abonnement Unibet Coolblue
pi_178456589
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_178456617
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:04 schreef Faxie het volgende:

Die kan je niet foppen met een GPS faker. Dat slopen ze er bij elke update weer uit blijkbaar.

Maar ik ben nog niet wanhpoig genoeg om oude versies te installeren _O-
Gewoon abbo'tje knallen ja toch
pi_178456726
Erachter komen dat mijn date zoiets gebruikt heeft zou zo’n afknapper zijn. Kom je toch vrij snel achter dat de km’s niet kloppen.
pi_178456747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:09 schreef Fripsel het volgende:
Erachter komen dat mijn date zoiets gebruikt heeft zou zo’n afknapper zijn. Kom je toch vrij snel achter dat de km’s niet kloppen.
Gelukkig gaan jij en Faxie nooit daten :)
pi_178456817
:')

Maar lekker boeiend. Als ik in een stad 150km verderop ben, zien ze me ook gewoon in hun lijst verschijnen.

En heb de lokatie maar iets anders gezet.
pi_178457245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:05 schreef Stoney3K het volgende:
Ik val dus juist heel erg op vrouwen die erg direct zijn en geen blad voor de mond nemen als het om seks gaat. Zelf vind ik het juist heel erg moeilijk om onder woorden te brengen waar ik zin in heb.
Dus je verwacht van vrouwen iets wat je zelf niet zou kunnen?

quote:
'Een goede klik' met iemand heb ik vaak genoeg, date of niet, maar dat is voor mij nooit aanleiding geweest om er meteen bovenop te duiken. Waarom? Ergens voelt dat voor mijn eigen geweten niet helemaal lekker. Aan de andere kant is er dan wel dat verlangen om een keer alleen dat neukertje voor iemand te kunnen zijn die alleen langs komt om te krabben als ze jeuk heeft.
Hoezo geweten? Heb je het idee dat je misbruik maakt van de situatie? Ben wel benieuwd wat daar achter zit.

quote:
Geile praat vind ik bijvoorbeeld ook best moeilijk, dus hoe je van 'hee, ik vind je een tof persoon waar ik wel wat leuks mee wil doen' naar 'ik wil je vanavond grof uit elkaar trekken' gaat is me toch echt een raadsel. ;)
Dit moet je ook niet digitaal doen. Want elke man doet dat op Tinder. Op een date kan je de situatie aanvoelen en direct zijn over je intenties op een nette manier. Lef hebben dus. Op je bek gaan hoort er ook bij.

quote:
Dus ja, als ik even bot ben: Het soort vrouw waar ik naar op zoek ben is enorm sletterig en wil alles doen wat God heeft verboden. Maar is dat een succes om het zo in je profiel te zetten? :P
Nee, doe dat maar niet in je profiel zetten. Maar geloof me, veel vrouwen heb dat wat jij omschrijft ;) Het komt alleen bij heel weinig mannen naar boven :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 21:27:14 ]
pi_178457461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:12 schreef Faxie het volgende:
:')

Maar lekker boeiend. Als ik in een stad 150km verderop ben, zien ze me ook gewoon in hun lijst verschijnen.

En heb de lokatie maar iets anders gezet.
"Te ver weg" is toch wel een veelvoorkomende smoes van je.
pi_178457533
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dus je verwacht van vrouwen iets wat je zelf niet zou kunnen?
Ja, eigenlijk zoek ik dus iemand die mij (goedschiks dan wel kwaadschiks) over een drempel heen kan trekken.

quote:
Hoezo geweten? Heb je het idee dat je misbruik maakt van de situatie? Ben wel benieuwd wat daar achter zit.
Dat is vooral een stukje opvoeding wat erbij komt kijken. Mijn ouders waren niet streng Christelijk, maar het is ook niet zo alsof er over seks gepraat werd, de houding bij ons thuis was meer, als je al aan seks denkt zonder dat je een relatie hebt ben je een viezerik.

quote:
Dit moet je ook niet digitaal doen. Want elke man doet dat op Tinder. Op een date kan je de situatie aanvoelen en direct zijn over je intenties op een nette manier. Lef hebben dus. Op je bek gaan hoort er ook bij.
Dat vind ik dus niet makkelijk, sinds ik redelijk blind ben voor non-verbale hints en een vrouw het er heel dik bovenop wil leggen als ik het als 'uitnodiging' wil zien. Ik speel liever op safe en zie een twijfelachtige 'ja' als een 'nee' uit respect voor mijn date, dan dat ik een twijfelachtige 'ja' probeer te overtuigen.

Een klik voelen gebeurt meestal wel, maar het is eigenlijk alleen een romantische klik waaruit uiteindelijk een fysieke klik volgt, en nooit een "ik wil dat je me nu neemt op de keukentafel"-klik.

quote:
Maar geloof me, veel vrouwen heb dat wat jij omschrijft ;) Het komt alleen bij heel weinig mannen naar boven...
Ik denk dat wat ik precies zou willen, dat dat toch voor weinig vrouwen echt heel spannend zal zijn... Laat ik maar zeggen, monogame relaties zijn voor mij al bijna uitgesloten. En niet omdat ik er nu zoveel succes mee heb. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Stoney3K op 11-04-2018 21:48:46 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178457588
Hij komt me morgen ophalen vanaf het station :)
Schattige, lieve gast. Potentieeltje nog steeds
  woensdag 11 april 2018 @ 21:43:49 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178457746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:38 schreef RokStarr het volgende:
Schattige, lieve gast.
noem hem ajb niet zo waar hij bij is
pi_178457761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Te ver weg" is toch wel een veelvoorkomende smoes van je.
Uhuh :')
  woensdag 11 april 2018 @ 21:48:03 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178457842
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh :')
Due heb ik idd wel regelmatig van je gehoord.
pi_178458029
@ Stoney,

Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen? Alleen maar omdat jij de ballen niet hebt en op safe speelt?

Ander voorbeeld; zou jij in een bus stappen waarvan de chauffeur geen rijbewijs heeft? Of een restaurant binnenlopen waarvan je weet dat de kok niet kan koken en het personeel zegt ''we hebben iemand nodig die onze kok kan leren hoe je een eitje moet bakken''?
Je zou wss denken ''wtf, ik ben weg hier''.

Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
pi_178458083
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
@ Stoney,

Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen? Alleen maar omdat jij de ballen niet hebt en op safe speelt?

Ander voorbeeld; zou jij in een bus stappen waarvan de chauffeur geen rijbewijs heeft? Of een restaurant binnenlopen waarvan je weet dat de kok niet kan koken en het personeel zegt ''we hebben iemand nodig die onze kok kan leren hoe je een eitje moet bakken''?
Je zou wss denken ''wtf, ik ben weg hier''.

Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
Ben het best met je eens.
-
pi_178458084
Oh en als je de vibe hebt van een wattenstaafje gaat ze zulke dingen ook niet roepen. Ben benieuwd wat je uitstraalt, met je uiterlijk, je handelen en je woorden.
pi_178458093
:Y
-
pi_178458104
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
@ Stoney,

Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen? Alleen maar omdat jij de ballen niet hebt en op safe speelt?

Ander voorbeeld; zou jij in een bus stappen waarvan de chauffeur geen rijbewijs heeft? Of een restaurant binnenlopen waarvan je weet dat de kok niet kan koken en het personeel zegt ''we hebben iemand nodig die onze kok kan leren hoe je een eitje moet bakken''?
Je zou wss denken ''wtf, ik ben weg hier''.

Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
Deze man spreekt waarheden.
pi_178458178
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Wat mij vooral dwars zit is niet dat ik de ballen er niet voor heb, maar als ik een vertrouwensband met iemand opbouw dan kan ik ze niet meer als een 'lekker wijf' zien voor de seks. Niet omdat ik bang ben om als een gieter af te gaan, maar omdat het (ethisch) verkeerd voelt om iemand als een voorwerp te zien.

Zoals ik al zei, bij een romantische klik heb ik er absoluut geen moeite mee, maar dan is de beleving gewoon totaal anders dan wanneer je elkaar alleen fysiek aantrekkelijk vindt. Dat laatste heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.

quote:
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
Dat lijkt me dan ook wel weer wiedes, iets met een 'te mooi om waar te zijn'.

quote:
Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen?
Volgens mij lees je dat verkeerd: Mijn ideale date neemt gewoon zelf de leiding en heeft me al het bed in gesleurd voordat ik de kans krijg om te aarzelen. :@
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178458402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Volgens mij lees je dat verkeerd: Mijn ideale date neemt gewoon zelf de leiding en heeft me al het bed in gesleurd voordat ik de kans krijg om te aarzelen. :@
Ja, zo werken vrouwen niet.
pi_178458413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Due heb ik idd wel regelmatig van je gehoord.
In de praktijk rij ik vaak langer dan een uur voor dates
  Moderator woensdag 11 april 2018 @ 22:09:59 #21
45833 crew  Fogel
pi_178458511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, zo werken vrouwen niet.
Sommige wel.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_178458571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:09 schreef Fogel het volgende:

[..]

Sommige wel.
Inbe4 ik ken iemand van 94 die al 92 jaar elke dag 2 pakken shag rookt- redenatie :')
pi_178458587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, zo werken vrouwen niet.
Genoeg opties in de bdsm wereld waar de vrouw de dominante rol heeft :P
pi_178458609
Toch wel interessant om het verschil te zien in hoe “gelijk” het zou moeten zijn wanneer het gaat om seks tov van de rekening betalen.
pi_178458644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Fripsel het volgende:
Toch wel interessant om het verschil te zien in hoe “gelijk” het zou moeten zijn wanneer het gaat om seks tov van de rekening betalen.
Dat vind ik overigens ook idioot, ik ben zelf voorstander van splitten op de eerste date of om-en-om als het al duidelijk is dat er nog een date op gaat volgen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178458669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:12 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Inbe4 ik ken iemand van 94 die al 92 jaar elke dag 2 pakken shag rookt- redenatie :')
_O-
pi_178458911
Ach nee, niet splitten.. dat vind ik zo bagger..
Zondag betaal ik gewoon als een vrouw van deze tijd :Y :Y
-
pi_178458975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef Anneloos het volgende:
Ach nee, niet splitten.. dat vind ik zo bagger..
Zondag betaal ik gewoon als een vrouw van deze tijd :Y :Y
Gewoon naar een kroeg waar ze per rondje afrekenen. Problem solved.
  Moderator woensdag 11 april 2018 @ 22:27:56 #29
45833 crew  Fogel
pi_178458991
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:12 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Inbe4 ik ken iemand van 94 die al 92 jaar elke dag 2 pakken shag rookt- redenatie :')
Ok, alle vrouwen zijn precies gelijk en doen altijd alles precies hetzelfde zonder ook maar enige uitzondering :’)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_178459247
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ok, alle vrouwen zijn precies gelijk en doen altijd alles precies hetzelfde zonder ook maar enige uitzondering :’)
Als er hier op Fok tips gegeven worden is het wel altijd 'vrouwen dit' en 'mannen dat'
pi_178459348
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als er hier op Fok tips gegeven worden is het wel altijd 'vrouwen dit' en 'mannen dat'
Alle vrouwen kuthoeren, alle mannen klootzakken.
pi_178459612
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alle vrouwen kuthoeren, alle mannen klootzakken.
Dat sowieso
pi_178461272
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:[/b
Ja, zo werken vrouwen niet.
Onzin.
pi_178461390
Lichtelijk ironisch dat users die hier nooit dates of advies posten het hardst staan te roepen dat de ervaringen van een ander niet waar kunnen zijn. Fok! op zijn smalst _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 23:59:33 ]
pi_178463359
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken. Anders verneem ik graag wanneer ze voor het laatst na een 1e tinderdate hun date d'r rapefantasy hebben uitgespeeld terwijl ze zelf een furry kostuum dragen.
pi_178463711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]


Volgens mij lees je dat verkeerd: Mijn ideale date neemt gewoon zelf de leiding en heeft me al het bed in gesleurd voordat ik de kans krijg om te aarzelen. :@
Dat werkt maar half zo. Er moet interactie aan vooraf gaan.

Ik heb ze namelijk wel min of meer gehad zulke dates.

Maar je moet wel op een of andere manier laten blijken dat je iets wil.

Bij 1 date besloten we na het drankje te gaan eten. Daarna stelde ik voor film te gaan kijken bij haar thuis. Vond ze prima en eenmaal thuis onthulde ze geen film apparaat te hebben. Was geen probleem want ze kon mij prima vermaken. Dat klopte wel :P

Een andere dame was op de eerste date gezellig, maar zelfs een beetje saai. Vond zij ook denk ik maar blijkbaar had ik iets. Werd dus later opgebeld met de vraag of ze mee mocht naar een feestje in mijn stad. Het was wel een knappe dame dus prima.
Op het feestje begon ik haar te zoenen. Na het feest thuis zoenden we ook weer op bed maar dat was niet genoeg voor haar: mijn kleren werden uitgetrokken en mevrouw ging doen met mij waar ze zin in had. Tenzij ik bezwaar had dan zou ze braaf gaan slapen. Ik had er weinig moeite mee... :P
Kortom, ook weer interactie, zonder dat zoenen van mijn kant had ze misschien wel gedacht dat ik geen interesse in haar zou hebben.

Kortom, dames zullen niet zomaar uit het niets je naar haar huis mee nemen en op bed sleuren. Je moet wel ergens blijken interesse in haar te hebben. Anders gebeurt er gewoon niets.

Even dus de praktijk voorbeelden ter toelichting wat Weiss bedoeld.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178463725
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Genoeg opties in de bdsm wereld waar de vrouw de dominante rol heeft :P
Bij date 1?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178463737
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij date 1?
waarschijnlijk wel als je binnen die wereld een seks date maakt en aangeeft dat dat is wat je zoekt, gok ik

Maar als je iets heel specifieks zoekt moet je volgens mij niet met een enorm net vissen
Als je heel graag een christelijk meisje wil schieten je kansen omhoog in de kerk of op een christelijke datingsite ipv op tinder
  donderdag 12 april 2018 @ 08:35:54 #39
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464125
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:39 schreef Allures het volgende:

Als je heel graag een christelijk meisje wil schieten je kansen omhoog in de kerk of op een christelijke datingsite ipv op tinder
#Christen staat er op veel van de profielen hier in de Bible belt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 april 2018 @ 08:54:33 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464243
Dominantie en onderdanigheid is ook een spel wat alleen werkt als het van beide kanten komt.
Als onderdanige moet je ook de "uitnodiging" sturen voor je prijs verwacht.

Ze duikt echt niet met 'r gezicht in je schoot als jij stil voor je uit zit te kijken met je handen op je dijbenen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178464289
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:59 schreef Weissmania het volgende:
Lichtelijk ironisch dat users die hier nooit dates of advies posten het hardst staan te roepen dat de ervaringen van een ander niet waar kunnen zijn. Fok! op zijn smalst _O_
Alle vrouwen over één kam scheren omdat Dino die ervaring toevallig niet heeft is gewoon onzin. Mijn ervaring is dat er genoeg vrouwen zijn die er heel anders instaan. :P
pi_178464319
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Alle vrouwen over één kam scheren omdat Dino die ervaring toevallig niet heeft is gewoon onzin. Mijn ervaring is dat er genoeg vrouwen zijn die er heel anders instaan. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken. Anders verneem ik graag wanneer ze voor het laatst na een 1e tinderdate hun date d'r rapefantasy hebben uitgespeeld terwijl ze zelf een furry kostuum dragen.
pi_178464329
Rapefantasy lijkt me nou ook niet echt iets voor de datingreeks maar meer voor sex? :?
pi_178464331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze heur...

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, zo werken vrouwen niet.
  donderdag 12 april 2018 @ 09:07:55 #45
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:06 schreef Fripsel het volgende:
Rapefantasy lijkt me nou ook niet echt iets voor de datingreeks maar meer voor sex? :?
Ik weet niet of het voor komt, maar ik zou niet weten waarom je dat niet als (sex)date kunt doen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178464345
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik reageerde op deze heur...

[..]

Ja, en kijk even naar de rest van de posts waar ik op reageerde. Heur.
pi_178464352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:06 schreef Fripsel het volgende:
Rapefantasy lijkt me nou ook niet echt iets voor de datingreeks maar meer voor sex? :?
Het gaat toch over dates die direct alles doen 'wat god verboden heeft'? Dan past dit er best bij.
pi_178464363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het gaat toch over dates die direct alles doen 'wat god verboden heeft'? Dan past dit er best bij.
Je punt over hoe jij erover denkt is wel duidelijk ondertussen hoor. _O-
pi_178464374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je punt over hoe jij erover denkt is wel duidelijk ondertussen hoor. _O-
:?

Oh, er mag alleen gepost worden over dates die bellen?
pi_178464379
Het gaat er niet eens over :') het werd gewoon genoemd als (overtrokken) voorbeeld
pi_178464380
Kreeg net nog een goedemorgen :* appje O+ en ze komt vanavond langs O+

Zo beter?
pi_178464410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:?

Oh, er mag alleen gepost worden over dates die bellen?
Enige uitleg hoe iemand van ''omg geweldig leukliev O+ O+ O+ '' gaat naar ''Het was wel een beetje gezellig'' in 3 dagen tijd over dezelfde persoon lijkt me een beter idee :@
  donderdag 12 april 2018 @ 09:18:45 #53
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464418
Liefde, romantiek, met bloemen in pak aan de deur op een wit paard.
Die vervolgens een heerlijke maaltijd kookt (of betaald) en lieve woordjes in je oor kreunt.

Geen plaats voor fantasiën of pure lusten hier.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178464465
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Liefde, romantiek, met bloemen in pak aan de deur op een wit paard.
Die vervolgens een heerlijke maaltijd kookt (of betaald) en lieve woordjes in je oor kreunt.

Geen plaats voor fantasiën of pure lusten hier.
Ik heb Stoney anders niet hier zien zeggen dat dit is wat hij wil. Dus makkelijk je gelijk halen dat vrouwen echt niet zo zijn. :9

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken. Anders verneem ik graag wanneer ze voor het laatst na een 1e tinderdate hun date d'r rapefantasy hebben uitgespeeld terwijl ze zelf een furry kostuum dragen.
  donderdag 12 april 2018 @ 09:27:23 #55
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464511
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb Stoney anders niet hier zien zeggen dat dit is wat hij wil. Dus makkelijk je gelijk halen dat vrouwen echt niet zo zijn. :9

[..]

De illusie dat alle vrouwen dat willen heb ik ook al lang laten varen.

Gelukkig ook maar, anders bleef ik alleen :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 april 2018 @ 11:11:30 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178465929
De zondagmiddag date wordt toch een vrijdagavond date. Zenuwen, errors, alles!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178466328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken.
Seks op de eerste date hoeft van mij echt niet, maar ik zou het dus wel fijn vinden om een keer een vriendschap/relatie met iemand te hebben waarbij de nadruk echt op de seks ligt, en niet zo zeer dat de seks volgt uit het gevoel van verliefdheid wat je voor iemand hebt.

quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Genoeg opties in de bdsm wereld waar de vrouw de dominante rol heeft :P
Heel vaak is het binnen de BDSM zo dat een vrouwelijke dominant geen seks heeft met haar sub (in tegenstelling tot andersom), hoe bizar ook.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 12 april 2018 @ 12:03:09 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178466773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:37 schreef Stoney3K het volgende:
Seks op de eerste date hoeft van mij echt niet, maar ik zou het dus wel fijn vinden om een keer een vriendschap/relatie met iemand te hebben waarbij de nadruk echt op de seks ligt, en niet zo zeer dat de seks volgt uit het gevoel van verliefdheid wat je voor iemand hebt.
Je wilt gewoon een friends with benefits, waarbij dit vooraf al bekend is.
pi_178466858
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een friends with benefits, waarbij dit vooraf al bekend is.
Inbe4 mannelijke users die zeggen dat ze vaak genoeg uit het niks FwB-aanbiedingen hebben gehad van vreemde vrouwen :')

Because probably that's what happens all the time :')
pi_178466911
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:09 schreef Rauw. het volgende:
Wat zal 't leven mooi zijn dan.
Ik heb een tijd met iemand gedate puur met de intenties van friends with benefits vanuit mijn kant. Heb ik ook vrij snel duidelijk gemaakt. Hij wilde op gegeven moment stoppen omdat hij meer gevoelens kreeg.

Dus het bestaat echt wel. Is wel al lang geleden dit.
pi_178466968
Want de positie van vrouwen en mannen zijn ook vergelijkbaar op dit gebied. _O- _O-
  donderdag 12 april 2018 @ 12:16:47 #62
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178466972
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb een tijd met iemand gedate puur met de intenties van friends with benefits vanuit mijn kant. Heb ik ook vrij snel duidelijk gemaakt. Hij wilde op gegeven moment stoppen omdat hij meer gevoelens kreeg.

Dus het bestaat echt wel. Is wel al lang geleden dit.
Daten met de intentie van friends with benefits.

Klinkt mij als teveel gelul. Als je fwb wil worden moet de nadruk wel leggen op de benefits en niet op de dates of de intentie daar naartoe.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178467012
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daten met de intentie van friends with benefits.

Klinkt mij als teveel gelul. Als je fwb wil worden moet de nadruk wel leggen op de benefits en niet op de dates of de intentie daar naartoe.
Daten is ook een groot woord. Maar ik wil ook met zo iemand een leuke klik hebben. :P Is wel echt al meer dan 3 jaar geleden hoor. Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
pi_178467024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]
Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178467033
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daten met de intentie van friends with benefits.

Klinkt mij als teveel gelul. Als je fwb wil worden moet de nadruk wel leggen op de benefits en niet op de dates of de intentie daar naartoe.
Daarom gewoon fuckbuddies zijn in dat geval.
pi_178467036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Dat was niet uitgebreid de Ikea bewonderen he. Ff snel een dekbed pakken en een ontbijtje nuttigen. Maar misschien kreeg hij daarom wel gevoelens en dacht ik er te simpel over. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2018 12:22:03 ]
  donderdag 12 april 2018 @ 12:22:25 #67
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467054
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daten is ook een groot woord. Maar ik wil ook met zo iemand een leuke klik hebben. :P Is wel echt al meer dan 3 jaar geleden hoor. Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
Klinkt een beetje als de "fase" waar ik in zit met mijn date.
Ik noem het "We hebben het gezellig"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 april 2018 @ 12:23:34 #68
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Dan mag ik hier niet meer zijn want ik had ook iets nodig van de Ikea toen ze bij me was :{
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178467087
:')
  donderdag 12 april 2018 @ 12:26:13 #70
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467105
Sowieso veel gevoelens hier, lijkt meer een uitgebluste relatie dan geile singles.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 april 2018 @ 12:28:19 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178467147
Topic opgeruimd. Christus te hobbelpaard, stelletje kleuters met elkaar :D
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178467244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Zoenen in de lift van de Ikea met je date, goede herinneringen aan :P
pi_178467289
Ik ken alleen maar liefde voor fwb en fw/ob. Al is het alleen maar om d'r snoezelige sproetekes op d'r snuiteke of zo. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2018 12:38:01 ]
pi_178467316
waarom ook wachten tot de lift :D
  donderdag 12 april 2018 @ 12:46:05 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178467418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:28 schreef Samzz het volgende:
[Info] Topic opgeruimd. Christus te hobbelpaard, stelletje kleuters met elkaar :D [/info]
En nog maar even in de herhaling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178467440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:39 schreef Allures het volgende:
waarom ook wachten tot de lift :D
Een eventuele afwijzing in public is meer chanant ;) daarom op safe spelen wss :)
pi_178468017
Laten we het weer over dates hebben. :9
pi_178468034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Kortom, jij kan er niet mee omgaan :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 april 2018 @ 13:21:58 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178468058
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 12 april 2018 @ 13:24:34 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178468107
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
ikke
  donderdag 12 april 2018 @ 13:25:16 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468121
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
Ze vraagt mij voor een BBQ, ik denk dat we op een omslagpunt komen _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178468125
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kortom, jij kan er niet mee omgaan :P
Huh?

Als ik toevallig de mazzel zou hebben om met iemand een relatie-klik te hebben vind ik het ook best. Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178468154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Stoney3K het volgende:

Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Je snapt dat je hier vragen over gaat krijgen he :')
  donderdag 12 april 2018 @ 13:27:39 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Huh?

Als ik toevallig de mazzel zou hebben om met iemand een relatie-klik te hebben vind ik het ook best. Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Beter zoek je gewoon iemand die daar voor open staat en kijk je hoe het daarmee loopt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178468177
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
Vanavond. O+
  donderdag 12 april 2018 @ 13:28:52 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468188
Ik zag gisteren op Tinder nog een panseksual genderfluid die aanbood dingen met 'r strap-on te doen...

Het was een beetje té voor mij en heb 'r weggeveegd maar ze bestaan blijkbaar. _O_ Er is echt voor ieder wat wils in deze wereld.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178468197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Huh?

Als ik toevallig de mazzel zou hebben om met iemand een relatie-klik te hebben vind ik het ook best. Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Is het voor jou dan niet beter om op meer seksgeorienteerde websites/apps te kijken ipv Tinder?
pi_178468252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is het voor jou dan niet beter om op meer seksgeorienteerde websites/apps te kijken ipv Tinder?
Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'? Daar barst het alleen maar van de mannen en fakers. De sites voor swingers kom je alleen op als je je als koppel aanmeldt, juist om te voorkomen dat ze een enorme kudde aan single mannen krijgen.

Hooguit dat ik op FetLife een account heb maar dat zie ik niet als een datingsite, en daar is het ook niet voor bedoeld.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 12 april 2018 @ 13:34:41 #89
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468312
Iemand betalen een mogelijkheid?

Ook lekker simpel, kun je via de mail al bespreken wat je verlangens zijn.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178468348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'? Daar barst het alleen maar van de mannen en fakers. De sites voor swingers kom je alleen op als je je als koppel aanmeldt, juist om te voorkomen dat ze een enorme kudde aan single mannen krijgen.

Hooguit dat ik op FetLife een account heb maar dat zie ik niet als een datingsite, en daar is het ook niet voor bedoeld.
Nee, maar dat komt ook omdat ik daar niet naar op zoek ben. Ik weet niet wat je allemaal al gedaan hebt, dus het was een suggestie. :)
pi_178468392
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:34 schreef Rauw. het volgende:
Iemand betalen een mogelijkheid?

Ook lekker simpel, kun je via de mail al bespreken wat je verlangens zijn.
Zou voor mij sowieso niks zijn. Als ik niet de indruk krijg dat iemand mij wil dan is het voor mij al einde oefening.

Bovendien vind ik dat echt totaal wat anders dan een "we gaan het samen leuk hebben" houding waar ik naar op zoek ben. Ik zoek geen vervulling van een specifieke fantasie.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178468407
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
Zondag weer, nu bij haar thuis, nadat ze 2x bij mij thuis is geweest :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 april 2018 @ 13:39:44 #93
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Zou voor mij sowieso niks zijn. Als ik niet de indruk krijg dat iemand mij wil dan is het voor mij al einde oefening.

Bovendien vind ik dat echt totaal wat anders dan een "we gaan het samen leuk hebben" houding waar ik naar op zoek ben. Ik zoek geen vervulling van een specifieke fantasie.
Je gaf net aan dat je nog bepaalde onvervulde verlangens had die je relatie in de weg konden staan?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178468479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]Je gaf net aan dat je nog bepaalde onvervulde verlangens had die je relatie in de weg konden staan?
Die zou ik hooguit willen vervullen met iemand die er ook vrijwillig achter staat. En dat gaat niet om een specifieke seks-fantasie.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178468495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'?
15 jaar geleden ooit.

Gewoon normaal gesprek begonnen en toen daarna afgesproken.

Val je altijd positief mee op ipv "Psst, neuken?" als 1e bericht te sturen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178468959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:32 schreef Stoney3K het volgende:
Hooguit dat ik op FetLife een account heb maar dat zie ik niet als een datingsite, en daar is het ook niet voor bedoeld.
Dat is vreemd, want juist Fetlife organiseert best regelmatig bijeenkomsten (munches) om mensen te ontmoeten op vrijblijvende basis. Best interessant, zelfs als je zelf eigenlijk best wel vanilla bent.

Maar volgens mij weet je eigenlijk helemaal niet zo goed wat je wilt en je komt nogal introvert over. Misschien moet je het gevecht eens aangaan met je angsten en je buiten je comfortzone durven begeven. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je nee te horen krijgt?
pi_178469040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:05 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Dat is vreemd, want juist Fetlife organiseert best regelmatig bijeenkomsten (munches) om mensen te ontmoeten op vrijblijvende basis. Best interessant, zelfs als je zelf eigenlijk best wel vanilla bent.
Ik bezoek dan ook regelmatig munches en speelfeestjes. (Die worden trouwens niet door FetLife georganiseerd maar door de lokale kink-groepen, net zoals events op Facebook.)

quote:
Maar volgens mij weet je eigenlijk helemaal niet zo goed wat je wilt en je komt nogal introvert over. Misschien moet je het gevecht eens aangaan met je angsten en je buiten je comfortzone durven begeven. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je nee te horen krijgt?
Als het om seks gaat ben ik inderdaad best introvert, vriendschappen en relaties heb ik eigenlijk weinig moeite mee maar die ontwikkelen zich bij mij vaak ook gaande-weg. Waar ik vooral bang voor ben is niet om afgewezen te worden maar om een reputatie te krijgen als 'die viespeuk' als je er ook maar een beetje op aanstuurt, ook op een respectvolle manier.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178469225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:09 schreef Stoney3K het volgende:
Waar ik vooral bang voor ben is niet om afgewezen te worden maar om een reputatie te krijgen als 'die viespeuk' als je er ook maar een beetje op aanstuurt, ook op een respectvolle manier.
Je snapt dat als je een relatie aangaat met iemand dat er juist een mogelijkheid ontstaat om dingen te bespreken? Ook mensen met heftige fetishes hebben vaak genoeg een relatie. Het is vooral van belang dat je al vroeg in het contact met iemand uitzoekt of er voldoende raakvlakken zullen zijn op seksueel gebied. Als het iemand is die je leert kennen juist op zo'n feestje geeft je al veel meer ruimte om het eerder te sprake te brengen, omdat ze wel wat gewend zijn. Een relatie betekend niet dat je altijd brave seks in een missionaris houding moet hebben, je ziet het gewoon te romantisch en dat is onzin.
pi_178469802
Twee weken niet geswiped en nu komen er ineens matches binnen. Tinder, wat doe je :')
pi_178470535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee weken niet geswiped en nu komen er ineens matches binnen. Tinder, wat doe je :')
De vrouwen hebben voorjaarskriebels! :D Maar kom je nu erg in de verleiding om een gesprek te beginnen dan? Want het is wel heel leuk met je date toch?
pi_178470565
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als het om seks gaat ben ik inderdaad best introvert, vriendschappen en relaties heb ik eigenlijk weinig moeite mee maar die ontwikkelen zich bij mij vaak ook gaande-weg. Waar ik vooral bang voor ben is niet om afgewezen te worden maar om een reputatie te krijgen als 'die viespeuk' als je er ook maar een beetje op aanstuurt, ook op een respectvolle manier.
Dat is natuurlijk een irreëele angst. Zowel dames als heren kunnen vergaande fantasieën hebben en die worden soms ook uitgevoerd.

Uiteraard schreeuwen ze dit niet van de daken want dan krijg je inderdaad dat stempel.

Maar binnen relaties worden deze fantasieën (ten dele) wel gerealiseerd. Maar ook met FWB, maar ook dan moet men van elkaar op aan kunnen, door te inventariseren of men gelijkgestemd is.

Hiervoor gewoon voorzichtig tijdens een chat/date hiernaar polsen en zoals eerder gezegd: begin eerst met normale interesse te tonen, daarna kan je het alsnog over bondage of deep throat hebben (ik noem maar wat). Kan best via FetLife, maar ook via gewone datingsites.

Mijn huidige date heeft denk ik ook wat kinks, maar dit hebben we ook niet op date 1 besproken. Ik merkte wel wat vanwege de manier hoe ze praat over seks en hoe ze zich in bed gedroeg de eerste keer. Misschien wil ze graag de zweep erover over een paar dates, wie weet. Hebben we het nog niet over gehad, maar wel over andere onderwerpen.

Maar hierover hebben gaat makkelijk omdat ik best makkelijk over seks kan praten, dat neemt bij haar remmingen weg. In plaats van dat ik zeg "Gatver, hou die ranzige ideeën bij je!".

Wat dat betreft heb jij dus een vrij extravert type "nodig" die hier zelf spontaan over begint en jou over die angst van jou heen trekt.

Uiteraard kan je ook eens polsen op het forum hier, in de SEX en KPD topics. Misschien heb je nu al zelfs DM's van geïnteresseerde dames :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178470608
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De vrouwen hebben voorjaarskriebels! :D Maar kom je nu erg in de verleiding om een gesprek te beginnen dan? Want het is wel heel leuk met je date toch?
Nee, echt 0,0. Vanavond ook eens balletje opgooien hoe date erin staat en daarna gooi ik het waarschijnlijk van m'n telefoon.
pi_178470781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, echt 0,0. Vanavond ook eens balletje opgooien hoe date erin staat en daarna gooi ik het waarschijnlijk van m'n telefoon.
Hopelijk staat ze er hetzelfde in! O+
  donderdag 12 april 2018 @ 16:12:57 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178470889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, echt 0,0. Vanavond ook eens balletje opgooien hoe date erin staat en daarna gooi ik het waarschijnlijk van m'n telefoon.
Spannend O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 12 april 2018 @ 16:13:46 #105
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178470898
quote:
4s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een irreëele angst. Zowel dames als heren kunnen vergaande fantasieën hebben en die worden soms ook uitgevoerd.

Uiteraard schreeuwen ze dit niet van de daken want dan krijg je inderdaad dat stempel.

Maar binnen relaties worden deze fantasieën (ten dele) wel gerealiseerd. Maar ook met FWB, maar ook dan moet men van elkaar op aan kunnen, door te inventariseren of men gelijkgestemd is.
Goed, laat ik dan even niet cryptisch zijn en gewoon het beestje bij de naam noemen: Ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar het swingerswereldje en ik zou het heel leuk vinden om dat samen met iemand te ontdekken, naar feestjes te gaan, als koppel te gaan daten, enzovoort.

Ik heb alleen de indruk dat veel vrouwen erg hard naar de uitgang rennen als je daar over begint, terwijl dat bij andere kinks die je met zijn tweeën doet toch minder het geval is.

En in mijn eentje naar swingersfeestjes gaan zie ik gewoon niet zitten, want de feestjes waar alleengaande mannen naar binnen mogen, zijn ook gelijk een enorm sausage-fest van kerels die op zoek zijn naar een neuk voor die avond. Dan is het niet leuk om daar een keer uit nieuwsgierigheid te gaan kijken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 12 april 2018 @ 16:22:28 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178471034
Maar is dat iets waar je al op date 10 met iemand heen wilt of mag dat na een jaar ook wel?
Of zie je 't niet zitten om erin te investeren en erachter te komen dat ze dat toch niet helemaal wil.
Of zoek je juiste iemand die dat ook enorm graag wil en jou juist kan meenemen?
pi_178471079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar is dat iets waar je al op date 10 met iemand heen wilt of mag dat na een jaar ook wel?
Of zie je 't niet zitten om erin te investeren en erachter te komen dat ze dat toch niet helemaal wil.
Of zoek je juiste iemand die dat ook enorm graag wil en jou juist kan meenemen?
Zijn wel een aantal goede vragen. Want als je er niet in wil investeren wil je dus eigenlijk je wip voor je swingersavond veilig stellen ipv het risico lopen wat die single mannen lopen door gewoon te gaan.

Bij mij hoef je ook niet meteen aan te komen met “Ooh ja ik wil swingen”. Maar weet ik veel wat ik over 5 jaar wil.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:25:24 #108
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178471086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:
Of zoek je juiste iemand die dat ook enorm graag wil en jou juist kan meenemen?
Meer dat dan wat anders. Ik wil liever niet heel veel tijd steken in een relatie met iemand om er dan na een jaar achter te komen dat ze dat liever niet wil (of erger nog: Alleen maar mee gaat om mij een plezier te doen.)

quote:
Zijn wel een aantal goede vragen. Want als je er niet in wil investeren wil je dus eigenlijk je wip voor je swingersavond veilig stellen ipv het risico lopen wat die single mannen lopen door gewoon te gaan.
Ik kom niet naar een swingersavond voor een wip. Leuk als het gebeurt, maar het is net zo prima als er dan niks van komt.

Het overschot aan single mannen verpest de sfeer vaak op een feestje waar ze worden toegelaten, als iemand die zonder verwachtingen wil gaan stappen zit je niet te wachten op een hele rij aan kerels die staan te masturberen bij een enkel koppeltje wat besluit wat te gaan doen. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 12 april 2018 @ 16:33:05 #109
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178471230
Lekker rullevant ditte
  donderdag 12 april 2018 @ 16:39:12 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178471351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Lekker rullevant ditte
Ja vertel eens over jouw date. Ben je ook eens ontopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 12 april 2018 @ 16:41:17 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178471385
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja vertel eens over jouw date. Ben je ook eens ontopic.
ach wat valt er te vertellen. 2e keer dat ik er zie. Wordt neuken.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:50:52 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178471567
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ach wat valt er te vertellen. 2e keer dat ik er zie. Wordt neuken.
Plannen hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178471571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Seks op de eerste date hoeft van mij echt niet, maar ik zou het dus wel fijn vinden om een keer een vriendschap/relatie met iemand te hebben waarbij de nadruk echt op de seks ligt, en niet zo zeer dat de seks volgt uit het gevoel van verliefdheid wat je voor iemand hebt.

[..]

Heel vaak is het binnen de BDSM zo dat een vrouwelijke dominant geen seks heeft met haar sub (in tegenstelling tot andersom), hoe bizar ook.
Waarom registreer je je niet op Nova Mora ofzo?
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:54:00 #114
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178471637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom registreer je je niet op Nova Mora ofzo?
Dat is toch zo'n vreemdgangers-website à la Secondlove? Volgens mij zelfs van dezelfde eigenaar.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178471723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is toch zo'n vreemdgangers-website à la Secondlove? Volgens mij zelfs van dezelfde eigenaar.
Neehoor, dat is niet mijn ervaring. Volgens mij ligt het volledig aan je eigen instelling. Je kunt eruit halen wat je wilt. Van wat ik van mannen heb gehoord is ook hier het aanbod van mannen een stuk groter dan van vrouwen, maar als je gewoon met een leuk bericht komt ipv een dickpic kom je al een heel eind.

Daarbij vond ik de mannen daar verrassend eerlijk. Je weet gelijk of iemand al een relatie heeft of niet, en waar ze precies naar op zoek zijn. Maakt het filteren lekker makkelijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_178471771
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ach wat valt er te vertellen. 2e keer dat ik er zie. Wordt neuken.
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Plannen hoor.
Wat schattig deze :o _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 12 april 2018 @ 17:02:27 #117
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178471784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neehoor, dat is niet mijn ervaring. Volgens mij ligt het volledig aan je eigen instelling. Je kunt eruit halen wat je wilt. Van wat ik van mannen heb gehoord is ook hier het aanbod van mannen een stuk groter dan van vrouwen, maar als je gewoon met een leuk bericht komt ipv een dickpic kom je al een heel eind.
Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen. Is zelfs hetzelfde systeem als al die sites vol met bots en fakers :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178471801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite
die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen.
Krijg je als man geen gratis profiel om uit te proberen?

Daarbij ben ik oprecht geen fakers tegengekomen :? Maar misschien is het voor mannen anders dan voor vrouwen.
Sarcasme. Herken het.
pi_178471824
Genoeg vrouwen die daar voor open staan hoor Stoney, zit vooral tussen je oren denk ik.
  donderdag 12 april 2018 @ 17:04:31 #120
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178471828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Krijg je als man geen gratis profiel om uit te proberen?
Net dus even geprobeerd met een test-account maar je kan (tenminste als man) niets tenzij je ervoor betaalt. Behalve natuurlijk de profielen lezen waarvan driekwart nep is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 12 april 2018 @ 17:04:38 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178471830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen. Is zelfs hetzelfde systeem als al die sites vol met bots en fakers :')
Dat heeft met daten toch ook gewoon helemaal niks van doen :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178471859
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heeft met daten toch ook gewoon helemaal niks van doen :?.
Waarom niet? Of je nu date met de intentie om een langdurige relatie te vinden, of om een leuke avond te hebben, of fwb, of wat dan ook... het is toch daten? Daarbij zijn Weiss en BoL bijvoorbeeld volgens mij ook vooral op zoek naar een ONS of fwb, alleen zoeken zij via tinder oid.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 april 2018 @ 17:07:28 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178471876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom niet? Of je nu date met de intentie om een langdurige relatie te vinden, of om een leuke avond te hebben, of fwb, of wat dan ook... het is toch daten?
Ik bedoel die site.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178472765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Net dus even geprobeerd met een test-account maar je kan (tenminste als man) niets tenzij je ervoor betaalt. Behalve natuurlijk de profielen lezen waarvan driekwart nep is.
Ik heb je wat site tips geDMt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 12 april 2018 @ 18:09:48 #125
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178472889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom niet? Of je nu date met de intentie om een langdurige relatie te vinden, of om een leuke avond te hebben, of fwb, of wat dan ook... het is toch daten? Daarbij zijn Weiss en BoL bijvoorbeeld volgens mij ook vooral op zoek naar een ONS of fwb, alleen zoeken zij via tinder oid.
euh watte?
  donderdag 12 april 2018 @ 20:47:03 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_178476438
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]


[..]

Wat schattig deze :o _O-
Hoe staat het met jouw dateleven?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_178477509
Ben net weer thuis van mijn date. Ze heeft gekookt, we hebben gegeten, geknuffeld, het was weer gezellig :)
pi_178478280
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:19 schreef Weissmania het volgende:
Ben net weer thuis van mijn date. Ze heeft gekookt, we hebben gegeten, geknuffeld, het was weer gezellig :)
Klinkt meer als een vriendschap dan een date.
pi_178478481
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt meer als een vriendschap dan een date.
Waar baseer je dat op? :)
pi_178478724
Ik zeg ook vaak ‘knuffelen’ daar bedoel ik iets anders mee :Y
-
pi_178478877
Neuken! Is het neuken??!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178478985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuken! Is het neuken??!
Ik denk dat het neuken is.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178478997
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe staat het met jouw dateleven?
Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178479026
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik denk dat het neuken is.
Ik hou het niet meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178479049
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hou het niet meer.
Zou Anne het ons vertellen of ons nog langer in spanning houden :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178479127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neuken! Is het neuken??!
Het is NEUKEN :@ hihihi
-
pi_178479195
Neuken? :o
  donderdag 12 april 2018 @ 22:23:43 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178479248
Liptikken en huigstompen kan ook nog hè, such romantic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178479252
Je hoopt toch op meer.

Zo plat weer dit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178479264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.

Zo plat weer dit.
Beetje jammer inderdaad.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 12 april 2018 @ 22:26:13 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178479320
Tepelstrelen is óók nog een optie waarde Phoebie

Of de klaargemaakte maaltijd van haar wulpse achterwerkje oppeuzelen vooraleer samen op het porselein te defaeceren. Kan ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 12 april 2018 @ 22:27:11 #142
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178479350
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:26 schreef Molo het volgende:
Of de klaargemaakte maaltijd van haar wulpse achterwerkje oppeuzelen vooraleer samen op het porselein te defaeceren. Kan ook
Ach, je moet maar een fetish hebben toch.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178479430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.

Zo plat weer dit.
Rond

[ Bericht 29% gewijzigd door Anneloos op 12-04-2018 22:53:31 ]
-
pi_178479498
Ik hoor het al, goed in verleiden die Anneloos ;)
  donderdag 12 april 2018 @ 22:38:38 #145
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_178479676
Mijn god wat een bende slow chat.
Maar sinds Samzz een date gepland heeft is ze vrolijk en gebruikt ze de bezem niet meer }:|
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 12 april 2018 @ 22:45:00 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_178479839
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.
Nieuwe date of een vaste date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_178479893
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha >:) , maar dat doe ik niet op eerste date hoor :@
:')

Ok.....
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178480009
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha >:) , maar dat doe ik niet op eerste date hoor :@
:')
pi_178480015
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Ok.....
Sorry
-
  donderdag 12 april 2018 @ 23:48:42 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178480971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen. Is zelfs hetzelfde systeem als al die sites vol met bots en fakers :')
Dat systeem is zo ongeveer altijd oplichterij
  donderdag 12 april 2018 @ 23:53:37 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481035
Ik worstel trouwens nog steeds met het hebben van leuke foto's. Ik heb echt het idee dat ik daar nog veel kansen mee misloop.

Zij er vrouwen hier die me zouden willen helpen door eens een kritische blik erop te werpen? Ik heb namelijk echt een blinde vlek voor wat nou wel en niet in de smaak valt.
pi_178481113
Ik ben geen vrouw, mag ik je ook helpen?

En hoe ben je er zo zeker van dat het aan je uiterlijk ligt en niet aan je persoonlijkheid of houding?

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 00:03:00 ]
pi_178481176
Foto's! Foto's!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178481179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik worstel trouwens nog steeds met het hebben van leuke foto's. Ik heb echt het idee dat ik daar nog veel kansen mee misloop.

Zij er vrouwen hier die me zouden willen helpen door eens een kritische blik erop te werpen? Ik heb namelijk echt een blinde vlek voor wat nou wel en niet in de smaak valt.
Ik wil hier zeker wel naar kijken in vertrouwen als het jou zou helpen :)
-
pi_178481192
Ja dat gaat echt helpen _O-
pi_178481198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Foto's! Foto's!
In zijn sig staat zijn Twitter account, daar staat zijn voor en achternaam; google daarop ;)
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:05:56 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178481202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Foto's! Foto's!
Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zien

Of gebruik je betere op je Tinder?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178481228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Faxie het volgende:
Ja dat gaat echt helpen _O-
Als je op een date alleen over jezelf praat omdat je denkt dat je heel belangrijk bent en nauwelijks interesse toont in de ander gaan kekke schoenen a la Hugo de Jonge je niet helpen nee ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 00:09:26 ]
pi_178481231
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zien

Of gebruik je betere op je Tinder?
Oh dat is zijn daadwerkelijke account? :@
-
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:10:02 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178481239
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:09 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oh dat is zijn daadwerkelijke account? :@
Ken jij meer mensen die zo zijn en denk je dat het waarschijnlijk is dat er meer mensen zijn die in dat profiel passen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178481249
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ken jij meer mensen die zo zijn en denk je dat het waarschijnlijk is dat er meer mensen zijn die in dat profiel passen?
Ik ken Hexagon verder niet. Excuses
-
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:22:34 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481367
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 23:58 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben geen vrouw, mag ik je ook helpen?

En hoe ben je er zo zeker van dat het aan je uiterlijk ligt en niet aan je persoonlijkheid of houding?
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:09 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Als je op een date alleen over jezelf praat omdat je denkt dat je heel belangrijk bent en nauwelijks interesse toont in de ander gaan kekke schoenen a la Hugo de Jonge je niet helpen nee ;)
Het gaat niet om mn aanwezigheid bij dates. Dat gaat wel prima.

Maar om de online presentatie. ik heb het onderbuikgevoel dat ik er qua foto's gewoon niet het beste uithaal.
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:26:16 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481402
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zien

Of gebruik je betere op je Tinder?
Daar gebruik ik andere ja. Morgen zal ik er wat klaar zetten voor degenen die me willen helpen.
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:29:42 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481430
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

In zijn sig staat zijn Twitter account, daar staat zijn voor en achternaam; google daarop ;)
Die foto's gebruik ik niet. Die zijn doorgaans al jaren oud en niet heel best imo.
pi_178481439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die foto's gebruik ik niet. Die zijn doorgaans al jaren oud en niet heel best imo.
Ik hoop dat je flink bent afgevallen dan :)
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:32:26 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481450
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:31 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik hoop dat je flink bent afgevallen dan :)
Ja gelukkig wel
pi_178481489
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel
Wat hoop je dat betere foto's je gaat brengen?
pi_178481508
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:36 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Wat hoop je dat betere foto's je gaat brengen?
Nog meer dates toch. 3 Per week is niet genoeg.
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:42:59 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481550
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:36 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Wat hoop je dat betere foto's je gaat brengen?
Een nog betere respons ratio. Daar zijn we toch allemaal op uit.
pi_178481573
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een nog betere respons ratio. Daar zijn we toch allemaal op uit.
Je was toch laatst aan het klagen over je ''luxeprobleem''? Dus respons lijkt me het probleem niet :)
  vrijdag 13 april 2018 @ 00:56:51 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178481708
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:44 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je was toch laatst aan het klagen over je ''luxeprobleem''? Dus respons lijkt me het probleem niet :)
Maar dat ik respons krijg betekent niet dat ik niet naar verbetering kan streven.

Het wisselt heel erg. En ook per platform. Een relatieplanet of Paiq lukt me wel. Maar een Tinder is voor mij waardeloos. En daar wil ik me niet zomaar bij neerleggen.
  vrijdag 13 april 2018 @ 01:15:31 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178481852
Gewoon niet iedereen is geschikt voor zaken als Tinder. Kun je heel moeilijk over doen maar het kost je minder energie en is realistischer als je dat aanvaardt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178481872
Succes ermee Hexagon! Ik ben benieuwd naar de tips die je gaat krijgen :)
  vrijdag 13 april 2018 @ 06:24:42 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178483585
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 01:15 schreef Molo het volgende:
Gewoon niet iedereen is geschikt voor zaken als Tinder. Kun je heel moeilijk over doen maar het kost je minder energie en is realistischer als je dat aanvaardt
Jij geeft alles meteen op als het niet direct lukt? Met die insteek had ik nog steeds op een driewieler gefietst.
  vrijdag 13 april 2018 @ 07:42:27 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178484017
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 06:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij geeft alles meteen op als het niet direct lukt? Met die insteek had ik nog steeds op een driewieler gefietst.
Dat zijn vaardigheden die je ontwikkelt. Je uiterlijk is gewoon in een milliseconde bekeken of het wat is, klaar. Op afvallen of wat andere kleding en kapsel na kun je er niet gek veel aan veranderen tenzij je noodgrepen gaat uithalen met plastisch chirurgie.

Ik denk dat jij het van andere dingen dan je uiterlijk moet hebben, kun je weinig aan doen of veranderen.
Haalbare doelen dit dat. Dan kun je je beter richten op een leuke persoonlijkheid en social skills wat ontwikkelen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178484032
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 06:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij geeft alles meteen op als het niet direct lukt? Met die insteek had ik nog steeds op een driewieler gefietst.
Want dat masterde je in 1 poging?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178484106
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Want dat masterde je in 1 poging?
hij zegt dus van niet
  vrijdag 13 april 2018 @ 07:51:03 #178
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178484115
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan slapen met het idee dat er ook mensen zijn die mij niet aantrekkelijk vinden.

Het idee hebben dat je niet het maximale uit je Tinderfoto's haalt is echt wel het toppunt van het overdenken van simpele dingen en het te hard trekken aan iets wat er eigenlijk niet zo veel toe zou moeten doen. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 april 2018 @ 08:17:04 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178484341
Er is niets verkeerd aan om je foto's eens onder de loep te nemen. Vaak genoeg dat je jezelf anders ziet dan een ander.
pi_178484364
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

hij zegt dus van niet
Nee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178484378
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee.
Fijn.
  vrijdag 13 april 2018 @ 08:54:59 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178484685
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Er is niets verkeerd aan om je foto's eens onder de loep te nemen. Vaak genoeg dat je jezelf anders ziet dan een ander.
Ik geef er blijkbaar te weinig om dan. Mijn fout.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178484711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 00:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een nog betere respons ratio. Daar zijn we toch allemaal op uit.
Ga met een hond op de foto. Het liefste een mixje van shitsu x kjoet ofzo. Ik paste laatst op een hondje van een vriendin en het zijn werkelijk kippenmagneten. Ik liep er 5 minuten mee in een winkelcentrum op mijn schouder en ben in die tijd tussen mijn auto en de Action drie keer aangesproken. Oke, ook een keer door tante Corrie dus wel een beetje ruis op de lijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 08:58:49 ]
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:14:42 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178484856
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zijn vaardigheden die je ontwikkelt. Je uiterlijk is gewoon in een milliseconde bekeken of het wat is, klaar. Op afvallen of wat andere kleding en kapsel na kun je er niet gek veel aan veranderen tenzij je noodgrepen gaat uithalen met plastisch chirurgie.

Ik denk dat jij het van andere dingen dan je uiterlijk moet hebben, kun je weinig aan doen of veranderen.
Haalbare doelen dit dat. Dan kun je je beter richten op een leuke persoonlijkheid en social skills wat ontwikkelen
Lijkt me een voorbarige conclusie. Het goed maken van foto's is ook een vaardigheid en de leuke uit weten te kiezen ook. Bovendien is het zonde om kansen te verspelen met fouten die te voorkomen zijn. Misschien wek in de indruk een enorme creep te zijn oid, ik weet het simpelweg niet.
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:16:55 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178484875
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:17 schreef Cue_ het volgende:
Er is niets verkeerd aan om je foto's eens onder de loep te nemen. Vaak genoeg dat je jezelf anders ziet dan een ander.
Idd, ik vind het gewoon moeilijk van mezelf te bepalen welke foto's nou wel en niet in de smaak vallen. En daar probeer ik hulp bij te krijgen. Ik begrijp ook niet waarom daar zo aanvallend op moet worden gereageerd.
pi_178484921
Omdat datingreeks verplassen ditdat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:22:36 #187
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178484948
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Idd, ik vind het gewoon moeilijk van mezelf te bepalen welke foto's nou wel en niet in de smaak vallen. En daar probeer ik hulp bij te krijgen. Ik begrijp ook niet waarom daar zo aanvallend op moet worden gereageerd.
Ik val je volgens mij niet echt aan. Ik zeg alleen dat het wel het toppunt van overcompliceren is als je je zorgen gaat maken of je foto's wel "optimaal" zijn.

Naar mijn inziens hang je er dan teveel waarde aan. Het is Tinder maar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178484953
Gewoon spontane foto kiezen en er niet te veel bij nadenken zou mijn advies zijn. Je bent zoals je bent.
pi_178485063
Je zou denken dat je al je jaargenoten van de middelbare school wel kent. Maar blijkbaar niet. :D Kwam iemand tegen op Tinder, had een leuk gesprek. En opeens kwamen we erachter dat we naar dezelfde middelbare school geweest zijn.

We hebben nog geen datum afgesproken maar het wel al over afspreken gehad.
pi_178485077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Idd, ik vind het gewoon moeilijk van mezelf te bepalen welke foto's nou wel en niet in de smaak vallen. En daar probeer ik hulp bij te krijgen. Ik begrijp ook niet waarom daar zo aanvallend op moet worden gereageerd.
Je mag me best even DM’en als je denkt dat je daarmee geholpen bent.
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:36:31 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178485093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Idd, ik vind het gewoon moeilijk van mezelf te bepalen welke foto's nou wel en niet in de smaak vallen. En daar probeer ik hulp bij te krijgen. Ik begrijp ook niet waarom daar zo aanvallend op moet worden gereageerd.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik val je niet aan.
Ik ben duidelijk en dat vind je blijkbaar niet leuk te horen.

FYI, ik heb ook geen Tinderhoofd, boeit toch niet. Gewoon op andere zaken richten dan.

Wil je wel echt feedback of alleen horen dat de foto iets meer vanaf links genomen je er heel anders en dus aantrekkelijker laat uitzien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178485100
Ik denk dat het ook met foto's goed is om te bedenken hoe je over wil komen en wat mensen misschien zien

Zo weet ik uit ervaring dat mannen afgeleid raken als er maar een glimps voorgevel te zien is dus nu let ik daar wel op
En ik heb geen foto's waar ik zwem met een dolfijn of in Afrika vrijwilligerswerk doe maar als ik ze had zou ik ze ook echt niet plaatsen
En ik weet zelf dat ik inderdaad altijd in de mannen-met-hondje-val trap. Altijd
;(
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:46:47 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178485267
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je mag me best even DM’en als je denkt dat je daarmee geholpen bent.
Zal als ik het wat rustiger heb op mn werk even wat bij elkaar zetten
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:55:57 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178485393
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik val je niet aan.
Ik ben duidelijk en dat vind je blijkbaar niet leuk te horen.

FYI, ik heb ook geen Tinderhoofd, boeit toch niet. Gewoon op andere zaken richten dan.

Wil je wel echt feedback of alleen horen dat de foto iets meer vanaf links genomen je er heel anders en dus aantrekkelijker laat uitzien?
Ik vind gewoon dat jij voorbarig conclusies trekt en iedere poging iets te verbeteren meteen maar wegwuift.

Als er feedback uitkomt waaruit blijkt dat ik dingen verkeerd doe maak dan kan ik daar iets aan doen. Als de feedback is dat ik er zo hopeloos onsexy uitzie op foto's dat er niets mee te beginnen valt dan is dat jammer. Maar dan heb ik er in ieder geval meer inzicht in.
pi_178485475
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:36 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat het ook met foto's goed is om te bedenken hoe je over wil komen en wat mensen misschien zien

Zo weet ik uit ervaring dat mannen afgeleid raken als er maar een glimps voorgevel te zien is dus nu let ik daar wel op
En ik heb geen foto's waar ik zwem met een dolfijn of in Afrika vrijwilligerswerk doe maar als ik ze had zou ik ze ook echt niet plaatsen
En ik weet zelf dat ik inderdaad altijd in de mannen-met-hondje-val trap. Altijd
;(
Dit ja. :Y

Zo heb je basic dingen die je imo kan skippen qua foto’s als man: sportschool selfies, visfoto’s, Afrika vrijwilligerswerk inderdaad, raad wie het is foto’s.

En pluspunten zijn als je meer ziet dan een selfie, een foto van een hobby. Als dat dan echt vissen is, knal er een foto op dat je langs een mooie waterkant zit. Voor mij zijn foto’s met katten of gitaren een zwak. Can’t help. :') Een glimlach is ook wel zo prettig. En een tekstje.

Een goede spotify anthem doet het ook altijd goed vind ik.
pi_178485567
Ik heb twee normale foto's waarop goed te zien is hoe ik eruit zie en voor de rest foto's van outdooractiviteiten waarbij op twee stuks geen stuk huid te zien is. _O-
pi_178485643
Daarnaast is teveel geknutsel aan je foto's ook niet aan te raden, meerdere keren van vrouwen gehoord dat ze bij een date aankwamen en de man in kwestie heel anders bleek te zijn. Foto's alleen vanuit de goede hoek, vertekend beeld ditdat doen het misschien goed op Tinder, maar aan het eind val je toch door de mand.

En als je toch relatief veel matches op Tinder en andere sites krijgt zou ik toch echt naar je 'date game' kijken, anders was je ondertussen wel aan de vrouw geweest.
  vrijdag 13 april 2018 @ 10:17:03 #198
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178485652
Ik heb gewoon 3 foto's gepakt waar ik van vind dat ik er wel prima op sta (2 selfies en 1 hobby/sport), als ze het interessant vinden swipen ze toch wel.

Waar ik mij aan kan storen is die ellenlange profielen met lijstjes met eisen waaraan
1. je foto moet voldoen
2. je intenties moeten zijn
3. een levensfilosofie

Vaak begeleid met een foto van een mooie berg in Afrika en een leuke foto van wijntjes met de vriendinnen.

Fuck it, swipe als je leuk vind wat je ziet.. And if we vibe, we vibe. Zo simpel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 april 2018 @ 10:18:22 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178485678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:

En als je toch relatief veel matches op Tinder en andere sites krijgt zou ik toch echt naar je 'date game' kijken, anders was je ondertussen wel aan de vrouw geweest.
Ik denk dat je als je de foto's van je Tinder profiel al wil perfectioneren dat je dan ook zoekt naar een bepaalde mate van perfectie op een plek waar je het niet gaat vinden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178486552
Ik kwam pas geleden tijdens het swipen op tinder naaktfoto’s tegen. (Full frontal) Gebeurt dat wel eens vaker? Of ben ik de enige?
pi_178486624
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:36 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat het ook met foto's goed is om te bedenken hoe je over wil komen en wat mensen misschien zien

Zo weet ik uit ervaring dat mannen afgeleid raken als er maar een glimps voorgevel te zien is dus nu let ik daar wel op
En ik heb geen foto's waar ik zwem met een dolfijn of in Afrika vrijwilligerswerk doe maar als ik ze had zou ik ze ook echt niet plaatsen
En ik weet zelf dat ik inderdaad altijd in de mannen-met-hondje-val trap. Altijd
;(
Eens ja. Mensen die leuk zijn met dieren hebben wel een streepje bij me voor O+

En verder heb je bij imagoprogramma's als Love at first Swipe, Snog Marry Avoid, Love Lust or Run, e.d. niet voor niks feedback van anderen om te kijken in hoeverre je presentatie ook daadwerkelijk aansluit bij het beeld wat je van jezelf hebt en hoe anderen dat ervaren. Vermakelijk wel :)

Hexagon, met google zie ik een paar verschillende foto's. Daar zit al genoeg verschil tussen om te kunnen constateren dat er denk ik wel meer uit te halen valt, ook als ik het doel van die foto's in acht neem. Dat gemeenteportretje bijvoorbeeld komt een beetje twijfelachtig op me over en dat lijkt me voor je functie niet zo handig. Maar goed, dat is vast een lopende band werkje geweest en offtopic. Heb je niet iemand in je omgeving die een beetje leuk kan fotograferen en jou ook een beetje kent enzo? Zodat je wel jezelf blijft enzo.
pi_178486720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:58 schreef Allons.y het volgende:
Ik kwam pas geleden tijdens het swipen op tinder naaktfoto’s tegen. (Full frontal) Gebeurt dat wel eens vaker? Of ben ik de enige?
Wel iemand die tenminste nog een sok om zijn jongeheer had gedaan. :')
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:10:30 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178486769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:58 schreef Allons.y het volgende:
Ik kwam pas geleden tijdens het swipen op tinder naaktfoto’s tegen. (Full frontal) Gebeurt dat wel eens vaker? Of ben ik de enige?
Nee, kom ze ook tegen. Ik rapporteer dat :@.

Over foto's gesproken, ik heb er twee. Mijn hoofd en een foto waar ik helemaal op sta. Kunnen ze iig niet zeuren dat ze een fatty hebben geschaakt want dat is op de foto prima te zien :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:10:58 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178486779
Overigens heb in Tinder dus weer verwijderd, dus bovenstaande is verleden tijd :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:18:17 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178486896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:58 schreef Allons.y het volgende:
Ik kwam pas geleden tijdens het swipen op tinder naaktfoto’s tegen. (Full frontal) Gebeurt dat wel eens vaker? Of ben ik de enige?
Nog niet gezien, wel heel suggestieve fotos
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178486907
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wel iemand die tenminste nog een sok om zijn jongeheer had gedaan. :')
Een happysock zeker? :+
mag het weten
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:20:40 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178486934
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Eens ja. Mensen die leuk zijn met dieren hebben wel een streepje bij me voor O+

En verder heb je bij imagoprogramma's als Love at first Swipe, Snog Marry Avoid, Love Lust or Run, e.d. niet voor niks feedback van anderen om te kijken in hoeverre je presentatie ook daadwerkelijk aansluit bij het beeld wat je van jezelf hebt en hoe anderen dat ervaren. Vermakelijk wel :)

Hexagon, met google zie ik een paar verschillende foto's. Daar zit al genoeg verschil tussen om te kunnen constateren dat er denk ik wel meer uit te halen valt, ook als ik het doel van die foto's in acht neem. Dat gemeenteportretje bijvoorbeeld komt een beetje twijfelachtig op me over en dat lijkt me voor je functie niet zo handig. Maar goed, dat is vast een lopende band werkje geweest en offtopic. Heb je niet iemand in je omgeving die een beetje leuk kan fotograferen en jou ook een beetje kent enzo? Zodat je wel jezelf blijft enzo.
Die foto's op Google zijn stokoud (ik denk dat de nieuwste al 4 jaar geleden is) en daar was ik nog een kilo of 12 zwaarder dan nu. En ben er ook niet tevreden over.

Die gemeentefoto gaat sowieso vanzelf verdwijnen gezien ik geen gemeenteraadslid meer ben.

Mocht je mn recente foto's willen bekijken dan hoor ik het :)
pi_178486943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:10 schreef Samzz het volgende:
Overigens heb in Tinder dus weer verwijderd, dus bovenstaande is verleden tijd :').
Oh :D Is het serieus met je date ja? *O* Of ben je klaar met Tinder gewoon? :P
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:21:24 #209
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178486948
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:36 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat het ook met foto's goed is om te bedenken hoe je over wil komen en wat mensen misschien zien

Zo weet ik uit ervaring dat mannen afgeleid raken als er maar een glimps voorgevel te zien is dus nu let ik daar wel op
En ik heb geen foto's waar ik zwem met een dolfijn of in Afrika vrijwilligerswerk doe maar als ik ze had zou ik ze ook echt niet plaatsen
Ik denk dat er weinig foto-criteria zijn waar alle mannen collectief op afknappen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178486952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die foto's op Google zijn stokoud (ik denk dat de nieuwste al 4 jaar geleden is) en daar was ik nog een kilo of 12 zwaarder dan nu. En ben er ook niet tevreden over.

Die gemeentefoto gaat sowieso vanzelf verdwijnen gezien ik geen gemeenteraadslid meer ben.

Mocht je mn recente foto's willen bekijken dan hoor ik het :)
Is goed, ik houd wel van een beetje analyseren :)
pi_178486970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig foto-criteria zijn waar alle mannen collectief op afknappen.
Paarden komen aardig in de buurt geloof ik :+
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:24:21 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178487007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig foto-criteria zijn waar alle mannen collectief op afknappen.
Snapchat berenoren en hondenneuzen
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:26:18 #213
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178487046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Snapchat berenoren en hondenneuzen
Gek genoeg zullen er zelfs dáár genoeg wanhopige kerels op naar rechts swipen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178487058
Als de rest van de foto's leuk zijn zouden die oortjes me niet zo boeien.

/wanhopig ;(
pi_178487174
Ik moet eigenlijk een keer een duidelijke volledige foto door iemand anders laten maken. Ik vind spiegelselfie’s stom. En de foto door iemand genomen zie je alsnog mijn figuur niet. Maar die heb ik er wel op staan. En alle andere foto’s die ik heb zijn donkere stap foto’s.

Een van mijn dates was gewoon verbaasd dat ik zo slank was. :')
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:35:45 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178487223
Dan maar wanhopig hoor. Kan in ieder geval m'n fantasiën met ze bespreken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:36:14 #217
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178487232
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Als de rest van de foto's leuk zijn zouden die oortjes me niet zo boeien.

/wanhopig ;(
Ach, Snapchat-oortjes vind ik zelf niet zo heel interessant.

Als je échte oortjes op zet krijg je wel bonuspunten :+

Oh, waar ik wel op afknap: Van die profielen waar alleen foto's van dure auto's, bloemen en Arabische teksten op staan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178487283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik moet eigenlijk een keer een duidelijke volledige foto door iemand anders laten maken. Ik vind spiegelselfie’s stom. En de foto door iemand genomen zie je alsnog mijn figuur niet. Maar die heb ik er wel op staan. En alle andere foto’s die ik heb zijn donkere stap foto’s.

Een van mijn dates was gewoon verbaasd dat ik zo slank was. :')
Heb je zo'n dikke kop dan? :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:41:50 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178487322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh :D Is het serieus met je date ja? *O* Of ben je klaar met Tinder gewoon? :P
Nou, nee. Tenminste, ik hoop dat t wel die kant op gaat dus ik ben lekker voorbarig :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178487324
Er zijn genoeg foto's waar ik afknap:

- Oude foto's (meer dan 4 jaar oud)
- Ik-heb-alles-verborgen-foto, dus zodat je niet goed kan zien hoe iemand eruit ziet.
- Trouwfoto's (ja, stonden er echt op)
- Groepsfoto's (raad de dame, ja doei)
- Foto's met kinderen
- Helemaal geen foto

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 11:58:20 ]
pi_178487608
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je zo'n dikke kop dan? :'(
Gigantische plofkop!
pi_178488002
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig foto-criteria zijn waar alle mannen collectief op afknappen.
maar ik wil het collectief ook niet daten. Dat bedoel ik juist
Je wil iemand die past bij wie jij denkt dat je bent/wat je nodig hebt. Daar kun je best in sturen door selectie

Zo kleed ik mij op het werk bijvoorbeeld totaal anders dan privé. Alleen foto's van de werk-look geeft een bepaald beeld. Alleen fotos van het andere ook. Als je dat weet/snapt kun je er wat mee
Zelf waardeer ik altijd de sportieve types die dat laten zien in hun profiel want dat past totaal niet bij me dus die like ik dan niet.
pi_178488219
Dat is wel een dingetje ja, dat je foto's een beetje laten zien wie je bent enzo. Ik herinner me de mug shots nog van mensen die zichzelf als spontaan en levensgenietend omschreven. Does not compute zeg maar..
pi_178488326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat is wel een dingetje ja, dat je foto's een beetje laten zien wie je bent enzo. Ik herinner me de mug shots nog van mensen die zichzelf als spontaan en levensgenietend omschreven. Does not compute zeg maar..
Als ik dan nog een keer een spontane foto scoor dat ik op mijn bek ga in de blubber in de moestuin is mijn collectie wel vrij accuraat denk ik. :D

Maar inderdaad die profielen met twee selfies die skip je sneller.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:45:50 #225
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178488377
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:43 schreef Fripsel het volgende:

Maar inderdaad die profielen met twee selfies die skip je sneller.
:{w It wasn't meant to be anyway.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178488731
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als ik dan nog een keer een spontane foto scoor dat ik op mijn bek ga in de blubber in de moestuin is mijn collectie wel vrij accuraat denk ik. :D

Maar inderdaad die profielen met twee selfies die skip je sneller.
Nou ja, de ene selfie is de andere niet. Als het goed is :P Maar denk dat het wel een mooie visuele ondersteuning kan zijn bij je verhaal, voor zover mensen die lezen :+

Lekker gek in de drek is vast ook een markt voor ja :P
pi_178489221
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar inderdaad die profielen met twee selfies die skip je sneller.
Maar aan de andere kant: hoe meer foto's, hoe meer risico dat iemand op een foto afknapt :P
Sarcasme. Herken het.
pi_178489282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant: hoe meer foto's, hoe meer risico dat iemand op een foto afknapt :P
Komt wel eens voor idd dat je de eerste 4 foto's denkt van he die is wel leuk en dan bij foto 5 een houding of iets waardoor het verandert naar NOPE!!
A mind with a heart of it's own
pi_178489568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant: hoe meer foto's, hoe meer risico dat iemand op een foto afknapt :P
Kun je ook zien als een filter voor oppervlakkigheid. :P Iedereen weet toch dat je op de ene foto beter staat dan de andere, dus als ik dan een paar leuke foto’s heb gezien ga ik persoonlijk iemand niet afschieten op 1 minder knappe.

Maar van echt alleen mugshots zie je zo weinig joh. Wat ik eerder al zei, als je een beetje een beeld krijgt van iemands hobby’s is wel fijn. Als je mij het beeld geeft dat je een buitenmens bent die van leuke muziek houd en je bent geen 4 like ik je veel eerder dan wanneer je 2 selfies hebt je lijkt qua uiterlijk een 9.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:03:53 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178489786
Ik had juist sinds ik gesnoeid heb in de foto's (van zes naar 2) veel meer matches :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178490562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik had juist sinds ik gesnoeid heb in de foto's (van zes naar 2) veel meer matches :).
Pic van de verwijderde foto's?

Of nee doe misschien maar pic van de blijvende foto's.

Na ja, jouw keuze. Alles mag.
pi_178490911
Je moet gewoon in de juiste omgeving wonen, zo simpel is het.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:17:03 #233
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178491085
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er zijn genoeg foto's waar ik afknap:

- Oude foto's (meer dan 4 jaar oud)
- Ik-heb-alles-verborgen-foto, dus zodat je niet goed kan zien hoe iemand eruit ziet.
- Trouwfoto's (ja, stonden er echt op)
- Groepsfoto's (raad de dame, ja doei)
- Foto's met kinderen
- Helemaal geen foto
Trouwfoto's?
dat is wel een beetje bizar :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:20:42 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491150
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kun je ook zien als een filter voor oppervlakkigheid. :P Iedereen weet toch dat je op de ene foto beter staat dan de andere, dus als ik dan een paar leuke foto’s heb gezien ga ik persoonlijk iemand niet afschieten op 1 minder knappe.

Maar van echt alleen mugshots zie je zo weinig joh. Wat ik eerder al zei, als je een beetje een beeld krijgt van iemands hobby’s is wel fijn.Als je mij het beeld geeft dat je een buitenmens bent die van leuke muziek houd en je bent geen 4 like ik je veel eerder dan wanneer je 2 selfies hebt je lijkt qua uiterlijk een 9.
Maar niet iedereen heeft toch hobby's waar echt een goede foto bij te maken is?
Oh.
pi_178491167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft toch hobby's waar echt een goede foto bij te maken is?
Dan kan dat in je bio toch? :s)
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:22:31 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491181
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan kan dat in je bio toch? :s)
Niet iedereen gaat toch bio's lezen? Misschien als je twijfelt :+
Oh.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:25:18 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178491232
Ik heb twee foto's van beide hobby 1. Duidelijk genoeg daarin wat ik doe en gelijk hoe ik eruit zie.
Daarbij voor velen ook wel een foto om iets over te zeggen, dus dat is ook wel handig.
pi_178491233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Trouwfoto's?
dat is wel een beetje bizar :D
Je komt ze serieus tegen. Soms is de kerel er afgeknipt, soms ook niet. Dan ga ik er altijd maar vanuit dat er een open relatie is if dat ze iets voor erbij zoeken. Maar ben er ook wel tegengekomen die er dan bij zetten dat se vrijgezel zijn. Knip dan iig die gozer van de foto :')
A mind with a heart of it's own
pi_178491249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat toch bio's lezen? Misschien als je twijfelt :+
Je kan je ook moeilijk aan ieders wensen aanpassen toch. :P
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:29:35 #240
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178491323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je komt ze serieus tegen. Soms is de kerel er afgeknipt, soms ook niet. Dan ga ik er altijd maar vanuit dat er een open relatie is if dat ze iets voor erbij zoeken. Maar ben er ook wel tegengekomen die er dan bij zetten dat se vrijgezel zijn. Knip dan iig die gozer van de foto :')
néé met z'n twee er dan nog op ook :D _O-

Ik heb wel een aantal foto's gezien waar de ander er nog op staat en dan een groot zwart vlek op de plek van het hoofd is gezet. Dat geeft soms een wat bizar effect
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_178491349
Ik vind mijn eigen foto’s teveel gezicht maar ik heb niks anders en vind het zo raar om aan mijn vriendinnen te gaan vragen om Tinder foto’s te gaan maken en ik heb matches genoeg.

Heb er een met mijn neutrale make up look. Een met barbiehoofd. Eentje met een vriendin dat we gezichtsmaskers ophebben. En dan een maffe met mijn kat. En eentje dat ik op mijn opblaaseenhoorn lig. Maar daar zie je alleen mijn schouders en hoofd again.

Kom er net achter dat die Tinder match waarbij ik op school heb gezeten, bij mijn beste vriendin in de brugklas heeft gezeten. En een Crush op haar had. Awkward. :D
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:48:04 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491702
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je kan je ook moeilijk aan ieders wensen aanpassen toch. :P
Als je maar in de smaak valt bij het type waar je zelf op valt.
Oh.
pi_178491708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat toch bio's lezen? Misschien als je twijfelt :+
Als ik geen tekst zie staan swipe ik niet eens naar rechts :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178491753
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik geen tekst zie staan swipe ik niet eens naar rechts :@
Idem dito. Als je nu al niet de moeite doet om ook maar enigszins een impressie te geven... :{w :W
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:50:40 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491754
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik geen tekst zie staan swipe ik niet eens naar rechts :@
Dan is er vaak wel de gedachte dat ze fake zijn, al zie je dat meestal ook wel aan de foto's zelf.
Oh.
pi_178491765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je maar in de smaak valt bij het type waar je zelf op valt.
Dat gaat hier ook fout volgens mij...

Maar kan weinig doen aan m'n kop dusja....
pi_178491779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan is er vaak wel de gedachte dat ze fake zijn, al zie je dat meestal ook wel aan de foto's zelf.
Volgens mij komen fake profielen niet zo vaak meer voor.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:51:46 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat gaat hier ook fout volgens mij...

Maar kan weinig doen aan m'n kop dusja....
Daar valt best wat aan te doen altijd.
Oh.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:52:30 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178491807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij komen fake profielen niet zo vaak meer voor.
Nee het valt wel mee nu ja, er was een periode een jaar terug dat je bij het swipen continu zogenaamde mensen zag uit Amerika ofzo terwijl je afstand op minder dan 30 km stond :')
Oh.
pi_178491837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar valt best wat aan te doen altijd.
Een pruik?
pi_178491853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee het valt wel mee nu ja, er was een periode een jaar terug dat je bij het swipen continu zogenaamde mensen zag uit Amerika ofzo terwijl je afstand op minder dan 30 km stond :')
Klopt ja, dat was wel bizar. En soms glipt er een doorheen, en ben je blij dat je eindelijk een match hebt.... :'(
pi_178492069
Ik begin altijd bij de tekst. Daarna pas de foto
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:15:48 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178492198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een pruik?
Kapsel, kleding, uitstraling :P
Oh.
pi_178492219
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kapsel, kleding, uitstraling :P
Kapsel is al een beetje lastig hier. Verder ga ik me niet veranderen in iemand die ik niet ben.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:24:36 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178492323
Er zit nogal een verschil tussen beetje aanpassen en dar je stijl laten worden en totaal andere kant op gaan..
pi_178492376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig foto-criteria zijn waar alle mannen collectief op afknappen.
Van die Konijnenoren-filter.. instant wegwezen
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:31:26 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178492429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kapsel is al een beetje lastig hier. Verder ga ik me niet veranderen in iemand die ik niet ben.
Alsof je niet van kledingstijl kan veranderen, dat doe je toch continu in het leven.
Oh.
pi_178492502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen beetje aanpassen en dar je stijl laten worden en totaal andere kant op gaan..
Ja nou dat heeft al niet gewerkt
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:39:41 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178492562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja nou dat heeft al niet gewerkt
Ik zeg ook niet dat 't voor jou de oplossing is. Want daarvoor ken ik je niet goed genoeg
pi_178492622
Wat vinden de vrouwen hier trouwens van een foto met een andere vrouw erop, als erbij vermeld staat dat het gewoon een vriendin is?
pi_178492634
Vanavond tweede date. (oké, ben al twee keer bij hem thuis geweest) Maar deze stond al gepland voordat ik op bezoek kwam. Heb er zin in :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier trouwens van een foto met een andere vrouw erop, als erbij vermeld staat dat het gewoon een vriendin is?
Moet kunnen toch? Zou er geen probleem mee hebben hoor.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:45:09 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178492645
Ik vraag me meestal af of de andere vrouw er goedkeuring voor gegeven heeft. En verder maakt het me volgens mij niet veel uit.
Zou 't niet als eerste foto doen :+
pi_178492648
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:44 schreef Allons.y het volgende:
Vanavond tweede date. (oké, ben al twee keer bij hem thuis geweest) Maar deze stond al gepland voordat ik op bezoek kwam. Heb er zin in :)

[..]

Moet kunnen toch? Zou er geen probleem mee hebben hoor.
Nee ik zie dat soort foto's ook wel eens langskomen, en maak er ook geen punt van. Maarja... vrouwen he.... :')
pi_178492675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me meestal af of de andere vrouw er goedkeuring voor gegeven heeft. En verder maakt het me volgens mij niet veel uit.
Zou 't niet als eerste foto doen :+
Dat heb ik dan ook niet gedaan.

Ik merk overigens geen verschil verder, maar oke. Van niks naar niks is weinig anders natuurlijk.
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:48:38 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178492701
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook niet gedaan.

Ik merk overigens geen verschil verder, maar oke. Van niks naar niks is weinig anders natuurlijk.
Zoi ook niet verwachten dat je daardoor meer om minder matches zou krijgen.
Hoogstens omdat je dan toevallig heel leuk erop staat ofzo
pi_178492762
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoi ook niet verwachten dat je daardoor meer om minder matches zou krijgen.
Hoogstens omdat je dan toevallig heel leuk erop staat ofzo
Tja, daarom gebruik ik die foto dus :+
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:54:59 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178492813
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, daarom gebruik ik die foto dus :+
Dan lekker blijven gebruiken :)
pi_178492866
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan lekker blijven gebruiken :)
Tja als 90% van de vrouwen zoiets zou hebben van 'ow andere vrouw, die swipe ik weg' lijkt het me averechts te werken. Vandaar de vraag :+
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:02:34 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_178492930
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik geen tekst zie staan swipe ik niet eens naar rechts :@
Dat sowieso. Al die prinsesjes die zichzelf zo fantastisch vinden kan ik weinig mee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_178492966
Trouwens, ligt het aan mij of zijn er nou echt zoveel vrouwen met Eftelingpaddestoel foto's? :')
pi_178492979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:05 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of zijn er nou echt zoveel vrouwen met Eftelingpaddestoel foto's? :')
Niks mis met de Efteling Faxie o|O
pi_178492992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:05 schreef Allons.y het volgende:

[..]

Niks mis met de Efteling Faxie o|O
Zou graag op een Efteling date gaan hoor :)

Alleen die paddestoelfoto's snap ik niet zo. Ik kom die echt vaak tegen.
pi_178492996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja als 90% van de vrouwen zoiets zou hebben van 'ow andere vrouw, die swipe ik weg' lijkt het me averechts te werken. Vandaar de vraag :+
Waarom niet knippen zou ik me afvragen?
Ligt ook aan hoe de foto is natuurlijk, maar net zoals bij groepsfoto's kan het ook zo een air hebben van kijk, ik heb heus ook wel vrienden en vriendinnen, ik mag er zijn, ditdat! Ik weet van mensen die van die spontane partypics met wildvreemde mensen of hun nichtje die ze ook 1x hebben vast gehouden gebruiken :X
pi_178493008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:05 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of zijn er nou echt zoveel vrouwen met Eftelingpaddestoel foto's? :')
Lekker gek *O* Kun je wel kek gaan smijten met dubbelzinnige sprookjesreferenties :P
pi_178493030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Lekker gek *O* Kun je wel kek gaan smijten met dubbelzinnige sprookjesreferenties :P
Beter van niet
pi_178493044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom niet knippen zou ik me afvragen?
Ligt ook aan hoe de foto is natuurlijk, maar net zoals bij groepsfoto's kan het ook zo een air hebben van kijk, ik heb heus ook wel vrienden en vriendinnen, ik mag er zijn, ditdat! Ik weet van mensen die van die spontane partypics met wildvreemde mensen of hun nichtje die ze ook 1x hebben vast gehouden gebruiken :X
Ik zou er een smiley op kunnen fotoshoppen...
pi_178493139
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zou er een smiley op kunnen fotoshoppen...
Zou ik wel sjiek vinden, maar dan nog is dit niet een geschikte foto denk ik. Je staat er leuk op, leukste foto die ik tot nog toe van je gezien heb denk ik. Maar je staat wel in een innige pose die menig stelletje ook gebruikt. Overdreven gedacht misschien, maar ik zou het niet raar vinden als er "een vriendin" jaja gedacht zou kunnen worden..
pi_178493178
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zou ik wel sjiek vinden, maar dan nog is dit niet een geschikte foto denk ik. Je staat er leuk op, leukste foto die ik tot nog toe van je gezien heb denk ik. Maar je staat wel in een innige pose die menig stelletje ook gebruikt. Overdreven gedacht misschien, maar ik zou het niet raar vinden als er "een vriendin" jaja gedacht zou kunnen worden..
Nou precies, dit ^O^. Al die knuffel en suggestieve foto's :r.
pi_178493287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zou graag op een Efteling date gaan hoor :)

Alleen die paddestoelfoto's snap ik niet zo. Ik kom die echt vaak tegen.
Komt dat niet gewoon door je regio. Ik zie de Erasmusbrug ook behoorlijk vaak voorbij komen.

Efteling ben ik al in geen jaren meer geweest. :D
pi_178493357
Eftelingdate. Knussen in de droomvlucht. O+

Staat genoteerd.
pi_178493470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zou ik wel sjiek vinden, maar dan nog is dit niet een geschikte foto denk ik. Je staat er leuk op, leukste foto die ik tot nog toe van je gezien heb denk ik. Maar je staat wel in een innige pose die menig stelletje ook gebruikt. Overdreven gedacht misschien, maar ik zou het niet raar vinden als er "een vriendin" jaja gedacht zou kunnen worden..
Ja vandaar de twijfel. Maar heb weinig andere goede foto's. Er is altijd wel iets op aan te merken.
pi_178493473
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:28 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Komt dat niet gewoon door je regio. Ik zie de Erasmusbrug ook behoorlijk vaak voorbij komen.

Efteling ben ik al in geen jaren meer geweest. :D
Efteling is een uur rijden voor me.
pi_178493480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:32 schreef Stratotanker het volgende:
Eftelingdate. Knussen in de droomvlucht. O+

Staat genoteerd.
Weinig knusse plekjes daar ;(
pi_178493527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:32 schreef Stratotanker het volgende:
Eftelingdate. Knussen in de droomvlucht. O+

Staat genoteerd.
Sta je een uur in de rij om die meuk te zien, moet je gaan zitten zoenen enzo :'( Tenzij voor het fotomoment, dat is wel ok mits niet te sloppy :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja vandaar de twijfel. Maar heb weinig andere goede foto's. Er is altijd wel iets op aan te merken.
Geen maatje die een beetje leuk kiekjes kan doen?
pi_178493541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sta je een uur in de rij om die meuk te zien, moet je gaan zitten zoenen enzo :'( Tenzij voor het fotomoment, dat is wel ok mits niet te sloppy :P

[..]

Geen maatje die een beetje leuk kiekjes kan doen?
Nope
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:00:36 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178493813
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nope
Je spreekt toch wel eens af met een fokster/fokker. Due wil dat vast wel voor je doen
pi_178493865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sta je een uur in de rij om die meuk te zien, moet je gaan zitten zoenen enzo :'( Tenzij voor het fotomoment, dat is wel ok mits niet te sloppy :P

:D Gewoon full-retard sloppy gaan. Voor in het familiealbum. _O_ 'Kijk zeun, zo rolden je moeder en ik'. 'Dat dacht ik ja'. :7
pi_178493866
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je spreekt toch wel eens af met een fokster/fokker. Due wil dat vast wel voor je doen
Zelden
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:04:38 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178493881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zelden
Dan maar eens doen weer :P
pi_178493897
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan maar eens doen weer :P
Niemand durft meer
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:07:04 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178493928
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niemand durft meer
Ook oude bekenden niet? Wat heb je gedaan dan ;(
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:07:25 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178493931
Maargoed, vanavond de kroeg, kijken of we nog iemand tegen gaan komen :+
pi_178493968
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook oude bekenden niet? Wat heb je gedaan dan ;(
Toevallig vorige week nog ergens gegeten :+ Maar niet aan foto's gedacht.

En Fok is toch een 100% accurate weergave van de werkelijkheid?
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:11:11 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178494006
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toevallig vorige week nog ergens gegeten :+ Maar niet aan foto's gedacht.

En Fok is toch een 100% accurate weergave van de werkelijkheid?
Helaas, volgende keer niet vergeten dus!

Als iemand het daar niet mee eens was, was ik 't wel :')
pi_178494041
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, vanavond de kroeg, kijken of we nog iemand tegen gaan komen :+
Veel plezier :9
pi_178494937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, vanavond de kroeg, kijken of we nog iemand tegen gaan komen :+
Ik denk Mr.Beelzebub Alcoholica

Ik ook straks, na oefenen met mijn band.

Morgen uit eten met date en volgende dag naar haar nieuwbouwhok. Er zit namelijk nog een verjaardag van een bevriend echtpaar tussen en ze wil nog niet mee. Snap ik wel na pas 4x te hebben gedate.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178495196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:32 schreef Stratotanker het volgende:
Eftelingdate. Knussen in de droomvlucht. O+

Staat genoteerd.
Altijd leuk dat het personeel mee kan kijken *O* :P
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:21:12 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178495276
Onderweg naar date. Ben benieuwd (en beetje zenuwachtig)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Official ESF Kreviewer vrijdag 13 april 2018 @ 19:25:57 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178495370
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Onderweg naar date. Ben benieuwd (en beetje zenuwachtig)
Have fun.
  vrijdag 13 april 2018 @ 20:23:32 #300
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178496491
Krijg soms een melding op Tinder 'somebody likes you' vervolgens tinder openen. En gewoon 0 matches krijgen. Herkenbaar?
Net efkes anges
pi_178496591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Krijg soms een melding op Tinder 'somebody likes you' vervolgens tinder openen. En gewoon 0 matches krijgen. Herkenbaar?
Dat is om mensen de app te laten openen, irritante trucjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')