Nou dat vind ik echt zeuren om het zeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft wel een punt, met die deur en de schakelaar.
quote:
Handig is andersquote:Op donderdag 22 maart 2018 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt zeuren om het zeuren eigenlijk.
Ja oké.quote:
Matchfixingquote:
Verstandig van hem!quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:18 schreef Sheffield het volgende:
Snorremans bevestigt z'n vrouw alleen maar, zegt zelf eigenlijk niks
Geen idee maar het is heel vervelend, misschien doen ze het bij populairdere programma's zodat mensen gaan betalen?quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom kun je oude afleveringen eigenlijk niet gewoon zonder betaling terug kijken zoals bijvoorbeel bij Ik Vertrek?
Idd. Omroep Max wil al die bejaarden leegtrekken.quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom kun je oude afleveringen eigenlijk niet gewoon zonder betaling terug kijken zoals bijvoorbeel bij Ik Vertrek?
Krijg je er dan ontbijt bij als je betaal voor die afleveringen?quote:Op zondag 1 april 2018 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee zelf dat niet. Het is meer een soort toeristenbelasting.quote:Op zondag 1 april 2018 15:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Krijg je er dan ontbijt bij als je betaal voor die afleveringen?
quote:Op zondag 1 april 2018 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee zelf dat niet. Het is meer een soort toeristenbelasting.
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...quote:Op zondag 1 april 2018 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
waarom was het afgelopen donderdag trouwens niet? Wou ik laatst terugkijken, toen maar de van Rossems(of zo iets) gekeken wat ook wel leuk was.
Goffedomme.quote:Op zondag 1 april 2018 17:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...
Hij houdt ook geen rekening met ons.quote:Op zondag 1 april 2018 17:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
The Passion was afgelopen donderdag. Ze hadden Jezus nog gevraagd of ie op een andere dag gekruizigd kon worden maar hij had al een evenement aangemaakt op Facebook...
quote:De b&b-houders logeren in Utrecht, Zuid-Holland en Gelderland.
Bij de eerste bed & breakfast bezoeken de b&b-eigenaren het Paleis Soestdijk. Vervolgens reist het gezelschap door naar Zuid-Holland, waar cocktails mixen op het programma staat. Tot slot logeren de b&b-houders in een dorpje in Gelderland.
Voorlopig de allerlaatste.quote:
Hoop het wel maar ben bang dat ze de bijzondere die willen nu hebben gehad zo'n beetje.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig de allerlaatste.
Niet bekend of er nog een serie gemaakt gaat worden.
Lijkt me dat er maximaal 1000 B&B's in Nederland zijn en dat 10% wil meedoen...dan ben je er zo onderhand ook wel doorheen ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoop het wel maar ben bang dat ze de bijzondere die willen nu hebben gehad zo'n beetje.
Ja, jammer wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me dat er maximaal 1000 B&B's in Nederland zijn en dat 10% wil meedoen...dan ben je er zo onderhand ook wel doorheen.
Denk ik ook ja.quote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 5 april 2018 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
oké moeder en dochterdacht dat er een flink leeftijdsverschil in dat lesbostelletje zat
Ja zo iets herinner ik mij ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:39 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen deed er toch ook een vrouw van een fokker mee?
Als het deze uitzending betreft, dan heeft hij een prima dochter of schoonmoederquote:Op donderdag 5 april 2018 21:39 schreef potjecreme het volgende:
Dit seizoen deed er toch ook een vrouw van een fokker mee?
Die blonde is mijn vrouwquote:Op donderdag 5 april 2018 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo iets herinner ik mij ook.
Moet je eens goed in Paleis het Loo kijken, daar zijn de deuren zelfs gewoon met een leuk goudkleurig motiefje geverfd, niks opgelegd, gewoon vlak met een tekening eropquote:
Vond men zeker deftigquote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je eens goed in Paleis het Loo kijken, daar zijn de deuren zelfs gewoon met een leuk goudkleurig motiefje geverfd, niks opgelegd, gewoon vlak met een tekening erop
Dat was in Soestdijk niet zo trouwens, daar heb ik speciaal op gelet omdat het me in het Loo opgevallen was.
Ah cool.quote:
Dacht ik al. Jij zou niet te zien zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 08:56 schreef Marsenal het volgende:
Mijn vrouw gaat nog voorbij komen in één van de laatste afleveringen, ik ben doodsbang voor wat jullie in dit topic over haar gaan zeggen![]()
Zij ook
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 09:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet gefilmd, moet vanwege familieomstandigheden anoniem blijven. Maar vind het voor haar wel spannend.
Ah ja zo blijf je rijkquote:Op donderdag 5 april 2018 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, was gewoon goedkoper dan werkelijk opgelegd houtsnijwerk
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:48 schreef Leandra het volgende:
Is dit de eerste trouwens? Ben net thuis enzo
hahaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wordt gelijk aan het werk gezet: de douche fixen
En de kapstok ergens anders vastschroevenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geluktquote:Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hoger idd.... dat zijn van die dingen die je toch wat makkelijker over het hoofd ziet als je geen lange mensen om je heen gewend bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de kapstok ergens anders vastschroeven
Waarom?Swingers?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hoger idd.... dat zijn van die dingen die je toch wat makkelijker over het hoofd ziet als je geen lange mensen om je heen gewend bent.
Zo heb ik met de verbouwing van de badkamer in het huis van mijn man destijds ook gezorgd dat iemand van ruim 2 meter ook fatsoenlijk onder de regendouche kon staan.... waar iemand van 1.83 anders misschien niet over nadenkt.
quote:
Ach, als de stijl maar doorgevoerd is is het niet zo erg, ik heb er niet genoeg van gezien (maar kijk straks nog wel even terug voor het begin), een mengelmoesje met daarin een paar van dat soort stijl-ideeën is veel erger.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gelukt
Ik vind die riviera maison stijl ook niet altijd even mooi, dat snap ik wel, net zoals die teksten aan de muur. Maar m’n schoonmoeder houdt vast aan haar ideeën.
Komt door de euro.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom is alles zo duur, is dat tegenwoordig de norm?
Nee, de mannen in mijn familie zijn allemaal 1.90+ en mijn zoon (die toen al volwassen was, en daar niet woonde) is ruim 2 meter, dus ik zit wat dat betreft gewoon in een heel ander denkpatroon.quote:
Niet alleen dat kamertje toch?quote:
zou wel een potentieel minpuntje zijn inderdaad bij verkoop.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de mannen in mijn familie zijn allemaal 1.90+ en mijn zoon (die toen al volwassen was, en daar niet woonde) is ruim 2 meter, dus ik zit wat dat betreft gewoon in een heel ander denkpatroon.
Daarbij wisten we dat we het huis binnen een paar jaar wilden verkopen, dan is het gewoon snert als er een prachtige dure badkamer in zit waar een potentiële koper wellicht niet onder de douche past.
Als je de stad wilt bekijken?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat dat meisje net zei heb ik ook wel vaker, waarom zou je in een B&B in X gaan? Snap dat ook nooit.
omdat je ergens moet zijn voor iets en dan wat zoekt om te overnachten ?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat dat meisje net zei heb ik ook wel vaker, waarom zou je in een B&B in X gaan? Snap dat ook nooit.
ZIe je ook altijd bij Ik Vertrek als ze een of ander hotelletje opstarten, gaan de gastheer- en vrouw bij je aan tafel zittenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zou mij echt zo ongemakkelijk voelen met bijvoorbeeld zo'n gezamenlijk ontbijt aan één tafel.
Maar ik ben FOK!ker, doe mij dan maar een nog beter ontbijt gewoon in een hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |