Blij dat ik de minderbedeelden weer heb kunnen helpen vandaag.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In 1 zin genoemd worden met Dino![]()
made my day
Ik zit even in het droge seizoenquote:
Hoezo, wil je alweer foto's?quote:
ging het met Loka ook maar zo makkelijkquote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net als Kaneel z'n boterkoek, glijdt er zo uit.
Hier weer steeds drie uur likken.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik trouwens ook![]()
3,5 week lang team gezellig
Geef de jouwe dan ook eindelijk een keer.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt air hier weer bedelen om nudes zeker.
Niet mijn probleem.quote:
ik ben zo iemandquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou toch wel zelfmoord plegen als ik zo iemand was waarbij koriander naar zeep smaakt, want koriander _0_
Korianderquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou toch wel zelfmoord plegen als ik zo iemand was waarbij koriander naar zeep smaakt, want koriander _0_
Nee hoor, als je na 5 minuten nog niet snapt dat het niet gaat werken dan verdien je het gewoon.quote:
Ja ik vind het vooral aanstellers. Met je mislukte genenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:12 schreef MissMSX het volgende:
Pure leedvermaak ditquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral aanstellers. Met je mislukte genen
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral aanstellers. Met je mislukte genen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |