Ik heb je wat site tips geDMtquote:Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Net dus even geprobeerd met een test-account maar je kan (tenminste als man) niets tenzij je ervoor betaalt. Behalve natuurlijk de profielen lezen waarvan driekwart nep is.
euh watte?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom niet? Of je nu date met de intentie om een langdurige relatie te vinden, of om een leuke avond te hebben, of fwb, of wat dan ook... het is toch daten? Daarbij zijn Weiss en BoL bijvoorbeeld volgens mij ook vooral op zoek naar een ONS of fwb, alleen zoeken zij via tinder oid.
Hoe staat het met jouw dateleven?quote:
Klinkt meer als een vriendschap dan een date.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:19 schreef Weissmania het volgende:
Ben net weer thuis van mijn date. Ze heeft gekookt, we hebben gegeten, geknuffeld, het was weer gezellig
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klinkt meer als een vriendschap dan een date.
Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.quote:
Ik hou het niet meer.quote:
Zou Anne het ons vertellen of ons nog langer in spanning houdenquote:
Beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.
Zo plat weer dit.
Ach, je moet maar een fetish hebben toch.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:26 schreef Molo het volgende:
Of de klaargemaakte maaltijd van haar wulpse achterwerkje oppeuzelen vooraleer samen op het porselein te defaeceren. Kan ook
Rondquote:Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.
Zo plat weer dit.
Nieuwe date of een vaste date?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha, maar dat doe ik niet op eerste date hoor
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha, maar dat doe ik niet op eerste date hoor
Dat systeem is zo ongeveer altijd oplichterijquote:Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen. Is zelfs hetzelfde systeem als al die sites vol met bots en fakers
Ik wil hier zeker wel naar kijken in vertrouwen als het jou zou helpenquote:Op donderdag 12 april 2018 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik worstel trouwens nog steeds met het hebben van leuke foto's. Ik heb echt het idee dat ik daar nog veel kansen mee misloop.
Zij er vrouwen hier die me zouden willen helpen door eens een kritische blik erop te werpen? Ik heb namelijk echt een blinde vlek voor wat nou wel en niet in de smaak valt.
Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zienquote:
Als je op een date alleen over jezelf praat omdat je denkt dat je heel belangrijk bent en nauwelijks interesse toont in de ander gaan kekke schoenen a la Hugo de Jonge je niet helpen neequote:
Oh dat is zijn daadwerkelijke account?quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zien
Of gebruik je betere op je Tinder?
Ken jij meer mensen die zo zijn en denk je dat het waarschijnlijk is dat er meer mensen zijn die in dat profiel passen?quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh dat is zijn daadwerkelijke account?
Ik ken Hexagon verder niet. Excusesquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken jij meer mensen die zo zijn en denk je dat het waarschijnlijk is dat er meer mensen zijn die in dat profiel passen?
quote:Op donderdag 12 april 2018 23:58 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben geen vrouw, mag ik je ook helpen?
En hoe ben je er zo zeker van dat het aan je uiterlijk ligt en niet aan je persoonlijkheid of houding?
Het gaat niet om mn aanwezigheid bij dates. Dat gaat wel prima.quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:09 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Als je op een date alleen over jezelf praat omdat je denkt dat je heel belangrijk bent en nauwelijks interesse toont in de ander gaan kekke schoenen a la Hugo de Jonge je niet helpen nee
Daar gebruik ik andere ja. Morgen zal ik er wat klaar zetten voor degenen die me willen helpen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je gewoon via zijn Twitter als startpunt zien
Of gebruik je betere op je Tinder?
Die foto's gebruik ik niet. Die zijn doorgaans al jaren oud en niet heel best imo.quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:05 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In zijn sig staat zijn Twitter account, daar staat zijn voor en achternaam; google daarop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |