abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178456589
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_178456617
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:04 schreef Faxie het volgende:

Die kan je niet foppen met een GPS faker. Dat slopen ze er bij elke update weer uit blijkbaar.

Maar ik ben nog niet wanhpoig genoeg om oude versies te installeren _O-
Gewoon abbo'tje knallen ja toch
pi_178456726
Erachter komen dat mijn date zoiets gebruikt heeft zou zo’n afknapper zijn. Kom je toch vrij snel achter dat de km’s niet kloppen.
pi_178456747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:09 schreef Fripsel het volgende:
Erachter komen dat mijn date zoiets gebruikt heeft zou zo’n afknapper zijn. Kom je toch vrij snel achter dat de km’s niet kloppen.
Gelukkig gaan jij en Faxie nooit daten :)
pi_178456817
:')

Maar lekker boeiend. Als ik in een stad 150km verderop ben, zien ze me ook gewoon in hun lijst verschijnen.

En heb de lokatie maar iets anders gezet.
pi_178457245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:05 schreef Stoney3K het volgende:
Ik val dus juist heel erg op vrouwen die erg direct zijn en geen blad voor de mond nemen als het om seks gaat. Zelf vind ik het juist heel erg moeilijk om onder woorden te brengen waar ik zin in heb.
Dus je verwacht van vrouwen iets wat je zelf niet zou kunnen?

quote:
'Een goede klik' met iemand heb ik vaak genoeg, date of niet, maar dat is voor mij nooit aanleiding geweest om er meteen bovenop te duiken. Waarom? Ergens voelt dat voor mijn eigen geweten niet helemaal lekker. Aan de andere kant is er dan wel dat verlangen om een keer alleen dat neukertje voor iemand te kunnen zijn die alleen langs komt om te krabben als ze jeuk heeft.
Hoezo geweten? Heb je het idee dat je misbruik maakt van de situatie? Ben wel benieuwd wat daar achter zit.

quote:
Geile praat vind ik bijvoorbeeld ook best moeilijk, dus hoe je van 'hee, ik vind je een tof persoon waar ik wel wat leuks mee wil doen' naar 'ik wil je vanavond grof uit elkaar trekken' gaat is me toch echt een raadsel. ;)
Dit moet je ook niet digitaal doen. Want elke man doet dat op Tinder. Op een date kan je de situatie aanvoelen en direct zijn over je intenties op een nette manier. Lef hebben dus. Op je bek gaan hoort er ook bij.

quote:
Dus ja, als ik even bot ben: Het soort vrouw waar ik naar op zoek ben is enorm sletterig en wil alles doen wat God heeft verboden. Maar is dat een succes om het zo in je profiel te zetten? :P
Nee, doe dat maar niet in je profiel zetten. Maar geloof me, veel vrouwen heb dat wat jij omschrijft ;) Het komt alleen bij heel weinig mannen naar boven :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 21:27:14 ]
pi_178457461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:12 schreef Faxie het volgende:

Maar lekker boeiend. Als ik in een stad 150km verderop ben, zien ze me ook gewoon in hun lijst verschijnen.

En heb de lokatie maar iets anders gezet.
"Te ver weg" is toch wel een veelvoorkomende smoes van je.
pi_178457533
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dus je verwacht van vrouwen iets wat je zelf niet zou kunnen?
Ja, eigenlijk zoek ik dus iemand die mij (goedschiks dan wel kwaadschiks) over een drempel heen kan trekken.

quote:
Hoezo geweten? Heb je het idee dat je misbruik maakt van de situatie? Ben wel benieuwd wat daar achter zit.
Dat is vooral een stukje opvoeding wat erbij komt kijken. Mijn ouders waren niet streng Christelijk, maar het is ook niet zo alsof er over seks gepraat werd, de houding bij ons thuis was meer, als je al aan seks denkt zonder dat je een relatie hebt ben je een viezerik.

quote:
Dit moet je ook niet digitaal doen. Want elke man doet dat op Tinder. Op een date kan je de situatie aanvoelen en direct zijn over je intenties op een nette manier. Lef hebben dus. Op je bek gaan hoort er ook bij.
Dat vind ik dus niet makkelijk, sinds ik redelijk blind ben voor non-verbale hints en een vrouw het er heel dik bovenop wil leggen als ik het als 'uitnodiging' wil zien. Ik speel liever op safe en zie een twijfelachtige 'ja' als een 'nee' uit respect voor mijn date, dan dat ik een twijfelachtige 'ja' probeer te overtuigen.

Een klik voelen gebeurt meestal wel, maar het is eigenlijk alleen een romantische klik waaruit uiteindelijk een fysieke klik volgt, en nooit een "ik wil dat je me nu neemt op de keukentafel"-klik.

quote:
Maar geloof me, veel vrouwen heb dat wat jij omschrijft ;) Het komt alleen bij heel weinig mannen naar boven...
Ik denk dat wat ik precies zou willen, dat dat toch voor weinig vrouwen echt heel spannend zal zijn... Laat ik maar zeggen, monogame relaties zijn voor mij al bijna uitgesloten. En niet omdat ik er nu zoveel succes mee heb. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Stoney3K op 11-04-2018 21:48:46 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178457588
Hij komt me morgen ophalen vanaf het station :)
Schattige, lieve gast. Potentieeltje nog steeds
  woensdag 11 april 2018 @ 21:43:49 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178457746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:38 schreef RokStarr het volgende:
Schattige, lieve gast.
noem hem ajb niet zo waar hij bij is
pi_178457761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Te ver weg" is toch wel een veelvoorkomende smoes van je.
Uhuh :')
  woensdag 11 april 2018 @ 21:48:03 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178457842
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhuh :')
Due heb ik idd wel regelmatig van je gehoord.
pi_178458029
@ Stoney,

Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen? Alleen maar omdat jij de ballen niet hebt en op safe speelt?

Ander voorbeeld; zou jij in een bus stappen waarvan de chauffeur geen rijbewijs heeft? Of een restaurant binnenlopen waarvan je weet dat de kok niet kan koken en het personeel zegt ''we hebben iemand nodig die onze kok kan leren hoe je een eitje moet bakken''?
Je zou wss denken ''wtf, ik ben weg hier''.

Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
pi_178458083
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Weissmania het volgende:
@ Stoney,

Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen? Alleen maar omdat jij de ballen niet hebt en op safe speelt?

Ander voorbeeld; zou jij in een bus stappen waarvan de chauffeur geen rijbewijs heeft? Of een restaurant binnenlopen waarvan je weet dat de kok niet kan koken en het personeel zegt ''we hebben iemand nodig die onze kok kan leren hoe je een eitje moet bakken''?

Geen enkele vrouw zal ooit verbaal aangeven op een (eerste of tweede) date dat je haar op de keukentafel moet nemen. De enige vrouwen die ik ken die dat uitspreken zijn mijn FwB's. En zelfs die appen het vaker dan dat ze het irl zeggen. Let wel, dit zijn ook mensen met wie ik bevriend ben dus er is een vertrouwensband en ze voelen zich comfortabel.
Mocht het zo zijn dat je een vrouw tegenkomt die dat wel op een date zegt, ren hard weg, want je bent waarschijnlijk gelokt naar Red Flag City.
Ben het best met je eens.
-
pi_178458084
Oh en als je de vibe hebt van een wattenstaafje gaat ze zulke dingen ook niet roepen. Ben benieuwd wat je uitstraalt, met je uiterlijk, je handelen en je woorden.
pi_178458093
:Y
-
pi_178458104
quote:
@ Stoney,

Deze man spreekt waarheden.
pi_178458178
quote:
Wat mij vooral dwars zit is niet dat ik de ballen er niet voor heb, maar als ik een vertrouwensband met iemand opbouw dan kan ik ze niet meer als een 'lekker wijf' zien voor de seks. Niet omdat ik bang ben om als een gieter af te gaan, maar omdat het (ethisch) verkeerd voelt om iemand als een voorwerp te zien.

Zoals ik al zei, bij een romantische klik heb ik er absoluut geen moeite mee, maar dan is de beleving gewoon totaal anders dan wanneer je elkaar alleen fysiek aantrekkelijk vindt. Dat laatste heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt.

quote:
Dat lijkt me dan ook wel weer wiedes, iets met een 'te mooi om waar te zijn'.

quote:
Dus een date moet je eerst overtuigen om de leiding te nemen, verbaal aangeven dat jij initiatief mag tonen om zich vervolgens onderdanig aan je op te stellen?
Volgens mij lees je dat verkeerd: Mijn ideale date neemt gewoon zelf de leiding en heeft me al het bed in gesleurd voordat ik de kans krijg om te aarzelen. :@
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178458402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Volgens mij lees je dat verkeerd: Mijn ideale date neemt gewoon zelf de leiding en heeft me al het bed in gesleurd voordat ik de kans krijg om te aarzelen. :@
Ja, zo werken vrouwen niet.
pi_178458413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Due heb ik idd wel regelmatig van je gehoord.
In de praktijk rij ik vaak langer dan een uur voor dates
  Moderator woensdag 11 april 2018 @ 22:09:59 #21
45833 crew  Fogel
pi_178458511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sommige wel.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_178458571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:09 schreef Fogel het volgende:

[..]

Sommige wel.
Inbe4 ik ken iemand van 94 die al 92 jaar elke dag 2 pakken shag rookt- redenatie :')
pi_178458587
quote:

[..]

Genoeg opties in de bdsm wereld waar de vrouw de dominante rol heeft :P
pi_178458609
Toch wel interessant om het verschil te zien in hoe “gelijk” het zou moeten zijn wanneer het gaat om seks tov van de rekening betalen.
pi_178458644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Fripsel het volgende:
Toch wel interessant om het verschil te zien in hoe “gelijk” het zou moeten zijn wanneer het gaat om seks tov van de rekening betalen.
Dat vind ik overigens ook idioot, ik ben zelf voorstander van splitten op de eerste date of om-en-om als het al duidelijk is dat er nog een date op gaat volgen.
pi_178458669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:12 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Inbe4 ik ken iemand van 94 die al 92 jaar elke dag 2 pakken shag rookt- redenatie :')
_O-
pi_178458911
Ach nee, niet splitten.. dat vind ik zo bagger..
Zondag betaal ik gewoon als een vrouw van deze tijd :Y :Y
-
pi_178458975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:25 schreef Anneloos het volgende:
Ach nee, niet splitten.. dat vind ik zo bagger..
Zondag betaal ik gewoon als een vrouw van deze tijd :Y :Y
Gewoon naar een kroeg waar ze per rondje afrekenen. Problem solved.
  Moderator woensdag 11 april 2018 @ 22:27:56 #29
45833 crew  Fogel
pi_178458991
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:12 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ok, alle vrouwen zijn precies gelijk en doen altijd alles precies hetzelfde zonder ook maar enige uitzondering :’)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_178459247
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ok, alle vrouwen zijn precies gelijk en doen altijd alles precies hetzelfde zonder ook maar enige uitzondering :’)
Als er hier op Fok tips gegeven worden is het wel altijd 'vrouwen dit' en 'mannen dat'
pi_178459348
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als er hier op Fok tips gegeven worden is het wel altijd 'vrouwen dit' en 'mannen dat'
Alle vrouwen kuthoeren, alle mannen klootzakken.
pi_178459612
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alle vrouwen kuthoeren, alle mannen klootzakken.
Dat sowieso
pi_178461272
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 11 april 2018 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:[/b
Onzin.
pi_178461390
Lichtelijk ironisch dat users die hier nooit dates of advies posten het hardst staan te roepen dat de ervaringen van een ander niet waar kunnen zijn. Fok! op zijn smalst _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 23:59:33 ]
pi_178463359
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken. Anders verneem ik graag wanneer ze voor het laatst na een 1e tinderdate hun date d'r rapefantasy hebben uitgespeeld terwijl ze zelf een furry kostuum dragen.
pi_178463711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat werkt maar half zo. Er moet interactie aan vooraf gaan.

Ik heb ze namelijk wel min of meer gehad zulke dates.

Maar je moet wel op een of andere manier laten blijken dat je iets wil.

Bij 1 date besloten we na het drankje te gaan eten. Daarna stelde ik voor film te gaan kijken bij haar thuis. Vond ze prima en eenmaal thuis onthulde ze geen film apparaat te hebben. Was geen probleem want ze kon mij prima vermaken. Dat klopte wel :P

Een andere dame was op de eerste date gezellig, maar zelfs een beetje saai. Vond zij ook denk ik maar blijkbaar had ik iets. Werd dus later opgebeld met de vraag of ze mee mocht naar een feestje in mijn stad. Het was wel een knappe dame dus prima.
Op het feestje begon ik haar te zoenen. Na het feest thuis zoenden we ook weer op bed maar dat was niet genoeg voor haar: mijn kleren werden uitgetrokken en mevrouw ging doen met mij waar ze zin in had. Tenzij ik bezwaar had dan zou ze braaf gaan slapen. Ik had er weinig moeite mee... :P
Kortom, ook weer interactie, zonder dat zoenen van mijn kant had ze misschien wel gedacht dat ik geen interesse in haar zou hebben.

Kortom, dames zullen niet zomaar uit het niets je naar haar huis mee nemen en op bed sleuren. Je moet wel ergens blijken interesse in haar te hebben. Anders gebeurt er gewoon niets.

Even dus de praktijk voorbeelden ter toelichting wat Weiss bedoeld.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178463725
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Bij date 1?
pi_178463737
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij date 1?
waarschijnlijk wel als je binnen die wereld een seks date maakt en aangeeft dat dat is wat je zoekt, gok ik

Maar als je iets heel specifieks zoekt moet je volgens mij niet met een enorm net vissen
Als je heel graag een christelijk meisje wil schieten je kansen omhoog in de kerk of op een christelijke datingsite ipv op tinder
  donderdag 12 april 2018 @ 08:35:54 #39
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464125
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:39 schreef Allures het volgende:

Als je heel graag een christelijk meisje wil schieten je kansen omhoog in de kerk of op een christelijke datingsite ipv op tinder
#Christen staat er op veel van de profielen hier in de Bible belt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 april 2018 @ 08:54:33 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464243
Dominantie en onderdanigheid is ook een spel wat alleen werkt als het van beide kanten komt.
Als onderdanige moet je ook de "uitnodiging" sturen voor je prijs verwacht.

Ze duikt echt niet met 'r gezicht in je schoot als jij stil voor je uit zit te kijken met je handen op je dijbenen
pi_178464289
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:59 schreef Weissmania het volgende:
Lichtelijk ironisch dat users die hier nooit dates of advies posten het hardst staan te roepen dat de ervaringen van een ander niet waar kunnen zijn. Fok! op zijn smalst _O_
Alle vrouwen over één kam scheren omdat Dino die ervaring toevallig niet heeft is gewoon onzin. Mijn ervaring is dat er genoeg vrouwen zijn die er heel anders instaan. :P
pi_178464319
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Alle vrouwen over één kam scheren omdat Dino die ervaring toevallig niet heeft is gewoon onzin. Mijn ervaring is dat er genoeg vrouwen zijn die er heel anders instaan. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken. Anders verneem ik graag wanneer ze voor het laatst na een 1e tinderdate hun date d'r rapefantasy hebben uitgespeeld terwijl ze zelf een furry kostuum dragen.
pi_178464329
Rapefantasy lijkt me nou ook niet echt iets voor de datingreeks maar meer voor sex? :?
pi_178464331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze heur...

quote:
  donderdag 12 april 2018 @ 09:07:55 #45
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:06 schreef Fripsel het volgende:
Rapefantasy lijkt me nou ook niet echt iets voor de datingreeks maar meer voor sex? :?
Ik weet niet of het voor komt, maar ik zou niet weten waarom je dat niet als (sex)date kunt doen.
pi_178464345
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik reageerde op deze heur...

[..]

Ja, en kijk even naar de rest van de posts waar ik op reageerde. Heur.
pi_178464352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:06 schreef Fripsel het volgende:
Het gaat toch over dates die direct alles doen 'wat god verboden heeft'? Dan past dit er best bij.
pi_178464363
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het gaat toch over dates die direct alles doen 'wat god verboden heeft'? Dan past dit er best bij.
Je punt over hoe jij erover denkt is wel duidelijk ondertussen hoor. _O-
pi_178464374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je punt over hoe jij erover denkt is wel duidelijk ondertussen hoor. _O-
:?

Oh, er mag alleen gepost worden over dates die bellen?
pi_178464379
Het gaat er niet eens over :') het werd gewoon genoemd als (overtrokken) voorbeeld
pi_178464380
Kreeg net nog een goedemorgen :* appje O+ en ze komt vanavond langs O+

Zo beter?
pi_178464410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:?

Oh, er mag alleen gepost worden over dates die bellen?
Enige uitleg hoe iemand van ''omg geweldig leukliev O+ O+ O+ '' gaat naar ''Het was wel een beetje gezellig'' in 3 dagen tijd over dezelfde persoon lijkt me een beter idee :@
  donderdag 12 april 2018 @ 09:18:45 #53
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464418
Liefde, romantiek, met bloemen in pak aan de deur op een wit paard.
Die vervolgens een heerlijke maaltijd kookt (of betaald) en lieve woordjes in je oor kreunt.

Geen plaats voor fantasiën of pure lusten hier.
pi_178464465
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Liefde, romantiek, met bloemen in pak aan de deur op een wit paard.
Die vervolgens een heerlijke maaltijd kookt (of betaald) en lieve woordjes in je oor kreunt.

Geen plaats voor fantasiën of pure lusten hier.
Ik heb Stoney anders niet hier zien zeggen dat dit is wat hij wil. Dus makkelijk je gelijk halen dat vrouwen echt niet zo zijn. :9

quote:
  donderdag 12 april 2018 @ 09:27:23 #55
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178464511
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb Stoney anders niet hier zien zeggen dat dit is wat hij wil. Dus makkelijk je gelijk halen dat vrouwen echt niet zo zijn. :9

[..]

De illusie dat alle vrouwen dat willen heb ik ook al lang laten varen.

Gelukkig ook maar, anders bleef ik alleen :9
  donderdag 12 april 2018 @ 11:11:30 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178465929
De zondagmiddag date wordt toch een vrijdagavond date. Zenuwen, errors, alles!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178466328
quote:
Volgens mij verwarren wat mensen seks op een eerste date met wat Stoney3k probeert te bereiken.
Seks op de eerste date hoeft van mij echt niet, maar ik zou het dus wel fijn vinden om een keer een vriendschap/relatie met iemand te hebben waarbij de nadruk echt op de seks ligt, en niet zo zeer dat de seks volgt uit het gevoel van verliefdheid wat je voor iemand hebt.

quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:13 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Heel vaak is het binnen de BDSM zo dat een vrouwelijke dominant geen seks heeft met haar sub (in tegenstelling tot andersom), hoe bizar ook.
  donderdag 12 april 2018 @ 12:03:09 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178466773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:37 schreef Stoney3K het volgende:
Seks op de eerste date hoeft van mij echt niet, maar ik zou het dus wel fijn vinden om een keer een vriendschap/relatie met iemand te hebben waarbij de nadruk echt op de seks ligt, en niet zo zeer dat de seks volgt uit het gevoel van verliefdheid wat je voor iemand hebt.
Je wilt gewoon een friends with benefits, waarbij dit vooraf al bekend is.
pi_178466858
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een friends with benefits, waarbij dit vooraf al bekend is.
Inbe4 mannelijke users die zeggen dat ze vaak genoeg uit het niks FwB-aanbiedingen hebben gehad van vreemde vrouwen :')

Because probably that's what happens all the time :')
pi_178466911
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:09 schreef Rauw. het volgende:
Wat zal 't leven mooi zijn dan.
Ik heb een tijd met iemand gedate puur met de intenties van friends with benefits vanuit mijn kant. Heb ik ook vrij snel duidelijk gemaakt. Hij wilde op gegeven moment stoppen omdat hij meer gevoelens kreeg.

Dus het bestaat echt wel. Is wel al lang geleden dit.
pi_178466968
Want de positie van vrouwen en mannen zijn ook vergelijkbaar op dit gebied. _O- _O-
  donderdag 12 april 2018 @ 12:16:47 #62
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178466972
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb een tijd met iemand gedate puur met de intenties van friends with benefits vanuit mijn kant. Heb ik ook vrij snel duidelijk gemaakt. Hij wilde op gegeven moment stoppen omdat hij meer gevoelens kreeg.

Dus het bestaat echt wel. Is wel al lang geleden dit.
Daten met de intentie van friends with benefits.

Klinkt mij als teveel gelul. Als je fwb wil worden moet de nadruk wel leggen op de benefits en niet op de dates of de intentie daar naartoe.
pi_178467012
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klinkt mij als teveel gelul. Als je fwb wil worden moet de nadruk wel leggen op de benefits en niet op de dates of de intentie daar naartoe.
Daten is ook een groot woord. Maar ik wil ook met zo iemand een leuke klik hebben. :P Is wel echt al meer dan 3 jaar geleden hoor. Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
pi_178467024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]
Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
pi_178467033
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daarom gewoon fuckbuddies zijn in dat geval.
pi_178467036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Bullshit, als je samen naar de Ikea gaat en er ongeschonden uit komt is dat een bevestiging van je relatie-status. :P
Dat was niet uitgebreid de Ikea bewonderen he. Ff snel een dekbed pakken en een ontbijtje nuttigen. Maar misschien kreeg hij daarom wel gevoelens en dacht ik er te simpel over. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2018 12:22:03 ]
  donderdag 12 april 2018 @ 12:22:25 #67
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467054
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daten is ook een groot woord. Maar ik wil ook met zo iemand een leuke klik hebben. :P Is wel echt al meer dan 3 jaar geleden hoor. Meestal gingen we samen koken, we zijn ook een keer uit eten geweest, en naar de Ikea. _O-
Klinkt een beetje als de "fase" waar ik in zit met mijn date.
Ik noem het "We hebben het gezellig"
  donderdag 12 april 2018 @ 12:23:34 #68
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467068
quote:

[..]

Dan mag ik hier niet meer zijn want ik had ook iets nodig van de Ikea toen ze bij me was :{
pi_178467087
  donderdag 12 april 2018 @ 12:26:13 #70
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178467105
Sowieso veel gevoelens hier, lijkt meer een uitgebluste relatie dan geile singles.
  donderdag 12 april 2018 @ 12:28:19 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178467147
Topic opgeruimd. Christus te hobbelpaard, stelletje kleuters met elkaar :D
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178467244
quote:

[..]

Zoenen in de lift van de Ikea met je date, goede herinneringen aan :P
pi_178467289
Ik ken alleen maar liefde voor fwb en fw/ob. Al is het alleen maar om d'r snoezelige sproetekes op d'r snuiteke of zo. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2018 12:38:01 ]
pi_178467316
waarom ook wachten tot de lift :D
  donderdag 12 april 2018 @ 12:46:05 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178467418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:28 schreef Samzz het volgende:
[Info] Topic opgeruimd. Christus te hobbelpaard, stelletje kleuters met elkaar :D [/info]
En nog maar even in de herhaling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178467440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:39 schreef Allures het volgende:
waarom ook wachten tot de lift :D
Een eventuele afwijzing in public is meer chanant ;) daarom op safe spelen wss :)
pi_178468017
Laten we het weer over dates hebben. :9
pi_178468034
quote:

[..]

Kortom, jij kan er niet mee omgaan :P
  donderdag 12 april 2018 @ 13:21:58 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178468058
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 12 april 2018 @ 13:24:34 #80
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178468107
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Nou zeg, gezellig hier. Het is ook weer even wat minder goed weer :D. Niemand een leuke date gepland dit weekend?
ikke
  donderdag 12 april 2018 @ 13:25:16 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468121
quote:
Ze vraagt mij voor een BBQ, ik denk dat we op een omslagpunt komen _O-
pi_178468125
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kortom, jij kan er niet mee omgaan :P
Huh?

Als ik toevallig de mazzel zou hebben om met iemand een relatie-klik te hebben vind ik het ook best. Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
pi_178468154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Stoney3K het volgende:

Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Je snapt dat je hier vragen over gaat krijgen he :')
  donderdag 12 april 2018 @ 13:27:39 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468168
quote:

[..]

Huh?

Als ik toevallig de mazzel zou hebben om met iemand een relatie-klik te hebben vind ik het ook best. Alleen zijn er nu dingen die ik graag op seksueel gebied wil proberen die een relatie misschien best in de weg zitten.
Beter zoek je gewoon iemand die daar voor open staat en kijk je hoe het daarmee loopt.
pi_178468177
quote:
Vanavond. O+
  donderdag 12 april 2018 @ 13:28:52 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468188
Ik zag gisteren op Tinder nog een panseksual genderfluid die aanbood dingen met 'r strap-on te doen...

Het was een beetje té voor mij en heb 'r weggeveegd maar ze bestaan blijkbaar. _O_ Er is echt voor ieder wat wils in deze wereld.
pi_178468197
quote:

[..]

Huh?

Is het voor jou dan niet beter om op meer seksgeorienteerde websites/apps te kijken ipv Tinder?
pi_178468252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is het voor jou dan niet beter om op meer seksgeorienteerde websites/apps te kijken ipv Tinder?
Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'? Daar barst het alleen maar van de mannen en fakers. De sites voor swingers kom je alleen op als je je als koppel aanmeldt, juist om te voorkomen dat ze een enorme kudde aan single mannen krijgen.

Hooguit dat ik op FetLife een account heb maar dat zie ik niet als een datingsite, en daar is het ook niet voor bedoeld.
  donderdag 12 april 2018 @ 13:34:41 #89
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468312
Iemand betalen een mogelijkheid?

Ook lekker simpel, kun je via de mail al bespreken wat je verlangens zijn.
pi_178468348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'? Daar barst het alleen maar van de mannen en fakers. De sites voor swingers kom je alleen op als je je als koppel aanmeldt, juist om te voorkomen dat ze een enorme kudde aan single mannen krijgen.

Hooguit dat ik op FetLife een account heb maar dat zie ik niet als een datingsite, en daar is het ook niet voor bedoeld.
Nee, maar dat komt ook omdat ik daar niet naar op zoek ben. Ik weet niet wat je allemaal al gedaan hebt, dus het was een suggestie. :)
pi_178468392
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:34 schreef Rauw. het volgende:
Iemand betalen een mogelijkheid?

Ook lekker simpel, kun je via de mail al bespreken wat je verlangens zijn.
Zou voor mij sowieso niks zijn. Als ik niet de indruk krijg dat iemand mij wil dan is het voor mij al einde oefening.

Bovendien vind ik dat echt totaal wat anders dan een "we gaan het samen leuk hebben" houding waar ik naar op zoek ben. Ik zoek geen vervulling van een specifieke fantasie.
pi_178468407
quote:
Zondag weer, nu bij haar thuis, nadat ze 2x bij mij thuis is geweest :)
  donderdag 12 april 2018 @ 13:39:44 #93
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178468418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Zou voor mij sowieso niks zijn. Als ik niet de indruk krijg dat iemand mij wil dan is het voor mij al einde oefening.

Bovendien vind ik dat echt totaal wat anders dan een "we gaan het samen leuk hebben" houding waar ik naar op zoek ben. Ik zoek geen vervulling van een specifieke fantasie.
Je gaf net aan dat je nog bepaalde onvervulde verlangens had die je relatie in de weg konden staan?
pi_178468479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]Je gaf net aan dat je nog bepaalde onvervulde verlangens had die je relatie in de weg konden staan?
Die zou ik hooguit willen vervullen met iemand die er ook vrijwillig achter staat. En dat gaat niet om een specifieke seks-fantasie.
pi_178468495
quote:

[..]

Heb je ooit als man succes gehad op 'seksgeoriënteerde websites'?
15 jaar geleden ooit.

Gewoon normaal gesprek begonnen en toen daarna afgesproken.

Val je altijd positief mee op ipv "Psst, neuken?" als 1e bericht te sturen...
pi_178468959
quote:
Dat is vreemd, want juist Fetlife organiseert best regelmatig bijeenkomsten (munches) om mensen te ontmoeten op vrijblijvende basis. Best interessant, zelfs als je zelf eigenlijk best wel vanilla bent.

Maar volgens mij weet je eigenlijk helemaal niet zo goed wat je wilt en je komt nogal introvert over. Misschien moet je het gevecht eens aangaan met je angsten en je buiten je comfortzone durven begeven. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je nee te horen krijgt?
pi_178469040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:05 schreef Maerwynn het volgende:

[..]

Dat is vreemd, want juist Fetlife organiseert best regelmatig bijeenkomsten (munches) om mensen te ontmoeten op vrijblijvende basis. Best interessant, zelfs als je zelf eigenlijk best wel vanilla bent.
Ik bezoek dan ook regelmatig munches en speelfeestjes. (Die worden trouwens niet door FetLife georganiseerd maar door de lokale kink-groepen, net zoals events op Facebook.)

quote:
Maar volgens mij weet je eigenlijk helemaal niet zo goed wat je wilt en je komt nogal introvert over. Misschien moet je het gevecht eens aangaan met je angsten en je buiten je comfortzone durven begeven. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je nee te horen krijgt?
Als het om seks gaat ben ik inderdaad best introvert, vriendschappen en relaties heb ik eigenlijk weinig moeite mee maar die ontwikkelen zich bij mij vaak ook gaande-weg. Waar ik vooral bang voor ben is niet om afgewezen te worden maar om een reputatie te krijgen als 'die viespeuk' als je er ook maar een beetje op aanstuurt, ook op een respectvolle manier.
pi_178469225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:09 schreef Stoney3K het volgende:
Waar ik vooral bang voor ben is niet om afgewezen te worden maar om een reputatie te krijgen als 'die viespeuk' als je er ook maar een beetje op aanstuurt, ook op een respectvolle manier.
Je snapt dat als je een relatie aangaat met iemand dat er juist een mogelijkheid ontstaat om dingen te bespreken? Ook mensen met heftige fetishes hebben vaak genoeg een relatie. Het is vooral van belang dat je al vroeg in het contact met iemand uitzoekt of er voldoende raakvlakken zullen zijn op seksueel gebied. Als het iemand is die je leert kennen juist op zo'n feestje geeft je al veel meer ruimte om het eerder te sprake te brengen, omdat ze wel wat gewend zijn. Een relatie betekend niet dat je altijd brave seks in een missionaris houding moet hebben, je ziet het gewoon te romantisch en dat is onzin.
pi_178469802
Twee weken niet geswiped en nu komen er ineens matches binnen. Tinder, wat doe je :')
pi_178470535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee weken niet geswiped en nu komen er ineens matches binnen. Tinder, wat doe je :')
De vrouwen hebben voorjaarskriebels! :D Maar kom je nu erg in de verleiding om een gesprek te beginnen dan? Want het is wel heel leuk met je date toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')