nou nouquote:
Vond het maar niks dat tuincentrumquote:
Die andere man klaagt meer hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2018 21:57 schreef roos94 het volgende:
Wat een zeurpiet die grijze man. Net Maarten van Rossem.
Het is makkelijk winnen als je al minstens 25 euro onder de andere prijzen zitquote:
quote:De b&b-houders overnachten in Limburg en Noord-Brabant.
De b&b-houders overnachten in Limburg in een bed & breakfast met themakamers vol tierelantijntjes en snuisterijen. Sprookjes komen tot leven in een villa in Noord-Brabant, waar de gasten kennismaken met de bijzondere muizen die ook in de b&b verblijven. En in een gerenoveerde stadsboerderij in Noord-Brabant wanen de gasten zich in een interieur dat niet zou misstaan in een interieurmagazine.
muizenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef JayHovah het volgende:
Maandag 5 november 21.15 uur NPO1:
[..]
U bent een beetje in de war?quote:Op zondag 4 november 2018 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet er wel om lachen dat Sybrand al twee seizoenen oproept om je te melden als je een huis zoekt in bijvoorbeeld Noorwegen, Griekenland, FLORIDA! of Italië.
Dat idee had ik ook toen ik het net aanzettequote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Dit lijkt wel wat op het Zuiderzee museum
Veldenquote:Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef Szura het volgende:
Waar in Limburg staat die B&B? Val er net in, dat museum ken ik wel.
Ah ja.quote:
Veel te kitscherig joh.quote:
Wrong.quote:
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?quote:
Dat eerste inderdaadquote:Op maandag 5 november 2018 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bedoelde dat huis van die oudere mensen toch?
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2018 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Als man zijnde ga je toch niet in zo'n roze kamer slapen.
Ja echt verschrikkelijk.quote:
Ben jij dan een beetje crea bea?quote:
Ik heb ooit eens een kalligrafie cursus gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |