Nou dat vind ik echt zeuren om het zeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft wel een punt, met die deur en de schakelaar.
quote:
Handig is andersquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt zeuren om het zeuren eigenlijk.
Ja oké.quote:
Matchfixingquote:
Verstandig van hem!quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:18 schreef Sheffield het volgende:
Snorremans bevestigt z'n vrouw alleen maar, zegt zelf eigenlijk niks
Geen idee maar het is heel vervelend, misschien doen ze het bij populairdere programma's zodat mensen gaan betalen?quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom kun je oude afleveringen eigenlijk niet gewoon zonder betaling terug kijken zoals bijvoorbeel bij Ik Vertrek?
Idd. Omroep Max wil al die bejaarden leegtrekken.quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom kun je oude afleveringen eigenlijk niet gewoon zonder betaling terug kijken zoals bijvoorbeel bij Ik Vertrek?
Krijg je er dan ontbijt bij als je betaal voor die afleveringen?quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee zelf dat niet. Het is meer een soort toeristenbelasting.quote:Op zondag 1 april 2018 15:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Krijg je er dan ontbijt bij als je betaal voor die afleveringen?
quote:Op zondag 1 april 2018 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee zelf dat niet. Het is meer een soort toeristenbelasting.
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...quote:Op zondag 1 april 2018 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
waarom was het afgelopen donderdag trouwens niet? Wou ik laatst terugkijken, toen maar de van Rossems(of zo iets) gekeken wat ook wel leuk was.
Goffedomme.quote:Op zondag 1 april 2018 17:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...
Hij houdt ook geen rekening met ons.quote:Op zondag 1 april 2018 17:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...
quote:De b&b-houders logeren in Utrecht, Zuid-Holland en Gelderland.
Bij de eerste bed & breakfast bezoeken de b&b-eigenaren het Paleis Soestdijk. Vervolgens reist het gezelschap door naar Zuid-Holland, waar cocktails mixen op het programma staat. Tot slot logeren de b&b-houders in een dorpje in Gelderland.
Voorlopig de allerlaatste.quote:
Hoop het wel maar ben bang dat ze de bijzondere die willen nu hebben gehad zo'n beetje.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig de allerlaatste.
Niet bekend of er nog een serie gemaakt gaat worden.
Lijkt me dat er maximaal 1000 B&B's in Nederland zijn en dat 10% wil meedoen...dan ben je er zo onderhand ook wel doorheen ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoop het wel maar ben bang dat ze de bijzondere die willen nu hebben gehad zo'n beetje.
Ja, jammer wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me dat er maximaal 1000 B&B's in Nederland zijn en dat 10% wil meedoen...dan ben je er zo onderhand ook wel doorheen.
Denk ik ook ja.quote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 5 april 2018 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
oké moeder en dochterdacht dat er een flink leeftijdsverschil in dat lesbostelletje zat
Ja zo iets herinner ik mij ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:39 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen deed er toch ook een vrouw van een fokker mee?
Als het deze uitzending betreft, dan heeft hij een prima dochter of schoonmoederquote:Op donderdag 5 april 2018 21:39 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen deed er toch ook een vrouw van een fokker mee?
Die blonde is mijn vrouwquote:Op donderdag 5 april 2018 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo iets herinner ik mij ook.
Moet je eens goed in Paleis het Loo kijken, daar zijn de deuren zelfs gewoon met een leuk goudkleurig motiefje geverfd, niks opgelegd, gewoon vlak met een tekening eropquote:
Vond men zeker deftigquote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je eens goed in Paleis het Loo kijken, daar zijn de deuren zelfs gewoon met een leuk goudkleurig motiefje geverfd, niks opgelegd, gewoon vlak met een tekening erop
Dat was in Soestdijk niet zo trouwens, daar heb ik speciaal op gelet omdat het me in het Loo opgevallen was.
Ah cool.quote:
Dacht ik al. Jij zou niet te zien zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:56 schreef Marsenal het volgende:
Mijn vrouw gaat nog voorbij komen in één van de laatste afleveringen, ik ben doodsbang voor wat jullie in dit topic over haar gaan zeggen![]()
Zij ook
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet gefilmd, moet vanwege familieomstandigheden anoniem blijven. Maar vind het voor haar wel spannend.
Ah ja zo blijf je rijkquote:Op donderdag 5 april 2018 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, was gewoon goedkoper dan werkelijk opgelegd houtsnijwerk
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:48 schreef Leandra het volgende:
Is dit de eerste trouwens? Ben net thuis enzo
hahaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wordt gelijk aan het werk gezet: de douche fixen
En de kapstok ergens anders vastschroevenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geluktquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hoger idd.... dat zijn van die dingen die je toch wat makkelijker over het hoofd ziet als je geen lange mensen om je heen gewend bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de kapstok ergens anders vastschroeven
Waarom?Swingers?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hoger idd.... dat zijn van die dingen die je toch wat makkelijker over het hoofd ziet als je geen lange mensen om je heen gewend bent.
Zo heb ik met de verbouwing van de badkamer in het huis van mijn man destijds ook gezorgd dat iemand van ruim 2 meter ook fatsoenlijk onder de regendouche kon staan.... waar iemand van 1.83 anders misschien niet over nadenkt.
quote:
Ach, als de stijl maar doorgevoerd is is het niet zo erg, ik heb er niet genoeg van gezien (maar kijk straks nog wel even terug voor het begin), een mengelmoesje met daarin een paar van dat soort stijl-ideeën is veel erger.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gelukt
Ik vind die riviera maison stijl ook niet altijd even mooi, dat snap ik wel, net zoals die teksten aan de muur. Maar m’n schoonmoeder houdt vast aan haar ideeën.
Komt door de euro.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom is alles zo duur, is dat tegenwoordig de norm?
Nee, de mannen in mijn familie zijn allemaal 1.90+ en mijn zoon (die toen al volwassen was, en daar niet woonde) is ruim 2 meter, dus ik zit wat dat betreft gewoon in een heel ander denkpatroon.quote:
Niet alleen dat kamertje toch?quote:
zou wel een potentieel minpuntje zijn inderdaad bij verkoop.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de mannen in mijn familie zijn allemaal 1.90+ en mijn zoon (die toen al volwassen was, en daar niet woonde) is ruim 2 meter, dus ik zit wat dat betreft gewoon in een heel ander denkpatroon.
Daarbij wisten we dat we het huis binnen een paar jaar wilden verkopen, dan is het gewoon snert als er een prachtige dure badkamer in zit waar een potentiële koper wellicht niet onder de douche past.
Als je de stad wilt bekijken?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat dat meisje net zei heb ik ook wel vaker, waarom zou je in een B&B in X gaan? Snap dat ook nooit.
omdat je ergens moet zijn voor iets en dan wat zoekt om te overnachten ?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat dat meisje net zei heb ik ook wel vaker, waarom zou je in een B&B in X gaan? Snap dat ook nooit.
ZIe je ook altijd bij Ik Vertrek als ze een of ander hotelletje opstarten, gaan de gastheer- en vrouw bij je aan tafel zittenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zou mij echt zo ongemakkelijk voelen met bijvoorbeeld zo'n gezamenlijk ontbijt aan één tafel.
Maar ik ben FOK!ker, doe mij dan maar een nog beter ontbijt gewoon in een hotel.
Ja maar soms zitten er steden bij waarvan ik denk: wat moet je daar nouquote:
Ja geen idee.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar soms zitten er steden bij waarvan ik denk: wat moet je daar nou
Idd, moet je sociaal enzo doen...bahquote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zou mij echt zo ongemakkelijk voelen met bijvoorbeeld zo'n gezamenlijk ontbijt aan één tafel.
Maar ik ben FOK!ker, doe mij dan maar een nog beter ontbijt gewoon in een hotel.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar Schiedam willen bekijken komt niet snel in je op....
wereldvreemdquote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusBen er nooit geweest maar ik weet wel waar het is.
Hadden ze er ook niet nog een huiskamer bij? Het was toch niet alleen dat slaapkamertje (mag ik hopen voor dat geld).quote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een verdomd klein kamertje hoor, voor ¤ 105.
De heren hebben denk ik mazzel dat mevrouw M en haar moeder zo positief ingesteld zijn, want een beetje een pietluttige zeikerd had daar drama van gemaakt.
Echt belachelijk, 105 euro voor het bezemhokquote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Leandra het volgende:
Het is wel een verdomd klein kamertje hoor, voor ¤ 105.
De heren hebben denk ik mazzel dat mevrouw M en haar moeder zo positief ingesteld zijn, want een beetje een pietluttige zeikerd had daar drama van gemaakt.
Die was voor algemeen gebruik toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden ze er ook niet nog een huiskamer bij? Het was toch niet alleen dat slaapkamertje (mag ik hopen voor dat geld).
Het moet je ding zijn zeg ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, moet je sociaal enzo doen...bah
Ow dan zat ik niet op te letten zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was voor algemeen gebruik toch?
ja preciesquote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Karina het volgende:
Uitzicht op het parkeerterrein en een of andere toren, tof hoor.
Ah oké dat maakt wel een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Marsenal het volgende:
Hun b&b was eigenlijk bedoeld voor een gezin. De kamer waar mijn vrouw en schoonmoeder in zitten is eigenlijk voor kinderen bedoeld.
quote:
Dus eigenlijk een B&B met 1 kamer?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Marsenal het volgende:
Hun b&b was eigenlijk bedoeld voor een gezin. De kamer waar mijn vrouw en schoonmoeder in zitten is eigenlijk voor kinderen bedoeld.
Ah de dunne blonde is jouw vrouw.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
Ik hoorde wel dat ze vertelden van het kamertje voor de kinderen maar het viel me niet op dat de twee dames dus in DAT kamertje sliepenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:08 schreef ddx het volgende:
[..]
ja dat vertelden ze in het begin
anders teveel geluid van elkaar en maar 1 badkamer
ik ook niet, doet me aan een bunker denken.quote:
Nah, het lijkt me een positief mens, geen zure zeikerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
"Ruige natuur".quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
en heuvel met kale plekken en onkruid
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Het ziet er sowieso uit als een paar gestapelde containers met wat hout aan de zijkant.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Het is wat kil bij Inge en Theo. Dan liever teksten en action meuk.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]. Als ze maar lief is voor jou.
Heb gewoon een pleurishekel aan bont.
Oh, dat is wel handig als ze er toch nog stopcontacten bij moeten maken naast de nachtkastjes.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het beton nog niet helemaal uitgedroogd op de muur.
eensquote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou het nog leuker zijn als ze niet weten wat de vraagprijs is...nu werken ze vaak richting de vraagprijs.
Ik ook. Wilde het zelf bijna doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat de mannen hier opeens niet riepen: lekker wijf die blonde
Ik zou haar gevenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat de mannen hier opeens niet riepen: lekker wijf die blonde
Dat zou idd een goede aanpassing in het programma zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou het nog leuker zijn als ze niet weten wat de vraagprijs is...nu werken ze vaak richting de vraagprijs.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Meestal roepen ze wat andersquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Ja, deze was ook duur, maar dat kamertje van 105 vond ik echt bizar duur.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was toch ook best duur? Vond die andere er leuker uitzien.
Die van die homo's was toch niet zo klein? Die vond ik hadden moeten winnen (al ben ik alweer vergeten wat die kostte eerlijk gezegd).quote:Op donderdag 5 april 2018 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze was ook duur, maar dat kamertje van 105 vond ik echt bizar duur.
Nadeel is wel dat al die kamerprijzen online zijn te vinden...dan moet je ze verbieden die dag te surfen op het WWW...gaat ook wat ver.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd een goede aanpassing in het programma zijn.
Zeker als je ziet wat ze zelf soms voor kamers vragen en dan bij een ander doen alsof het allemaal wel flink aan de prijs is.
Dan moeten ze hun eigen kamers als referentie nemen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van die homo's was toch niet zo klein? Die vond ik hadden moeten winnen (al ben ik alweer vergeten wat die kostte eerlijk gezegd).
Waar is Geerd als je m nodig hebtquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel gek. Gooi dan de prijs omhoog, want waar moet je dan ontbijten.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef ddx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zoals eerste b&b losse prijzen voor ontbijt (vreemd wat het heet toch niet voor niets b&b?)
Dat kan ik wel verduidelijken: De meeste gasten in de b&b willen geen ontbijt. Die willen gewoon vroeg weg omdat ze iets te doen hebben in de omgeving. Best gek, maar daarom krijg je steeds vaker prijzen exclusief ontbijt te zien.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel gek. Gooi dan de prijs omhoog, want waar moet je dan ontbijten.
Sowieso; met zulke prijzen zou ik niet weten waarom ik nog naar een B&B zou gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef ddx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net zoals eerste b&b losse prijzen voor ontbijt (vreemd wat het heet toch niet voor niets b&b?)
Persoonlijker dan een hotel ?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso; met zulke prijzen zou ik niet weten waarom ik nog naar een B&B zou gaan.
Jouw vrouw heeft wel humor, dat scheelt al een slok op een borrel.quote:
I knowquote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft wel humor, dat scheelt al een slok op een borrel.
Veel sterkte met jouw schoonmoeder.
Wat een type.
quote:De B&B-houders overnachten in Friesland en Drenthe.
De deelnemers slapen in een oude pastorie in Friesland. Daarna belanden ze in Drenthe, bij een plek met historie: verpauperde gezinnen uit de grote steden werden in dit gebied vroeger een nieuw bestaan geboden. In diezelfde provincie trekken de deelnemers voor hun laatste logeerpartij het bos in, om te overnachten in een Mongoolse ‘yurt’.
Dit is een herhaling van 28 mei 2017.
zag het net, dacht dat het gestopt was, geen herhaling?quote:
Tis idd een herhalingquote:Op zondag 27 mei 2018 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zag het net, dacht dat het gestopt was, geen herhaling?
ah oké, weet niet of ik deze gezien heb.quote:
Ik heb deze volgens mij ook nog niet gezien.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké, weet niet of ik deze gezien heb.
mooi zoquote:Op zondag 27 mei 2018 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb deze volgens mij ook nog niet gezien.
ik neem standaard mijn usb accu mee. Stopcontacten zitten toch altijd kutquote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Wat een bende. Je wilt toch minimaal je telefoon even kunnen opladen.
Ik heb wel vaak een verdeeldoosje meequote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik neem standaard mijn usb accu mee. Stopcontacten zitten toch altijd kut
Camping is ook niet goedkoop, maar heb je tenminste wel stroom.quote:
Ah oké, geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Camping is ook niet goedkoop, maar heb je tenminste wel stroom.
quote:De Bed & Breakfast-eigenaren logeren deze week in Zuid-Holland en Noord-Brabant.
Deze week slapen de B&B-houders in Zuid-Holland en kijken ze hun ogen uit in het museum dat grenst aan de B&B. Van daaruit gaan ze naar een ander B&B in Zuid-Holland, waar het een zoete inval is. In Noord-Brabant lassen de B&B-collega’s eigenhandig een kunstwerk in elkaar en slapen ze in bijzondere ruimtes.
Dit is een herhaling van 18 juni 2017.
vanaf dat het begonnen is.quote:
ah oké gelukkigquote:
Net de eerste.. ongeveel 15 minutenquote:
bedanktquote:
quote:
thanksquote:
de post boven die van Leandra stond de precieze begintijdquote:
ohquote:Op zondag 3 juni 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
de post boven die van Leandra stond de precieze begintijd
Weel héél tiny inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Leandra het volgende:
Zelfs voor een tiny house is het extreem klein.
quote:De bed & breakfast-eigenaren logeren deze week in Gelderland, Groningen en Overijssel.
Er wordt gelogeerd in Gelderland, waar de schuur in de tuin eigenhandig werd verbouwd tot bed & breakfast. In Groningen verblijven de gasten in bijzondere kamers die twee daken hebben. En in de vleugel van de villa uit de jaren 50 in Hengelo zorgen de bed & breakfast-eigenaren dat het hun gasten aan niks ontbreekt.
Geprogrammeerd!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:20 schreef JayHovah het volgende:
Maandag 29 oktober 21.05 uur NPO1:
[..]
nou nouquote:
Vond het maar niks dat tuincentrumquote:
Die andere man klaagt meer hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:57 schreef roos94 het volgende:
Wat een zeurpiet die grijze man. Net Maarten van Rossem.
Het is makkelijk winnen als je al minstens 25 euro onder de andere prijzen zitquote:
quote:De b&b-houders overnachten in Limburg en Noord-Brabant.
De b&b-houders overnachten in Limburg in een bed & breakfast met themakamers vol tierelantijntjes en snuisterijen. Sprookjes komen tot leven in een villa in Noord-Brabant, waar de gasten kennismaken met de bijzondere muizen die ook in de b&b verblijven. En in een gerenoveerde stadsboerderij in Noord-Brabant wanen de gasten zich in een interieur dat niet zou misstaan in een interieurmagazine.
muizenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:
Maandag 5 november 21.15 uur NPO1:
[..]
U bent een beetje in de war?quote:Op zondag 4 november 2018 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet er wel om lachen dat Sybrand al twee seizoenen oproept om je te melden als je een huis zoekt in bijvoorbeeld Noorwegen, Griekenland, FLORIDA! of Italië.
Dat idee had ik ook toen ik het net aanzettequote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Dit lijkt wel wat op het Zuiderzee museum
Veldenquote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef Szura het volgende:
Waar in Limburg staat die B&B? Val er net in, dat museum ken ik wel.
Ah ja.quote:
Veel te kitscherig joh.quote:
Wrong.quote:
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?quote:
Dat eerste inderdaadquote:Op maandag 5 november 2018 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2018 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.
Ja echt verschrikkelijk.quote:
Ben jij dan een beetje crea bea?quote:
Ik heb ooit eens een kalligrafie cursus gedaanquote:
Ook met geld, die oude man heeft denk ik het meest zelf gedaan.quote:Op maandag 5 november 2018 22:26 schreef golfer het volgende:
Alle 3 de stellen reden in erg dure auto's en alle drie hadden ze voor tonnen verbouwd. Kan me niet voorstellen dat ze dat met het verhuren van die kamers kunnen terug verdienen, dus moet er geld van elders zijn. Maar er werd niet verteld wat men voor ander werk gedaan heeft of nog doet.
Overigens gaat mijn bewondering uit naar het jongste stel dat echt van een complete bouwval iet prachtigs en smaakvol hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |