quote:Op woensdag 4 april 2018 13:59 schreef gcjoel het volgende: [..] Weiss kan daar ook niets aan doen. Zo'n hersenbeschadiging is niet niks.
Ik krijg hier shit over me heen van mensen die mij nog nooit hebben ontmoet, jank ik toch ook niet overquote:Op woensdag 4 april 2018 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Weiss weet dat niet meer, die heeft me 1 keer ontmoet en een beeld gevormd. Blijkbaar is dat voldoende om mij af te zeiken.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik krijg hier shit over me heen van mensen die mij nog nooit hebben ontmoet, jank ik toch ook niet over
Achja wie ben ik, waarom zou je de sfeer verzieken ipv normaal te doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik krijg hier shit over me heen van mensen die mij nog nooit hebben ontmoet, jank ik toch ook niet over
Saaie kutzooi dan.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEe hoor we zijn allemaal heel braaf leuk aan het posten
Gezelligheidquote:Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NEe hoor we zijn allemaal heel braaf leuk aan het posten
Daar zijn jij en Dino wel 2 grote voorbeelden van.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:02 schreef Weissmania het volgende:
Wel typisch sneeuwvlokjes gedragwel willen uitdelen maar niet willen incasseren
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn jij en Dino wel 2 grote voorbeelden van.
*proest*quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
In 1 zin genoemd worden met Dinoquote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Wist ik wel. Ik houd wel rekening met je hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef Weissmania het volgende:
[..]
In 1 zin genoemd worden met Dino![]()
made my day
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net als Kaneel z'n boterkoek, glijdt er zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |