Ik heb wel vaak een verdeeldoosje meequote:Op zondag 27 mei 2018 21:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik neem standaard mijn usb accu mee. Stopcontacten zitten toch altijd kut
Camping is ook niet goedkoop, maar heb je tenminste wel stroom.quote:
Ah oké, geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Camping is ook niet goedkoop, maar heb je tenminste wel stroom.
quote:De Bed & Breakfast-eigenaren logeren deze week in Zuid-Holland en Noord-Brabant.
Deze week slapen de B&B-houders in Zuid-Holland en kijken ze hun ogen uit in het museum dat grenst aan de B&B. Van daaruit gaan ze naar een ander B&B in Zuid-Holland, waar het een zoete inval is. In Noord-Brabant lassen de B&B-collega’s eigenhandig een kunstwerk in elkaar en slapen ze in bijzondere ruimtes.
Dit is een herhaling van 18 juni 2017.
vanaf dat het begonnen is.quote:
ah oké gelukkigquote:
Net de eerste.. ongeveel 15 minutenquote:
bedanktquote:
quote:
thanksquote:
de post boven die van Leandra stond de precieze begintijdquote:
ohquote:Op zondag 3 juni 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
de post boven die van Leandra stond de precieze begintijd
Weel héél tiny inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Leandra het volgende:
Zelfs voor een tiny house is het extreem klein.
quote:De bed & breakfast-eigenaren logeren deze week in Gelderland, Groningen en Overijssel.
Er wordt gelogeerd in Gelderland, waar de schuur in de tuin eigenhandig werd verbouwd tot bed & breakfast. In Groningen verblijven de gasten in bijzondere kamers die twee daken hebben. En in de vleugel van de villa uit de jaren 50 in Hengelo zorgen de bed & breakfast-eigenaren dat het hun gasten aan niks ontbreekt.
Geprogrammeerd!quote:Op zondag 28 oktober 2018 21:20 schreef JayHovah het volgende:
Maandag 29 oktober 21.05 uur NPO1:
[..]
nou nouquote:
Vond het maar niks dat tuincentrumquote:
Die andere man klaagt meer hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:57 schreef roos94 het volgende:
Wat een zeurpiet die grijze man. Net Maarten van Rossem.
Het is makkelijk winnen als je al minstens 25 euro onder de andere prijzen zitquote:
quote:De b&b-houders overnachten in Limburg en Noord-Brabant.
De b&b-houders overnachten in Limburg in een bed & breakfast met themakamers vol tierelantijntjes en snuisterijen. Sprookjes komen tot leven in een villa in Noord-Brabant, waar de gasten kennismaken met de bijzondere muizen die ook in de b&b verblijven. En in een gerenoveerde stadsboerderij in Noord-Brabant wanen de gasten zich in een interieur dat niet zou misstaan in een interieurmagazine.
muizenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:
Maandag 5 november 21.15 uur NPO1:
[..]
U bent een beetje in de war?quote:Op zondag 4 november 2018 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet er wel om lachen dat Sybrand al twee seizoenen oproept om je te melden als je een huis zoekt in bijvoorbeeld Noorwegen, Griekenland, FLORIDA! of Italië.
Dat idee had ik ook toen ik het net aanzettequote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Dit lijkt wel wat op het Zuiderzee museum
Veldenquote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef Szura het volgende:
Waar in Limburg staat die B&B? Val er net in, dat museum ken ik wel.
Ah ja.quote:
Veel te kitscherig joh.quote:
Wrong.quote:
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?quote:
Dat eerste inderdaadquote:Op maandag 5 november 2018 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2018 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.
Ja echt verschrikkelijk.quote:
Ben jij dan een beetje crea bea?quote:
Ik heb ooit eens een kalligrafie cursus gedaanquote:
Ook met geld, die oude man heeft denk ik het meest zelf gedaan.quote:Op maandag 5 november 2018 22:26 schreef golfer het volgende:
Alle 3 de stellen reden in erg dure auto's en alle drie hadden ze voor tonnen verbouwd. Kan me niet voorstellen dat ze dat met het verhuren van die kamers kunnen terug verdienen, dus moet er geld van elders zijn. Maar er werd niet verteld wat men voor ander werk gedaan heeft of nog doet.
Overigens gaat mijn bewondering uit naar het jongste stel dat echt van een complete bouwval iet prachtigs en smaakvol hebben gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |