quote:
Op woensdag 11 april 2018 10:01 schreef Weissmania het volgende:Ja want als je geen relatie zoekt en alleen wat gezelligheid/seks dan begin je daar gelijk over in het eerste berichtje

Waar zijn je koetjes en kalfjes naar toe?

Zoals Cue_ zegt, het is maar net hoe je het weet te brengen. ''Ik ben niet op zoek naar vastigheid/ een relatie; gezellig een drankje doen en aanvoelen of er een klik is'' is voor veel vrouwen wel duidelijk hoor

Ik val dus juist heel erg op vrouwen die erg direct zijn en geen blad voor de mond nemen als het om seks gaat. Zelf vind ik het juist heel erg moeilijk om onder woorden te brengen waar ik zin in heb.
'Een goede klik' met iemand heb ik vaak genoeg, date of niet, maar dat is voor mij nooit aanleiding geweest om er meteen bovenop te duiken. Waarom? Ergens voelt dat voor mijn eigen geweten niet helemaal lekker. Aan de andere kant is er dan wel dat verlangen om een keer alleen dat neukertje voor iemand te kunnen zijn die alleen langs komt om te krabben als ze jeuk heeft.
Geile praat vind ik bijvoorbeeld ook best moeilijk, dus hoe je van 'hee, ik vind je een tof persoon waar ik wel wat leuks mee wil doen' naar 'ik wil je vanavond grof uit elkaar trekken' gaat is me toch echt een raadsel.

Dus ja, als ik even bot ben: Het soort vrouw waar ik naar op zoek ben is enorm sletterig en wil alles doen wat God heeft verboden. Maar is dat een succes om het zo in je profiel te zetten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?