En een takel om uit te hijsenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:00 schreef flipsen het volgende:
Lol, door die domme halo een krukje nodig om in te stappen???
Allemaal mooie kleurtjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:02 schreef heywoodu het volgende:
Die graphics (in elk geval dat deel links in beeld).
Wordt sowieso gedoogd.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:03 schreef ondeugend het volgende:
http://www.crichd.org/sky-sports-f1-live-stream
k gooi hem er ff in... mods slapen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogenquote:
Ik heb een vrij lage kwaliteit stream, maar Ferrari herkende ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogen
Kan gewoon toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:07 schreef flipsen het volgende:
Had ForceIndia nou een half wasrek achter de achterband hangen
Tuurlijk, maar viel me op dat ie op een rare plek zatquote:
Mercedes en McLaren zijn ook wel goed herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logo's zijn wel wat klein, ik herkende dat het logo's zijn omdat ik heel vaag Ferrari herken maar verder zie ik het nauwelijks en ik heb geen problemen met mijn ogen
Zolang er geen wasrek op de halo zit......quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar viel me op dat ie op een rare plek zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:12 schreef Klummie het volgende:
Wisten jullie al dat Hulkenberg Nederlands spreekt?Dan hebben we het maar gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Ik ga een boterham met kaas engineren!quote:Max Verstappen is diep in gesprek met race engineer Gianpiero Lambiase en maakt zich gereed om weer in de Red Bull RB14 te stappen.
Wat mij betreft mag hij Stroll van de kaart wissenquote:
Ja gaafquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:28 schreef THEFXR het volgende:
auto's liggen allemaal laag en breed, hallo, 70's
Zeer irritant jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Dat geluidje als intro en outro van een herhaling!
Ja doe maar weer die Hamilton net had. Dan zien we iig ietsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:32 schreef ondeugend het volgende:
Ja de onboard cam voegt weinig meer toe zo
Als je niet rijdt, kan je niks opblazenquote:Bij Alonso zijn er wel problemen. De Spaanse matador is uitgestapt en heeft zijn bekende Kimoa-pet al opgezet. Die zien we voorlopig niet op het circuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |