quote:
Dus eigenlijk een B&B met 1 kamer?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:06 schreef Marsenal het volgende:
Hun b&b was eigenlijk bedoeld voor een gezin. De kamer waar mijn vrouw en schoonmoeder in zitten is eigenlijk voor kinderen bedoeld.
Ah de dunne blonde is jouw vrouw.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
Ik hoorde wel dat ze vertelden van het kamertje voor de kinderen maar het viel me niet op dat de twee dames dus in DAT kamertje sliepenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:08 schreef ddx het volgende:
[..]
ja dat vertelden ze in het begin
anders teveel geluid van elkaar en maar 1 badkamer
ik ook niet, doet me aan een bunker denken.quote:
Nah, het lijkt me een positief mens, geen zure zeikerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Je mag van mn schoonmoeder zeggen wat je wilt, ik heb het allemaal eens gehoord.![]()
"Ruige natuur".quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
en heuvel met kale plekken en onkruid
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tja.
Het ziet er sowieso uit als een paar gestapelde containers met wat hout aan de zijkant.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:10 schreef potjecreme het volgende:
Het is wat kil bij Inge en Theo. Dan liever teksten en action meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |