Ik kan het prima lezen.. Op een beeld van 1m80 bij 3m20quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik heb een goede TV en kan het ook niet lezen
Verkapte "kijk mij eens een mooie tv hebben"-post.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kan het prima lezen.. Op een beeld van 1m80 bij 3m20
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een mooie tvbeamer hebben"-post.
verkapte "kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben" post.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh meer om te onderstrepen dat je dergelijk beeld nodig hebt ja om het fatsoenlijk te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
verkapte "kijk-mij-eens-een-groot-scherm-hebben" post.
Jupquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:35 schreef SnowOokami het volgende:
Mercedes motor als eerste plof dit seizoen?
JS8000 hier (55") maar slecht leesbaar dusquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn bovenkamer riep gewoon keihard 'nope!' na m'n wekker en schakelde zichzelf weer uitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh meer om te onderstrepen dat je dergelijk beeld nodig hebt ja om het fatsoenlijk te kunnen lezen.
Goed, dat was niet de beste nachtrust voor een werkdag maar wilde ook dit niet missen na vier maanden afwachten
Is dat niet figuurlijk bedoeld?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:10 schreef SnowOokami het volgende:
"Max disable the war button please"... Verstond ik dat goed?
Ja, dat de buit al binnen was en de onderdelen niet verder hoeft te belasten bijvoorbeeld. Het lijkt me een typisch britse humor uitdrukking.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat hij van het gas af moet gaan bedoel je?
Idd echt vreselijk.. doe het goed of doe het nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje durf ik niet te klikken.
Ik trek zijn haar niet
65 inch kopen. Prima te lezen hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me gedwongen om een nieuwe tv te kopen... kan de linker lijst niet lezen
die zijn compleet om zeep geholpen door die vermaledijde haloquote:
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP he..quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:58 schreef singha het volgende:
Ricciardo 3 plaatsen gridstraf wegens onvoldoende snelheid minderen bij rode vlag.
https://www.nu.nl/formule(...)geren-rode-vlag.html
Hopelijk zit de pechduivel dit jaar aan zijn kant van de pitbox
Veiligheid weegt zwaar bij de FIA, dus te verwachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP, geloof ik...
Vind deze straf wel vrij zwaar overigens, had een boete dan logischer gevonden. Ook al boeit een boete een F1-team toch niks.
Dit is al een afgezwakte straf, zie document vd FIA.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt veel geluk heeft Ricciardo nooit gehad in z'n thuis-GP he..
Vind deze straf wel vrij zwaar overigens, had een boete dan logischer gevonden. Ook al boeit een boete een F1-team toch niks.
en ook nog eens twee dezelfde topics volgenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
De walkie-talkie bliepjes bij teamradio. De powerpoint effectjes op die timingsbalk bij iedere fade-in en outDat onleesbare pauper font. Die badslipper midden in de first person cam.
Liberty
inderdaad, maar het schijnt misschien te regenen morgen dus wat meer kans op een goeie gridpositiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als Mercedes hun turboknopje indrukt liggen ze weer een seconde voor, dus ik zou er maar niet al te veel op rekenen
In Barcelona hadden ze nieuw asfalt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Waar we in de tests in Barcelona zagen dat de teams over het algemeen zeker een seconde sneller waren dan in 2017, zien we dat nu absoluut niet terug in de eerste trainingen. Iemand een logische verklaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |