Hoe staat het met jouw dateleven?quote:
Klinkt meer als een vriendschap dan een date.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:19 schreef Weissmania het volgende:
Ben net weer thuis van mijn date. Ze heeft gekookt, we hebben gegeten, geknuffeld, het was weer gezellig
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klinkt meer als een vriendschap dan een date.
Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.quote:
Ik hou het niet meer.quote:
Zou Anne het ons vertellen of ons nog langer in spanning houdenquote:
Beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.
Zo plat weer dit.
Ach, je moet maar een fetish hebben toch.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:26 schreef Molo het volgende:
Of de klaargemaakte maaltijd van haar wulpse achterwerkje oppeuzelen vooraleer samen op het porselein te defaeceren. Kan ook
Rondquote:Op donderdag 12 april 2018 22:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoopt toch op meer.
Zo plat weer dit.
Nieuwe date of een vaste date?quote:Op donderdag 12 april 2018 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed eigenlijk. Zaterdag nog een date gehad, was gezellig.
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha, maar dat doe ik niet op eerste date hoor
quote:Op donderdag 12 april 2018 22:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn soort knuffelen in bed begint onschuldig.. zoentjes, knuffeltjes, dan lepeltje lepeltje waarbij ik met mijn billetjes een beetje loop te plagen muwhahaha, maar dat doe ik niet op eerste date hoor
Dat systeem is zo ongeveer altijd oplichterijquote:Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Net dus even gekeken, maar het is precies de dertien-in-een-dozijn seksdatingwebsite die vol zit met neppers en waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen en lezen. Is zelfs hetzelfde systeem als al die sites vol met bots en fakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |