jeweetzellufquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sowieso zijn hier de beste users van het forum te vinden
Dat tweede filmpje durf ik niet te klikken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog niet, alle tijd om dingen op Youtube te kijken.
Half twee.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:06 schreef THEFXR het volgende:
komt er op sky nog een voorbeschouwing voordat VT1 begint?
Ik schrok ook toen ik de persconferentie zag. Gewaagd wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje durf ik niet te klikken.
Ik trek zijn haar niet
Das alleen maar leuk als het ook sexy isquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik de persconferentie zag. Gewaagd wel.
Gewoon een debiel kapsel. Onbegrijpelijk dat de PR-afdeling van Ferrari daar mee akkoord is gegaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das alleen maar leuk als het ook sexy is
Misschien was het wel een Ferrari kapper!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon een debiel kapsel. Onbegrijpelijk dat de PR-afdeling van Ferrari daar mee akkoord is gegaan.
Ik ook eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het echt zonde om nu te gaan slapen dus probeer ik maar wakker te blijven.
Gewoon doorgaan. Ik neem zo nog een kopje koffiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel.
Alhoewel ik totaal moe en geleegd ben door een nieuw kassa systeem op mijn werk en te veel input lijk te hebben gehad daardoor.
Oh dat zou ik ook gewoon kunnen doen maar.... ik word zeker een keer per maand wakker midden in de nacht met zin in koffie, die ik dan vervolgens zet, drink en daarna gewoon weer in bed kruip en als blok in slaap valquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Ik neem zo nog een kopje koffie
Koffie varieert bij mij. Red Bull is lang geleden. De laatste keer die ik mij herinner had het nogal invloedquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook gewoon kunnen doen maar.... ik word zeker een keer per maand wakker midden in de nacht met zin in koffie, die ik dan vervolgens zet en daarna gewoon weer in bed kruip en als blok in slaap val
Zelfs van een Red Bull krijg ik geen enkel stuitermoment.
Ik merk het echt niet, bizarquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Koffie varieert bij mij. Red Bull is lang geleden. De laatste keer die ik mij herinner had het nogal invloed
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En een appel dan? Dat schijnt beter te helpen dan koffie.
Alcohol dan weer niet bij mij. Dat omslagpunt ken ik echter welquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Alcohol wel, tot op zekere hoogte dan want daar is immers een spontaan omslag punt vaak
Die vermijd ik dan dus meestal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alcohol dan weer niet bij mij. Dat omslagpunt ken ik echter wel
SC is een goede optie.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die vermijd ik dan dus meestal.
Meestal he...![]()
Moeten we niet naar het SC topic misschien?
Ik vind al die hokjes topics verwarrend best wel
quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:59 schreef Geralt het volgende:
Veel plezier met FP1;
Ik moet echt naar bed nu
* flipsen meldt zichquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sowieso zijn hier de beste users van het forum te vinden
quote:
Veel plezier! ... met Vettel in grindbakquote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:44 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ga nu lekker kijken. Tot morgen/straks.
Die ga ik opnemen en kijken als ik weer wakker ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:49 schreef tralalala het volgende:
FP2 wordt gewoon de kwalificatie omdat zaterdag alles gaat verregenen.
Wie niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:52 schreef DaggerOne het volgende:
Ben erg benieuwd naar hoe de verhoudingen liggen.
En een takel om uit te hijsenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:00 schreef flipsen het volgende:
Lol, door die domme halo een krukje nodig om in te stappen???
Allemaal mooie kleurtjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:02 schreef heywoodu het volgende:
Die graphics (in elk geval dat deel links in beeld).
Wordt sowieso gedoogd.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:03 schreef ondeugend het volgende:
http://www.crichd.org/sky-sports-f1-live-stream
k gooi hem er ff in... mods slapen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogenquote:
Ik heb een vrij lage kwaliteit stream, maar Ferrari herkende ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogen
Kan gewoon toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:07 schreef flipsen het volgende:
Had ForceIndia nou een half wasrek achter de achterband hangen
Tuurlijk, maar viel me op dat ie op een rare plek zatquote:
Mercedes en McLaren zijn ook wel goed herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogen
Zolang er geen wasrek op de halo zit......quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar viel me op dat ie op een rare plek zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:12 schreef Klummie het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?Dan hebben we het maar gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Ik ga een boterham met kaas engineren!quote:Max Verstappen is diep in gesprek met race engineer Gianpiero Lambiase en maakt zich gereed om weer in de Red Bull RB14 te stappen.
Wat mij betreft mag hij Stroll van de kaart wissenquote:
Ja gaafquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:28 schreef THEFXR het volgende:
auto's liggen allemaal laag en breed, hallo, 70's
Zeer irritant jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Dat geluidje als intro en outro van een herhaling!
Ja doe maar weer die Hamilton net had. Dan zien we iig ietsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:32 schreef ondeugend het volgende:
Ja de onboard cam voegt weinig meer toe zo
Als je niet rijdt, kan je niks opblazenquote:Bij Alonso zijn er wel problemen. De Spaanse matador is uitgestapt en heeft zijn bekende Kimoa-pet al opgezet. Die zien we voorlopig niet op het circuit.
Ik al heel lang!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Veel plezier nog mensen, ik ga slapen. Was leuk om ff een glimp op te vangen van de eerste meters, maar dit is me toch iets te hardcore , ben geen 20 meer.
Die kunnen beter starten met een prototype uit ‘Te land ter zee en in de lucht’.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:37 schreef flipsen het volgende:
Die Sauber is echt wel "recht&hoekig" zeg, tering...
FF zo een verbandje er om heen toch?quote:McLaren meldt een probleem met de uitlaat van Alonso.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kunnen beter starten met een prototype uit ‘Te land ter zee en in de lucht’.
heeft dus niks met renault te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
FF zo een verbandje er om heen toch?
Nee met McLarenquote:
Ja sorry hoor, hij kan beter met zijn kapper in overlegquote:
Shhhhtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Nou, hoe lang voordat Alonso weer aan de kant staat?![]()
Met zijn arts voor wat implantaten, over twee jaar is die kaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, hij kan beter met zijn kapper in overleg
Beter dan dit kapselquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Met zijn arts voor wat implantaten, over twee jaar is die kaal.
Ik kijk ook mee op de f1 app, vandaar sneller denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 03:02 schreef flipsen het volgende:
Nu!
Mijn stream loopt iets achter geloof ikGa dus tijdens de race niet op het forum kijken
Appels met peren vergelijkenquote:03:02
Verstappen rijdt een 1.24.771 op supersofts, maar de Nederlander blijft derde op zes tienden van Hamilton.
03:00
Hamilton doet er vier tienden af: 1.24.147 op ultrazacht.
quote:Ricciardo moppert op de radio over de balans van zijn Red Bull. Hij is nog niet tevreden.
Die walkie talkie soundboard geluidjes wanneer ze een radio fragment afspelen zijn ergerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Dit.. ik schrok me kapot, wat een ramp is dit. Hopelijk komt er snel wat, zou je niet een camera in de halo kunnen plaatsen zodat je bij de achterste camera de halo kunt filteren ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2018 06:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De onboard camera is nu ook niks meer aan. Je ziet amper nog wat door de halo.
Het hele font is vaag. Als ik de app open kan ik die titels amper lezen..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 06:26 schreef SnowOokami het volgende:
En dat overzicht links... Slecht leesbaarwas eerst prima leesbaar.
Gewoon naar de T-cam kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:14 schreef ender_xenocide het volgende:
Stomme halo. Ik was al niet best in de rijders zelf herkennen. Nu met die halo voor de helmen wordt helemaal ondoenlijk
Niet tevreden met de balans blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Kijk nu ongeveer 3 kwartier. Maar Ricciardo problemen met de auto? Of gewoon nog niet met een snellere setting gereden?
Ik verstond ook 'war button' ja, al werd er volgens mij gevraagd om 'm aan te zetten en Max zei dat 'ie al aanstond.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:10 schreef SnowOokami het volgende:
"Max disable the war button please"... Verstond ik dat goed?
Hmm, vraag me af waar dat knopje voor isquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik verstond ook 'war button' ja, al werd er volgens mij gevraagd om 'm aan te zetten en Max zei dat 'ie al aanstond.
De walkie-talkie bliepjes bij teamradio. De powerpoint effectjes op die timingsbalk bij iedere fade-in en outquote:
Ik heb een goede TV en kan het ook niet lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me gedwongen om een nieuwe tv te kopen... kan de linker lijst niet lezen
Ook wel irritant ja, waarom 1-2-3 tienden van een seconde verspelen met het weergeven van de tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
De walkie-talkie bliepjes bij teamradio. De powerpoint effectjes op die timingsbalk bij iedere fade-in en outDat onleesbare pauper font. Die badslipper midden in de first person cam.
Liberty
Ik kan het prima lezen.. Op een beeld van 1m80 bij 3m20quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik heb een goede TV en kan het ook niet lezen
Verkapte "kijk mij eens een mooie tv hebben"-post.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kan het prima lezen.. Op een beeld van 1m80 bij 3m20
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een mooie tvbeamer hebben"-post.
verkapte "kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben" post.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh meer om te onderstrepen dat je dergelijk beeld nodig hebt ja om het fatsoenlijk te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verkapte "kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben" post.
Jupquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:35 schreef SnowOokami het volgende:
Mercedes motor als eerste plof dit seizoen?
JS8000 hier (55") maar slecht leesbaar dusquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn bovenkamer riep gewoon keihard 'nope!' na m'n wekker en schakelde zichzelf weer uitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh meer om te onderstrepen dat je dergelijk beeld nodig hebt ja om het fatsoenlijk te kunnen lezen.
Goed, dat was niet de beste nachtrust voor een werkdag maar wilde ook dit niet missen na vier maanden afwachten
Is dat niet figuurlijk bedoeld?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:10 schreef SnowOokami het volgende:
"Max disable the war button please"... Verstond ik dat goed?
Ja, dat de buit al binnen was en de onderdelen niet verder hoeft te belasten bijvoorbeeld. Het lijkt me een typisch britse humor uitdrukking.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat hij van het gas af moet gaan bedoel je?
Idd echt vreselijk.. doe het goed of doe het nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje durf ik niet te klikken.
Ik trek zijn haar niet
65 inch kopen. Prima te lezen hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me gedwongen om een nieuwe tv te kopen... kan de linker lijst niet lezen
die zijn compleet om zeep geholpen door die vermaledijde haloquote:
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP he..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:58 schreef singha het volgende:
Ricciardo 3 plaatsen gridstraf wegens onvoldoende snelheid minderen bij rode vlag.
https://www.nu.nl/formule(...)geren-rode-vlag.html
Hopelijk zit de pechduivel dit jaar aan zijn kant van de pitbox
Veiligheid weegt zwaar bij de FIA, dus te verwachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP, geloof ik...
Vind deze straf wel vrij zwaar overigens, had een boete dan logischer gevonden. Ook al boeit een boete een F1-team toch niks.
Dit is al een afgezwakte straf, zie document vd FIA.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP he..
Vind deze straf wel vrij zwaar overigens, had een boete dan logischer gevonden. Ook al boeit een boete een F1-team toch niks.
en ook nog eens twee dezelfde topics volgenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
De walkie-talkie bliepjes bij teamradio. De powerpoint effectjes op die timingsbalk bij iedere fade-in en outDat onleesbare pauper font. Die badslipper midden in de first person cam.
Liberty
inderdaad, maar het schijnt misschien te regenen morgen dus wat meer kans op een goeie gridpositiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als Mercedes hun turboknopje indrukt liggen ze weer een seconde voor, dus ik zou er maar niet al te veel op rekenen
In Barcelona hadden ze nieuw asfalt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Waar we in de tests in Barcelona zagen dat de teams over het algemeen zeker een seconde sneller waren dan in 2017, zien we dat nu absoluut niet terug in de eerste trainingen. Iemand een logische verklaring?
Tijdens de tests waren alle banden beschikbaar, ook de nog zachtere compounds dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Waar we in de tests in Barcelona zagen dat de teams over het algemeen zeker een seconde sneller waren dan in 2017, zien we dat nu absoluut niet terug in de eerste trainingen. Iemand een logische verklaring?
Tijdens de tests konden ze vol vermogen hun motoren laten gieren. Deze moeten 7 races mee gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:38 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Tijdens de tests waren alle banden beschikbaar, ook de nog zachtere compounds dan vorig jaar.
Klopt. En specifiek de hypersofts zijn in een test wel supersnel maar hebben in de praktijk geen enkele gebruikswaarde omdat ze na een rondje al af zijn zo'n beetjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:38 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Tijdens de tests waren alle banden beschikbaar, ook de nog zachtere compounds dan vorig jaar.
Het regent....twitter:fergieweather twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 23:17:51#F1 #BBCF1 #AUSGP 22:15GMT So it's been well billed... but latest radar shows what's incoming. Amounts of rain this afternoon likely to total 10-15mm with potential for a very difficult qualifying session. Race window tomorrow continues to look much better/dry/drier, but windy... https://t.co/WMM9K5Nd2Y reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 05:01 schreef VacaLoca het volgende:
5 sec sneller en dan ging niemand anders al naar droog?
Beetje vreemd inderdaad. Alonso was onderweg voor de snelste tijd en dook toen de pits in. Dacht dat hij slicks ging halen maar kwam toch weer op inters naar buiten ? Had er wel meer nog verwacht op slicks.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 05:01 schreef VacaLoca het volgende:
5 sec sneller en dan ging niemand anders al naar droog?
Iemand moet de gok nemen, anders kan je het echt niet weten.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 05:06 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe kon nou niemand van de 5558 analytici, of de coureurs zelf, daar niet al eerder beseffen dat de baan sneller was op droogweer banden? Nog nooit gezien dat er 5 sec afgereden werd in eerste run.
Zomertijd is morgen pas ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:14 schreef Tarado het volgende:
morge, geen wekker maar m'n automatische piloot staat al op zomertijd merk ik
Grassprietjes tellenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:15 schreef RingBewoner het volgende:
Goedemorgen.
Ik wil een andere hobby.
Bijvoorbeeld, of breien.quote:
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is de Ferrari een soort oranje?
Vrij standaard als sportfan eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of breien.
De wekker zo vroeg op een vrije zaterdag is best bezopen.
Viel me ook al op, lijkt iig optisch niet op #ff2800quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Andere kleur verf scheelt in gewicht.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:20 schreef heywoodu het volgende:
Ah vandaarquote:
Ik vind het momenteel niet heel tofquote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij standaard als sportfan eigenlijk.
Ik neem nog maar een kopje koffie.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ook aan het dealen met mijn ochtendhumeur
Denk het niet. Weinig verschil tussen de banden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:31 schreef VacaLoca het volgende:
Q2 gaat interesant worden wie op SS Q3 gaat proberen te halen. Denk dat men graag op SS start ipv op de US.
RobKamphuesGodquote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:52 schreef tralalala het volgende:
6:45 opstaan en gelijk Kamphues op je netvliesGENOT JAAAAAA![]()
![]()
Als je de wekker nou had gezet om 4u...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:57 schreef Karstman het volgende:
geen refgen dat is dan wel weer jammer
tja, prioriteiten hequote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de wekker nou had gezet om 4u...
Heb geen wekker nodig... Innerlijke klok werkt prima.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 06:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de wekker nou had gezet om 4u...
ja het is even wennenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Godsamme nieuwe kutgraphics, kleine lettertjes
Ja holy crap. Dit is bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Godsamme nieuwe kutgraphics, kleine lettertjes
of een grotere tvquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik had nog zo gezegd; regel een verrekijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |