dan ook totaal niet vinden in sommige reacties hier en IMDb blijkbaar ook niet.
Realiseerde ik me later ookquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:24 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar thuis welvoorafgaand aan de reis.
Kan ook gewoon op de iPad/tablet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |