Blij dat ik de minderbedeelden weer heb kunnen helpen vandaag.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In 1 zin genoemd worden met Dino![]()
made my day
Ik zit even in het droge seizoenquote:
Hoezo, wil je alweer foto's?quote:
ging het met Loka ook maar zo makkelijkquote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net als Kaneel z'n boterkoek, glijdt er zo uit.
Hier weer steeds drie uur likken.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik trouwens ook![]()
3,5 week lang team gezellig
Geef de jouwe dan ook eindelijk een keer.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt air hier weer bedelen om nudes zeker.
Niet mijn probleem.quote:
ik ben zo iemandquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou toch wel zelfmoord plegen als ik zo iemand was waarbij koriander naar zeep smaakt, want koriander _0_
Korianderquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou toch wel zelfmoord plegen als ik zo iemand was waarbij koriander naar zeep smaakt, want koriander _0_
Nee hoor, als je na 5 minuten nog niet snapt dat het niet gaat werken dan verdien je het gewoon.quote:
Ja ik vind het vooral aanstellers. Met je mislukte genenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Pure leedvermaak ditquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral aanstellers. Met je mislukte genen
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welkom bij de clubquote:
Yup.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet ook niet gewoon op zo'n takje kauwen. Maar door een gerecht is wel prima toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Het smaakt niet naar zeep maar ik vind het wel gewoon vies, koriander.
Don't get our hopes upquote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef aeque het volgende:
Heb eigenlijk geen idee of ik het naar zeep vind smaken. Zal het binnenkort is uitproberen. Als het naar zeep smaakt maak ik er wel een einde aan.
Goede keusquote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef aeque het volgende:
Heb eigenlijk geen idee of ik het naar zeep vind smaken. Zal het binnenkort is uitproberen. Als het naar zeep smaakt maak ik er wel een einde aan.
Doe maar nietquote:Op woensdag 4 april 2018 14:17 schreef aeque het volgende:
alleen in zeeeer kleine hoeveelheden, ik vind het al snel overheersen en das niet fijn als je het niet zo lekker vind.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet ook niet gewoon op zo'n takje kauwen. Maar door een gerecht is wel prima toch?
knoflook is heerlijk, gember meh.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
Net zoeiets als mensen die niet van gember houden. Of knoflook haten.
Een kut is nooit saai.quote:
Zo vind ik ze meestal wel in de pan ja.quote:
denk dat ze het gewoon wasquote:Op woensdag 4 april 2018 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
Bloeddruk laten meten bij de doktersassistente. Ze leek verdacht veel op Dionne StaxDus het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente? Maak er maar gewoon assistente van
Als je ze moet bestuderen voor werk misschien.quote:
De hele dag tot je elleboog in de kut gaat wel tegenstaan na een tijdje gok ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je ze moet bestuderen voor werk misschien.
Zo lang mensen het maar gewoon eten, en niet gaan janken dat ze het niet willen omdat er misschien een beetje gember in zit.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
knoflook is heerlijk, gember meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |