Ik al heel lang!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Veel plezier nog mensen, ik ga slapen. Was leuk om ff een glimp op te vangen van de eerste meters, maar dit is me toch iets te hardcore , ben geen 20 meer.
Die kunnen beter starten met een prototype uit ‘Te land ter zee en in de lucht’.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:37 schreef flipsen het volgende:
Die Sauber is echt wel "recht&hoekig" zeg, tering...
FF zo een verbandje er om heen toch?quote:McLaren meldt een probleem met de uitlaat van Alonso.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kunnen beter starten met een prototype uit ‘Te land ter zee en in de lucht’.
heeft dus niks met renault te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
FF zo een verbandje er om heen toch?
Nee met McLarenquote:
Ja sorry hoor, hij kan beter met zijn kapper in overlegquote:
Shhhhtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Nou, hoe lang voordat Alonso weer aan de kant staat?![]()
Met zijn arts voor wat implantaten, over twee jaar is die kaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, hij kan beter met zijn kapper in overleg
Beter dan dit kapselquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Met zijn arts voor wat implantaten, over twee jaar is die kaal.
Ik kijk ook mee op de f1 app, vandaar sneller denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 03:02 schreef flipsen het volgende:
Nu!
Mijn stream loopt iets achter geloof ikGa dus tijdens de race niet op het forum kijken
Appels met peren vergelijkenquote:03:02
Verstappen rijdt een 1.24.771 op supersofts, maar de Nederlander blijft derde op zes tienden van Hamilton.
03:00
Hamilton doet er vier tienden af: 1.24.147 op ultrazacht.
quote:Ricciardo moppert op de radio over de balans van zijn Red Bull. Hij is nog niet tevreden.
Die walkie talkie soundboard geluidjes wanneer ze een radio fragment afspelen zijn ergerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Dat geluidje als intro en outro van een herhaling!
Iddquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:29 schreef wimderon het volgende:
Dat geluidje als intro en outro van een herhaling!
Dit.. ik schrok me kapot, wat een ramp is dit. Hopelijk komt er snel wat, zou je niet een camera in de halo kunnen plaatsen zodat je bij de achterste camera de halo kunt filteren ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2018 06:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De onboard camera is nu ook niks meer aan. Je ziet amper nog wat door de halo.
Het hele font is vaag. Als ik de app open kan ik die titels amper lezen..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 06:26 schreef SnowOokami het volgende:
En dat overzicht links... Slecht leesbaarwas eerst prima leesbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |